Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Από ταξιδιώτες (36)
Δωμάτιο και σουίτα (28)
Δείπνο (6)
Πληροφορίες
Τοποθεσία
Καθαριότητα
Εξυπηρέτηση
Αξία
Παροχές ξενοδοχείου
Δωρεάν στάθμευση
Εστιατόριο
Μπαρ/Lounge
Δωρεάν Ίντερνετ υψηλής ταχύτητας (WiFi)
Αίθουσες συσκέψεων
Επιτρέπονται τα κατοικίδια (Κατάλληλο για σκυλιά/κατοικίδια)
Επιχειρηματικό κέντρο με πρόσβαση στο Ίντερνετ
Ξενοδοχείο μη καπνιστών
Πολύγλωσσο προσωπικό
Πρόσβαση-αναπηρικό καρότσι
Εμφάνιση περισσότερων
Χαρακτηριστικά δωματίου
Δωμάτια με πρόσβαση για άτομα με αναπηρία
Δωμάτια μη καπνιζόντων
Κλιματισμός
Χρήσιμες πληροφορίες
ΣΤΥΛ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Μοδάτο
Ασφαλές
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Τοποθεσία
Πλήρης προβολή
Επικοινωνία
Boulevard Antonio Rosales Norte 800 Entre Rafael Buelna y Alfonso Cano, Los Mochis 81220 Μεξικό
Όνομα/διεύθυνση στην τοπική γλώσσα
Πώς να φτάσετε
Ομοσπονδιακό Αεροδρόμιο2 χλμ
Δείτε όλα τα κοντινά ξενοδοχεία
168κριτικές
64φωτογραφίες
4Ε+Α
0συμβουλές για τα δωμάτια
Βαθμολογία ταξιδιωτών
  • 68
  • 65
  • 20
  • 6
  • 9
Περίοδος του χρόνου
Τύπος ταξιδιώτη
Γλώσσα
  • Περισσότερες γλώσσες
  • Φιλτράρισμα
  • Ελληνικά
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Μείναμε σε αυτό το ξενοδοχείο μετά τη λήψη το πλοίο από το La Paz στη Baja. Το καλύτερο μέρος του ξενοδοχείου ήταν το προσωπικό. Όλοι ήταν εξαιρετικά εξυπηρετικοί και ευγενικοί. Πήγαμε με το αυτοκίνητό μας και όταν ένα superior επιτόπου στο πάρκινγκ άνοιγμα (καλύπτονται και
Διαβάστε περισσότερα
Απάντηση από: GerenciaILM, General Manager στο Hotel Ibis Los Mochis
Απαντήθηκε στις 21 Ιουλ 2017
Dear Liana E, I appreciate the time you took to share your experience with other travelers. I am particularly pleased that we have met your expectations . My team and I work every day to offer our guests a great experience of comfort and relaxation. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Fabian Elias General Manager Ibis Los Mochis
Διαβάστε περισσότερα
Αυτό το ξενοδοχείο είναι πολύ ωραίο. Έχει όλα όσα χρειαζόμασταν στο ταξίδι μας μέσω Los Mochis. Τα δωμάτια είναι μικρά, αλλά όμορφα διαμορφωμένα και έξυπνα τη χρήση κάθε λίγο χώρο. Μου θυμίζει ένα ευρωπαϊκό μοντέρνο δωμάτιο. Το νερό από το νεροχύτη είναι πόσιμο ( ωραία στο
Διαβάστε περισσότερα
Απάντηση από: GerenciaILM, General Manager στο Hotel Ibis Los Mochis
Απαντήθηκε στις 7 Ιουν 2017
Dear Effie B I appreciate the time you took to share your experience with other travelers. I am particularly pleased that we have met your expectations . My team and I work every day to offer our guests a great experience of comfort and relaxation. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Fabian Elias General Manager Ibis Los Mochis
Διαβάστε περισσότερα
Ιδανικό μέρος για ένα γρήγορο ταξίδι! ! Έχει όλα όσα μπορεί να χρειαστείτε. Φιλικό προσωπικό που έκανε έλεγχο στο easy. Τα δωμάτια είναι μικρά, αλλά πολύ καθαρό και σε καλή τοποθεσία, ακριβώς έξω από τον αυτοκινητόδρομο, αλλά στο κέντρο της πόλης. Θα έμενα εδώ και πάλι. Το Lola
Διαβάστε περισσότερα
Απάντηση από: GerenciaILM, General Manager στο Hotel Ibis Los Mochis
Απαντήθηκε στις 7 Ιουν 2017
Dear Jesgunn26 I appreciate the time you took to share your experience with other travelers. I am particularly pleased that we have met your expectations . My team and I work every day to offer our guests a great experience of comfort and relaxation. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Fabian Elias General Manager Ibis Los Mochis
Διαβάστε περισσότερα
Ιδανικό για μια διανυκτέρευση μεταξύ των φέρι του Baja και El Chepe. Το προσωπικό είναι φιλικό και φιλόξενο δωμάτια είναι επαρκής, καθαρό και άνετο. Ακόμα και όταν κάνετε check out στο 4 . 45 για να πάρουν το τρένο, το προσωπικό είναι πρόθυμο να φτιάχνετε καφέ και σερβίρεται
Διαβάστε περισσότερα
Απάντηση από: GerenciaILM, General Manager στο Hotel Ibis Los Mochis
Απαντήθηκε στις 9 Μαΐ 2017
Dear iWiebe I appreciate the time you took to share your experience with other travelers. I am particularly pleased that we have met your expectations . My team and I work every day to offer our guests a great experience of comfort and relaxation. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Fabian Elias General Manager Ibis Los Mochis
Διαβάστε περισσότερα
Διανυκτέρευση στο Ibis μετά την άφιξή του στην Chepe τρένο. Κοινόχρηστο ταξί από το σιδηροδρομικό σταθμό ήταν 50 πέσος. 15 λεπτά με το τρένο. Υπάρχουν αρκετά αξιοπρεπές φαγητό επιλογές πολύ κοντά στο ξενοδοχείο, καθώς και μια σειρά από καταστήματα και ένα τεράστιο Walmart.
Διαβάστε περισσότερα
Απάντηση από: GerenciaILM, General Manager στο Hotel Ibis Los Mochis
Απαντήθηκε στις 13 Απρ 2017
Dear pdmancs I appreciate the time you took to share your experience with other travelers. I am particularly pleased that we have met your expectations . My team and I work every day to offer our guests a great experience of comfort and relaxation. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Fabian Elias General Manager Ibis Los Mochis
Διαβάστε περισσότερα
Προηγούμενο
Κατηγορίες άλμπουμ
Όλες οι φωτογραφίεςΑπό ταξιδιώτεςΔωμάτιο και σουίταΔείπνοΕπιχειρηματικό κέντρο και χώροι εκδηλώσεων
ΠροηγούμενοΕπόμενο
123456
Are pets (18 kilo senior dog) accepted ? If yes, what is the fee for having a pet ? Thank you,.
I suggest to call the hotel.
0 ψήφοι
Is this a pet friendly hotel? If yes, are dogs of any weight welcome? Is there an extra charge?
I am sorry. I don't know. You can call them. There are parks nearby and a plaza where you could walk your dog. Sorry I cant help more.
0 ψήφοι
Προβολή όλων των απαντήσεων
Creo que fue muy acertado de tu parte el quejarte sobre los platos en el pasillo y el telefono sin servicio y la suciedad en el elevador, sin embargo, creo que tu actitud hacia la recepcionista no fue la mejor, porque pese a los detalles grandes o pequeños del hotel, resalta más tu forma de hablarle a la recepcionista, cuya función es atender si tu queja, pero no creo que deba despegarse del teléfono o de la recepción porque tu se lo ordenaste, porque así tal cual lo escribiste, tu estabas fungiendo como su jefe (prepotente, claro) De inmediato??? como de rayo, qué estas esperando??? ni un minuto más... perdón pero creo que eso a ti no te corresponde y probablemente si la pobre recepcionista no sabía ni qué hacer es porque jamás imaginó toparse con alguien como tú... Tienes todo el derecho a inconformarte y quejarte y denuncia y demás, pero con respeto... Si yo fuera la recepcionista y encontrara el elevador vomitado, avisaría al área de limpieza para que acudan a limpiarlo... yo no lo haría porque no es mi función, sin embargo haría todo lo posible para solucionarlo lo más pronto posible, pero desafortunadamente no depende de mi la prontitud de limpieza o de la camarista o de cualquier otro empleado... Quizá estuvo mal que la chica quisiera darte una explicación de a que hora llegaban las camaristas y eso hizo que te alteraras aún más... Copio tus propias palabras, que me queda claro en un momento de ira y el no tener el control de la situación salieron a relucir.... OYE NIÑA SI NO HAY CAMARISTAS TODAVÍA PUES CLARO QUE TIENES QUE IR TU A LIMPIAR O MANDA AL GUARDIA DE SEGURIDAD O A ALGUIEN DEL BAR!! TE LO ESTOY DICIENDO PARA QUE HAGAS ALGO DE INMEDIATO!! MANDA A RECOGER ESOS TRASTES DEL PASILLO PERO COMO DE RAYO QUE ESTÁS ESPERANDO?? ESO NO PUEDE ESTAR AHÍ TIRADO NI UN MINUTO MÁS!! Y al hotel IBIS, pues ojalá hagan cuiden este tipo de detalles que algunas personas que estamos buscando hospedaje tomamos mucho en cuenta para elegir el hotel... Y en efecto capaciten bien al personal porque a veces no es culpa de ellos, sino de los dueños o gerentes que no piden capacidades o habilidades suficientes al contratarlos para atender al cliente, como por ejemplo la falta de criterio... Si el de limpieza tiene bien puesta la camiseta, acudirá de inmediato, si la camarista sigue protocolos, también, y así sucesivamente escalando los niveles y funciones... De esa manera no se exponen ni exponen a su personal a faltas de respeto y todos contentos... Con las mejores intenciones, Saludos
No tengo ni palida idea de lo que hablas,creo que te equivocaste de huesped. Igual espero que tu hayas disfrutado tu estancia en Mochis.
0 ψήφοι
Tienen cuarto nupcial con jacuzzi
¿Es pregunta? Hasta donde pude ver, este hotel es más bien pensado para gente de negocios, por lo que no supe de jacuzzi ni habitaciones nupciales. :)
0 ψήφοι
Προβολή όλων των απαντήσεων
ΠροηγούμενοΕπόμενο
11
ΕΥΡΟΣ ΤΙΜΩΝ
38 $ - 48 $ (Βάσει των μέσων τιμών για ένα Στάνταρ δωμάτιο)
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ
ΜεξικόPacific CoastSinaloaLos Mochis
ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ
107
Αυτή είναι η καταχώρισή σας στο TripAdvisor;
Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα. Διεκδικήστε την καταχώρισή σας