Το κύριο σχόλιό μου είναι ότι το Invisa Hotel Ereso ήταν υπέροχο και γι 'αυτό τους έδωσα ένα καλό αποτέλεσμα για τις διακοπές μας, ωστόσο χάθηκε στο τέλος από την TUI που μας άφησε κάτω με το ταξίδι επιστροφής στο αεροδρόμιο για την πτήση μας στο σπίτι. Το ξενοδοχείο δεν θα μπορούσε να ήταν καλύτερα και θα πήγαινα εκεί πάλι, γι 'αυτό δεν έχουν καμία κράτηση για την κράτηση αυτού του ξενοδοχείου. Ήμασταν στον 6ο όροφο που είχε ανακαινιστεί και το δωμάτιο ήταν ιδανικό με ενημερωμένες διακοσμήσεις, air-con, ψυγείο και πολύ άνετα. Είχαμε μια ήσυχη και ξεκούραστη νύχτα, κάθε βράδυ. Η ρεσεψιόν ήταν πάντα χρήσιμη, το ξενοδοχείο ήταν πολύ καθαρό και τακτοποιημένο. Υπήρχαν αρκετές ξαπλώστρες, παρόλο που μερικοί καλεσμένοι πάντα θέλουν δύο στοίβες για τη μέρα και τους συνηθισμένους εγωιστές που κατέβαλαν τις πετσέτες τους πολύ νωρίς στην καλύτερη θέση και έπειτα μόνο βλέποντας στα κρεβάτια πολύ αργότερα την ημέρα! Το φαγητό ήταν καλό με μεγάλη ποικιλία και, όπως και σε άλλα Ξενοδοχεία, αγωνίζομαι να καταλάβω εκείνους που δημοσιεύουν φτωχά σχόλια για τα γεύματα. Μπορώ μόνο να υποθέσω ότι είναι αυτοί που προτιμούν ένα πιάτο μάρκες αντί για το φάσμα των γευμάτων που προσφέρονται, αυτό είναι πάντα αρκετά εντυπωσιακό. Τα ποτά ήταν εντάξει, και έτσι ήταν η ψυχαγωγία, είχαμε καλύτερα, αλλά στην ισορροπία ήταν ωραία και η ομάδα ψυχαγωγίας εργάστηκε σκληρά για να ευχαριστήσει όλους. Τώρα για το ταξίδι επιστροφής, η οποία ήταν μια αγχωτική εμπειρία στο τέλος μιας μεγάλης διακοπών παρέχεται από το ξενοδοχείο. Αφού ειδοποιηθεί από την TUI Rep ότι ο χρόνος επιστροφής για τη μεταφορά θα εμφανιστεί μόνο στην εφαρμογή τους, το κατεβάσαμε και μας έδειξαν πού θα βρούσαμε την ώρα αναχώρησης. Αυτό έδειξε το χρόνο παραλαβής, και αυτό δεν άλλαξε ποτέ, έτσι βρισκόμασταν έξω από το ξενοδοχείο 10 λεπτά πρόωρα έτοιμοι για τη μεταφορά με πούλμαν. Μετά την αναμονή 15 λεπτών μετά το χρόνο παραλαβής, τηλεφώνησα στο TUI και είπαν ότι θα έρθουν πίσω σε με. Παρόλο που περίμεναν το τηλεφώνημά τους, είδαμε έναν προπονητή της TUI να κυνηγάει έτσι τον οδηγό να μας πάρει, στον οποίο σημάδεψε ότι σίγουρα δεν μας σταματούσε. Το ξενοδοχείο προσπάθησε να πάρει ένα ταξί, αλλά όλοι ήταν κρατημένοι και απασχολημένοι για τουλάχιστον 30 λεπτά. Μέχρι αυτή τη φορά, είχαμε πραγματικές ανησυχίες ότι δεν θα πραγματοποιούσαμε το check-in και την πτήση TUI στο σπίτι μας. Δεν ήταν γνωστό για εμάς, ότι ο προπονητής ήταν εκείνος που έπρεπε να είχαμε πάει και είχε πάρει γύρω από τα άλλα ξενοδοχεία στο θέρετρο πριν αρχίσει τότε η διαδρομή προς το αεροδρόμιο. Είχαμε χάσει τη μεταφορά καθώς η TUI αποφάσισε να πάρει 25 λεπτά πριν από την ώρα που εμφανίζεται στην εφαρμογή τους και να αφήσει τους περισσότερους επιβάτες να γνωρίζουν με ένα μήνυμα κειμένου, όχι εμάς. Όταν ο οδηγός πήρε νωρίτερα στο ξενοδοχείο, αποφάσισε να μας κλείσει τον κατάλογο του ως προπονητή, αλλά δεν ήμασταν εκεί! Όταν τον είδαμε στη διασταύρωση του ξενοδοχείου, ο ίδιος υποθέτει ότι είχε τον πλήρη αριθμό των επιβατών του και μας έδειξε ότι δεν πήραμε για ανελκυστήρα στο αεροδρόμιο. Παρά την παραλαβή των σημειώσεων που προωθήσαμε κάτω από την πόρτα του Ξενοδοχείου μας από τον εκπρόσωπο TUI κατά τη διάρκεια των διακοπών μας για να συναντηθούμε και να κλείσουμε εκδρομές μαζί τους, δεν κατάφεραν να μας ενημερώσουν ότι ο χρόνος ταξιδιού επιστροφής αναθεωρήθηκε από παρόμοια σημείωση, ούτε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ο χρόνος δεν άλλαξε ποτέ. Σε ό, τι αφορά το TUI, ας μείνουμε δύο τρόπους. Πρώτον, η εφαρμογή τους έδειξε μόνο το χρόνο επιστροφής για τον προπονητή τους και ο χρόνος δεν άλλαξε ποτέ, αλλά αποφάσισαν να πάρουν νωρίς και δεν μας άφηναν να γνωρίζουμε. Δεύτερον, ο οδηγός τους ήταν ανεύθυνος να μας κλείσει τη λίστα όταν δεν ήμασταν εκεί και αργότερα ανακάλυψα ότι ένας από τους άλλους επισκέπτες είπε στον οδηγό ότι μας είχε σημειώσει εσφαλμένα από τον κατάλογο, αλλά δεν τον ένοιαζε. TUI τελικά έστειλε ένα μίνι λεωφορείο για να μας πάρει και πήραμε στο αεροπλάνο εγκαίρως, αλλά απλά φανταστείτε ότι είστε σε μια ξένη χώρα, δεν έχετε μεταφορά στο αεροδρόμιο και δεν έχετε χρόνο για τις διατυπώσεις στο αεροδρόμιο και να πάρετε το δικό σας αεροπλάνο στο σπίτι - η όλη εμπειρία ήταν αγχωτική και ενοχλητική και μας έκανε να διασχίσουμε με την TUI, ακόμα και τώρα. Τους έστειλα τα σχόλιά μου ως καταγγελία, και μετά από πάνω από 3 εβδομάδες, έχω λάβει μια απάντηση λέγοντας ότι η μεταφορά παρέχεται από τρίτο μέρος και πέρα από τον έλεγχο TUI! Αν το σκεφτείτε, η TUI παρέχει μια υπηρεσία για τις αεροπορικές πτήσεις και τις μεταφορές για να σας μεταφέρει από και προς το ξενοδοχείο, όχι πολύ περισσότερο. Είναι το ξενοδοχείο που προσφέρει το Holiday και το Invisa Hotel Ereso ήταν υπέροχο, δεν θα μπορούσα να τους κατηγορήσω.…
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC.