Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Iberostar Mojito

Επισκεφτείτε τον ιστότοπο του ξενοδοχείου
Από ταξιδιώτες (5931)
Πισίνα και παραλία (1692)
Δωμάτιο και σουίτα (607)
Πληροφορίες
Τοποθεσία
Καθαριότητα
Εξυπηρέτηση
Αξία
Παροχές ξενοδοχείου
Πισίνα
Εστιατόριο
Μπαρ/Lounge
Περιλαμβάνεται πρωινό
Γήπεδο τένις
Δημόσιο WiFi
Εξωτερική πισίνα
Ίντερνετ με χρέωση
Μεταφορά από/προς αεροδρόμιο
Παιδικές δραστηριότητες (Κατάλληλο για παιδιά/οικογένειες)
Πισίνα για ενήλικες
Πολύγλωσσο προσωπικό
Υπάλληλος υποδοχής
Εμφάνιση περισσότερων
Χαρακτηριστικά δωματίου
Δωμάτια μη καπνιζόντων
Κλιματισμός
Μίνι μπαρ
Οικογενειακά δωμάτια
Ψυγείο μέσα στο δωμάτιο
Χρήσιμες πληροφορίες
ΣΤΥΛ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Ασφαλές
Θέα στη λιμνοθάλασσα
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Σύνδεσμοι ξενοδοχείου
Επισκεφτείτε τον ιστότοπο του ξενοδοχείου
Προσφορές ξενοδοχείου
3.929κριτικές
5.956φωτογραφίες
418Ε+Α
0συμβουλές για τα δωμάτια
Βαθμολογία ταξιδιωτών
  • 1.194
  • 1.541
  • 616
  • 341
  • 238
Περίοδος του χρόνου
Τύπος ταξιδιώτη
Γλώσσα
  • Περισσότερες γλώσσες
  • Φιλτράρισμα
  • Ελληνικά
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Καλημέρα ήμασταν στο θέρετρο από 28 Μαίου έως τον Ιούνιο του 2017 4 πήγα με τη σύζυγό μου σε αυτό το θέρετρο και η γενική αίσθηση είναι καλές διακοπές. Το θέρετρο είναι δείχνουμε την ηλικία και χρειάζεται λίγη δουλειά. Το δωμάτιο ήταν καθαρό, αλλά λίγο παλιά. Η εξυπηρέτηση
Διαβάστε περισσότερα
Απάντηση από: Director Genera... I, General Manager στο Iberostar Mojito
Απαντήθηκε στις 8 Αυγ 2017
Dear guest, On behalf of our hotel staff and the management we would like to thank you for the opportunity you have given us when choosing our IBEROSTAR Mojito. We regret to acknowledge that you had some amintanance problems which make that our service was not up to your expectations as it is our aim at IBEROSTAR. Our Management team extends our apologies for the inconveniences that you might have found. We have taken good notes from your feedback and forwarded to the corresponding departmental heads to evaluate their performance and deliver the level of service expected by our valuable costumers. We will share with all staff your comment on this positive review, as a reward for being an important part by making you feel like a star during your stay. We invite you to visit us once again so we can show you our commitment with higher levels of customer service. Please feel free to contact us prior to your arrival so we can assist you. Warm regards, Quality Manager IBEROSTAR Cuba
Διαβάστε περισσότερα
Αυτή ήταν η δεύτερη διαμονή μας στο μοχίτο. Ο σύζυγός μου και εγώ ήμασταν εκεί από 27 Μαΐου ου έως Ιούνιο 3 rd. επειδή είναι χαμηλή σεζόν και το ξενοδοχείο ήταν μόνο 1 / 4 πλήρως, δεν υπήρχαν γραμμή ups για φαγητό και παραλία/πισίνα καρέκλες ήταν εύκολο να πας. Αυτό που έκανε τη
Διαβάστε περισσότερα
Απάντηση από: QualityMCuba, Manager στο Iberostar Mojito
Απαντήθηκε στις 17 Ιουλ 2017
Dear guest, On behalf of our hotel staff and the management we would like to thank you for the opportunity you have given us when choosing our IBEROSTAR Mojito. We regret to acknowledge that some services were not up to your expectations as it is our aim at IBEROSTAR. Our Management team extends our apologies for the inconveniences that you might have found. We have taken good notes from your feedback and forwarded to the corresponding departmental heads to evaluate their performance and deliver the level of service expected by our valuable costumers. We will share with all staff your comment on this positive review, as a reward for being an important part by making you feel like a star during your stay. We invite you to visit us once again so we can show you our commitment with higher levels of customer service. Please feel free to contact us prior to your arrival so we can assist you. Warm regards, Quality Manager IBEROSTAR Cuba
