Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Αποθήκευση
Επισκόπηση
  • Εξαιρετικό0%
  • Πολύ καλό0%
  • Μέτριο0%
  • Ανεπαρκές0%
  • Πολύ κακό100%
ΠΑΡΟΧΕΣ
{"containerAttributes":null,"scriptFlags":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}}}
Φιλτράρισμα κριτικών
1 αποτέλεσμα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
0
0
0
0
1
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
0
0
0
0
1
ΦίλτροΌλες
Ενημέρωση λίστας...
Η κριτική γράφτηκε 28 Ιανουαρίου 2017
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Δείτε περισσότερες κριτικές
Πληροφορίες
Λεπτομέρειες
Αριθμός δωματίων
24
Επιλογές κράτησης
Το TripAdvisor είναι περήφανο που συνεργάζεται με: Agoda. Αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιείτε τις κρατήσεις σας στο Reef Hotel Apartments 2 με απόλυτη εμπιστευτικότητα. Βοηθούμε εκατομμύρια ταξιδιώτες κάθε μήνα να βρουν το ιδανικό ξενοδοχείο για τις διακοπές τους και τα επαγγελματικά ταξίδια τους, πάντα με τις καλύτερες προσφορές και μειωμένες τιμές.
Τοποθεσία
Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα > Emirate of Ajman > Ατζμάν
Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Λάβετε γρήγορες απαντήσεις από το προσωπικό του Reef Hotel Apartments 2 και από προηγούμενους πελάτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης
Αυτή είναι η καταχώρισή σας στο TripAdvisor;
Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα. Διεκδικήστε την καταχώρισή σας