Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Από ταξιδιώτες (29)
Δείπνο (8)
Από ταξιδιώτες (29)
Δείπνο (8)
Δωμάτιο και σουίτα (7)
Επισκόπηση
Boulevard Ayatollah Khomeini, Qazvin Ιράν Δείτε στον χάρτη
ΠΑΡΟΧΕΣ
Δωρεάν Ίντερνετ
Κλιματισμός
Εστιατόριο
Υπηρεσία δωματίου
Γυμναστήριο
Υπηρεσία πλυντηρίων
{"containerAttributes":null,"scriptFlags":null,"containerClass":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
Φιλτράρισμα κριτικών
7 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
0
1
1
2
3
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
Περισσότερες γλώσσες
0
1
1
2
3
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
1 - 5 από 7 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 2 Ιουλίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Πολύ κακό ξενοδοχείο μπορεί να αντιμετωπίσετε . Το κλιματιστικό δεν λειτουργεί και τα δωμάτια είναι πολύ ζεστό καλοκαίρι . Ο διευθυντής είναι πολύ αγενείς και fighter . Ότι άρεσε βοήθεια σε όλους τους επισκέπτες του ξενοδοχείου! ! ! Εάν θέλετε να μείνετε σε Qazwin μπορείτε...να κάνετε κράτηση για καλύτερο ξενοδοχείο από ό,τι αυτή .Περισσότερα

Ημερομηνία διαμονής: Ιούλιος 2017
Η κριτική έγινε: 12 Αυγούστου 2016

Η διαμονή μου σε αυτό το ξενοδοχείο ήταν λίγο απρόσμενο, καθώς το ξενοδοχείο έψαχνα ήταν υπεράριθμο. Ωστόσο, κατέληξα εδώ. Εξυπηρετικό προσωπικό στη ρεσεψιόν και μια λογική τιμή. Το ίδιο το δωμάτιο, ωστόσο, ήταν κάπως σκοτεινό, καθώς δεν υπήρχε πραγματικά ένα παράθυρο με θέα.

Ημερομηνία διαμονής: Αύγουστος 2016
Η κριτική έγινε: 13 Μαΐου 2016 μέσω κινητής συσκευής

Θα πρέπει να τηλεφωνήσετε αυτό ξενοδοχείο 1 αστέρων, όχι 4 αστέρων. Λιγότερο από αρκετό φυσικό φωτισμό, δεν υπήρχε εξαρτήματα όπως hanger, κιτ υγιεινής. Χώρος στάθμευσης (με επιπλέον χρέωση) ήταν οργανωμένη του ΟΗΕ με σκληρό πρόσβαση. Αλλά το προσωπικό ήταν πολύ ευγενικό, κ. Moradi ήταν πολύ...ευγενικό.Περισσότερα

Ημερομηνία διαμονής: Μάιος 2016
Η κριτική έγινε: 3 Οκτωβρίου 2015

Αυτό το ξενοδοχείο είναι πολύ μεγάλο αλλά υστερεί σαφώς οι επισκέπτες. Ένιωθα σαν ένα μεγάλο έλεγχος σε "Hotel California", ο υπάλληλος φαινόταν σχεδόν προσβεβλημένος ότι θα επιστρέφαμε. Το εστιατόριο είναι ανοιχτό τα φώτα, αλλά δεν είναι ενεργοποιημένο, το προσωπικό ήταν να κρύβονται, το ήμισυ των...μενού δεν είναι διαθέσιμα, δεν ήταν μια καλή εμπειρία. Τοποθεσία για αξιοθέατα επίσης δεν είναι καλό, αρκετά μακριά από το παζάρι και άλλα αξιοθέατα, ωστόσο, υπήρχαν μερικά ωραία καταστήματα και παγωτά φρούτων αίθουσες στον ίδιο δρόμο. Αυτό το ξενοδοχείο θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερο από τα δωμάτια είχαν ουσιαστικά αρκετά αξιοπρεπές μέγεθος.Περισσότερα

