Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Expedia.com
Booking.com
Hotels.com
Orbitz.com
* Οι τιμές παρέχονται από τους συνεργάτες μας και αντιστοιχούν στις μέσες τιμές διανυκτέρευσης ανά δωμάτιο, συμπεριλαμβανομένων των σταθερών φόρων και τελών που γνωρίζουν οι συνεργάτες μας και που πρέπει να καταβληθούν τη στιγμή της κράτησης. Ανατρέξτε στους συνεργάτες μας για περισσότερες λεπτομέρειες.
Από ταξιδιώτες (117)
Δωμάτιο και σουίτα (26)
Πισίνα και παραλία (12)
Πιστοποιητικό Διάκρισης
Πληροφορίες
Τοποθεσία
Καθαριότητα
Εξυπηρέτηση
Αξία
Πιστοποιητικό Διάκρισης
Παροχές ξενοδοχείου
Μπαρ/Lounge
Δωρεάν Ίντερνετ υψηλής ταχύτητας (WiFi)
Περιλαμβάνεται πρωινό
Δημόσιο WiFi
Ξενοδοχείο μη καπνιστών
Πολύγλωσσο προσωπικό
Σερβίρεται πρωινό
Υπάλληλος υποδοχής
Χαρακτηριστικά δωματίου
Δωμάτια μη καπνιζόντων
Κλιματισμός
Ψυγείο μέσα στο δωμάτιο
Χρήσιμες πληροφορίες
ΣΤΥΛ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Οικονομικό
Κλασικό
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Τοποθεσία
Πλήρης προβολή
100Εξαιρετικό για περπάτημα
Βαθμός: 100 στα 100
120εστιατόριαεντός 0,5 χλμ
21αξιοθέαταεντός 0,5 χλμ
Κριτικές και άλλα
176κριτικές
131φωτογραφίες
8Ε+Α
2συμβουλές για τα δωμάτια
Βαθμολογία ταξιδιωτών
  • 88
  • 57
  • 21
  • 5
  • 5
Περίοδος του χρόνου
Τύπος ταξιδιώτη
Γλώσσα
  • Περισσότερες γλώσσες
  • Φιλτράρισμα
  • Ελληνικά
Καθαρό ξενοδοχείο και μπράβο στις καμαριερες για την καθαριότητα του δωματίου μας και την ευγένεια τους...Όλο το προσωπικό ευγενικό όπως και οι ιδιοκτήτες...καλό πρωινό και όλα φρέσκα...Ευρύχωρο δωμάτιο...Το μόνο αρνητικό ήταν η ντουζιερα που ήταν λίγο στενή και έπεφταν τα νερά
Διαβάστε περισσότερα
Μειναμε στο Ναυσικα επισκεπτόμενοι 2 καλούς φίλους στις αρχές του μήνα, και η επιλογή μας δε μας διέψευσε. Το ξενοδοχείο είναι δίπλα στη θάλασσα (που δυστυχώς λόγω εποχής αγναντεύαμε απο μακρια!) και μια ανάσσα από το κέντρο της πόλης της Ρόδου. Είναι ένα ξενοδοχείο απλό,
Διαβάστε περισσότερα
Απάντηση από: Nafsika Hotel R, Διευθυντής στο Nafsika Hotel
Απαντήθηκε στις 18 Φεβ 2018
Αγαπητή 82Vivi82, σας ευχαριστούμε θερμά για τα εξαιρετικά σας λόγια. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που το ξενοδοχείο μας ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες σας και είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για κάποιο επόμενο ταξίδι σας στη Ρόδο. Με εκτίμηση, Nafsika Hotel
Διαβάστε περισσότερα
Άψογη εξυπηρέτηση, ευγένεια, καθαριότητα και συνέπεια! Σε πολύ κεντρικό σημείο, επιτρέπει την πρόσβαση με τα πόδια στα αξιοθέατα της πόλης αλλά και σε στάσεις λεωφορείου για επισκέψεις σε πιο μακρινές τοποθεσίες. Επιπλέον, η πλησιέστερη παραλία για μπάνιο απέχει μόλις λίγα
Διαβάστε περισσότερα
Απάντηση από: Nafsika Hotel R, Διευθυντής στο Nafsika Hotel
Απαντήθηκε στις 18 Φεβ 2018
