Περισσότερα




















Καλό φαγητό, ωραία ατμόσφαιρα, φιλική εξυπηρέτηση, καθαρό εστιατόριο, λογικές τιμές. Ζεστό, άνετο υπαίθριο φαγητό.
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Η λαζάνια και το ρύζι με γαρίδες ήταν ένα καλό και νόστιμο γεύμα, όμως τα φουντούκια και τα φτερά κοτόπουλου ήταν ντροπιαστικά δυστυχώς το τυρί είχε γεύση σαν να έφυγε και οι εικόνες έδειχναν μια πλήρη πινακίδα με διαφορετικά ψωμιά και λαχανικά, όταν πήραμε μόνο...ένα ψωμί. Τα φτερά κοτόπουλου έπρεπε να σερβιριστούν με ζεστή σάλτσα (όπως στις φωτογραφίες), αλλά το μόνο που παίρνετε είναι 4 απλά φτερά κοτόπουλου. Όταν αποφασίσαμε να αμφισβητήσουμε το διακομιστή, η μόνη απάντηση που έχουμε είναι ότι "οι πλάκες δεν μοιάζουν απαραίτητα με τις εικόνες" και αυτό ήταν.Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Το TripAdvisor χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο. Μάθετε περισσότερα ή αλλάξτε τις ρυθμίσεις σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε, συναινείτε στη χρήση των cookies από τον ιστότοπό μας.