Ημερομηνία διαμονής: Σεπτέμβριος 2015
Η κριτική έγινε: 30 Ιουνίου 2015

Το ξενοδοχείο ήταν γεμάτο Alborz γι' αυτό αναγκάστηκα να ανεβείτε στην αγορά και να μείνετε στο Marmar μία νύχτα. Το πρωί πήγα στη ρεσεψιόν για να ζητήσουν ένα wi-fi τον κωδικό πρόσβασης, αλλά ο μετρητής αυτός εγκαταλείφθηκε. Περίμενα για δέκα λεπτά μπροστά από τον πάγκο...ελπίζουν για να εμφανιστούν οι ρεσεψιονίστ. Τα μέλη του προσωπικού καθαρισμού γύρω μου είδα, αλλά δεν έκανε τίποτε. Ο διευθυντής του γραφείου δίπλα στην υποδοχή μετρητής είδα μου, αλλά δεν έκαναν τίποτα. Τέλος ζήτησα μία από τις καθαρίστριες να καλέσετε το receptioniat. Η εισηγήτρια ανέφερε σήκωσε τους ώμους και δεν μπορούσε να κάνει τίποτα - μου πρόβλημα, δεν την's. Περίμενα άλλα πέντε λεπτά. Ζήτησα από έναν άλλο καθαριστικό, την ίδια απάντηση, αλλά εκείνη motioned ότι μπορώ να μιλήσω με τον διευθυντή, ο οποίος ήταν ακόμα στο γραφείο του να συνομιλεί με κάποιον. Έκανε προσφορά για να μιλήσω με τον διευθυντή η ίδια γνωρίζοντας ότι δεν μπορώ να μιλήσω Farsi; Αρ. με απροθυμία διέκοψε τη συζήτηση ο ίδιος να ζητήσετε βοήθεια. Το portly και unshaven manager, καθισμένοι σαν τον Shah της Marmar στο γραφείο του, προέκυψαν και απρόθυμα πήγαμε στον πάγκο υποδοχής. Μετά βίας μιλάνε μια λέξη που μας χτύπησε το wifi τον κωδικό πρόσβασης σε ένα χαρτί στον πάγκο, και στη συνέχεια επέστρεψε στο γραφείο. Έμεινα στο χώρο της ρεσεψιόν για να ελέγξετε τον κωδικό πρόσβασης. Τέσσερις wi-fi σήματα, προσπάθησα να τους με όλο τον κωδικό πρόσβασης, κανένα από αυτά δεν λειτουργούσε - φυσικά. Επέστρεψα για να τον shah ξανά το γραφείο, και ανέφερε ότι ο κωδικός πρόσβασης δεν λειτουργούσε. Με ένα αναστεναγμός, ο ίδιος ο ίδιος heaved έξω από την έδρα του και πάλι και μου έδωσαν ένα άλλο κωδικό πρόσβασης, επέστρεψε στο γραφείο μετά λέγοντας "εντάξει, halas;" (η οποία είναι "εντάξει, αρκετά;" στην αραβική γλώσσα), σε ένα συγκαταβατικός τόνος. Δεν το έκανε να περιμένω για να διασφαλιστεί ότι το νέο κωδικό πρόσβασης λειτούργησε; Φυσικά, δεν είναι. (Αυτός είναι ο Σάχης του Marmar, μετά από όλα αυτά, και δεν περιμένει κανείς.) Το νέο κωδικό πρόσβασης και δεν λειτουργούσε. Τι πρέπει να κάνω τώρα; Το προσωπικό, ακόμη και ο διευθυντής (κατά πάσα πιθανότητα επίσης ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου) προφανώς δεν θέλησε να με βοηθήσει. Ήμουν σε θέση να μεταφράσει ένα σύντομο μήνυμα στο τηλέφωνό μου να Farsi (χρησιμοποιώντας το κινητό Διαδίκτυο πολύ αργή η MCI), και το χρησιμοποίησε για να ζητήσω από τον διευθυντή για να πάρετε κάποιον να με βοηθήσει. Τότε που περίμενα στο ταμείο για άλλα 10 λεπτά. Στο σημείο αυτό η όλη τη δοκιμασία είχε δηλώσει για 40 λεπτά. Έτσι παράτησα με απόλυτη απογοήτευση και επέστρεψε στο δωμάτιό μου για να πάρετε τις αποσκευές μου. Μπορείτε να φανταστείτε, ένα ξενοδοχείο που δεν θα αφήνει τη ΜΕΤΡΗΤΗΣ εγκαταλείφθηκε για 40 λεπτά στο μέσον της ημέρας, με έναν πελάτη που περιμένουν εκεί και κανείς δεν κάνει τίποτα γι' αυτό; Στο USD 70 για μία νύχτα, αυτό ήταν το πιο ακριβό ξενοδοχείο που έμεινα στη διάρκεια του ταξιδιού μου στο Ιράν, και η ειρωνεία είναι η χειρότερη εξυπηρέτηση που έλαβα. Οι άλλες κριτικές που δημοσιεύονται αναφέρει επίσης θέματα που αφορούν τη διαχείριση του ξενοδοχείου, και μου φαίνεται προφανές ότι η πηγή του προβλήματος είναι από τα κορυφαία - ο διευθυντής δεν δίνουν μια κλεψιά σχετικά με τους πελάτες ώστε ούτε το προσωπικό. Αποφύγετε αυτό το μέρος και να σας δώσει μια αξιοσημείωτη Hotel.Περισσότερα

