Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Πληροφορίες
Τοποθεσία
Καθαριότητα
Εξυπηρέτηση
Αξία
Παροχές ξενοδοχείου
Υπηρεσία δωματίου
Εστιατόριο
Επιχειρηματικό κέντρο με πρόσβαση στο Ίντερνετ
Πισίνα
Γυμναστήριο/Αίθουσα άσκησης
Δωρεάν στάθμευση
Πρόσβαση-αναπηρικό καρότσι
Μπαρ/Lounge
Δωρεάν Ίντερνετ υψηλής ταχύτητας (WiFi)
Σπα
Μεταφορά από/προς αεροδρόμιο
Δημόσιο WiFi
Υπηρεσία στεγνοκαθαριστηρίου
Αίθουσες συσκέψεων
Τζακούζι
Υπηρεσία πλυντηρίων
Υπάλληλος υποδοχής
Αίθουσα συνεστιάσεων
Πολύγλωσσο προσωπικό
Χώροι συσκέψεων
Εξωτερική πισίνα
Σερβίρεται πρωινό
Εμφάνιση περισσότερων
Χαρακτηριστικά δωματίου
Σουίτες
Δωμάτια μη καπνιζόντων
Κλιματισμός
Οικογενειακά δωμάτια
Διαθέσιμα δωμάτια καπνιζόντων
Ψυγείο μέσα στο δωμάτιο
Μίνι μπαρ
Χρήσιμες πληροφορίες
ΣΤΥΛ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Σε κεντρική τοποθεσία
Κλασικό
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Κριτικές και άλλα
2.300κριτικές
2.086φωτογραφίες
39Ε+Α
0συμβουλές για τα δωμάτια
Βαθμολογία ταξιδιωτών
  • 842
  • 846
  • 368
  • 128
  • 115
Περίοδος του χρόνου
Τύπος ταξιδιώτη
Γλώσσα
  • Περισσότερες γλώσσες
  • Φιλτράρισμα
  • Ελληνικά
Εμφάνιση κριτικών που αναφέρουν τις λέξεις:
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Αυτό ήταν το μακρύτερο check in ποτέ σε ένα ξενοδοχείο 5 αστέρων. Ποτέ δεν ήταν αποτελεσματική και περίμενε τόσο πολύ. Πολλά πράγματα δεν ενημερώθηκαν πριν από την κράτηση και κατά την άφιξη αναφέρθηκε ότι 2 δωμάτια δεν μπορούν να κρατηθούν κάτω από ένα άτομο. Επιπλέον, δεν είχαμ
Διαβάστε περισσότερα
Απάντηση από: GMKLRooms, General Manager στο Grand Millennium Kuala Lumpur
Απαντήθηκε στις 3 Σεπ 2018
Dear Kuneswarys2016, thank you for staying at Grand Millennium Kuala Lumpur and sharing your feedback with us. As we always endeavour to provide our guests with memorable experiences, it is unfortunate that we did not achieve this with you on this occasion. Please accept our sincere apologies for the short falls and please be assured that this is not the usual five-star standard we uphold. Your observations have been duly noted and will be reviewed with our Management team as a priority so we continuously strive to create moments of delight for our guests. We hope you would accord us with another opportunity to turn your impression around during a future visit. Thank you once again and we look forward to seeing you soon. Best regards, Peter D Gibbons, General Manager
Διαβάστε περισσότερα
Τι υπέροχη εμπειρία! Μόλις γιόρτασα την επέτειο του γάμου μου σε αυτό το ξενοδοχείο. Το μόνο που χρειαζόμουν ήταν τα λουλούδια του ανθοκόμου μου να τοποθετηθούν στο κρεβάτι.
