Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Renaissance Santiago Hotel

Επισκεφτείτε τον ιστότοπο του ξενοδοχείου
Από ταξιδιώτες (661)
Δωμάτιο και σουίτα (187)
Δείπνο (105)
Πληροφορίες
Τοποθεσία
Καθαριότητα
Εξυπηρέτηση
Αξία
Travellers' Choice Νικητής για το 2018
Πιστοποιητικό Διάκρισης
Πράσινοι ηγέτες Χρυσό επίπεδο
Παροχές ξενοδοχείου
Πισίνα
Δωρεάν Ίντερνετ υψηλής ταχύτητας (WiFi)
Γυμναστήριο/Αίθουσα άσκησης
Υπηρεσία δωματίου
Εστιατόριο
Μπαρ/Lounge
Σπα
Αίθουσα συνεστιάσεων
Αίθουσες συσκέψεων
Εξωτερική πισίνα
Επιχειρηματικό κέντρο με πρόσβαση στο Ίντερνετ
Πολύγλωσσο προσωπικό
Πρόσβαση-αναπηρικό καρότσι
Σερβίρεται πρωινό
Υπάλληλος υποδοχής
Υπηρεσία πλυντηρίων
Υπηρεσία στεγνοκαθαριστηρίου
Χώροι συσκέψεων
Εμφάνιση περισσότερων
Χαρακτηριστικά δωματίου
Δωμάτια μη καπνιζόντων
Οικογενειακά δωμάτια
Σουίτες
Χρήσιμες πληροφορίες
ΣΤΥΛ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Ποιότητα-τιμή
Οικολογικό
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Σύνδεσμοι ξενοδοχείου
Επισκεφτείτε τον ιστότοπο του ξενοδοχείου
Ειδική Προσφορά:Προσφορά πακέτου
Προσφορές ξενοδοχείου
Πακέτα ξενοδοχείου
1.193κριτικές
800φωτογραφίες
39Ε+Α
0συμβουλές για τα δωμάτια
Βαθμολογία ταξιδιωτών
  • 907
  • 204
  • 52
  • 15
  • 15
Περίοδος του χρόνου
Τύπος ταξιδιώτη
Γλώσσα
  • Περισσότερες γλώσσες
  • Φιλτράρισμα
  • Ελληνικά
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Αυτό είναι ένα πολύ ωραίο και άνετο ξενοδοχείο μάρκας Marriott στο Σαντιάγκο. Μείναμε δύο νύχτες και αγαπήσαμε το δωμάτιό μας. Η θέα ήταν καταπληκτική και η διάταξη ήταν εντυπωσιακή. Έχουν επίσης ένα εξαιρετικό club lounge για όσους από εσάς ταξιδεύετε για δουλειά.
Διαβάστε περισσότερα
Απάντηση από: Melissa Y, Manager on Duty στο Renaissance Santiago Hotel
Απαντήθηκε στις 22 Οκτ 2018
Dear PillowPopper, Thank you for your recent stay at our hotel. We are glad to know you got to enjoy our staff as well as our executive lounge! I am delighted to hear that our location was ideal and that our ambassadors took care of you during your visit. Your feedback will be shared with the team to continue to inspire and motivate them. We do hope to see you soon! Kind regards, Melissa Yanez Manager on Duty Renaissance Santiago Hotel
Διαβάστε περισσότερα
Ταξιδεύω συχνά για δουλειά και κάθε φορά που βρίσκομαι στο Σαντιάγκο (τουλάχιστον δύο φορές το μήνα) μένω σε αυτή την αναγεννησιακή περιουσία. Τα δωμάτια είναι πολύ άνετα και το προσωπικό είναι φιλόξενο. Συνήθως παραγγέλλω υπηρεσία δωματίου και πρέπει να επισημάνω την άριστη
Διαβάστε περισσότερα
Απάντηση από: Gustavo P, Guest Relations Manager στο Renaissance Santiago Hotel
Απαντήθηκε στις 15 Οκτ 2018
Dear markdallas2018 Thank you for taking the time to share your experience with us, we truly value your honest feedback. Providing an excellent service is a critical goal for us and our staff is committed to delivering fascinating memories to all our discoverers. I am glad to know that our ambassador has created those memorable experiences for you. Your comment will be shared with him and with all our hotel team to encourage us to continue creating ways to surprise you and all our valued guests. It is a pleasure to have you as our discoverers and we look forward to serving you again whenever your travels bring you back to Santiago. Sincerely, Gustavo Parsarisa Guest Relations Manager Renaissance Santiago Hotel
Διαβάστε περισσότερα
Το Renaissance Santiago είναι ένα μικρό μέγεθος ιδιοκτησίας, πολύ μικρότερο από το μεγαλύτερο Marriott επάνω στο δρόμο, αλλά έχει προσωπικό χαρακτήρα, προσανατολισμένο προς την υπηρεσία. Το προσωπικό του Navigator παρέχει περισσότερη προσοχή από το θυρωρείο, αλλά σας συναντά στο
Διαβάστε περισσότερα
Απάντηση από: Gustavo P, Guest Relations Manager στο Renaissance Santiago Hotel
Απαντήθηκε στις 15 Οκτ 2018
Dear CaliforniaTraveler37 We recognize your time is valuable and appreciate the feedback you provide. It is always very encouraging to receive such positive comments and it motivates us to continue providing an excellent service to our discoverers. Your valuable comments are being shared with all our ambassadors and specially with those who helped you create memorable experiences during your stay. Thank you for being a valued Elite Member and we hope to welcome you again whenever your travels bring you back to Santiago. Sincerely, Gustavo Parsarisa Guest Relations Manager Renaissance Santiago Hotel