Ημερομηνία διαμονής: Ιούνιος 2015
Δείτε περισσότερες κριτικές
Πληροφορίες
Ανέσεις
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Δωρεάν Ίντερνετ
Εστιατόριο
Κλιματισμός
Υπηρεσία δωματίου
Γυμναστήριο/Αίθουσα άσκησης
Τοποθεσία
Ιράν > Qazvin Province > Qazvin
Τοποθεσία
Ιράν > Qazvin Province > Qazvin
Φωτογραφίες
Από ταξιδιώτες (29)
Δείπνο (8)
Δωμάτιο και σουίτα (7)
Στην περιοχή
Κοντινά ξενοδοχείαΔείτε και τα 6 κοντινά ξενοδοχεία
Alborz
54 κριτικές
1,34 χλμ μακριά
Iran Hotel
32 κριτικές
1,87 χλμ μακριά
Traditional Behrouzi Hotel
47 κριτικές
2,23 χλμ μακριά
Razhia Hotel
2 κριτικές
3,43 χλμ μακριά
Κοντινά εστιατόριαΔείτε και τα 17 κοντινά εστιατόρια
Negarossaltaneh Cafe
116 κριτικές
2,09 χλμ μακριά
Nemooneh Restaurant
60 κριτικές
1,74 χλμ μακριά
Cafe Ersieh
17 κριτικές
2,07 χλμ μακριά
Eqbali
28 κριτικές
1,51 χλμ μακριά
Κοντινά αξιοθέαταΔείτε και τα 25 κοντινά αξιοθέατα
Caravanserai of Sa'd al-Saltaneh
60 κριτικές
2,07 χλμ μακριά
Aminiha Hosseiniyeh
40 κριτικές
2,48 χλμ μακριά
Bist Sotoun
37 κριτικές
1,72 χλμ μακριά
Qajar Bathhouse & Anthropology Museum
27 κριτικές
2,09 χλμ μακριά
Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Λάβετε γρήγορες απαντήσεις από το προσωπικό του Hotel Marmar και από προηγούμενους πελάτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης
Αυτή είναι η καταχώρισή σας στο TripAdvisor;
Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα. Διεκδικήστε την καταχώρισή σας