Το φαγητό ήταν γενικά καλό, αλλά δυστυχώς δεν αισθανόμασταν ευπρόσδεκτοι με το μωρό μας. Ζητήσαμε από τον ωραίο σερβιτόρο εάν χρειαζόμαστε καρέκλα για μωρά. Τον έφερε σε εμάς και στη συνέχεια η κυρία / κύριος μίλησε μαζί του και έκανε σημάδια κεφαλής / οφθαλμών προς...το μωρό μας. Ο σερβιτόρος μας ρώτησε ξανά αν το χρειαζόμαστε πραγματικά. Η κυρία / αφεντικό ήταν σαφώς δυσαρεστημένη. Η εξυπηρέτηση ήταν τότε αρκετά κρύα από έναν άλλο σερβιτόρο. Ο Μπιλ ρίχτηκε στο τραπέζι χωρίς κανένα σχόλιο ή επαφή με τα μάτια από την κυρία. Δεν σας ευχαριστώ καλοκαίρι. Το μωρό μας ήταν ήρεμο κατά τη διάρκεια ολόκληρου του γεύματος.Περισσότερα
6
5
2
3
1