Όλη η ομάδα της Μεγάλης Χιλιετίας οργανώθηκε για να δημιουργήσει το δωμάτιό μου με όμορφη διάταξη πετάλων
Διαβάστε περισσότερα
Απάντηση από: GMKLRooms, General Manager στο Grand Millennium Kuala Lumpur
Απαντήθηκε στις 28 Αυγ 2018
Dear Darren, thank you for making us your preferred hotel to celebrate your joyous occasion. It brings us great joy to learn that your stay with us was a memorable one and we are delighted that you every aspect of your stay was up to your expectations. Offering our guests an experience that is remarkable is what we strive for and I am honoured to hear that my team has successfully delivered this during your visit. My team and I hope you took the opportunity to explore the neighbourhood and we look forward to welcome you back for another wonderful stay in the city soon. Kind regards, Peter D Gibbons, General Manager
Διαβάστε περισσότερα
Εάν έχετε μικρά πλήθος γάμου. Τέλειο μέρος για να περάσετε το γάμο. Το φαγητό ήταν υπέροχο. Καλοί άνθρωποι. Φιλικό προσωπικό. Καλή θέα. Καλή τοποθεσία. Καλή αγορά νύχτας. Πρώτη macdonald στο σύνολο της Κουάλα Λουμπούρ. Πολύ χρήσιμοι άνθρωποι. Να είστε προσεκτικοί των τσέπης pick.
Διαβάστε περισσότερα
Απάντηση από: GMKLRooms, General Manager στο Grand Millennium Kuala Lumpur
Απαντήθηκε στις 28 Αυγ 2018
Dear Jason, thank you for sharing your positive review with us on TripAdvisor. We are delighted that you had an enjoyable evening and found everything to be in great order. At Grand Millennium Kuala Lumpur, we strive to provide a customised guest service experience and we are delighted that this was evident during your function with us. We hope you had a memorable evening in our Millennium Ballroom and we look forward to welcome you back for another grand experience. Best regards, Peter D Gibbons, General Manager
Διαβάστε περισσότερα
Κλείσαμε Executive Σουίτα με πρόσβαση στο Executive Lounge, το οποίο χρησιμοποιήσαμε 2 - 3 φορές την ημέρα και εκτίμησα πάρα πολύ. Τα κρεβάτια (ένα πτυσσόμενο) και τα μαξιλάρια ήταν πολύ άνετα. Είχαμε αρκετό χώρο στο δωμάτιο ως οικογένεια τεσσάρων ατόμων. Η τακτοποίηση ήταν εύκολ
Διαβάστε περισσότερα
Απάντηση από: GMKLRooms, General Manager στο Grand Millennium Kuala Lumpur
Απαντήθηκε στις 20 Αυγ 2018
Dear Barbara, thank you for making us your preferred hotel in the heart of Kuala Lumpur. We are happy to read about your enjoyable stay with us and we are glad that you found everything to be in great order. Rest assure, your feedback on areas of improvement has been duly noted and will be shared with our respective teams for improvement. We hope you had a lovely time in the city and took the opportunity to visit some nearby local and tourist hotspots. My team and I look forward to welcome you back to the heart of Bukit Bintang in the near future. Best wishes, Peter D Gibbons, General Manager
Διαβάστε περισσότερα
Μείναμε στο ξενοδοχείο για δύο νύχτες ενώ επισκέφτηκα την Κουάλα Λουμπούρ για τις οικογενειακές μας διακοπές. Είχαμε δύο διπλανά δωμάτια και παρά τους συμβουλεύσουμε σχετικά με την κράτηση που θέλαμε ένα κρεβάτι, ταξίδια και τους αναφέροντας ότι όταν κάναμε τσεκ στο ότι θα πρέπει
Διαβάστε περισσότερα
Απάντηση από: GMKLRooms, General Manager στο Grand Millennium Kuala Lumpur
Απαντήθηκε στις 20 Αυγ 2018
Dear Jahan, thank you for taking the time to share your feedback with us. I am sorry to hear that we did not live up to your expectations in terms of our guestroom. Please know that your feedback is important to us and I have shared your review with our team and we will be working hard to improve further. On a brighter note, we are glad that you enjoyed the prime location of our hotel and we hope you had an enjoyable time exploring the city. All of us here at Grand Millennium Kuala Lumpur hope to have another opportunity to turn your impression around during your next visit. Best regards, Peter D Gibbons, General Manager
