Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Silver Sands Serenity

Οι χαμηλότερες τιμές για τη διαμονή σας
Άφιξη— / — / —
Αναχώρηση— / — / —
Πελάτες1 δωμάτιο, 2 ενήλικες, 0 παιδιά
Από ταξιδιώτες (225)
Δωμάτιο και σουίτα (32)
Πισίνα και παραλία (18)

Πληροφορίες

Νο 35 από 87 ξενοδοχεία: Candolim
Τοποθεσία
Καθαριότητα
Εξυπηρέτηση
Αξία
Παροχές ξενοδοχείου
Δωρεάν πάρκινγκ
Δωρεάν Ίντερνετ υψηλής ταχύτητας (WiFi)
Πισίνα
Γυμναστήριο/Αίθουσα άσκησης
Μπαρ / σαλόνι
Βαρκάδα
Καταδύσεις
Φύλαξη παιδιών
Υπηρεσία στάθμευσης με παρκαδόρο
Χώρος στάθμευσης
Δωρεάν Ίντερνετ
WiFi
Ίντερνετ
Πισίνα υπερχείλισης
Πισίνα στην ταράτσα
Εξωτερική πισίνα
Εστιατόριο
Σερβίρεται πρωινό
Μπουφές πρωινού
Μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο
Μίσθωση αυτοκινήτου
Υπηρεσία ταξί
Αίθουσα συνεστιάσεων
Φαξ / φωτοτυπίες
Μασάζ
Υπηρεσία ασφάλειας 24 ώρες
Γραφείο συναλλάγματος
ATM εντός των εγκαταστάσεων
Ιατρείο
24ωρο τσεκ-ιν
Ρεσεψιόν 24 ώρες
Εξπρές check-in / check-out
Στεγνό καθάρισμα
Υπηρεσία πλυντηρίων
Εμφάνιση περισσότερων
Χαρακτηριστικά δωματίου
Δωμάτια για μη καπνίζοντες
Σουίτες
Κλιματισμός
Τζάκι
Καθαρισμός δωματίων
Μικρή κουζίνα
Τηλεόραση επίπεδης οθόνης
Μπανιέρα / Ντουζιέρα
Συνδεόμενα δωμάτια διαθέσιμα
Υπηρεσία δωματίου
Χρηματοκιβώτιο
Καθιστικό
Τηλέφωνο
Κρεμάστρα για τα ρούχα
Σιδέρωμα
Υπηρεσία αφύπνισης / ξυπνητήρι
Ψυγείο
Πιστολάκι μαλλιών
Εμφάνιση περισσότερων
Χρήσιμες πληροφορίες
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
ΣΤΥΛ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Χαριτωμένο
Ομιλούμενες γλώσσες
Αγγλικά, Χίντι
179κριτικές
41ερωτήσεις και απαντήσεις
0συμβουλές για τα δωμάτια
Βαθμολογία ταξιδιωτών
  • 75
  • 56
  • 25
  • 6
  • 17
Περίοδος του χρόνου
Τύπος ταξιδιώτη
Γλώσσα
Επιλεγμένα φίλτρα
  • Φιλτράρισμα
  • Ελληνικά
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Είχε κλείσει το ξενοδοχείο για 3 ημέρες για μια οικογένεια μαζί. Συνολικά καλό ξενοδοχείο.   Σημειώσεις για κάθε Τμήμα  1. Front office - Πολύ κακή εντύπωση της κυρίας Rude Miss Tasha. Ειλικρινά δεν έχω δει ποτέ μια τέτοια συμπεριφορά Rude από το γραφείο Front office σε οποιοδήποτε άλλο ξενοδοχείο που έχω μείνει ποτέ. Η φωνή της και οι εκφράσεις του προσώπου ήταν τόσο κακές που κάποτε σκεφτήκαμε να κάνουμε κράτηση σε άλλο ξενοδοχείο που ποικίλλει. Αλλά είχε πληρώσει 21.000 / - ήδη που δεν ήταν επιστρεπτέα έτσι δεν θα μπορούσε να το κάνει.  2. Η υπηρεσία δωματίου ήταν εξαιρετική και μέχρι το σημάδι, γεγονός που έκανε τη διαμονή μας πολύ άνετη.  3. Εστιατόριο - Το φαγητό ήταν τρομερό και νόστιμο. Τόσο ινδικό όσο και αγγλικό πρωινό.  4. Η πισίνα ήταν το καλύτερο πράγμα, πισίνα Infinity με μια σέξι θέα της αραβικής θάλασσας.  5. Δωμάτια - Δεν υπάρχει εξαερισμός στο μπάνιο. Αφήνοντας το μπάνιο ομίχλη μετά το ντους και Smelly μετά από τη χρήση του loo, το οποίο ήταν κάπως ενοχλητικό. Η τοποθεσία του ξενοδοχείου ήταν εύκολο να βρεθεί, με τόσες πολλές πλησιέστερες τοποθεσίες του Κόμματος και άλλα σημεία πιάτων.
