Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Από ταξιδιώτες (16)
Δωμάτιο και σουίτα (20)
Δείπνο (9)
Πληροφορίες
Τοποθεσία
Καθαριότητα
Εξυπηρέτηση
Αξία
Παροχές ξενοδοχείου
Δωρεάν στάθμευση
Πισίνα
Εστιατόριο
Μπαρ/Lounge
Περιλαμβάνεται πρωινό
Δωρεάν Ίντερνετ υψηλής ταχύτητας (WiFi)
Αίθουσες συσκέψεων
Εξωτερική πισίνα
Επιτρέπονται τα κατοικίδια (Κατάλληλο για σκυλιά/κατοικίδια)
Επιχειρηματικό κέντρο με πρόσβαση στο Ίντερνετ
Ξενοδοχείο μη καπνιστών
Πλυντήρια ρούχων σελφ-σέρβις
Πρόσβαση-αναπηρικό καρότσι
Σερβίρεται πρωινό
Χώροι συσκέψεων
Εμφάνιση περισσότερων
Χαρακτηριστικά δωματίου
Δωμάτια με πρόσβαση για άτομα με αναπηρία
Δωμάτια μη καπνιζόντων
Κλιματισμός
Φούρνος μικροκυμάτων
Ψυγείο μέσα στο δωμάτιο
Χρήσιμες πληροφορίες
ΣΤΥΛ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Ήσυχο
Μεσαίας κατηγορίας
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Τοποθεσία
Πλήρης προβολή
47Συστήνεται η χρήση αυτοκινήτου
Βαθμός: 47 στα 100
13εστιατόριαεντός 0,5 χλμ
1αξιοθέατοεντός 0,5 χλμ
Επικοινωνία
870 N Canfield Niles Rd, Youngstown, OH 44515-1105
Όνομα/διεύθυνση στην τοπική γλώσσα
Πώς να φτάσετε
Αεροδρόμιο Άκρον-Κάντον61 χλμ
Δείτε όλα τα κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές και άλλα
223κριτικές
62φωτογραφίες
2Ε+Α
0συμβουλές για τα δωμάτια
Βαθμολογία ταξιδιωτών
  • 59
  • 62
  • 55
  • 27
  • 20
Περίοδος του χρόνου
Τύπος ταξιδιώτη
Γλώσσα
  • Φιλτράρισμα
  • Ελληνικά
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Πολύ καλή τιμή για αυτό το κατάλυμα. Θα έμενα ξανά. Μεγάλο σαλόνι και εστιατόριο. Κοντά σε όλα τα πράγματα που έπρεπε να κάνουμε. Καθαρό δωμάτιο. Θα το συστήσω σε άλλους. Δεν χρησιμοποιήσαμε το εστιατόριο αλλά είδα και μύριζε ορισμένα από τα τρόφιμα και φαινόταν να είναι υπέροχο
Διαβάστε περισσότερα
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το Best Western
Απάντηση από: MeanderInn46, Manager στο Quality Inn
Απαντήθηκε στις 9 Μαΐ 2017
Dear Valued Guest, We thank you for your stay and review. We are glad you were able to check out some of the amenities we have to offer and enjoyed your nice clean room. Housekeeping strives to make sure everyone has a nice clean room, every time. We hope to see you again! Amanda Manager Meander Inn
Διαβάστε περισσότερα
Δεν μπορούσαμε να βρούμε το συνηθισμένο μας ξενοδοχείο σε αυτόν τον τομέα, έτσι αποφάσισαν να μείνουν στο Youngstown Best Western λόγω με pet. Η διαμονή μας ήταν εξαιρετική. Το ξενοδοχείο ήταν εξαιρετικό διαδικτυακών παιχνιδιών για όλες τις πτυχές. Το μόνο ( δεν
Διαβάστε περισσότερα
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το Best Western
Απάντηση από: BWMeanderInn, Manager στο Quality Inn
Απαντήθηκε στις 28 Μαρ 2017
Dear Valued Guest, On behalf of BEST WESTERN Meander Inn I would like to thank you very much for your stay at our hotel. I would also like to thank you for your pleasant review. BEST WESTERN's goal is to provide superior customer service to our guests and I am glad we did that for you. We look forward to your staying with us again! If you need anything else or would like to set up a reservation for your future stay please call us at the hotel directly. Sincerely, Amanda Evans Assistant General Manager
Διαβάστε περισσότερα
Όλοι ήταν φιλικοί και τα δωμάτια ήταν σχετικά καθαρό. Έχουμε ταξιδέψει με ένα σκυλάκι που τους αρέσει να παραλάβουν τα πάντα από το δάπεδο έτσι είμαι πάντα την ανησυχία της για το γεγονός ότι κάποιος πήρε το χρόνο για να σκουπίσετε χαλιά. Αυτό δεν ήταν θέμα για μένα σε αυτό το
Διαβάστε περισσότερα
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το Best Western
Απάντηση από: BWMeanderInn, Manager στο Quality Inn
Απαντήθηκε στις 3 Μαρ 2017
