Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Kaimana Inn Hotel & Restaurant

€€ - €€€
Atamu Tekena | Rapa Nui, Hanga Roa, Νήσος του Πάσχα, Χιλή
+56 32 255 1740
Κοινοποίηση
Αποθήκευση
Έχει γίνει παύση των ενημερώσεων χάρτη. Μεγεθύνετε για προβολή ενημερωμένων πληροφοριών.
Επαναφορά ζουμ
Γίνεται ενημέρωση του χάρτη…
Επισκόπηση
  • Εξαιρετικό36%
  • Πολύ καλό32%
  • Μέτριο17%
  • Ανεπαρκές7%
  • Πολύ κακό8%
Ώρες εστιατορίου
ΤΙΜΗ
€€ - €€€
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ
Εξυπηρέτηση
Φαγητό
Αξία
Ατμόσφαιρα
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ
Atamu Tekena | Rapa Nui, Hanga Roa, Νήσος του Πάσχα, Χιλή
Όλες οι λεπτομέρειες
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

1 - 10 από 16 κριτικές

Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 18 Φεβρουαρίου 2017

Ωραίο μικρό ξενοδοχείο σε μια ήσυχη περιοχή, (ίσως κάποια μουσική από την εμφάνιση κοντά στην περιοχή το βράδυ) ο ιδιοκτήτης Marcello είναι πολύ ωραίο, ήμουν παραλάβουν στο αεροδρόμιο, όπως είχε υποσχεθεί και απάντησε e - mail πολύ γρήγορα. Πολύ καλό ντους στο δωμάτιο

Η κριτική γράφτηκε 17 Απριλίου 2016

Εξαιρετικό φαγητό και εξυπηρέτηση. Ακριβώς πάνω στον κεντρικό δρόμο, σε κοντινή απόσταση με τα πόδια από τα πάντα. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι κάποια στιγμή θα καταστήσουμε την πολύ μακρά πορεία από το Βανκούβερ ως Νησί του Πάσχα ξανά για να δείτε Marcelo στο Kaimana...Inn.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 4 Ιανουαρίου 2016

Αυτή είναι μια οικονομική επιλογή αν επισκέπτεστε Νησί του Πάσχα (καταλύματα μπορούν να πάρουν ακριβά). Marcello ήταν πολύ φιλόξενοι και μας περίμενε στο αεροδρόμιο όταν φτάσαμε. Το πανδοχείο βρίσκεται σε βολική τοποθεσία, ακριβώς δίπλα στον κεντρικό δρόμο, και έτσι είναι πολύ εύκολο να πας με...τα πόδια στα τοπικά εστιατόρια, περιηγήσεις και να πάτε για περιπάτους κατά μήκος της ακτής.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 15 Ιουλίου 2015

Ορισμένα από τα καλύτερα ceviche είχα οπουδήποτε στον κόσμο. Δεν ήταν ακριβό. Πολύ καλή εξυπηρέτηση. Δωρεάν wifi για χρήση που φαινόταν πιο γρήγορα από ό,τι πολλά άλλα σημεία της πόλης.

Η κριτική γράφτηκε 23 Ιουνίου 2015 μέσω κινητής συσκευής

Φάγαμε εκεί και το δείπνο, με ένα κουπόνι για μια πτήση ακυρωθεί. Όλοι φαίνονταν να είναι εδώ για τον ίδιο λόγο. Υπηρεσία είναι γρήγορη, αλλά πρέπει να πω ότι είναι πολύ χαμηλή ποιότητα φαγητού. Δεν υπάρχει λόγος να φάμε εκεί (κουπόνια εκτός).

Η κριτική γράφτηκε 18 Μαΐου 2015

Φάγαμε μεσημεριανό εκεί, δεν ήταν πολύ εντυπωσιασμένος με το φαγητό, και η θέα ήταν απλώς εντάξει. Για την τιμή, θα ήθελα να επιλέξω άλλο εστιατόριο επόμενη φορά.

Η κριτική γράφτηκε 8 Απριλίου 2015

Την πρώτη φορά που πήγαμε εμείς λάβαμε Excellence, φαγητό και ποτά. Τη δεύτερη φορά που δεν έχουν ανοίξει, αλλά είπε ότι ήταν. Παραγγείλαμε αλλά τους είπαν ότι δεν θα μπορούσε να χρησιμεύσει αυτό που θέλαμε να φύγουμε.