Αγαπητέ Dim S., σας ευχαριστούμε πολύ που επιλέξατε το ξενοδοχείο μας για τη διαμονή σας στη Ρόδο. Είναι χαρά για εμάς να γνωρίζουμε ότι μείνατε ικανοποιημένος από την τοποθεσία του ξενοδοχείου, τις παροχές του και την εξυπηρέτηση του προσωπικού μας. Προσπαθούμε πάντα για το καλύτερο και παραμένουμε στη διάθεσή σας, αν επισκεφθείτε ξανά το νησί μας. Θερμούς χαιρετισμούς, Nafsika Hotel
Διαβάστε περισσότερα
Επισκεφθήκαμε τη Ρόδο για 4 μέρες με αφορμή ένα ευχάριστο κοινωνικό γεγονός και επιλέξαμε να μείνουμε στο ξενοδοχείο λόγω της εύκολης πρόσβασης στο κέντρο του νησιού και στην παραλία. Οι υποδομές του ξενοδοχείου κάλυψαν στο απόλυτο τις ανάγκες μας. Το δίκλινο δωμάτιο ήταν
Διαβάστε περισσότερα
Απάντηση από: Nafsika Hotel R, Διευθυντής στο Nafsika Hotel
Απαντήθηκε στις 18 Φεβ 2018
Αγαπητέ al_quasi, σας ευχαριστούμε θερμά για την πολύ καλή κριτική σας. Με μεγάλη χαρά διαβάζουμε ότι το ξενοδοχείο μας σας ικανοποιήσε πλήρως και συνέβαλε στο να περάσετε ευχάριστα τις διακοπές σας στη Ρόδο. Θα χαρούμε να σας φιλεξονήσουμε ξανά σε κάποιο επόμενο ταξίδι σας. Με εκτίμηση, Nafsika Hotel
Διαβάστε περισσότερα
Ξεκαθαρίζω τη θέση μου και εξηγούμαι:δεν έμεινα στο ξενοδοχείο, αλλά περιγράφω και βαθμολογώ την εμπειρία μου, σε σχέση με το προσωπικό του ξενοδοχείου και τη συμπεριφορά τους. Σάββατο βράδυ κάνω με email κράτηση στο ξενοδοχείο Ναυσικά για ένα μονόκλινο δωμάτιο για την επομένη
Διαβάστε περισσότερα
Απάντηση από: Nafsika Hotel R, Διευθυντής στο Nafsika Hotel
Απαντήθηκε στις 6 Σεπ 2017
Κύριε Κούρτη, Η οργή σας είναι εμφανής στα πολλά θαυμαστικά, τα δυναμικά κεφαλαία, τους αβάσιμους χαρακτηρισμούς, τις διαστρεβλωμένες περιγραφές των γεγονότων και την καταληκτική σας απειλή που όχι μόνο δεν μας αποθαρρύνει να απαντήσουμε στην κριτική σας, αλλά μεταβάλλει το δικαίωμά μας αυτό σε ηθικό καθήκον. Διότι πολλά μπορούν να γίνουν ανεκτά, ειδικά όταν είναι μικρής σημασίας, αλλά όχι η εμπρόθετη ψευδολογία σας. Επ΄αυτής θα «τολμήσουμε», παρά το μεγάλο ρίσκο να «ακούσουμε κι άλλα», να απαντήσουμε ταυτόχρονα σε εσάς (για πολλοστή φορά) και στο tripadvisor, προκειμένου να διαγραφεί το συκοφαντικό μέρος της ανάρτησής σας. Σε περίπτωση που αυτό δεν καταστεί δυνατό, επιφυλασσόμαστε για κάθε νόμιμο δικαίωμά μας. Ως προς το πραγματικό, ας επαναλάβουμε και δημοσίως όσα δεν πιστέψατε στην κατ’ ιδίαν συνομιλία μας, προφορική και γραπτή. Στην αναφορά σας πρέπει να συμπληρωθεί ότι η συμφωνία μας ήταν για δίκλινο δωμάτιο, το οποίο κόστιζε 60 ευρώ. Καθώς από λάθος μας, για το οποίο απολογηθήκαμε και το οποίο επανορθώσαμε, έγινε overbooking, έπρεπε αμέσως να σας κρατήσουμε άλλο δίκλινο δωμάτιο σε ισάξιο ξενοδοχείο και όσο το δυνατόν εγγύτερα στο δικό μας. Εκείνο το πρωί, κανένα ξενοδοχείο κοντά στο δικό μας δεν είχε διαθέσιμο δίκλινο δωμάτιο, πλην του Als. Λέτε ότι το βράδυ της ίδιας μέρας βρήκατε διαθέσιμα δωμάτια σε άλλα δίστερα κοντά στο δικό μας. Ασφαλώς· η διαθεσιμότητα των ξενοδοχείων αλλάζει ανά λεπτό – ειδικά σε high season. Εμείς, όμως, έπρεπε