Διαβάστε περισσότερα
Έχω πάει στο έπακρο τα θέρετρα στο CoCo Caya αλλά αυτό δεν είχα εντυπωσιαστεί με. Ίσως επειδή η εποχή του χρόνου που ήμουν εκεί, Μάιος. Αλλά η εξυπηρέτηση ήταν κακή. Ο μπουφές δεν σας δίνουν τη δυνατότητα επιλογής, και η καθαριότητα ήταν η χειρότερη στο νησί. Όταν τελικά βρήκαμε
Διαβάστε περισσότερα
Απάντηση από: QualityMCuba, Manager στο Iberostar Mojito
Απαντήθηκε στις 17 Ιουλ 2017
Dear guest, On behalf of our hotel staff and the management we would like to thank you for choosing our IBEROSTAR Mojito as your preferred stay in Cuba. We regret to read that our services were not up to your expectations. Our Management team extends our apologies for the inconveniences that you might have found. We have taken good notes from your feedback and forwarded to the corresponding departmental heads to evaluate their performance and deliver the level of service expected by our valuable costumers. We truly regret not having achieved our goal IBEROSTAR: ensure you unforgettable vacation in the most positive way. We extend our apologies for the breakdown in our service. We would like to clarify though that IBEROSTAR as a hotel chain is concerned to listen to the voice of our customers through internet and dedicate special staff to track feedbacks and deliver them to the corresponding Managers by destination and rectify those areas in which we need to work. We invite you to visit us once again so our staff can show you the way we really care about our “Stars”, please feel free contact us to assist you before your next visit. Kind Regards, Quality Manager IBEROSTAR Cuba
Διαβάστε περισσότερα
Αυτή ήταν η τέταρτη επίσκεψη στην Κούβα, και είναι η πρώτη φορά που η επιστροφή στην ίδια resort. Η οικογένειά μας των 5 επισκέφθηκε το μοχίτο πριν από 3 χρόνια - περάσαμε υπέροχα, έτσι ήταν εύκολο για εμάς να αποφασίσει να το επισκεφθώ ξανά. Αν και είχαμε ένα καλό διακοπές,
Διαβάστε περισσότερα
Απάντηση από: QualityMCuba, Manager στο Iberostar Mojito
Απαντήθηκε στις 2 Ιουν 2017
Dear client, On behalf of all the hotel staff, and particularly the manager I would like to thank you for choosing IBEROSTAR Mojito to spend your vacations. Thank you for the good words about our staff, we know they are the reason why so many clients return to our resort. We apologize about the situation you described in the hotel. Our Management and Maintenance Department are constantly working on areas to be improved and our facilities follow a maintenance standard roll in order to try to keep our areas and rooms impeccable and clean. As we are in our low season, we are trying to enhance some areas like this part of the swimming pool; we apologize for the delay on it but sometimes this type of work takes a longer process to be finished. But our guests can still enjoy the swimming pool because it only affects one third of the area, the rest of the pool remains open and ready to be used. On the other hand, Cuba is a tropical country where mosquitoes are quite common, they are part of Nature. We try to control them but it is not possible to eliminate them as they are a vital part of the environment. Sorry for the inconveniences that this has brought you during your stay. Regarding the Games