



















Βροχερή μέρα που ψάχνει κάπου για μεσημεριανό γεύμα και χτύπησε σε αυτό το μικρό εστιατόριο / μπαρ κρασιού. Επιλογή πρωινού, brunch, τάπας και ελαφριά σνακ κατά τη διάρκεια της ημέρας. Όλα τα φρέσκα φτιαγμένα έτσι δεν είναι "fast food", αλλά ένα χαλαρωτικό μέρος για να...καθίσετε με ένα ποτήρι κρασί, μπύρα ή smoothie κατά την αναμονή. Τα παιδιά μου μοιράστηκαν ένα αγγλικό brunch - όχι ένα πρόβλημα που μοιράστηκαν και έπειτα είχαν φρέσκες φράουλες. Είχα ένα μπιφτέκι, το οποίο ήταν υπέροχο ενδιαφέρον κουλούρι ψωμιού - ροζ ακολουθούμενο από το Pudim (creme caramel) - πολύ καλό. Ο σύζυγός μου είχε ένα σάντουιτς τυριού & ζαμπόν που ήταν εντάξει - αρκετά απλό έτσι έτρωγε τις μάρκες μου που ήταν καλά μαγειρεμένες, τραγανά και θα μπορούσατε να δοκιμάσετε τα βότανα. Κάναμε την επιλογή γευσιγνωσίας κρασιού ένα μικρό ποτήρι διαφορετικών οίνων που συνοδεύουν κάθε μάθημα - ένας πολύ καλός τρόπος για να μάθετε για τα κρασιά των διαφόρων περιοχών της Πορτογαλίας. Εσωτερικά καθίσματα και μια περιοχή γυαλιού μπροστά - ανοιχτή σε καλό καιρό - κλειστά σε άσχημα αλλά μετά από τη βροχή όταν ο ήλιος βγήκε υπέροχος & μερικές απόψεις για τη θάλασσα. Χαλαρωτική μουσική και φιλικό προσωπικό που ενδιαφέρεται για το φαγητό και το κρασί που πωλούν. Νομίζω ότι είναι ανοιχτό όλη την ημέρα. Αυτό είναι ένα σπάνιο πράγμα το χειμώνα και την άνοιξη. Κλείνει τις αρχές Ιανουαρίου και μέχρι το Φεβρουάριο ως απασχολημένος. Καλό WiFi. Επιλογή πάνω από 200 κρασιά. Κοκτέιλ & επιλογή μπύρας & smoothiesΠερισσότερα



Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Το μπαρ W είναι μια εξαιρετική τοποθεσία για να δοκιμάσετε τα κρασιά της Πορτογαλίας - νομίζω ότι είπε ότι έχουν πάνω από 200 εισηγμένες που προέρχονται από τους ντόπιους παραγωγούς. Είχαμε το μεγάλο τυρί, τα ψωμιά και μερικά κρασιά σε μια χαλαρωτική ατμόσφαιρα. Πωλούν επίσης...το κρασί έτσι ώστε να μπορείτε να πάρετε το σπίτι σας ευνοεί!Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Πήγα εδώ με φίλο για ένα Rota Do Petisco. Οι τάπας που εξυπηρετούσαν ήταν καταπληκτικές. Εξαιρετική τοποθεσία, απαλή ατμόσφαιρα. Ο χώρος στάθμευσης είναι σχετικά εύκολος (ειδικά με ποδήλατο) ως νόστιμες φρέσκες σαλάτες. Σίγουρα θα πάω ξανά, την επόμενη φορά που δεν θα riding tho έτσι...μπορώ να επιδοθούν στον εκτεταμένο κατάλογο κρασιών! !Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Το W είναι ένα πολύ δροσερό κρασί μπαρ με ποιοτικά τάπας. Ο διευθυντής είναι ένας ενθουσιώδης ιταλός οίνος που είναι στην ευχάριστη θέση να προτείνει ένα ποτήρι ή δύο για εσάς. Δοκιμάστε το κατσικίσιο τυρί που είναι φουσκωμένο στο τραπέζι για εσάς.
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Περίμενε 30 λεπτά. Έχεις υπερβολικά ψημένο χοιρινό που δε μπόρεσες να μασήσεις. Ορισμένα λαχανικά αδύνατα, υπερκαταψυγμένα πατάτες. Πήρε ένα μασή και αριστερά, για να μην κάνει αυτό το σημάδι καταστροφών την άποψή μου για πορτογαλικά τρόφιμα. ΔΕΝ μέση τα χρήματά σας σε αυτό.
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Το TripAdvisor χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο. Μάθετε περισσότερα ή αλλάξτε τις ρυθμίσεις σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε, συναινείτε στη χρήση των cookies από τον ιστότοπό μας.