Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

HYATT House Chicago/Naperville/Warrenville

Επισκεφτείτε τον ιστότοπο του ξενοδοχείου
Από ταξιδιώτες (90)
Δωμάτιο και σουίτα (53)
Βίντεο
Πληροφορίες
Τοποθεσία
Καθαριότητα
Εξυπηρέτηση
Αξία
Παροχές ξενοδοχείου
Πισίνα
Δωρεάν στάθμευση
Δωρεάν Ίντερνετ υψηλής ταχύτητας (WiFi)
Γυμναστήριο/Αίθουσα άσκησης
Υπηρεσία δωματίου
Περιλαμβάνεται πρωινό
Αίθουσες συσκέψεων
Δημόσιο WiFi
Επιτρέπονται τα κατοικίδια (Κατάλληλο για σκυλιά/κατοικίδια)
Επιχειρηματικό κέντρο με πρόσβαση στο Ίντερνετ
Εσωτερική πισίνα
Θερμαινόμενη πισίνα
Μεταφορά από/προς αεροδρόμιο
Ξενοδοχείο μη καπνιστών
Πλυντήρια ρούχων σελφ-σέρβις
Πολύγλωσσο προσωπικό
Πρόσβαση-αναπηρικό καρότσι
Υπηρεσία λεωφορείου
Υπηρεσία πλυντηρίων
Υπηρεσία στεγνοκαθαριστηρίου
Φύλαξη παιδιών
Χώροι συσκέψεων
Εμφάνιση περισσότερων
Χαρακτηριστικά δωματίου
Δωμάτια μη καπνιζόντων
Κλιματισμός
Μικρή κουζίνα
Οικογενειακά δωμάτια
Σουίτες
Φούρνος μικροκυμάτων
Ψυγείο μέσα στο δωμάτιο
Χρήσιμες πληροφορίες
ΣΤΥΛ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Οικογενειακό
Μεσαίας κατηγορίας
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Σύνδεσμοι ξενοδοχείου
Επισκεφτείτε τον ιστότοπο του ξενοδοχείου
Προσφορές ξενοδοχείου
482κριτικές
136φωτογραφίες
7Ε+Α
0συμβουλές για τα δωμάτια
Βαθμολογία ταξιδιωτών
  • 276
  • 121
  • 39
  • 27
  • 20
Περίοδος του χρόνου
Τύπος ταξιδιώτη
Γλώσσα
  • Περισσότερες γλώσσες
  • Φιλτράρισμα
  • Ελληνικά
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Με το βράδυ κοινωνικής φύγει, αυτή η ιδιοκτησία δεν διαθέτει παράγοντα διαφοροποίησης από τα άλλα ξενοδοχεία που είναι πολύ καλύτερα. Οι τιμές μπαρ απέχει μόλις tooomuch και πολύ λίγες επιλογές . Ο λαός ποτέ δεν ξέρετε τι να χρεώσουν και διαλέξτε Τυχαίος αριθμός
Διαβάστε περισσότερα
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το Hyatt Hotels
Απάντηση από: Mark-Schalla, General Manager στο HYATT House Chicago/Naperville/Warrenville
Απαντήθηκε στις 22 Αυγ 2017
Thank you very much for taking the time to provide us with his feedback. I understand your frustrations with the change in amenities at the hotel. The Hyatt house as a brand has moved to the Hbar/Sip&Savor menu at all it's locations based on extensive consumer research, but we understand that some of our guests will come to miss the evening social. As we just opened recently we will continue to monitor customer feedback on the pricing and offerings to ensure we are operating with the right mix. I hope we get the chance to host you again if you are willing to give us another try. Please let me know if there is anything else I can do for you! Thanks again for the review!
Διαβάστε περισσότερα
Λατρεύω όλους Hyatt σπίτια, και αυτό είναι πλέον εξαίρεση. Καλό προσωπικό, καλό πρωινό, ωραίο κήπο, παρτίδες αν καθιστικό (εσωτερικά και εξωτερικά) , κλπ. Επομένως, γιατί το κάτω βαθμολογία; Μένω με τη σύζυγό μου και τα δύο παιδιά και επιφυλάχθηκε μία - υπνοδωμάτιο σουίτα
Διαβάστε περισσότερα
Απάντηση από: Mark-Schalla, General Manager στο HYATT House Chicago/Naperville/Warrenville
Απαντήθηκε στις 22 Αυγ 2017
Thank you so much for your feedback regarding your recent visit. I am very sorry that the description was misleading to you and I will try and determine a better way for this to be worded on our website. I completely understand your frustration with how this impacted your visit with the kids! Thank you again for the feedback and I hope we can have the opportunity to host you again if the need arises in the future. Take care.
Διαβάστε περισσότερα
Το πρωινό ήταν πραγματικά ακαθάριστο. Το προσωπικό ήταν ευχάριστα πλαστό. Έκανα μια ηλεκτρονική αναχώρηση για 12.00 και το lady housecleaning ακόμη ήρθαν στις 930 am στον κύκλο εργασιών του δωματίου. Το μόνο θετικό ήταν άφησαν να αλλάξω την ημερομηνία της διαμονής του τελευταίου
Διαβάστε περισσότερα
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το Hyatt Hotels
Απάντηση από: Mark-Schalla, General Manager στο HYATT House Chicago/Naperville/Warrenville
Απαντήθηκε στις 27 Ιουλ 2017
Hi Pratiksha! Thank you again for providing us with feedback regarding your recent stay with us! I am so sorry that you did not enjoy your breakfast experience with us. We did just go through a new breakfast conversion through Hyatt, and it's good to have feedback both positive and negative. We recently upgraded the quality of our eggs, yogurt, and bacon offered at the hotel for our complimentary breakfast. We also added new sweet breads, a yogurt parfait station, omelet of the day, and raisin bread to go along with our oatmeal station, fruit, and other hot items. We will continue to work on providing a superior complimentary breakfast for our guests. Thanks again for your review and we hope to have the chance to re-earn your trust.