να σας κλείσουμε δωμάτιο τη στιγμή που διαπιστώσαμε το λάθος μας – και σας κλείσαμε στο μόνο διαθέσιμο ίδιας κατηγορίας ξενοδοχείο, στο οποίο και σας μεταφέραμε οδικώς με δικό μας μέσο (απόσταση 800 μέτρων). Επιπλέον, σας προσκαλέσαμε δύο φορές, την ώρα άφιξης και το απόγευμα, στο μπαρ του ξενοδοχείου μας για να σας κεράσουμε κάτι ως έμπρακτη απολογία για το λάθος μας· επιπλέον, μισθώσαμε ταξί για να σας μεταφέρει, το επόμενο πρωί, στη στάση του λεωφορείου, αφού το πρώτο πράγμα που μας είπατε με την άφιξή σας ήταν ότι το σημαντικότερο για εσάς ήταν η εγγύτητα του ξενοδοχείου στη στάση. Εσείς ο ίδιος ζητήσατε να σας διασφαλίσουμε την πρωινή μεταφορά σας, ώστε να μπορέσετε να φτάσετε εγκαίρως στο αεροδρόμιο και να πάρετε την πρωινή σας πτήση. Μας ευχαριστήσατε μάλιστα πολύ για τη διάθεσή μας να σας μισθώσουμε ένα ταξί. Η συζήτησή μας για τη μίσθωση του ταξί έγινε πριν πάτε στο ξενοδοχείο Als και πριν ξεκινήσετε τους ακατάσχετους παραλογισμούς εναντίον μας, και σίγουρα όχι την «επομένη το πρωί για να σας γλυκάνουμε», όπως ισχυρίζεστε. Έχουμε την πεποίθηση πως όλες οι ενέργειές μας, από την αρχή ως το τέλος, ήταν ενέργειες υψηλού επαγγελματισμού, οι οποίες θέλουμε να είναι ορατές στον κάθε αναγνώστη, ώστε να νιώθει ασφαλής ότι, αν παρ’ ελπίδα κάνουμε κάποιο λάθος, είμαστε έτοιμοι όχι μόνο να το διορθώσουμε, αλλά και να ανταποκριθούμε στις επιπλέον ανάγκες του πελάτη με τον καλύτερο δυνατό τρόπο (ακριβώς όπως η ταχύτατη κράτηση δίκλινου δωματίου σε ισάξιο ξενοδοχείο, και η μίσθωση ταξί για τη μεταφορά σας στη στάση λεωφορείου). Ας σας ξαναπούμε όμως ποιο είναι το λάθος σας, το οποίο τώρα επαναλαμβάνετε δημοσίως ως ψέμα, η κακόβουλη πρόθεση του οποίου ελέγχεται ως συκοφαντική δυσφήμιση, προσβολή προσωπικότητας κ.α. Λέτε ότι το δίκλινο δωμάτιο του ξενοδοχείου, στο οποίο σας μεταφέραμε, κόστιζε 50 ευρώ. Αυτό είναι λάθος, και επειδή ξέρετε ότι είναι λάθος, η δημόσια επαναφορά του είναι συκοφαντία. Το δίκλινο δωμάτιο του ξενοδοχείου, στο οποίο σας μεταφέραμε, μας κόστισε 60 ευρώ. Την απόδειξη πληρωμής μας σας τη στείλαμε με μαίηλ. Αδιαφορείτε. Λέτε ότι είδατε στη booking ότι το κόστος του δωματίου στο Als ήταν 50 ευρώ. Φωτογραφία-printscreen από τις τιμές των δωματίων του Als που δείχνουν ότι 50 ευρώ κόστιζε το μονόκλινο, και όχι το δίκλινο που σας κλείσαμε εμείς, σας τη στείλαμε κι αυτήν με μαίηλ. Πάλι αδιαφορείτε. Σας πνίγει ο θυμός. Δεν μπορεί η πραγματικότητα να σας στερεί τη δυνατότητα να οργιστείτε. Προκειμένου να ξεθυμάνετε, δεν διστάζετε να την αγνοήσετε, να επινοήσετε μια δική σας και να κάνετε επίθεση στο ήθος μας με ευφάνταστες κατηγορίες. Διότι μόνο κακεντρεχής μπορεί να είναι η -άνευ καμιάς λογικής απόδειξης- καχυποψία ότι το κριτήριό μας για την επιλογή του ξενοδοχείου Als ήταν το κέρδος 10 ευρώ… Και ειδικά όταν σας έχουμε ήδη προσκομίσει τα αποδεικτικά για το πραγματικό κόστος των δωματίων. Όμως, η πραγματικότητα