Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Central

{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null}
Φιλτράρισμα κριτικών
3 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
0
0
1
1
1
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
0
0
1
1
1
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 3 Μαΐου 2017

Κλείσαμε 3 μονόκλινα δωμάτια και μας είπαν ότι θα λάβετε έκπτωση ύψους 10 %. Ένα από τα δωμάτια δεν καθαρίζονταν από προηγούμενους επισκέπτες! Όταν το είπαμε στη ρεσεψιόν ήταν η απάντηση (δεν εξαπατούμε) : " να****t, αυτό δεν είναι δυνατό " , και το κορίτσι...ούτε καν μεταβούμε από την καρέκλα! ! ! Ανέφερε απλώς ότι κάνουμε λάθος και δεν στέλνουμε κανέναν έλεγχο! Το δωμάτιο δεν είχε πετσέτες, σαμπουάν, κ.λπ. περιμέναμε μέχρι το πρωί και μίλησε για τις άλλες ρεσεψιονίστ βάρδια. Η αντίδραση ήταν το ίδιο - " κάνουμε λάθος, είναι αδύνατο να τα δωμάτια δεν είναι καθόλου καθαρά. ", καθώς και δεν αποστέλλει σε κανέναν να ελέγξετε! Ζητήσαμε τον αριθμό τηλεφώνου του διευθυντή, η κοπέλα στη ρεσεψιόν αρνήθηκε να δώσει σε εμάς και είπε ότι δεν επιτρέπεται να το κάνει. Στείλαμε ένα email και δεν πήρα ποτέ μια απάντηση. Στο τέλος όταν φεύγαμε δεν μας δόθηκαν υποσχέσεις της έκπτωσης 10 %. Κατά τη διάρκεια της νύχτας μερικούς μεθυσμένους επισκέπτες φώναζαν στους διαδρόμους όλη την ώρα και θα ήταν αδύνατο να κοιμηθείς.Περισσότερα

Ημερομηνία διαμονής: Μάιος 2017
Η κριτική έγινε: 5 Δεκεμβρίου 2014

Η καλύτερη τοποθεσία στο κέντρο της πόλης, που είναι όλα. Μέτρια ποιότητα ύπνου, λίγο 100-200 θορυβώδεις νεαροί γάλλοι, τα δωμάτια δεν είναι μεγάλα αλλά καθαρά. Είναι εντάξει για μία νύχτα ύπνου, το προσωπικό ήταν εντάξει. |Δεν είναι αρκετά καλό για την τιμή των 25 ευρώ...ανά διανυκτέρευση και 3 αστέριαΠερισσότερα

Ημερομηνία διαμονής: Δεκέμβριος 2014
Η κριτική έγινε: 29 Αυγούστου 2013

Αυτό το ξενοδοχείο έχει χαμηλή ποιότητα των 3 αστέρων ξενοδοχείο. Η εξυπηρέτηση είναι μέτριο, αλλά μπορείτε να θέλετε περισσότερο, τότε παίρνεις. Οι τιμές είναι υπερτιμημένο και δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Ποιότητα ύπνου δεν είναι καλό, γιατί το κτίριο είναι παλιό αρκετά και υπάρχουν ορισμένα θόρυβοι...(κάποια από τα δωμάτια είναι προβλήματα). Καθαριότητα κοντά στο μέσο όρο. Η τοποθεσία είναι πραγματικά κακό, δεν υπάρχουν πινακίδες και πρώτη φορά όταν έχω για να το βρείτε έχω προβλήματα.Περισσότερα

Ημερομηνία διαμονής: Μάιος 2013
Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Λάβετε γρήγορες απαντήσεις από το προσωπικό του Hotel Central και από προηγούμενους πελάτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης
ΕΥΡΟΣ ΤΙΜΩΝ
38 $ - 41 $ (Βάσει των μέσων τιμών για ένα Στάνταρ δωμάτιο)
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ
ΒουλγαρίαRazgrad ProvinceRazgrad
ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ
92
Αυτή είναι η καταχώρισή σας στο TripAdvisor;
Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα. Διεκδικήστε την καταχώρισή σας