Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.
Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Θέλετε τις χαμηλότερες τιμές ξενοδοχείων; Βρίσκεστε στο σωστό μέρος. Πραγματοποιούμε αναζήτηση σε πάνω από 200 ιστότοπους για εσάς.

NH Capelle

Προβολή τιμών
Πιστοποιητικό διάκρισης
Πράσινοι ηγέτεςΧάλκινο επίπεδο
Κράτηση στο TripAdvisor
Αξιόπιστος συνεργάτης. Συνεργαζόμαστε απευθείας με το για να κάνουμε όσο το δυνατόν ευκολότερη τη διαδικασία κράτησης.
Ασφαλείς πληρωμές. Χρησιμοποιούμε τις κορυφαίες πρακτικές του κλάδου για να διατηρήσουμε την ασφάλεια των πληροφοριών σας.
Προσθέστε ημερομηνίες για να βρείτε τις χαμηλότερες τιμές
Με την υποστήριξη του Ραντάρ Τιμών
Άφιξη Αναχώρηση
1 δωμάτιο 2 ενήλικες 0 παιδιά
Πραγματοποιούμε αναζήτηση σε πάνω από 200 ιστότοπους, για να βρούμε τις πιο πρόσφατες και τις πιο χαμηλές τιμές.
Επαγγελματικές εικόνες
NH Capelle
Προβολή χάρτη
{"widget":{"name":"ibex_baseline_photo_carousel","template":"ibex_baseline_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_baseline_photo_carousel__nav_controls"},"divClasses":"prw_rup prw_ibex_baseline_photo_carousel","moduleList":["handlers"],"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"}},"containerClass":null,"scriptFlags":null}
Προσθήκη φωτογραφίας Γράψτε μια κριτική

442 κριτικές από την κοινότητά μας στο TripAdvisor

Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα
  • Περισσότερα
Φιλτράρισμα κατά: Ελληνικά
Rotterdam
Η κριτική γράφτηκε πριν από 6 ημέρες ΝΕΟμέσω κινητής συσκευής
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Εμφάνιση μηχανικών μεταφράσεων

 Αναφορά
Ο/η Quince D, General Manager του NH Capelle, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτική
Μετάφραση Google

São Paulo
Η κριτική γράφτηκε 28 Δεκεμβρίου 2016
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Εμφάνιση μηχανικών μεταφράσεων

Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το NH Hotels
 Αναφορά
Ο/η Quince D, General Manager του NH Capelle, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτική
Μετάφραση Google

Καοσιούνγκ, Ταϊβάν
Η κριτική γράφτηκε 6 Δεκεμβρίου 2016
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Εμφάνιση μηχανικών μεταφράσεων

Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το NH Hotels
 Αναφορά
Ο/η R_Bazuijnen, General Manager του NH Capelle, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτική
Μετάφραση Google

Βίλεμσταντ, Κουρασάο
Η κριτική γράφτηκε 24 Νοεμβρίου 2016
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Εμφάνιση μηχανικών μεταφράσεων

Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το NH Hotels
 Αναφορά
Ο/η Quince D, General Manager του NH Capelle, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτική
Μετάφραση Google

Bethesda
Η κριτική γράφτηκε 14 Νοεμβρίου 2016
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Εμφάνιση μηχανικών μεταφράσεων

 Αναφορά
Ο/η R_Bazuijnen, Quality Manager του NH Capelle, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτική
Μετάφραση Google

Αρούμπα
Η κριτική γράφτηκε 20 Οκτωβρίου 2016
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Εμφάνιση μηχανικών μεταφράσεων

Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το NH Hotels
 Αναφορά
Ο/η R_Bazuijnen, Quality Manager του NH Capelle, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτική
Μετάφραση Google

Norway
Η κριτική γράφτηκε 25 Σεπτεμβρίου 2016
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Εμφάνιση μηχανικών μεταφράσεων

 Αναφορά
Ο/η Quince D, Quality Manager του NH Capelle, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτική
Μετάφραση Google

Τζακάρτα, Ινδονησία
Η κριτική γράφτηκε 22 Σεπτεμβρίου 2016
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Εμφάνιση μηχανικών μεταφράσεων

 Αναφορά
Γιοχάνεσμπουργκ, Νότια Αφρική
Η κριτική γράφτηκε 24 Αυγούστου 2016
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Εμφάνιση μηχανικών μεταφράσεων

Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το NH Hotels
 Αναφορά
Ο/η Quince D, General Manager του NH Capelle, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτική
Μετάφραση Google

Άμστερνταμ, Ολλανδία
Η κριτική γράφτηκε 17 Αυγούστου 2016
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Εμφάνιση μηχανικών μεταφράσεων

Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το NH Hotels
 Αναφορά

92 φωτογραφίες αυτού του ξενοδοχείου

Φωτογραφίες ταξιδιωτών: Δείτε τι είδαν οι ταξιδιώτες σαν και εσάς

Προβλήθηκε
Όλες οι φωτογραφίες ταξιδιωτών (69)
Προβλήθηκε
Ξενοδοχείο και εγκαταστάσεις (5)
Προβλήθηκε
Δείπνο (4)
Προβλήθηκε
Θέα από το δωμάτιο (1)
Προβλήθηκε
Δωμάτιο/σουίτα (17)
Προβλήθηκε
Μπάνιο (9)
Προβλήθηκε
Άλλο (33)