Διαβάστε περισσότερα
χειρότερη εμπειρία μέχρι στιγμής πολύ αγενής και αγενής προσωπικό ειδικά διευθυντής guest κυρία. «δεν γνωρίζουμε κύριε, καθώς δεν έχουμε μείνει στην αίθουσα» αυτή είναι η δικαιολογία της για κάθε παράπονο. ξεκινήσαμε νωρίς λόγω βρώμικων δωματίων.  1. ac δεν λειτούργησε αργότερα είχαν αλλάξει το δωμάτιό μας (το προσωπικό ήταν ήδη ενήμεροι για το ζήτημα ακόμα είχαν διαθέσει το ίδιο δωμάτιο)  2. τα σεντόνια και οι πετσέτες ήταν βρώμικα  3. καρέκλα πήρε μύκητα σε αυτό.  4. δωμάτιο τουαλέτα δεν ήταν καθαρό όταν ρωτήθηκε υπηρεσία τύπος είπε αυτό το λεκέ δεν θα πάει μακριά.  5. τα χρησιμοποιημένα προϊόντα περιποίησης κρατήθηκαν σε ένα δωμάτιο. ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ Ο LADY GUEST MANGERS ANSWER WAS, "Κύριε, δεν ξέρουμε το θέμα καθώς δεν έχουμε μείνει σε αυτό το δωμάτιο και ο προηγούμενος μας επισκέπτης ποτέ δεν διαμαρτυρήθηκε για ένα μεγάλο LOL για το προσωπικό και την υπηρεσία τους.
Διαβάστε περισσότερα
Έχει έρθει εδώ μερικές φορές τα τρόφιμα είναι καλό το προσωπικό είναι υπέροχο και φιλικό. ένα νέο ξενοδοχείο του, και κάτι λείπει θα προσπαθήσω ξανά την επόμενη σεζόν. Για άλλη μια φορά το προσωπικό είναι εξαιρετικό, κάτω από τον άνθρωπο ασφαλείας, ο οποίος με βοήθησε μέχρι τη ράμπα καθώς χρησιμοποιούσα ένα περιπατητή.
Διαβάστε περισσότερα
μείναμε εδώ 2 εβδομάδες στο τέλος Μαρτίου. όλο το προσωπικό φιλικό και εξυπηρετικό. Φάγαμε αρκετές νύχτες στο ξενοδοχείο ήταν πραγματικά καλό. Όχι πολύ μακριά για να περπατήσουμε στην παραλία που συνήθιζα να περπατάμε κάτω από το μικρό δρόμο δίπλα στο πεδίο του ποδιού. Οροφή πισίνα κορυφή υπέροχη θέα και συνήθως ήσυχη. τα υπνοδωμάτια καλά εξοπλισμένα και καθαρίζονται καθημερινά είχαμε ένα μεγάλο μπαλκόνι που κοίταξε πάνω από το γήπεδο ποδοσφαίρου στη θάλασσα. Εάν επιστρέψουμε στην Γκόα, πιθανότατα θα μείνω εκεί πάλι
Διαβάστε περισσότερα
θα ήθελα να ευχαριστήσω όλο το προσωπικό αυτού του ξενοδοχείου για τη βοήθεια και εκεί η φιλικότητα εμένα και ο αρραβωνιαστικός μου έμειναν εδώ για μια εβδομάδα από την 1η Απριλίου μέχρι το 9ο φαγητό ήταν εξαιρετικό σημείο τοποθεσία στην πισίνα στέγη ήταν έξω από αυτόν τον κόσμο για η ματιά θα επιστρέψει
Διαβάστε περισσότερα
Προηγούμενο
ΕΥΡΟΣ ΤΙΜΩΝ
40 $ - 272 $ (Βάσει των μέσων τιμών για ένα Στάνταρ δωμάτιο)
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ
ΙνδίαΓκόαNorth Goa DistrictΜπαρντέζCandolim
ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ
84
Αυτή είναι η καταχώρισή σας στο TripAdvisor;

Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα.

Διεκδικήστε την καταχώρισή σας