W- Wine,food&friends

Δεν έχει διεκδικηθεί

Βαθμολογίες και κριτικές

Πιστοποιητικό ΔιάκρισηςΒραβευμένος για το 2018
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ
Φαγητό
Εξυπηρέτηση
Αξία

Λεπτομέρειες

ΚΟΥΖΙΝΕΣ
Ευρωπαϊκή, Πορτογαλική, Wine Bar, Μεσογειακή
Ειδικές διατροφές
Κατάλληλο για χορτοφάγους, Επιλογές βίγκαν, Πιάτα χωρίς γλουτένη
Γεύματα
Μεσημεριανό, Δείπνο, Μπραντς
Δείτε όλες τις λεπτομέρειες
γεύματα, δυνατοτητες

Τοποθεσία και στοιχεία επικοινωνίας

Φιλτράρισμα κριτικών
110 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
81
24
2
2
1
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
81
24
2
2
1
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
1 - 10 από 110 κριτικές
Η κριτική γράφτηκε πριν από 3 εβδομάδες μέσω κινητής συσκευής
Μετάφραση Google

Ημερομηνία επίσκεψης: Μάρτιος 2019
Η κριτική έγινε: 13 Νοεμβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Ημερομηνία επίσκεψης: Νοέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 5 Νοεμβρίου 2018
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Ημερομηνία επίσκεψης: Απρίλιος 2018
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 31 Οκτωβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Βροχερή μέρα που ψάχνει κάπου για μεσημεριανό γεύμα και χτύπησε σε αυτό το μικρό εστιατόριο / μπαρ κρασιού. Επιλογή πρωινού, brunch, τάπας και ελαφριά σνακ κατά τη διάρκεια της ημέρας. Όλα τα φρέσκα φτιαγμένα έτσι δεν είναι "fast food", αλλά ένα χαλαρωτικό μέρος για να...καθίσετε με ένα ποτήρι κρασί, μπύρα ή smoothie κατά την αναμονή. Τα παιδιά μου μοιράστηκαν ένα αγγλικό brunch - όχι ένα πρόβλημα που μοιράστηκαν και έπειτα είχαν φρέσκες φράουλες. Είχα ένα μπιφτέκι, το οποίο ήταν υπέροχο ενδιαφέρον κουλούρι ψωμιού - ροζ ακολουθούμενο από το Pudim (creme caramel) - πολύ καλό. Ο σύζυγός μου είχε ένα σάντουιτς τυριού & ζαμπόν που ήταν εντάξει - αρκετά απλό έτσι έτρωγε τις μάρκες μου που ήταν καλά μαγειρεμένες, τραγανά και θα μπορούσατε να δοκιμάσετε τα βότανα. Κάναμε την επιλογή γευσιγνωσίας κρασιού ένα μικρό ποτήρι διαφορετικών οίνων που συνοδεύουν κάθε μάθημα - ένας πολύ καλός τρόπος για να μάθετε για τα κρασιά των διαφόρων περιοχών της Πορτογαλίας. Εσωτερικά καθίσματα και μια περιοχή γυαλιού μπροστά - ανοιχτή σε καλό καιρό - κλειστά σε άσχημα αλλά μετά από τη βροχή όταν ο ήλιος βγήκε υπέροχος & μερικές απόψεις για τη θάλασσα. Χαλαρωτική μουσική και φιλικό προσωπικό που ενδιαφέρεται για το φαγητό και το κρασί που πωλούν. Νομίζω ότι είναι ανοιχτό όλη την ημέρα. Αυτό είναι ένα σπάνιο πράγμα το χειμώνα και την άνοιξη. Κλείνει τις αρχές Ιανουαρίου και μέχρι το Φεβρουάριο ως απασχολημένος. Καλό WiFi. Επιλογή πάνω από 200 κρασιά. Κοκτέιλ & επιλογή μπύρας & smoothiesΠερισσότερα