Η κριτική γράφτηκε 15 Ιανουαρίου 2015

Στην τελευταία μας ημέρα εγώ και ο σύντροφός μου έπρεπε να προλάβουμε την πτήση μας γύρω στο μεσημέρι αλλά ανακαλύψαμε ότι είχε καθυστέρηση. Προσπαθούμε να βελτιώσουμε τα πράγματα, η αεροπορική εταιρεία μας έδωσε κάποια κουπόνια για μεσημεριανό Kaimana Restaurant. Αυτό το μέρος δεν έχουν ελεγχθεί...οι ημέρες πριν αλλά πιστεύαμε ότι ήταν λίγο ακριβό για αυτό που προσέφεραν. Αφού πήραμε κάποια κουπόνια που αποφασίσαμε να δοκιμάσετε. Όταν φτάσαμε εκεί που μπορούσαμε να δούμε ότι και άλλα άτομα από την πτήση ήταν εκεί. Καθίσαμε στο τραπέζι και ο υπάλληλος, γνωρίζοντας ότι θα επιστρέφαμε από το αεροδρόμιο με κάποια κουπόνια, απλά έριξαν το πιάτο με φαγητό στο τραπέζι μας χωρίς καν να βλέπουν μας ή να λέει κάτι. Συν το φαγητό ήταν κρύο και πραγματικά δεν είναι καλό. Ακόμη και αν η επιχείρηση ήταν να πληρώνει για το μεσημεριανό αναμέναμε τουλάχιστον ένα μέτριο φαγητό και σε λογική τιμή δωματίου αλλά δεν είχαμε αυτή. Για τους λόγους αυτούς δεν μπορώ να προτείνω αυτό το μέρος.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 4 Δεκεμβρίου 2014