Διαβάστε περισσότερα
King στούντιο ήταν αξιοπρεπές στούντιο και το δωμάτιο ήταν πολύ καθαρό. Η μόνη έκπληξη ήταν το φούρνο είχε μόνο 2 καυστήρες και δεν έχει φούρνο. Η περιγραφή δεν καταστήσουμε σαφές. Μόνο η σουίτα 2 υπνοδωματίων διαθέτει φούρνο.
Διαβάστε περισσότερα
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το Hyatt Hotels
Απάντηση από: Mark-Schalla, General Manager στο HYATT House Chicago/Naperville/Warrenville
Απαντήθηκε στις 7 Ιουλ 2017
Thank you so much for your feedback! I'm sorry if there was confusion regarding the oven in your guest suite! I will take a look at the online descriptions to ensure there is no confusing verbiage that led to this miscommunication! I'm glad that overall you enjoyed your visit with us and we hope to have the opportunity to host you again in the future!
Διαβάστε περισσότερα
Καθαρό δωμάτιο, το καλύτερο πρωινό, πολύ φιλικό και εξυπηρετικό προσωπικό. Εύκολος έλεγχος, μεγάλη πισίνα, καθαρό δωμάτιο προπόνησης. Ήμασταν εκεί για το γάμο και το προσωπικό ήταν πέρα από τη βοήθεια που μας με προβλήματα τεχνολογίας διαδραματίζει διαφανειοσκόπια
Διαβάστε περισσότερα
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το Hyatt Hotels
Απάντηση από: Mark-Schalla, General Manager στο HYATT House Chicago/Naperville/Warrenville
Απαντήθηκε στις 7 Ιουλ 2017
Thank you very much for taking the time to tell us about your recent stay with us! I'm so glad that everything went well with the wedding and that the staff was accommodating and helpful for you and your group! We hope it was a great weekend/event! We hope to be of service to you in the future if ever needed!
Διαβάστε περισσότερα
Προηγούμενο
Κατηγορίες άλμπουμ
Όλες οι φωτογραφίεςΑπό ταξιδιώτεςΔωμάτιο και σουίταΔείπνοΠισίνα και παραλίαΕπιχειρηματικό κέντρο και χώροι εκδηλώσεωνΧώροι για οικογένειες και παιχνίδι
Couch was very worn
wall 2
walls
ΠροηγούμενοΕπόμενο
12345611
What's the check in age?
21 years old
0 ψήφοι
With the 2 bedroom suite does the kitchen have a full oven and cooktop?
Yes you are correct. It is the only room type with a full oven/cooktop. Please let me know if you have any other questions and have a great day! Mark Schalla - General Manager
0 ψήφοι
Does this hotel have a hot tub with the pool area?
It does not have a hot tub.
0 ψήφοι
Προβολή όλων των απαντήσεων
Is the hotel close to a train station for daily visits into the city?
Thank you for the question. Yes we are only 4 miles from the Naperville train station which runs between here and Chicago's Union Station.
0 ψήφοι
Προβολή όλων των απαντήσεων
Follow-up correspondence (edited to include only information about this property): From: Scott & Marianne Schultz Subject: Re: Your stay at HYATT house Chicago/Naperville/Warrenville (Schultz) Date: May 11, 2015 To: Julie Temesvary Aloha Julie, Thanks for replying. We would normally have brought these issues to the attention of management. But our trip was like a (non-fun) roller coster rider, as we spent much time at Edward Hospital, touring Skilled Nursing Facilities, and visiting my mother-in-law at the SNF where she is currently residing for rehab. We also knew that the hotel was full and did not think it would be worth bothering to request a room change, particularly since we wanted to stay on the top floor (not to mention the bother of moving after occupying #506 for a few days). Do you have any plans to replace/upgrade the furniture or beds? The sectional is in particularly sad shape (we noticed this in a different room in 2014). I also just remembered that the 1-Bedroom suites lack a table near the sectional, which makes them awkward to use for relaxation, cocktails, snacks, etc. If I did not mention Katie, please add her to the Kudos list. She was a friendly face and we saw her helping to clean up the breakfast/lounge area one day. Aloha, Scott On May 11, 2015, at 11:02 AM, Julie Temesvary wrote: Dear Mrs. Schultz: Thank you for completing our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. I apologize that your experience was not what you had experienced the last time you stayed with us. Had I known about the issues you were having with your room, it would have been my pleasure to find you a room that would have made your stay more comfortable. Feedback such as yours regarding the condition of our rooms, assists us in improving our service and property. In addition, please know that your comments and issues will be addressed. I will also share your wonderful compliments about the staff. They will enjoy and appreciate them. It is our hope that you give us another opportunity to serve you. Again, I apologize for the inconvenience during your stay and hope to see you during your next visit. If I can provide any assistance, please contact me directly. Best regards, Julie Temesvary Front Office Manager Hyatt House Warrenville
ΠροηγούμενοΕπόμενο
12
ΠροηγούμενοΕπόμενο
11
ΕΥΡΟΣ ΤΙΜΩΝ
104 $ - 158 $ (Βάσει των μέσων τιμών για ένα Στάνταρ δωμάτιο)
ΓΝΩΣΤΟ ΚΑΙ ΩΣ
hyatt house chicago / naperville / warrenville hotel warrenville
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ
Ηνωμένες ΠολιτείεςΙλινόιςWarrenville
ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ
123
Αυτή είναι η καταχώρισή σας στο TripAdvisor;
Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα. Διεκδικήστε την καταχώρισή σας