Ημερομηνία επίσκεψης: Οκτώβριος 2018
Η κριτική έγινε: 24 Οκτωβρίου 2018

Το μπαρ W είναι μια εξαιρετική τοποθεσία για να δοκιμάσετε τα κρασιά της Πορτογαλίας - νομίζω ότι είπε ότι έχουν πάνω από 200 εισηγμένες που προέρχονται από τους ντόπιους παραγωγούς. Είχαμε το μεγάλο τυρί, τα ψωμιά και μερικά κρασιά σε μια χαλαρωτική ατμόσφαιρα. Πωλούν επίσης...το κρασί έτσι ώστε να μπορείτε να πάρετε το σπίτι σας ευνοεί!Περισσότερα

Ημερομηνία επίσκεψης: Οκτώβριος 2018
Η κριτική έγινε: 16 Οκτωβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Ημερομηνία επίσκεψης: Οκτώβριος 2018
Η κριτική έγινε: 6 Οκτωβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Πήγα εδώ με φίλο για ένα Rota Do Petisco. Οι τάπας που εξυπηρετούσαν ήταν καταπληκτικές. Εξαιρετική τοποθεσία, απαλή ατμόσφαιρα. Ο χώρος στάθμευσης είναι σχετικά εύκολος (ειδικά με ποδήλατο) ως νόστιμες φρέσκες σαλάτες. Σίγουρα θα πάω ξανά, την επόμενη φορά που δεν θα riding tho έτσι...μπορώ να επιδοθούν στον εκτεταμένο κατάλογο κρασιών! !Περισσότερα

Ημερομηνία επίσκεψης: Οκτώβριος 2018
Η κριτική έγινε: 5 Οκτωβρίου 2018

Το W είναι ένα πολύ δροσερό κρασί μπαρ με ποιοτικά τάπας. Ο διευθυντής είναι ένας ενθουσιώδης ιταλός οίνος που είναι στην ευχάριστη θέση να προτείνει ένα ποτήρι ή δύο για εσάς. Δοκιμάστε το κατσικίσιο τυρί που είναι φουσκωμένο στο τραπέζι για εσάς.

Ημερομηνία επίσκεψης: Σεπτέμβριος 2018
Η κριτική έγινε: 3 Οκτωβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Περίμενε 30 λεπτά. Έχεις υπερβολικά ψημένο χοιρινό που δε μπόρεσες να μασήσεις. Ορισμένα λαχανικά αδύνατα, υπερκαταψυγμένα πατάτες. Πήρε ένα μασή και αριστερά, για να μην κάνει αυτό το σημάδι καταστροφών την άποψή μου για πορτογαλικά τρόφιμα. ΔΕΝ μέση τα χρήματά σας σε αυτό.

Ημερομηνία επίσκεψης: Οκτώβριος 2018
Η κριτική έγινε: 30 Σεπτεμβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής
Μετάφραση Google

Ημερομηνία επίσκεψης: Σεπτέμβριος 2018
Δείτε περισσότερες κριτικές
Στην περιοχή
Κοντινά ξενοδοχείαΔείτε και τα 21 κοντινά ξενοδοχεία
Hotel Oriental
679 κριτικές
0,08 χλμ μακριά
Hotel Santa Catarina Algarve
254 κριτικές
0,22 χλμ μακριά
Hotel Algarve Casino
1.058 κριτικές
0,23 χλμ μακριά
Tivoli Marina Portimão
2.674 κριτικές
0,32 χλμ μακριά
Κοντινά εστιατόριαΔείτε και τα 96 κοντινά εστιατόρια
Gelateria Sorbetto
88 κριτικές
0,1 χλμ μακριά
Restaurante Bar Atlântico
378 κριτικές
0,14 χλμ μακριά
Restaurante O Farol
433 κριτικές
0,18 χλμ μακριά
Κοντινά αξιοθέαταΔείτε και τα 20 κοντινά αξιοθέατα
GRASPaWASP
211 κριτικές
0,04 χλμ μακριά
Learn2Sail
135 κριτικές
0,31 χλμ μακριά
Rocha Surf Shop
72 κριτικές
0,02 χλμ μακριά
Praia Da Rocha
4.852 κριτικές
0,52 χλμ μακριά
Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του W- Wine,food&friends και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης
Αυτή η καταχώριση είναι δική σας;
Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα.
Διεκδικήστε την καταχώρισή σας