Περισσότερα
64
26
10
11
10





















Πολύ καλό δείπνο. Πραγματικά όμορφο εστιατόριο. Έχουμε φαγητό τυρί σαν μίζα, ζυμαρικά γαρίδας και στήθος πάπιας και cheesecake. Πολύ καλή εξυπηρέτηση.Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Περισσότερα
Το TripAdvisor χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο. Μάθετε περισσότερα ή αλλάξτε τις ρυθμίσεις σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε, συναινείτε στη χρήση των cookies από τον ιστότοπό μας.