παραμένει: Εμείς κάναμε ένα λάθος στις κρατήσεις μας. Απολογηθήκαμε και διορθώσαμε το λάθος μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, όπως προβλέπεται τυπικά σε αυτές τις περιπτώσεις: κλείνοντάς σας τον ίδιο τύπο δωματίου, στο μόνο διαθέσιμο ισάξιο ξενοδοχείο εντός πόλης, με την ίδια τιμή, στο οποίο σας μεταφέραμε εμείς οι ίδιοι. Προσφερθήκαμε δις να σας κεράσουμε στο μπαρ του ξενοδοχείου μας ως ελάχιστη ένδειξη των καλών μας προθέσεων. Μισθώσαμε ταξί για να ικανοποιήσουμε το πιο κρίσιμο, όπως μας είπατε, αίτημά σας – τη μεταφορά στη στάση του λεωφορείου. Επειδή θα ήταν μάταιο να περιμένουμε από εσάς τη λογική πράξη διαγραφής της συκοφαντίας σας, έχουμε ήδη αποστείλει και στο tripadvisor, όπως είχαμε κάνει και προς εσάς πριν πολύ καιρό, την απόδειξη χρέωσης του εν λόγω δίκλινου δωματίου. Περιμένουμε το tripadvisor να σας προστατέψει, διαγράφοντας την κακόβουλη, συκοφαντική σας δήλωση. Σε αντίθετη περίπτωση, τα προβλεπόμενα από τον νόμο. Με τον δέοντα σεβασμό, Nafsika Hotel
Διαβάστε περισσότερα
Προηγούμενο
Κατηγορίες άλμπουμ
Όλες οι φωτογραφίεςΑπό ταξιδιώτεςΔωμάτιο και σουίταΠισίνα και παραλίαΔείπνο
Η φωτογραφία προστέθηκε από τη διεύθυνσηNafsika Hotel
DOUBLE ROOM
я бы предпочла поменять душ и унитаз местами, так было не очень удобно...
ΠροηγούμενοΕπόμενο
123456
Hi, how early is breakfast served from?
Dear Sir, thank you for your interest in our hotel. Breakfast is served from 07.30. For any other information we remain at your disposal. Best regards, Nafsika Hotel Team
0 ψήφοι
please, is it possibile a transfer from the port to the hotel ? Thanks
Hello! I am sorry to inform you that we cannot arrange a transfer from the port. However, you can catch a taxi just outside the port. In case, of a crowded day, you might want to call the taxi agency +30 22410 69800
1 ψήφος
Προβολή όλων των απαντήσεων
Hi there. Is there a 24 hour reception for checking in at the hotel. I would be arriving around midnight ( June 2017 )
Hi! Yes, the hotel has a 24 hour reception. We' ll be happy to welcome you! Kind regards!
1 ψήφος
Προβολή όλων των απαντήσεων
How late is breakfast served until ?
Dear Karen, up to now breakfast was served until 09.30. There is a possibility that from next season we extend it until 10.00. Kind regards.
0 ψήφοι
Προβολή όλων των απαντήσεων
Your hotel has renovated bathrooms? we r a bit confused from the photos....
ΠροηγούμενοΕπόμενο
12
"Διαλέξτε δωμάτια στους επάνω ορόφους με θέα θάλασσα."
"να ζητήσουν τα πιο πρόσφατα ανακαινισμένα δωμάτια!"
ΕΥΡΟΣ ΤΙΜΩΝ
39 $ - 149 $ (Βάσει των μέσων τιμών για ένα Στάνταρ δωμάτιο)
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ
ΕλλάδαΝότιο ΑιγαίοΔωδεκάνησαΡόδοςΡόδος (Χώρα)
ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ
40
Αυτή είναι η καταχώρισή σας στο TripAdvisor;
Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα. Διεκδικήστε την καταχώρισή σας