Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Colosseum Executive Suite Hotel

Colosseum Executive Suite Hotel: Έχετε πάει;
Ανάρτηση φωτογραφιώνΓράψτε μια κριτική
Επισκόπηση
410 Francis Baard Street Arcadia, Πραιτώρια 0183 Νότια Αφρική Δείτε στον χάρτη
Όνομα/διεύθυνση στην τοπική γλώσσα
ΠΑΡΟΧΕΣ
Κλιματισμός
Ξενοδοχείο μη καπνιστών
Εστιατόριο
Γυμναστήριο
Αίθουσες συσκέψεων
{"containerAttributes":null,"scriptFlags":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
Φιλτράρισμα κριτικών
7 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
0
1
1
1
4
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
0
1
1
1
4
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
1 - 5 από 7 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 4 Απριλίου 2018

Έμεινα σε αυτό το ξενοδοχείο στο επίσημο ταξίδι μου. Η γειτονιά φαίνεται σκιερή. Ακόμα και το προσωπικό του ξενοδοχείου μας είπε να μην βγούμε έξω τη νύχτα, δεν είναι ασφαλές. Κατά τον έλεγχο, η λήψη μου έδωσε σπρέι σφάλματος πάνω από τον πάγκο. Τους ρώτησα...γιατί μου το δίνουν αυτό, είναι bugs στο δωμάτιο. . είπαν ότι το ξενοδοχείο είναι καθαρό, είναι μόνο ότι μερικοί επισκέπτες αισθάνονται ότι χρειάζονται αυτό. Όταν μπήκα στο δωμάτιό μου (που φαινόταν πολύ εκτελεστικό και αριστοκρατικό), υπήρχε μια παράξενη κρύα δυσωδία στο δωμάτιο. Ήμουν εξαιρετικά κουρασμένος από το ταξίδι μου, έπεσα αμέσως στο κρεβάτι. Σε λίγα λεπτά ένιωθα φαγούρα και κάτι που σέρνεται στο σώμα μου. Ενεργοποίησα τα φώτα και δεν μπορούσα να δω τίποτα. Πήγα και κοιμήθηκα στον καναπέ, σκεφτόμενος ότι ήταν απλώς το συναίσθημά μου. Πάλι μετά από λίγα λεπτά ολόκληρο το σώμα μου ήταν φαγούρα. Υπήρχαν ακάρεα παντού στο δωμάτιο! Πήγα κάτω για να παραπονεθώ στο ξενοδοχείο, είπαν όλα στο κεφάλι μας, δεν υπάρχει τίποτα λάθος με το δωμάτιο. Κανείς δεν άρεσε να έρθει και να ρίξει μια ματιά στο δωμάτιο. Επέστρεψα γιατί ήταν η μέση της νύχτας και ολόκληρη η πόλη κλείνει. Δεν είχα άλλη θέση να πάω. Κάθισα στην άλλη πλευρά του κρεβατιού σκέπτοντας τι να κάνω, και πάλι άρχισα να κνησμώ άσχημα. Σηκώθηκα, κάλεσα έναν άντρα από το γραφείο μου και άφησα αμέσως το ξενοδοχείο. πήγε στο Γιοχάνεσμπουργκ στη μέση της νύχτας για ένα άλλο ξενοδοχείο. Κατά τη σύντομη διαμονή μου σε αυτό το ξενοδοχείο, όλα τα πανιά μου, οι αποσκευές μου, ο εξοπλισμός μου είχαν μολυνθεί από σφάλματα. Για τις επόμενες 10 ημέρες, έμεινα κνησμώδης, έπρεπε να αδειάσω τις αποσκευές μου, να το σπρώξω με σπρέι, να το βάζω στον ήλιο όλη μέρα. Ήταν η πιο φρικτή ξενοδοχειακή εμπειρία της ζωής μου.Περισσότερα

Ημερομηνία διαμονής: Ιούνιος 2017
Η κριτική έγινε: 16 Μαρτίου 2017

Έφτασα αργά τη νύχτα και το προσωπικό στη ρεσεψιόν ήταν μετά βίας ξύπνιους και μετά βίας μιλούσε για μένα. Το δωμάτιό μου ήταν ευρύχωρο αλλά βρώμικο και μύριζε " πολύ παλιά " . Το χαλί ήταν βρώμικο και ειλικρινά, δεν μπορούσα ούτε καν περπατούσα ξυπόλητος....Το μπάνιο είχε διαρροή και ήταν βρώμικα.Περισσότερα

