Περισσότερα




















Τρίτη φορά που είμαι εδώ, για πρώτη φορά με νέους ιδιοκτήτες. Καταστροφή, τίποτα σε σύγκριση με αυτό που υπήρχε. Όλα τα πιάτα ήταν επίπεδη σε γεύση, η σύνθεση πινακίδων όπως και η γιαγιά μου το έπραξε, ακόμα και μια εάν η σούπα λεκιάζει καπέλο χύνοντας...τη σούπα, για μένα αξέχαστα κακή. Αυτό είναι τώρα ένα διαφορετικό πρωτάθλημα, που δεν πρέπει να συγκριθεί με την Άννα & Πέτερ, που δεν αξίζει τα χρήματα καθόλου. Διαβάστε τις θετικές κριτικές σχετικά με την υπηρεσία, η οποία για μένα χάλια επίσης, εννοώ αν παίρνετε την παραγγελία για έρημο και 10 λεπτά. αργότερα δεν θυμάστε ποιος διέταξε τι από ένα πάρτι 2 ατόμων, συγχωρέστε μου ότι είναι βασικό για την υπηρεσία. . . Δεν πάω για μένα πλέον, πραγματικά προσβλέπει σε αυτό και ήταν πολύ απογοητευμένος, τρώνε 10 φορές καλύτερα στο Atrium χθες το βράδυ για μισή τιμή. Εσείς δεν αξίζετε την ετικέτα αριστείας! !Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Αυτή είναι η πρώτη μας επίσκεψη από τότε που οι νέοι ιδιοκτήτες έχουν αναλάβει και ευτυχώς είναι ακόμα τόσο καλό. Ένα από τα αγαπημένα εστιατόρια μας στο Albufeira. Ναι, είναι λίγο πιο ακριβό, αλλά αξίζει τον κόπο. 5 αστέρια για εξυπηρέτηση και φαγητό;
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Μετά την επίσκεψη στο Dom Carlos αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια, χαρήκαμε ότι ο Γιόχαν και ο Παύλος είχαν αναλάβει την εξουσία όταν ο Πέτρος και η Άνα αποφάσισαν να αποσυρθούν. Με μαζικές μπότες για να γεμίσω τον σύζυγό μου και ήμουν πολύ ευχαριστημένος που...μείναμε στο Dom Carlos πάλι τον Σεπτέμβριο και βρήκαμε ότι τηρούνται τα ίδια πρότυπα φαγητού και προσοχής στη λεπτομέρεια. Ο Γιόχαν και ο Παύλος διακρίθηκαν. . . και απολαύσαμε μια καταπληκτική ποιότητα φαγητού από την αρχή μέχρι το τέλος. Το αγαπημένο μου ήταν το μαλακό λαβράκι λαβράκι με απαλή κρέμα φασκόμηλου. . . ο σύζυγός μου που δεν είναι επιδόρπιο, έτρεξε για το cheesecake λευκής σοκολάτας. . . αλλά τα ψωμιά, τη λεπτή σούπα, τον τέλεια μαγειρεμένο εκκινητή αρνιού. . . στο γερό μπουκάλι κόκκινο κρασί. . όλα ήταν τέλεια. Ένα πρότυπο δεν μπορείτε να βρείτε πουθενά αλλού στο Albufeira. . . θα επιστρέψουμε κάθε χρόνο. . . σας ευχαριστώ και τους δύο!Περισσότερα
Ευχαριστούμε για την υποβολή της διόρθωσης. Εξετάζουμε την πρότασή σας.
Καλή
OK
Κακή Το TripAdvisor χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας στον ιστότοπο. Μάθετε περισσότερα ή αλλάξτε τις ρυθμίσεις σας. Επιλέγοντας να συνεχίσετε, συναινείτε στη χρήση των cookies από τον ιστότοπό μας.