- Έχω μια ειλικρινή ανάμικτη εμπειρία. Ο σύζυγός μου και εγώ φτάσαμε και είχε κανονίσει για Marcelo για να μας παραλάβει από το αεροδρόμιο. Εμφανίστηκε ποτέ. Καθίσαμε και περιμέναμε για 15 λεπτά. Τότε οι άνθρωποι άρχισαν να ζητήσω από όλους εμάς που περιμέναμε και μας...είπε ότι δεν ήταν εκεί και ότι θα μπορούσε εύκολα να περπατήσετε μέχρι το ξενοδοχείο. Έτσι κάναμε. Όταν φτάσαμε στο ξενοδοχείο Marcelo η γυναίκα μου είπε ότι είχε πάει για να μας παραλάβει. Τι, μία ώρα καθυστέρηση?? Ο ίδιος τελικά φτάσαμε πίσω και ας στο δωμάτιό μας. Είπα συγγνώμη για το μπέρδεμα και ποτέ δεν ζήτησε συγγνώμη για τίποτα σε αντάλλαγμα. Μπορείτε εύκολα να ακούσετε το αεροπλάνο από το ξενοδοχείο, οπότε πραγματικά δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για την καθυστέρηση να παραλάβει κάποιος. Καλό Marcelo δεν πάμε στο ΑΤΜ για μας ώστε να μπορέσουμε να αγοράσουμε τοις μετρητοίς από τον σαν προσέφερε, δεν περιμέναμε να φτάσουμε τόσο μακριά. Εμείς απλώς ρώτησα για ένα ορισμένο ποσό, και στη συνέχεια εξαφανίστηκε για μια ώρα και ίσως τελικά επέστρεψαν όταν δώσαμε και επρόκειτο να αρχίσει να ψάχνει για ένα εστιατόριο για να φάμε. Αποδεικνύεται ότι δεν έχουν το ποσό που θέλαμε στο χέρι κι έτσι πήγε στο ΑΤΜ. Marcelo επίσης μας βοήθησε να καλέσει τους τουριστικό οδηγό πολλές φορές όταν δεν ανταποκρίνεται σε καμία ή τα e-mail σας κείμενα, στη συνέχεια προσφέρθηκαν να μας βοηθήσουν να βρούμε άλλο ένα τουριστικό οδηγό όταν δικό μας ποτέ δεν επικοινώνησε μαζί μας πίσω. Είχαμε ήδη κάνει άλλα σχέδια μέχρι εκείνη τη στιγμή. Πότε θα λάβουμε μας δημιούργησαν τρομερά περιηγήσεις και ας Marcelo γνωρίζουμε ότι θα πρέπει να φύγω πριν από το πρωινό κάθε μέρα προσφέρθηκε να μας κάνει σάντουιτς, αυτό δεν συνέβη ποτέ. Ξυπνήσαμε στις επόμενες ημέρες περιμένουμε να δούμε μαζί του και ποτέ δεν το κάναμε. Την τελευταία μας ημέρα μας ρώτησε αν θα μπορούσαμε να αφήσουμε τις αποσκευές μας στο δωμάτιο μας μέχρι να μας πίσω από τη μισή ημέρα περιοδείας, δίστασε λίγο στη συνέχεια συμφώνησε όσο τις αποσκευές μας ήταν πλήρεις. Όταν φτάσαμε πίσω από τη βοήθεια που χτύπησε την πόρτα (δεν υπάρχει ρεσεψιόν, ένα άλλο μεγάλο πρόβλημα) και δεν θα μπορούσαμε να βρούμε Marcelo (ένα τεράστιο πρόβλημα εξεγείρεται) οπότε έψαξα για εκείνον για 30 λεπτά και στη συνέχεια επέστρεψε και χτύπησε δυνατά. Τελικά εμφανίστηκε και απλά κοίταζε επίμονα. Μου είπε ότι ήταν ένα μικρό παρελθόν check out και ότι θα θέλαμε να πληρώσουμε και να φύγει. Με ρώτησε αν θα μπορούσαμε να σε 15 λεπτά και με κοίταξε και πάλι τόσο Χαμογέλασα, δήλωσε ΟΚ, και μετά πήγαμε στην αυλή ανάμεσα σε όλα τα δωμάτια. 30 Λεπτά αργότερα ήρθε και είπε ότι η πτήση μας καθυστέρησε και είπα ότι θα ήθελα ακόμη να κάνουν check-out σήμερα, ούτως ώστε να μπορούμε να φάμε μεσημεριανό γεύμα στο δρόμο για το αεροδρόμιο. Στη συνέχεια ήρθε και άρχισε να καθαρίζει τον κουζίνα. Ο σύζυγός μου και εγώ ήμασταν πολύ εκνευρισμένη και σύγχυση. Προσπαθήσαμε να φύγουμε. Αφού περιμέναμε 15 λεπτά για να καθαρίσετε το Courtyard κουζίνα πήρε το μηχάνημα και πήραμε την πιστωτική κάρτα. Στη συνέχεια έκανε κάτι μουρμούρισε μέσα από την αναπνοή και εξαφανίστηκε για μια ώρα. Πήγα στο σπίτι και χτύπησε, τίποτα, πήγα στο εστιατόριο, τίποτα. Ο άνδρας μόλις σταμάτησε τι έκανε και εξαφανίστηκε. Καταλάβαμε ότι ξέχασε κάτι και θα επιστρέψω αλλά όχι. Οπότε πήγα να χτυπά την πόρτα και πολύ δυνατά αναφέροντας ταυτόχρονα Marcelo; Επίσης δυνατά. Εκείνος απάντησε την πόρτα και ήταν η πρώτη φορά που είδα ποτέ μου και μου είπαν "ναι"; Τον ρώτησα αν ήταν εντάξει και είπε εντάξει, σας ευχαριστώ και σας; Όπως είχε ξεχάσει εντελώς ήμασταν στη μέση του φύγουμε!! Ήταν απίστευτο!! Τον ρώτησα για να ολοκληρώσετε το check out και είπε εντάξει σε 15 λεπτά. Από αυτό το σημείο θα εξαφανίζονταν γι' αυτή. Εμείς δεν θα είναι σε θέση να πάρετε το μεσημεριανό γεύμα επειδή είχαμε πάρα πολύ καιρό και η πτήση μας ήταν σε 45 λεπτά. Μου είπε ότι δεν υπάρχει και ότι ήθελα να κάνω τώρα. Είπε ότι ήταν εντάξει και στη συνέχεια προέβησαν σε άλλα 15 λεπτά καθυστέρηση. Τελικά αριστερά 30 λεπτά πριν από την πτήση, φτάσαμε στο αεροδρόμιο όπου αγόρασε ένα τυχαίο κατάστημα δώρων περιδέραιο?? Ζυγίζονται και κατόπιν ο ίδιος ο χώρος ζυγαριά. Ήταν σαφές ότι πραγματικά δεν νοιάζεται για τους πελάτες ή άτομα που διαμένουν στο ξενοδοχείο. Αν είναι το είδος του προσώπου που έχει τις προσδοκίες δεν τρώνε ή εδώ. Αυτοί οι άνθρωποι είναι πολύ αδιάφοροι και αργή οπότε θα πρέπει να περιμένουμε εδώ και καιρό και τα αιτήματά σας θα αγνοηθούν. Το ξενοδοχείο ήταν αρκετά με μόνο 6 δωμάτια και λουλούδια αλλά εγώ θα προτιμούσα να έχω μείνει σε ένα μεγαλύτερο uglier μέρος μόνο και μόνο για να έχουν την εξυπηρέτηση που ήθελα. Ή απλά μια ρεσεψιόν που λειτουργεί όλο το χρόνο εκεί. Όταν οι υπηρεσίες έσβησαν για ίσως την 3η φορά στο ξενοδοχείο περπάτησα μέχρι το εστιατόριο και φτάσαμε στο διαδίκτυο εκεί όπως Marcelo μου είπε να. Η σερβιτόρα ήταν σαφώς ότι δεν ήμουν mad παραγγελιών τίποτα και μόνο μέσω του Internet. Εντάξει ... Εστιατόριο - πήγα στο εστιατόριο επειδή εγώ ένιωσα ότι έπρεπε να γιατί έμεινα εκεί, φάγαμε περίπου 7 και το μέρος ήταν εντελώς άδεια. Έπειτα παραγγείλαμε δύο άνδρες μπήκε και κάθισε στο τραπέζι μας και κοντά σε σημεία ενδιαφέροντος όπως: για να μετακινήσετε τη καρέκλες ακόμα πιο κοντά σε εμάς. Ήταν σαφές ότι προφανώς δεν ήταν τόσο μεθυσμένοι και υψηλή. Προσπάθησαν να μας μιλούν πολλές φορές ενώ Marcelo και η οικογένειά του ήταν στο τραπέζι σε θέαμα. Περίμενα Marcelo για να τους ζητήσει να αφήσουν μόνους μας αλλά δεν έγινε τίποτα. Οι άντρες προσπάθησαν να μιλούν συνεχώς για μας ακόμα και αν δεν ήταν σαφές ότι δεν κατανοώ τη σπασμένη Αγγλικά / Ισπανικά και δεν πιστεύω ότι κάποιος θα μπορούσε να είχε επειδή ήταν τόσο μακριά από αυτό. Όταν πήγαμε με τον σύζυγό μου για να πληρώσουμε για την άφιξη έτσι θα μπορούσαμε να αφήσουμε έναν από τους άνδρες μετέφερε την καρέκλα μία ίντσα μακριά από το δικό μου και άρχισε να μιλάει για μένα. Ο ίδιος μάλιστα άρχισαν να προσπαθούν να ψυθιρίζει στο αυτί μου και μου φίλησε. Ήμουν πραγματικά απογοητευμένη από το γεγονός ότι κανένας από τους διακομιστές έκανε τίποτα. Το φαγητό ήταν καλό αλλά δεν αξίζει τον κόπο να την παρενόχληση από ψηλά στους ντόπιους που αναζητούν ζωντανή μουσική.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 27 Οκτωβρίου 2014