Ημερομηνία διαμονής: Αύγουστος 2016
Η κριτική έγινε: 14 Φεβρουαρίου 2017

Δυστυχώς, δεν έχω να δώσω σε αυτό το ξενοδοχείο μια κακή κριτική, είναι εντελώς δυσλειτουργική εάν μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει τον όρο αυτό. Το προσωπικό μπορεί να μιλάνε με καλή γνώση αγγλικών. Τίποτα δεν ήταν καν εργασίας του wi - fi ήταν εκτός λειτουργίας. Δίνω...1 σημείο για το τακτοποιημένο χώρο υποδοχής και κρεβατοκάμαρα και το άλλο για τη διάταξη. Έμεινα μόνο πρωινό εκεί, αλλά επέλεξε να παραγγείλετε για δείπνο αντί γι' αυτό, το οποίο κανονικά δεν κάνουμε. Δεν έχετε μια μεγάλη ποικιλία από πιάτα.Περισσότερα

Ημερομηνία διαμονής: Μάρτιος 2016
Η κριτική έγινε: 14 Νοεμβρίου 2016

1 . Στις 7 ης Νοεμβρίου 2016 κλείσαμε στο ξενοδοχείο σας για 2 νύχτες. 2 . Εμείς χορηγήθηκαν αρχικά το δωμάτιο 805 και αργότερα πέρασε στο δωμάτιο 205 στο αίτημά μας από την κα Refilwe μια υπηρεσία που εκτιμήσαμε. 3 . Γνωριμία με το δωμάτιο...205 , το πρώτο πράγμα που βρήκαμε ένα μονό κρεβάτι σφαλιαρίσουν στο δωμάτιο , το οποίο αναγκαστήκαμε να κινείται μέσα στο διάδρομο. 4 . Αργότερα, όπως προσπαθήσαμε να εγκατασταθούν σε, πήγαμε απέναντι από το ακόλουθο Α) χρησιμοποιείται προφυλακτικά στο δωμάτιο (η) έχει σχιστεί αεροθαλάμους (c) βρώμικο ντους από γυαλί (d) βρώμικο χαλί (e) βρώμικο χαλάκι μπάνιου 5 . Το αναφέραμε αυτό το καθήκον διευθυντή, ο οποίος μας συνέστησε να γράψω επιστολή / έκθεση του GM (την Isobel van Deventer) το επόμενο πρωί. Καμία προσφορά για το εναλλακτικό δωμάτιο ήταν, κατά πάσα πιθανότητα, επειδή το ξενοδοχείο ήταν γεμάτο όπως είχαμε προηγουμένως ενημερωθεί. 6 . Ο διευθυντής παραδέχθηκε ότι είχε ακούσει μια προηγούμενη παραπονούνται για το βρώμικο ντους από γυαλί. 7 . Ήμασταν αναγκασμένοι να κοιμηθεί στον καναπέ-στο φόβο για το τι θα μπορούσε να είναι στο κρεβάτι. 8 . Στις 8 Οκτωβρίου 2016 το Νοέμβριο , πήγα στη ρεσεψιόν γύρω στο 6 . 40 am και ανέφεραν το θέμα να την Isobel van Deventer, GM. Διαβεβαίωσε ότι δεν θα εξετάσω το θέμα και ότι θα πρέπει να μετακινηθεί προς το δωμάτιο 504 που έκαναν. 9 . Επιθυ ζήτησε να της στείλουν τις φωτογραφίες της παραγράφου 4 παραπάνω μέσω email. 10 . Στείλαμε φωτογραφίες από γύρω στις 8 το πρωί, 11 . Γύρω στις 2 μ.μ. έλαβα μια πολύ περίεργο και αγενής διεύθυνση email από την Isobel. Ο τόνος του οποίου ήταν πολύ απότομο το λιγότερο που μπορώ να πω. 12 . I συνέχισε να συζητήσει με τον διευθυντή και να τον ενημερώσει ότι ήμουν επιφυλακτικός να πληρώσετε πριν αυτό το ζήτημα επιλύθηκε , και είτε πήραμε μια επίσημη απολογία ή επιστροφή χρημάτων για την προηγούμενη νύχτα. 13 . Τόσο την Isobel van Deventer και ο διευθυντής αρνήθηκε κατηγορηματικά να το πράξουν. 19 . Αντ' αυτού, περίπου 4 μ.μ., μυώδες φρουρός ασφαλείας στάλθηκε στο δωμάτιό μου να εκφοβίσει και απαιτούν την καταβολή. 20 . Όχι μόνο ήταν ότι διέθεσε βρώμικο δωμάτιο και αναγκάστηκε να κοιμηθεί στον καναπέ-ήμασταν ήδη απαντήσει σε πολύ αγενές τρόπο από το την Isobel, καμία επίσημη συγνώμη και ήμασταν υποβάλλονται σε εκφοβισμό από την ασφάλειά σας. Στο επάνω μέρος του οποίου όταν ζητήσαμε να δούμε την Isobel γύρω στο 4 . 30 μμ αφού αναγκάστηκα να πληρώσω. Μας ενημέρωσαν ότι δεν θα μας δει . Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που έχουμε μείνει στο ξενοδοχείο σας, ωστόσο, η εξυπηρέτηση και η μεταχείριση που επιφυλάσσεται σε εμάς στην προκειμένη περίπτωση όχι μόνο αντιεπαγγελματική αλλά και poignant το λιγότερο που μπορώ να πω. Πολύ Εκφωνούν φιλιππικούς πελάτη. Ο κος M MikeΠερισσότερα

