



















Ελάτε εδώ δύο φορές για δείπνο. Το φαγητό ήταν καλύτερο από το αναμενόμενο βάσει άλλων κριτικών. Η σύζυγός μου είχε ξιφία που ήταν πολύ γενναιόδωρη και καλά προετοιμασμένη και είχα χοιρινό που ήταν πολύ υγρό και ωραία καρυκευμένο και νόστιμο. Και τα μερίδια ήταν πολύ...περισσότερα από ό, τι περίμενα για την τιμή. Τη δεύτερη βραδιά πήραμε ομελέτες που ήταν επίσης καλές. Οι πατάτες είναι επίσης καλά προετοιμασμένες.Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή ένα ποικίλο μενού με φρέσκα τρόφιμα, ειδικά τα ψάρια αν και η μπριζόλα ήταν τρυφερή και ζουμερή, η εξυπηρέτηση δεν είναι αργή όπως συμβαίνει στις Αζόρες
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Το TripAdvisor χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο. Μάθετε περισσότερα ή αλλάξτε τις ρυθμίσεις σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε, συναινείτε στη χρήση των cookies από τον ιστότοπό μας.