room, it is open on those hours because at daytime our animation team has activities all over the resort so it makes too difficult for them to keep this place open. Anyway, we shared your comments with the management of this area so a suitable solution will found, especially for days when the weather is not good. You may understand that there should be a responsible person to take care of the different things inside of this salon. We once again want to say that we are sorry to hear that your experience with us did not live up to our usual levels even though you state that you had a good time with us. We have already shared your concerns with the departments involved in order to look for improvement and enhance the quality that typifies our company. Therefore we hope you can give us another opportunity to host you back in the near future so we can prove you our commitment with a higher level of customer satisfaction. Best regards, Quality Manager IBEROSTAR Cuba
Διαβάστε περισσότερα
Μείναμε στο μοχίτο 19 Μαΐου - 26 με την κόρη μου και έχουμε ήδη ανυπομονώ να επιστρέψω. Για τα χρήματα . . . Μπορείτε να νικήσετε το διακοπές. Από τη στιγμή που φτάσαμε μας αναχώρησης, δεν είχαμε τίποτα αλλά εξαιρετική εμπειρία. Μόλις 15 λεπτά με το αυτοκίνητο από το αεροδρόμιο,
Διαβάστε περισσότερα
Απάντηση από: Director Genera... I, General Manager στο Iberostar Mojito
Απαντήθηκε στις 16 Νοε 2017
Dear guest, On behalf of our hotel staff and the management we would like to thank you for the opportunity you have given us by choosing our IBEROSTAR Mojito Hotel. We will share with all staff members your comments on this positive review, as a reward for being an important part by making you feel like a star during your stay. Thank you for the feedback in all senses, which is a great help to improve our services even more. We are working everyday in bettering our rooms, so surprises can come soon. We invite you to visit us once again so we can show you our commitment with higher levels of customer service. Please feel free to contact us prior to your arrival so we can assist you. Warm regards, Quality Manager IBEROSTAR Cuba
Διαβάστε περισσότερα
Κατηγορίες άλμπουμ
Όλες οι φωτογραφίεςΑπό ταξιδιώτεςΠισίνα και παραλίαΔωμάτιο και σουίταΔείπνοΧώροι για οικογένειες και παιχνίδιΕπιχειρηματικό κέντρο και χώροι εκδηλώσεων
Hotel Mojito
Notre chambre
From my room.
From my 2nd story room.
habitacion
ΠροηγούμενοΕπόμενο
123456122
Curious as to how far the beach is from the resort? I can see it is a boardwalk over walk so I am assuming lots of mosquitos?
y a t'il une cafetière dans les chambres ? car nous serons à votre hotel le 6 fevrier au 13 fevrier 2019 merci à bientôt😎
Hi, is the beach and facility wheel chair accessible? Thanks
There is a boardwalk across the lagoon but stairs down to the beach.
0 ψήφοι
Προβολή όλων των απαντήσεων
ΠροηγούμενοΕπόμενο
12345684
ΠροηγούμενοΕπόμενο
11
ΕΥΡΟΣ ΤΙΜΩΝ
98 $ - 215 $ (Βάσει των μέσων τιμών για ένα Στάνταρ δωμάτιο)
ΓΝΩΣΤΟ ΚΑΙ ΩΣ
nh krystal laguna resortnh krystal laguna hotelkrystal laguna cubanh krystal laguna cayo coconh krystal laguna villas resortnh krystal cubakrystal laguna cayo coconh krystal laguna cubakrystal cayo coco
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ:
Hotel La Laguna
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ
ΚαραϊβικήΚούβαCiego de Avila ProvinceJardines del Rey ArchipelagoCayo Coco
ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ
352
Αυτή είναι η καταχώρισή σας στο TripAdvisor;
Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα. Διεκδικήστε την καταχώρισή σας