Περισσότερα




















Συνήθως αναθεωρούμε συμβούλους ταξιδιού πριν καθίσουμε για φαγητό, σήμερα είμαστε ευγνώμονες να μην κοιτάξουμε πριν παραγγείλετε. Οι κριτικές είναι φρικτές. Το αντίθετο της εμπειρίας μας. Η εξυπηρέτηση ήταν γρήγορη και φιλική. Το φαγητό ήταν γρήγορο και νόστιμο. Είχα το ειδικό χοιρινό που περιλάμβανε ένα ποτήρι...κρασί και σούπα. Ο οίνος του σπιτιού άξιζε άλλο ποτήρι. Ο σύντροφός μου είχε μικτή πλάκα κρέατος, ισχυρίζεται ότι ήταν νόστιμο, ωστόσο, δεν λάτρευε το κόκκινο κρασί. (αλλά εξακολουθεί να το καταναλώνει) Συνολικά μια μεγάλη εμπειρία. Πέτα;Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Πλέον: ψητό χταπόδι, τοποθεσία, καθαριότητα κουζίνας Έτσι και έτσι: υπηρεσία - μεγάλο χρόνο αναμονής Για να βελτιώσετε: πάρα πολλές μύγες γύρω, ομαδοποίηση πολύ ωμή
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Έχουν πάει λίγες μέρες στη Λισαβόνα και υπάρχουν πολλά εστιατόρια. Η Ντίνα δεν είναι μία από αυτές. Σας συμβουλεύουμε να μείνετε μακριά. Το φαγητό ήταν κακώς μαγειρεμένο - κάποια κρεμάστρα και ένα κρύο στη μέση. Για να κάνουν τα πράγματα χειρότερα - όταν ρώτησαν πώς...ήταν το φαγητό και τους είπαμε - ανακαλύψαμε ότι δεν ήταν καθόλου το λάθος τους! Αναφέρθηκαν στις πολιτισμικές διαφορές στις προσδοκίες και κατ 'αρχήν αρνήθηκαν να αναλάβουν οποιαδήποτε ευθύνη για αυτά που μας είχαν υπηρετήσει. Αρνήθηκαν να προσφέρουν οποιαδήποτε μείωση στον λογαριασμό μας ύψους 190 ευρώ επειδή «δεν υπήρχε κανένας εκεί που θα μπορούσε να το εγκρίνει» Περιττό να πω ότι δεν θα επιστρέψουμεΠερισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Το TripAdvisor χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο. Μάθετε περισσότερα ή αλλάξτε τις ρυθμίσεις σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε, συναινείτε στη χρήση των cookies από τον ιστότοπό μας.