Περισσότερα




















Ένα από τα χειρότερα μέρη που έχω στη ζωή μου. Μείνε! Το φαγητό δεν έχει γεύση. Είναι επίσης ακριβό! Έχω περάσει 50 € (1 άτομο) Ξεχάσω να δω την αναθεώρηση των άλλων πελατών. Προηγούμενες κριτικές ήταν σαφείς για να αποφευχθεί αυτό το μέρος.Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Περισσότερα
Η πρώτη νύχτα μου Fado, οπότε δεν γνωρίζω τα πρότυπα. Ο τόπος είχε πολύ καλή μουσική, νομίζω. Αλλά περιμέναμε για ένα πιο χαλαρό περιστασιακό περιβάλλον με τους ανθρώπους που έρχονται και πηγαίνουν. Αυτό ήταν ένα περιβάλλον όπου όλοι φτάνουν γύρω στις 8:30, τελειώνουν τα τρόφιμα...κατά 9: 30 περίπου, ενώ η μουσική ξεκινά γύρω στις 9:00 σε τρία σετ μέχρι τις 11:00. Αισθάνθηκε λίγο τουριστικός και σκηνοθετημένος, σαν "παραδοσιακό χορευτικό show" σε άλλες χώρες. Αλλά αυτό θα μπορούσε απλά να είναι το πολυτελές στυλ τόπου Fado. Το φαγητό ήταν soso (όχι πάρα πολύ ακριβά όμως).Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Το TripAdvisor χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο. Μάθετε περισσότερα ή αλλάξτε τις ρυθμίσεις σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε, συναινείτε στη χρήση των cookies από τον ιστότοπό μας.