Φωτογραφίες από τη διεύθυνση: Ευγενική χορηγία του διευθυντή της επιχείρησης

Προβλήθηκε
Όλες οι φωτογραφίες εκ μέρους της διεύθυνσης (23)
Προβλήθηκε
Ξενοδοχείο και εγκαταστάσεις (1)
Προβλήθηκε
Δωμάτιο/σουίτα (1)
Προβλήθηκε
Άλλο (21)
Άφιξη Αναχώρηση
Ξενοδοχεία που επίσης μπορεί να σας αρέσουν...
Capelle aan den IJssel: Δείτε επίσης αυτά τα καταλύματα εκεί ή στη γύρω περιοχή
Van der Valk Hotel Rotterdam - N...
#1 από 1 για: Nieuwerkerk aan den Ijssel
184 κριτικές
Bastion Hotel Rotterdam Alexande...
#33 από 52 για: Ρότερνταμ
156 κριτικές
Campanile Rotterdam Oost
#40 από 52 για: Ρότερνταμ
74 κριτικές
Προβολή τιμών
Προβολή τιμών
Προβολή τιμών
Novotel Rotterdam Brainpark
#9 από 52 για: Ρότερνταμ
870 κριτικές
NH Atlanta Rotterdam
#19 από 52 για: Ρότερνταμ
957 κριτικές
Stadsdriehoek
Ibis Rotterdam City Centre
Ibis Rotterdam City Centre
#7 από 52 για: Ρότερνταμ
638 κριτικές
Προβολή τιμών
Προβολή τιμών
Προβολή τιμών

Κοντά σε: NH Capelle

Κοντινά αξιοθέατα με τη μεγαλύτερη βαθμολογία
Κοντινά εστιατόρια με τη μεγαλύτερη βαθμολογία

Παροχές

Σημαντικότερα χαρακτηριστικά
  • Δωρεάν Ίντερνετ υψηλής ταχύτητας (WiFi)
  • Υπηρεσία δωματίου
  • Δωρεάν στάθμευση
  • Εστιατόριο
  • Μπαρ/Lounge
Πράσινοι ηγέτεςΧάλκινο επίπεδο
Σχετικά με το κατάλυμα
  • Ξενοδοχείο μη καπνιστών
  • Πρόσβαση-αναπηρικό καρότσι
  • Επιτρέπονται τα κατοικίδια (Κατάλληλο για σκυλιά/κατοικίδια)
Δραστηριότητες
  • Εστιατόριο
  • Μπαρ/Lounge
Τύποι δωματίων
  • Δωμάτια μη καπνιζόντων
Στο δωμάτιό σας
  • Κλιματισμός
Ίντερνετ
  • Δωρεάν Ίντερνετ
  • Δωρεάν Ίντερνετ υψηλής ταχύτητας (WiFi)
  • WiFi με χρέωση
Υπηρεσίες
  • Υπηρεσία δωματίου
  • Δωρεάν στάθμευση
  • Υπηρεσία στεγνοκαθαριστηρίου
  • Αίθουσες συσκέψεων
  • Υπηρεσία πλυντηρίων
  • Πολύγλωσσο προσωπικό
  • Χώροι συσκέψεων
  • Επιχειρηματικό κέντρο με πρόσβαση στο Ίντερνετ

Πρόσθετες πληροφορίες για το NH Capelle

Διεύθυνση: Barbizonlaan 2, 2908 MA Capelle aan den IJssel, Ολλανδία (Πρώην Golden Tulip)
Περιοχή: Ολλανδία > Νότια Ολλανδία > Capelle aan den IJssel
Εύρος Τιμών: 61 € - 83 € (Βάσει των μέσων τιμών για ένα Στάνταρ δωμάτιο)
Κατηγορία Ξενοδοχείου:4 αστέρων — NH Capelle 4*
Αριθμός δωματίων: 105
Επιλογές κράτησης:
Το TripAdvisor είναι περήφανο που συνεργάζεται με: Booking.com και NHHotels. Αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιείτε τις κρατήσεις σας στο NH Capelle με απόλυτη εμπιστευτικότητα. Βοηθούμε εκατομμύρια ταξιδιώτες κάθε μήνα να βρουν το ιδανικό ξενοδοχείο για τις διακοπές τους και τα επαγγελματικά ταξίδια τους, πάντα με τις καλύτερες προσφορές και μειωμένες τιμές.
Αυτή είναι η καταχώρισή σας στο TripAdvisor;
Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα.
Διεκδικήστε την καταχώρισή σας

Ερωτήσεις & Απαντήσεις

Δείτε τις ερωτήσεις των ταξιδιωτών και τις απαντήσεις από το προσωπικό του ξενοδοχείου NH Capelle και άλλους ταξιδιώτες.
3 ερωτήσεις
Κάντε μια ερώτηση
Έχετε απορίες; Λάβετε απαντήσεις από το προσωπικό του NH Capelle και από προηγούμενους πελάτες.
Οδηγίες δημοσίευσης
Συνηθισμένες ερωτήσεις:
  • Μπορούμε να αγοράσουμε εισιτήρια για τα τοπικά αξιοθέατα στη ρεσεψιόν;
  • Το ψυγειάκι είναι διαθέσιμο επί πληρωμή;
  • Τι ώρα ανοίγει η πισίνα κάθε μέρα;