Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Αποθήκευση
Από ταξιδιώτες (47)
Δωμάτιο και σουίτα (30)
Δείπνο (7)
Membership_Slide_Up_Placement_on_Hotel_Review_Price_Refresh
Παρακολουθήστε τις τιμές για αυτό το ξενοδοχείο.
Θα σας ειδοποιούμε για οποιεσδήποτε αλλαγές.
Εγγραφή
Επισκόπηση
  • Εξαιρετικό86%
  • Πολύ καλό7%
  • Μέτριο7%
  • Ανεπαρκές0%
  • Πολύ κακό0%
Δωρεάν WiFi
Δωρεάν στάθμευση
Περιλαμβάνεται πρωινό
Κλιματισμός
Εστιατόριο
Μεταφορά από/προς αεροδρόμιο
Υπηρεσία δωματίου
Ξενοδοχείο 3 αστέρων
Περισσότερες λεπτομέρειες
Στοιχεία επικοινωνίας
Όνομα/διεύθυνση στην τοπική γλώσσα
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel"},"scriptFlags":null}
Φιλτράρισμα κριτικών
21 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
17
2
2
0
0
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
17
2
2
0
0
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
1 - 5 από 21 κριτικές
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 27 Ιανουαρίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Περισσότερα

Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 23 Νοεμβρίου 2016 μέσω κινητής συσκευής

Περισσότερα

Απάντηση από: Ajay Singh R, General Manager στο Hotel RadhikaΑπάντηση: 27 Νοεμβρίου 2016
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 18 Νοεμβρίου 2016 μέσω κινητής συσκευής

Περισσότερα

Απάντηση από: Ajay Singh R, General Manager στο Hotel RadhikaΑπάντηση: 19 Νοεμβρίου 2016
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 18 Νοεμβρίου 2016

Περισσότερα

Απάντηση από: Ajay Singh R, General Manager στο Hotel RadhikaΑπάντηση: 19 Νοεμβρίου 2016
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 6 Νοεμβρίου 2016 μέσω κινητής συσκευής

Περισσότερα

Απάντηση από: Ajay Singh R, Manager στο Hotel RadhikaΑπάντηση: 18 Νοεμβρίου 2016
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Δείτε περισσότερες κριτικές
Τζαϊσαλμέρ, Ινδία: Οι επιχειρήσεις με την καλύτερη αναλογία ποιότητας-τιμής
Δείτε και τα 113 ξενοδοχεία (Τζαϊσαλμέρ)Προβολή όλων
Πληροφορίες
Παροχές
Κορυφαίες παροχές
Υπηρεσία δωματίου
Δωρεάν στάθμευση
Εστιατόριο
Δωρεάν Ίντερνετ υψηλής ταχύτητας (WiFi)
Περιλαμβάνεται πρωινό
Ανέσεις
Υπηρεσία δωματίου
Δωρεάν στάθμευση
Περιλαμβάνεται πρωινό
Μεταφορά από/προς αεροδρόμιο
Υπηρεσία πλυντηρίων
Παροχές δωματίου
Κλιματισμός
Δραστηριότητες
Εστιατόριο
Λεπτομέρειες
Εύρος τιμών
18 $ - 41 $ (Βάσει των μέσων τιμών για ένα Στάνταρ δωμάτιο)
Κατηγορία ξενοδοχείου
Τύποι δωματίων
Σουίτες
Λεπτομέρειες
Εύρος τιμών
18 $ - 41 $ (Βάσει των μέσων τιμών για ένα Στάνταρ δωμάτιο)
Κατηγορία ξενοδοχείου
Τύποι δωματίων
Σουίτες
Από ταξιδιώτες (47)
Δωμάτιο και σουίτα (30)
Δείπνο (7)
Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Λάβετε γρήγορες απαντήσεις από το προσωπικό του Hotel Radhika και από προηγούμενους πελάτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης
Αυτή είναι η καταχώρισή σας στο TripAdvisor;
Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα. Διεκδικήστε την καταχώρισή σας