Φαινόταν εντάξει, αλλά το φαγητό δεν ήταν καλό, πίτσα και το ωμό κρέας είχαν πολλά λίπη. Ωραίο κοκτέιλ. Δεν θα πάμε ξανά εκεί.

Στην περιοχή
Κοντινά ξενοδοχείαΔείτε και τα 23 ξενοδοχεία (Νήσος του Πάσχα)
Taura'a Hotel
459 κριτικές
0,09 χλμ μακριά
Kaimana Inn Hotel & Restaurant
438 κριτικές
0,13 χλμ μακριά
Taha Tai Hotel
465 κριτικές
0,37 χλμ μακριά
Hotel Gomero
169 κριτικές
0,41 χλμ μακριά
Κοντινά εστιατόρια
Makona Restaurant
312 κριτικές
0,32 χλμ μακριά
Restaurant Kanahau
394 κριτικές
0,07 χλμ μακριά
Mamma Nui
164 κριτικές
0,25 χλμ μακριά
Haka Honu
795 κριτικές
0,34 χλμ μακριά
Κοντινά αξιοθέατα
Ballet Kari Kari
963 κριτικές
0,13 χλμ μακριά
Cementerio de Isla de Pascua
274 κριτικές
0,6 χλμ μακριά
Church of Rapa Nui
392 κριτικές
0,75 χλμ μακριά
Easter Island Travel
431 κριτικές
0,51 χλμ μακριά
Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Λάβετε γρήγορα απαντήσεις από το προσωπικό του Kaimana Inn Hotel & Restaurant και από προηγούμενους επισκέπτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Οδηγίες δημοσίευσης
Υποβολή
Βελτίωση αυτής της καταχώρισης

Στοιχεία εστιατορίου

Σύνοψη βαθμολογίας
  • Φαγητό
    Εξυπηρέτηση
  • Αξία
    Ατμόσφαιρα
Γεύματα
Πρωινό, Μεσημεριανό, Δείπνο, Αργά τη νύχτα
Χαρακτηριστικά εστιατορίου
Με προσωπικό σερβιρίσματος, Κρατήσεις
Κατάλληλο για
Οικογένειες με παιδιά
Τοποθεσία και στοιχεία επικοινωνίας
  • Διεύθυνση: Atamu Tekena | Rapa Nui, Hanga Roa, Νήσος του Πάσχα, Χιλή
  • Τοποθεσία: Νότια Αμερική  >  Χιλή  >  Νήσος του Πάσχα  >  Hanga Roa
  • Αριθμός τηλεφώνου: +56 32 255 1740
  • E-mail
Αυτή είναι η καταχώρισή σας στο TripAdvisor;
Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα. Διεκδικήστε την καταχώρισή σας