Διαβάστε περισσότερα
Προηγούμενο
Κατηγορίες άλμπουμ
Όλες οι φωτογραφίεςΑπό ταξιδιώτεςΔωμάτιο και σουίταΔείπνοΠισίνα και παραλίαΕπιχειρηματικό κέντρο και χώροι εκδηλώσεωνΧώροι για οικογένειες και παιχνίδι
Επαγγελματική φωτογραφία που τραβήχτηκε αποκλειστικά για λογαριασμό του TripAdvisorGrand Millennium Kuala Lumpur
The Imperial Suite with Balcony at the Grand Millennium Kuala Lumpur
Επαγγελματική φωτογραφία που τραβήχτηκε αποκλειστικά για λογαριασμό του TripAdvisorGrand Millennium Kuala Lumpur
The Grand Deluxe Room (PRE-RENOVATION) at the Grand Millennium Kuala Lumpur
Επαγγελματική φωτογραφία που τραβήχτηκε αποκλειστικά για λογαριασμό του TripAdvisorGrand Millennium Kuala Lumpur
The Executive Club Room at the Grand Millennium Kuala Lumpur
Επαγγελματική φωτογραφία που τραβήχτηκε αποκλειστικά για λογαριασμό του TripAdvisorGrand Millennium Kuala Lumpur
The Imperial Suite with Balcony at the Grand Millennium Kuala Lumpur
Επαγγελματική φωτογραφία που τραβήχτηκε αποκλειστικά για λογαριασμό του TripAdvisorGrand Millennium Kuala Lumpur
The Imperial Suite with Balcony at the Grand Millennium Kuala Lumpur
Προηγούμενο
f jacuzzi is free of charge when we book any rooms in Grand Millennium KL?
Hi there, we did not try the hotel's gym or jacuzzi. There's just too many places for shopping and eateries to try around this hotel. We could'nt wait to finish checking in and leave the hotel. You could try contacting the hotel .... sry
0 ψήφοι
Προβολή όλων των απαντήσεων
Hi, do you provide baby cot upon requestand is it free?
Dear sir, Kindly note that I will travel from Dubai to Kuala Lumpur with my family, and I made a booking through my travel agent in Dubai to stay at Grand Millennium KL as per the following details: Check in on 26th of Dec. Check out on 1st of Jan. I have an important question if the bath room is provided with bidet spary (Shattaf) which is a water hose next to the toilet bowl? I highly appreciate to receive your prompt & positive response. Best regards, Ezzeddin Ahmad Customer Service, Management and Soft Skills Trainer
Hello, I'm afraid I can't remember as we hardly spent any time in our room (too much to see). If you go to the website, at the bottom of the page you will find an enquiry form to ask them directly. Good luck and enjoy a Happy New Year there.
1 ψήφος
Προβολή όλων των απαντήσεων
hi,may i know twin bed room it is 2 single bed join together? if yes i think 2 single bed join together is bigger than double bed room ? this hotel double bed room , the bed is queen size or king size?
They have all the options you just need to inform the front desk to arrange it
0 ψήφοι
Προβολή όλων των απαντήσεων
What is the difference between Deluxe, Grand Deluxe and Club room? Is the club room worth the extra amount?
Hi, we had a room through corporate rates and we just had what they. Not sure of the differences. Have you looked on various websites, or on the hotel website? Sorry I can't be of help.
0 ψήφοι
Προβολή όλων των απαντήσεων
Προηγούμενο
1234568
ΠροηγούμενοΕπόμενο
11
ΕΥΡΟΣ ΤΙΜΩΝ
97 $ - 179 $ (Βάσει των μέσων τιμών για ένα Στάνταρ δωμάτιο)
ΓΝΩΣΤΟ ΚΑΙ ΩΣ
grand millennium kuala lumpur hotel kuala lumpurgrand millennium hotel kuala lumpurkuala lumpur grand millennium
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ
ΜαλαισίαΓουιλαγιά ΠερσεκούτουανΚουάλα Λουμπούρ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ
468
Αυτή είναι η καταχώρισή σας στο TripAdvisor;
Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα. Διεκδικήστε την καταχώρισή σας