Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Αποθήκευση
Κοινοποίηση
Από ταξιδιώτες (222)
Δωμάτιο και σουίτα (22)
Δείπνο (11)
Επισκόπηση
Ιστοσελίδα ξενοδοχείου
85-A, Rajamal Ka Talab Icici Bank Building, Chandi KI Taksal, Τζαϊπούρ 302006 Ινδία Δείτε στον χάρτη
Όνομα/διεύθυνση στην τοπική γλώσσα
ΠΑΡΟΧΕΣ
Δωρεάν WiFi
Χώρος στάθμευσης
Μπουφές πρωινού
Κλιματισμός
Ταράτσα ανοιχτή στους πελάτες
Καθαρισμός δωματίων
Πλυντήρια ρούχων σελφ-σέρβις
Ξενοδοχείο 2 αστέρων
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]},"scriptFlags":null}
Φιλτράρισμα κριτικών
403 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
336
52
10
5
0
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
Περισσότερες γλώσσες
336
52
10
5
0
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
1 - 5 από 403 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε πριν από 1 εβδομάδα μέσω κινητής συσκευής

Ο χώρος είναι ωραίος και καθαρός, η τοποθεσία είναι εκπληκτική, κοντά σε πολλά διάσημα κτίρια. Το παρεχόμενο πρωινό ήταν καλό, και έρχεται σε μορφή μπουφέ, που προσθέτει στην αξία. Έχω αξιολογήσει τον μέσο όρο του ξενώνα λόγω του προσωπικού. Δεν είναι όλοι, αλλά μεγάλο μέρος...τους δεν ενδιαφέρεται καθόλου. Πήραμε το "με δώστε σε 2 λεπτά" λίγο πολύ συχνά και στη συνέχεια έπρεπε να περιμένουμε για μισή ώρα και να τους θυμίσουμε ξανά το θέμα. Χρειαζόταν ακόμα ένα "2 λεπτά". Θα προτιμούσα να πάρω ένα "όχι" ως απάντηση, αντί να περιμένω για τίποτα. Είχα την εντύπωση ότι δεν προσπαθούν ούτε καν να λύσουν / βοηθήσουν όταν πρόκειται για ένα ελαφρώς περίπλοκο ζήτημα, θα σας προσφέρουν απλώς ένα άλλο φτηνό / κακό εύκολο - τρόπο, το οποίο δεν θα βοηθήσει πραγματικά την υπόθεση. Υπάρχουν καλύτερες επιλογές στο Jaipur σίγουρα, όπου μπορείτε να πάρετε περισσότερη αξία για τα χρήματά σας.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε πριν από 1 εβδομάδα μέσω κινητής συσκευής

Είχαμε μια υπέροχη διαμονή στο Zostel! Μείναμε εκεί για 2 νύχτες τον Οκτώβριο! Πολύ κεντρικό, κοντά στο παλάτι της πόλης και το παλάτι των ανέμων! Τα δωμάτια είναι όμορφα και μεγάλα και τα μπάνια είναι μεγάλα και άπαχα! Το κοινόχρηστο δωμάτιο ήταν ωραίο και μεγάλο!...Το προσωπικό ήταν πολύ εξυπηρετικό κάθε φορά που έπρεπε να κανονίσουμε ένα βιβλίο πράγματα! Έχουν επίσης κανονίσει τις τιμές με τους οδηγούς tuk tuk μπροστά που είναι και ένα επιπλέον! Σίγουρα θα συνιστούσα!Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε πριν από 1 εβδομάδα μέσω κινητής συσκευής

