Πήγε με έναν φίλο για μεσημεριανό γεύμα, καθώς το εστιατόριο είχε πολυτελές βλέμμα από έξω. Η εξυπηρέτηση των τριών / τεσσάρων παιδιών που μας χειρίστηκαν ήταν επίσης άψογη. Το περιβάλλον είναι επίσης αρκετά ήρεμο. Δυστυχώς, τα θετικά σημεία καταλήγουν εδώ. Το φαγητό ήταν αρκετά ήπιο,...μια πολύ μικρή ποσότητα και εκτός από το ρύζι, δεν ήταν φρέσκο. Ο σύντροφός μου ζήτησε νερό και χρεώθηκε 2 ευρώ για νερό βρύσης. Η τιμή ήταν αρκετά δαπανηρή για το ποσό και την ποιότητα του φαγητού, μπορούμε να τρώμε πολύ καλύτερα σε άλλα εστιατόρια της περιοχής για το λογαριασμό που πληρώσαμε. Περιττό να πούμε ότι δεν θα επιστρέψουμε και έχουμε ισχυρούς λόγους να αμφιβάλλουμε για την αλήθεια πολλών από τις κριτικές που βρίσκονται εδώ, καθώς το εστιατόριο αυτό είναι ασυνήθιστα κακό.Περισσότερα















