Περισσότερα




















Το δείπνο του μοσχαριού ήταν πολύ νόστιμο και ο ιδιοκτήτης ήταν πολύ εξυπηρετικός. Ευχάριστη τραπεζαρία που προσφέρει παραδοσιακό σκηνικό.
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Φάγαμε στο εστιατόριο Novo με την εισήγηση του ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου μας, αλλά πρέπει να έχουμε φτάσει εκεί σε μια κακή μέρα, καθώς η εμπειρία μας ήταν πολύ διαφορετική από αυτή που έχω διαβάσει σε αυτή την ιστοσελίδα. Η γυναίκα που μας υπηρέτησε ήταν πολύ...ευχάριστη και η τοποθεσία ήταν επίσης καλή, αλλά αυτή είναι η έκταση της θετικής. Και οι δύο παραγγείλαμε το ψητό γάδο και παρόλο που το τμήμα ήταν μεγάλο, ήταν άγευστο παρά το γεγονός ότι ήταν καλυμμένο με σκόρδο και κρεμμύδια. Τα λαχανικά ήταν αρκετά τυποποιημένα όπως το ρύζι και οι πατάτες. Πολύ απογοητευτικό.Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Το TripAdvisor χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο. Μάθετε περισσότερα ή αλλάξτε τις ρυθμίσεις σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε, συναινείτε στη χρήση των cookies από τον ιστότοπό μας.