Δεν είμαι σίγουρος αν είναι ο Gordon Ramsay που είπε ότι οι άνθρωποι μπορεί να ξεχάσουν το γεύμα που παίρνουν σε ένα εστιατόριο αλλά ποτέ δεν ξεχνούν τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίστηκαν. Θα συνιστούσα αυτό το μέρος για την υπηρεσία. Ο σερβιτόρος που είχαμε...ήταν εξαιρετικός και βγήκε από το δρόμο του για να μας βοηθήσει να αποφασίσουμε για το κρασί. Ήταν χρήσιμη, ευχάριστη και με κάθε τρόπο ένα άτομο που θα ήθελα να προσλάβω ως σερβιτόρος. Το φαγητό ήταν καλό, αλλά δεν ήταν υπέροχο. Το ριζότο μανιταριών ήταν ένας σωρός από χαλίκι. Πολύ συχνά, κάτι που έχει ελάχιστη προσπάθεια στην παρουσίαση είναι νόστιμο και ο σεφ αφήνει το φαγητό να μιλάει. Σε αυτή την περίπτωση, το πιάτο έπασχε από λαρυγγίτιδα. Ήταν εκπληκτικά άρωμα. Η μπριζόλα φιλέτα ήταν ΟΚ, αλλά τίποτα για να γράψει το σπίτι για. Οι Πορτογάλοι δεν είναι μεγάλοι τρώγοντες κρέατος και θα έπρεπε να είχα κολλήσει με κάτι τοπικό ή με θαλασσινά. Λάθος μου.Περισσότερα