Όπως υποδηλώνει ο τίτλος αυτής της ανασκόπησης, δεν είμαι πάντα υποχρεωμένος να γράφω για τους τόπους στους οποίους έχω μείνει. Εντούτοις, κάνω την εξαίρεση για μερικούς λόγους. Μειονεκτήματα:  1. Έμεινα στον κοιτώνα με 4 κρεβάτια κατά τη διάρκεια της πρώτης νύχτας μου. Κατά τη διάρκεια...του check in, εξήγησα στην γυναίκα υποδοχής ότι έκανα άλλη κράτηση για να παρατείνω τη διαμονή μου. Θυμάμαι ότι της ρώτησα αν θα έπρεπε να μεταφέρουμε δωμάτια, αλλά μου είπε ότι θα μπορούσα να μείνω στην ίδια αίθουσα. Ήταν εν μέρει το λάθος μου, γιατί δεν συνειδητοποίησα ότι το δωμάτιο που κλείσαμε για τη δεύτερη νύχτα δεν ήταν εξοπλισμένο με κλιματιστικό. Αλλά δεν ενημέρωσε ότι η κράτηση που έκανα ήταν για έναν άλλο τύπο δωματίου. Μικρά θέματα. Ωστόσο, τη δεύτερη μέρα γύρω στις 9 μ.μ., εκδιώχθηκα από το δωμάτιο με τέτοια εχθρότητα. Ένα άλλο άτομο που εργάστηκε στη ρεσεψιόν μου είπε ότι δεν είχα κράτηση. Αυτός, σε εκείνο το συγκεκριμένο χρονικό σημείο, με υποσκάπτει συνεχώς επιμένοντας ότι η κράτηση μου δεν πέρασε. Του έδειξα την επιβεβαίωσή μου στο φορητό ακουστικό μου και ακόμα δεν με πίστευε. Αυτό με φέρνει στο επόμενο σημείο μου. Είπε ότι το όνομά μου δεν ήταν στο σύστημα. Η λύση του ήταν απλή, για μένα να κλείσω ένα άλλο που έκανα. Μετά από μια άλλη κράτηση, με πληροφόρησε ότι η προηγούμενη μου κράτηση ήταν πράγματι στο σύστημα. Μια τέτοια φρίκη γιατί τώρα έχω διπλή κράτηση και δεν μπορούσε να κάνει τίποτα για να μου δώσει μια επιστροφή! Μου συνέστησε να καλέσω τον εαυτό μου από τον ίδιο τον χρήστη και να δω αν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων. Δεν υποστήριξα πολύ μαζί του, αλλά ξέρω ότι είμαι πραγματικά απογοητευμένος με την υπηρεσία. Ως ταξιδιώτης εγώ, ποτέ δεν έχω συναντήσει κάτι τέτοιο στα ταξίδια μου μέχρι στιγμής. Η κακή επικοινωνία μεταξύ της ομάδας οδήγησε σε ένα ανθρώπινο λάθος που θα μπορούσε να αποφευχθεί.  2. Το WIFI στον τρίτο όροφο είναι ανύπαρκτο. Διορθώστε επίσης αυτό το ζήτημα. Πλεονεκτήματα:  1. Καθαρός ξενώνας και καλή τοποθεσία.  2. Οι κοινόχρηστοι χώροι είναι όμορφα διακοσμημένοι και η κουζίνα είναι τεράστια.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε πριν από 1 εβδομάδα μέσω κινητής συσκευής

Το Zostel στο Τζαϊπούρ είναι πολύ ωραίο και καθαρό. Ο κοινόχρηστος χώρος είναι πολύ μεγάλος. Κλείσαμε μια ξενάγηση στην πόλη, διοργανώθηκε από τον Zostel. Το απολαύσαμε πραγματικά και ο οδηγός Juned ήταν πολύ ωραίος και μας έδειξε τα ωραία μέρη στο Jaipur. Προτείνω!