Dear Linda, Thank you for the valuable review. We appreciate all reviews received. We are happy to hear that everything with your stay went well. Our staff strives to give the best service to every guest. We also take pride in our pet friendly hotel. We are glad that there was no issue with the floor for you dog. We understand that when guests travel with their pets a clean floor and room is very important so they stay safe along with their owners. We hope to see you and your little dog next time you are in Youngstown, Ohio. Thank you again for your stay and review. Amanda Assistant General Manager Best Western Meander Inn
Διαβάστε περισσότερα
Είχαμε μια ωραία διαμονή και το δωμάτιο ήταν άνετο και καθαρό. Ήταν λίγο θορυβώδες λόγω της μουσικής και οι επισκέπτες στο εστιατόριο στο συνημμένο, ωστόσο η Πρωτοχρονιά σαββατοκύριακο μπορεί να είχε επηρεαστεί από αυτό. Το πρωινό ήταν καλό. Το εκχιονιστικός θα μπορούσε να είναι
Διαβάστε περισσότερα
Απάντηση από: BWMeanderInn, Director of Sales στο Quality Inn
Απαντήθηκε στις 13 Ιαν 2017
Dear Mike, Thank you so much for your valuable review. We are glad that you were able to check out some of the amenities we offer. We are sorry about the noise from the restaurant. We understand how that can take away from the atmosphere from enjoying a meal. We will pass this along to the restaurant. It may have been from it being New Year's weekend. I will also bring the input on the snow removal to higher management to see what we can do to make sure this is done better. We are glad you were able to enjoy some breakfast before traveling to your next destination. Thank you again for your stay and review. Stop back and see us next time you are in the Youngstown area. Amanda Sales Best Western Meander Inn
Διαβάστε περισσότερα
Αυτό το ξενοδοχείο ήταν ένα υπέροχο μέρος για να μείνετε. Δεν ήταν εύκολη η πρόσβαση στο καζίνο του Χόλιγουντ. Είχε ένα δωρεάν πρωινό. Πραγματικά καθαρό και το προσωπικό ήταν πολύ ευγενικό . Είχαμε μείνει εκεί για την παραμονή της Πρωτοχρονιάς μετά το καζίνο.
Διαβάστε περισσότερα
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το Best Western
Απάντηση από: BWMeanderInn, Director of Sales στο Quality Inn
Απαντήθηκε στις 3 Ιαν 2017
Dear Thomas, We are so happy that you were our guest on New Year's Eve. We are glad you had a nice time bringing in the new year. Our hotel staff strives to keep the hotel spotless and give everyone a very hospitable experience during your stay here. We thank you for your kind and thoughtful review. We hope that if you are ever in the Youngstown area again, that you would choose Best Western Meander Inn. Amanda Sales Best Western Meander Inn
Διαβάστε περισσότερα
Προηγούμενο
Κατηγορίες άλμπουμ
Όλες οι φωτογραφίεςΑπό ταξιδιώτεςΔωμάτιο και σουίταΔείπνοΠισίνα και παραλίαΕπιχειρηματικό κέντρο και χώροι εκδηλώσεωνΧώροι για οικογένειες και παιχνίδι
Furniture
Bathroom and sink area
Beds
Η φωτογραφία προστέθηκε από τη διεύθυνσηQuality Inn
King Room
Η φωτογραφία προστέθηκε από τη διεύθυνσηQuality Inn
King Jacuzzi Room
ΠροηγούμενοΕπόμενο
1234
I see this hotel has two floors, does the hotel have a elevator?
Hello, Unfortunately, we do not have an elevator. We do are best to accommodate everyone. If you are looking to make a reservation with us, please make sure to call the hotel directly to let us know if you would need a first floor room. Thank you! Amanda Sales Manger Best Western Meander Inn
0 ψήφοι
Προβολή όλων των απαντήσεων
is the whirle pool bath big enough for two i cant find any pics thanks
Yes it comfortably fits 2! In fact this room is perfect for couples to just relax!
0 ψήφοι
ΠροηγούμενοΕπόμενο
11
ΕΥΡΟΣ ΤΙΜΩΝ
59 $ - 115 $ (Βάσει των μέσων τιμών για ένα Στάνταρ δωμάτιο)
ΓΝΩΣΤΟ ΚΑΙ ΩΣ
best western meander hotel youngstownbest western youngstownyoungstown best western
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ:
Meander Inn
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ
Ηνωμένες ΠολιτείεςΟχάιοYoungstown
ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ
57
Αυτή είναι η καταχώρισή σας στο TripAdvisor;
Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα. Διεκδικήστε την καταχώρισή σας