Ημερομηνία διαμονής: Νοέμβριος 2016
Η κριτική έγινε: 5 Οκτωβρίου 2015 μέσω κινητής συσκευής

Είχα μια συνάντηση στο Κολοσσαίο και ήταν λίγο νωρίς οπότε αποφάσισα να πάω στο εστιατόριο για ένα μεζέ. Εγώ ο ίδιος τα πόδια σε καθιστή θέση. Μετά από περίπου πέντε λεπτά ζήτησα κάποια βοήθεια. Μία από τις κυρίες κλήση ενός ινδού κύριος που δεν μπορούσε...να μιλήσει σωστά αγγλικά να με βοηθήσει. Παρήγγειλα ένα ψημένο κοτόπουλο mayo και σάντουιτς για πακέτο πρωινού κατά τη συνάντηση επρόκειτο να ξεκινήσουν μέσα σε 15 λεπτά. Ο κύριος έφυγε, πιθανώς στην κουζίνα και επέστρεψε μετά από περίπου 5 λεπτά. Μετά από αναμονή για δέκα λεπτά το ζήτησα από τον ίδιο συντάκτη αν μπορούσα να πληρώσουμε και εάν θα μπορούσε να μου στείλει στην Dafodil καθώς ήμουν ήδη αργά. Πληροφοριακά, το δωμάτιο δεν ήταν καν Dafodil 30m μακριά. Μου έδωσε την ολίσθηση και συνειδητοποίησα ότι είχε χρεώσει για ένα τοστ τυρί και tamato. Στη συνέχεια μου είπε ότι ο ίδιος δεν είναι δυνατή η αποστολή αυτή Dafodil πάνω από το δωμάτιο. Είπα ότι δεν είχα μια σειρά φρυγανισμένο τυρί και ντομάτα, αλλά ένα κοτόπουλο και mayo. Στη συνέχεια ο ίδιος aquired αρκετά επιθετική τόνος και είπα να ακυρώσω την παραγγελία. Πιστεύω ότι το προσωπικό στο Κολοσσαίο Executive Hotel είναι πολύ αντιεπαγγελματικό και ποτέ δεν θα επιστρέψω.Περισσότερα

Ημερομηνία διαμονής: Οκτώβριος 2015
Δείτε περισσότερες κριτικές
Πληροφορίες
Ανέσεις
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Εστιατόριο
Γυμναστήριο/Αίθουσα άσκησης
Αίθουσες συσκέψεων
Κλιματισμός
Ξενοδοχείο μη καπνιστών
Ψυγείο μέσα στο δωμάτιο
Τύποι δωματίων
Δωμάτια μη καπνιζόντων
Τύποι δωματίων
Δωμάτια μη καπνιζόντων
Αριθμός δωματίων
58
Τοποθεσία
Νότια Αφρική > Γκότενγκ > Πραιτώρια
Τύποι δωματίων
Δωμάτια μη καπνιζόντων
Αριθμός δωματίων
58
Τοποθεσία
Νότια Αφρική > Γκότενγκ > Πραιτώρια
Στην περιοχή
Κοντινά ξενοδοχείαΔείτε και τα 75 κοντινά ξενοδοχεία
Holiday Inn Express Pretoria-Sunnypark
192 κριτικές
0,48 χλμ μακριά
Morning Star Express Hotel
788 κριτικές
0,6 χλμ μακριά
Fortis Hotel Capital
109 κριτικές
0,61 χλμ μακριά
Southern Sun Pretoria
471 κριτικές
0,62 χλμ μακριά
Κοντινά εστιατόριαΔείτε και τα 824 κοντινά εστιατόρια
Hard Rock Cafe Pretoria
87 κριτικές
1,17 χλμ μακριά
Cafe Riche
49 κριτικές
1,14 χλμ μακριά
Golden Canyon Spur Steak Ranch
15 κριτικές
0,61 χλμ μακριά
Nando's Pretoria Sunnyside
24 κριτικές
0,72 χλμ μακριά
Κοντινά αξιοθέαταΔείτε και τα 205 κοντινά αξιοθέατα
Statue of Nelson Mandela
102 κριτικές
1,45 χλμ μακριά
Sammy Marks House
149 κριτικές
0,91 χλμ μακριά
National Zoological Gardens of South Africa
574 κριτικές
1,4 χλμ μακριά
Melrose House
100 κριτικές
1,03 χλμ μακριά
Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Λάβετε γρήγορες απαντήσεις από το προσωπικό του Colosseum Executive Suite Hotel και από προηγούμενους πελάτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης
Αυτή είναι η καταχώρισή σας στο TripAdvisor;
Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα. Διεκδικήστε την καταχώρισή σας