Περισσότερα






















Ήταν αργά όταν αποφασίσαμε να έχουμε δείπνο και έπεσε σε αυτό το εστιατόριο ενώ περπατούσαμε. Οι φίλοι χώρισαν τη σαλάτα των Βερσαλλιών και είπαν ότι το κοτόπουλο ήταν καλό αλλά ο συνδυασμός των συστατικών ήταν περίεργος και ο ντύσιμο ήταν βαρετός. Επέλεξα τα φουντούκια γαρίδας...με ρωσική σαλάτα. Οι μαρκαδόροι ήταν ήπιοι, βαρετοί και αποτελούσαν από τσιπούρα ψάχνουν τυρί και κυριολεκτικά δύο γαρίδες. Η ρωσική σαλάτα αποτελείται από πατάτες, καρότα, μπιζέλια και πράσινα φασόλια με κάποια σάλτσα ήρεμης κρέμας και μαγειρεμένα μέχρι θανάτου. . . . δεν χρειάζεστε πραγματικά ένα σύνολο δοντιών για να το φάτε. Συνολικά, το γεύμα ήταν ελάχιστα βρώσιμο. Δεν μπορεί και δεν θα το συστήσει για ένα καλό μέρος για να δειπνήσετε.Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Το TripAdvisor χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο. Μάθετε περισσότερα ή αλλάξτε τις ρυθμίσεις σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε, συναινείτε στη χρήση των cookies από τον ιστότοπό μας.