Η κριτική γράφτηκε πριν από 3 εβδομάδες μέσω κινητής συσκευής

Ξεχάστε όλα τα φανταχτερά ξενοδοχεία. Επισκεφθείτε το zostel, μείνετε εκεί για μια νύχτα ή δύο (είναι πραγματικά φθηνό). Φανταστική ατμόσφαιρα με υπέροχα επιτελεία. Το προσωπικό του zostel είναι ευγενικό και φιλικό. Αυτός ο χώρος θα πρέπει να υπάρχει στη λίστα ελέγχου σας εάν επισκεφθείτε το...Jaipur.Περισσότερα

Δείτε περισσότερες κριτικές
Πληροφορίες
Κατηγορία ξενοδοχείου
Ανέσεις
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Δωρεάν Ίντερνετ υψηλής ταχύτητας (WiFi)
Κλιματισμός
Πλυντήρια ρούχων σελφ-σέρβις
Πισίνα
Παραλιακό
Υπηρεσία δωματίου
Δωρεάν στάθμευση
Εστιατόριο
Μπαρ/Lounge
Σπα
Περιλαμβάνεται πρωινό
Γυμναστήριο/Αίθουσα άσκησης
Βραβεία και αναγνώριση
Πιστοποιητικό Διάκρισης
Πιστοποιητικό Διάκρισης
Κατηγορία ξενοδοχείου
Βραβεία και αναγνώριση
Πιστοποιητικό Διάκρισης
Πιστοποιητικό Διάκρισης
Αριθμός δωματίων
4
Εύρος τιμών
18 $ - 30 $ (Βάσει των μέσων τιμών για ένα Στάνταρ δωμάτιο)
Τοποθεσία
Ινδία > Ρατζασθάν > Jaipur District > Τζαϊπούρ
Κατηγορία ξενοδοχείου
Βραβεία και αναγνώριση
Πιστοποιητικό Διάκρισης
Πιστοποιητικό Διάκρισης
Αριθμός δωματίων
4
Εύρος τιμών
18 $ - 30 $ (Βάσει των μέσων τιμών για ένα Στάνταρ δωμάτιο)
Τοποθεσία
Ινδία > Ρατζασθάν > Jaipur District > Τζαϊπούρ
Φωτογραφίες
Από ταξιδιώτες (222)
Δωμάτιο και σουίτα (22)
Δείπνο (11)
Χώροι για οικογένειες και παιχνίδι (12)
Επιχειρηματικό κέντρο και χώροι εκδηλώσεων (5)
Στην περιοχή
Κοντινά ξενοδοχείαΔείτε και τα 455 κοντινά ξενοδοχεία
OYO 2105 Hotel Royal Sheraton
85 κριτικές
0,13 χλμ μακριά
Hotel Royal Sanj
20 κριτικές
0,31 χλμ μακριά
Hotel Madhav Palace
12 κριτικές
0,5 χλμ μακριά
Saba Haveli
61 κριτικές
0,78 χλμ μακριά
Κοντινά εστιατόριαΔείτε και τα 3.362 κοντινά εστιατόρια
Hawk View Restaurant & Bar
380 κριτικές
0,13 χλμ μακριά
Pinkcity Kings
8 κριτικές
0,31 χλμ μακριά
Karma Kasuri at Karma Haveli, Jaipur
41 κριτικές
0,23 χλμ μακριά
Art Cafe
90 κριτικές
0,2 χλμ μακριά
Κοντινά αξιοθέαταΔείτε και τα 947 κοντινά αξιοθέατα
Govind Devji Temple
653 κριτικές
0,54 χλμ μακριά
Diwan-e-Khas Hall of Private Audience
296 κριτικές
0,56 χλμ μακριά
Hawa Mahal - Palace of Wind
7.757 κριτικές
0,15 χλμ μακριά
Diwan-e-Aam Hall of Public Audience
121 κριτικές
0,53 χλμ μακριά
Λάβετε γρήγορες απαντήσεις από το προσωπικό του Zostel Jaipur και από προηγούμενους πελάτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης
Αυτή είναι η καταχώρισή σας στο TripAdvisor;
Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα. Διεκδικήστε την καταχώρισή σας