Διαβάστε περισσότερα
Έμεινα στην Αναγέννηση στο Σαντιάγκο σε επαγγελματικό ταξίδι που φιλοξένησε μια συνάντηση για 60 άτομα. Πρέπει να πω ότι η συνολική εμπειρία ήταν μεγάλη. Άνετα δωμάτια, ωραίο κρεβάτι με υπέροχη θέα στο καλντερίμι. Η υπηρεσία πρωινού ήταν πολύ γρήγορη και προσεκτική που εκτιμώ το
Διαβάστε περισσότερα
Απάντηση από: Melissa Y, Manager on Duty στο Renaissance Santiago Hotel
Απαντήθηκε στις 10 Οκτ 2018
Dear dariorunner, Thank you for taking the time to post a review regarding your recent stay at the Renaissance Santiago Hotel. It is a great pleasure to read that you were impressed both with your comfortable city view room and our helpful staff who provide an excellent service for exceptional and memorable experience of our guests. Thank you once again for your kind words and recommendations. We hope you have enjoyed your time in Santiago and we look forward to seeing you again soon. Warmest regards, Melissa Yanez Manager on Duty Renaissance Santiago Hotel
Διαβάστε περισσότερα
Πέρασα το μήνα του μέλιτος στο Σαντιάγκο και η αναγέννηση ήταν το επιλεγμένο ξενοδοχείο για αυτό το ταξίδι. Δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε μια καλύτερη επιλογή. Πριν πάω στο Σαντιάγο, τους έστειλα ένα ηλεκτρονικό ταχυδρομείο με το οποίο ρώτησα, αν ήταν δυνατόν, να έχω θέα στο
Διαβάστε περισσότερα
Απάντηση από: Melissa Y, Manager on Duty στο Renaissance Santiago Hotel
Απαντήθηκε στις 4 Οκτ 2018
Dear danielmanier, Thank you for taking the time to share your experience in regards to your recent stay at the Renaissance Santiago Hotel. We are glad you enjoyed our property as well as our staff and will certainly notify Jose of your kind words. We hope to see you again in the near future! Warmest regards, Melissa Yanez Manager on Duty Renaissance Santiago Hotel
Διαβάστε περισσότερα
Προηγούμενο
Κατηγορίες άλμπουμ
Όλες οι φωτογραφίεςΑπό ταξιδιώτεςΔωμάτιο και σουίταΔείπνοΠισίνα και παραλίαΧώροι για οικογένειες και παιχνίδιΕπιχειρηματικό κέντρο και χώροι εκδηλώσεων
Room Pic 3
Room Pic 2
Room Pic 1
Η φωτογραφία προστέθηκε από τη διεύθυνσηRenaissance Santiago Hotel
Guest room
Η φωτογραφία προστέθηκε από τη διεύθυνσηRenaissance Santiago Hotel
Guest room
ΠροηγούμενοΕπόμενο
12345638
Hello, do you upgrade the rooms of Gold members to better rooms and the executive lounge on a complimentary basis? Thank you.
Dear FatPhil02, Greetings from Renaissance Santiago Hotel. According to terms and conditions of the program you have the benefit of a upgrade. You can choose a room to high floor or with a view in particular without counting that you will be assigned to our executive floor. Unfortunately our Gold member does not have access to our club lounge but if you want this will have an additional cost of USD 80 per day. This benefit is for you and 1 accompany. Warm regards,
0 ψήφοι
Προβολή όλων των απαντήσεων
Hi We will be staying at your hotel 24-26th December. I am looking for excursions do to such as Andes or horseback riding please let me know what will be available on those days
Dear Mr. JohnN830, Greetings from Renaissance Santiago Hotel. Please reach us to this following number 56226788888 or see our answer, there you can reach my email. I can not give email through this page. Have a great day! Regards, Melissa Yañez Manager on Duty
0 ψήφοι
Προβολή όλων των απαντήσεων
Good Evening. I will be staying with you from the 24th-26th of December, can you please tell me what dining/drinking options will be available at the hotel during his time?
Dear Mr. Crook, Greetings from Renaissance Santiago Hotel. Please reach us to this following number 56226788888 or see our answer, there you can reach my email. I can not give email through this page. Have a great day! Regards Melissa Yañez Manager on Duty
0 ψήφοι
Προβολή όλων των απαντήσεων
The site does not list double/twin two beds. Do the Chilean/European rooms come with two bed options?
Dear Eric, Greetings from Renaissance Santiago Hotel You are right! Please choose Chilean/European and leave a note that you need a room with a twin bed. Have a great day! Kindest regards,
0 ψήφοι
Bom dia! Tem estacionamento gratuito neste hotel?
Prezada Janice T, Temos estacionamiento, o costo diario es de USD 12. Este servico pode ser cobrado na sua conta. Favor preguntar na hora da sua check in. Atenciosamente,
0 ψήφοι
Προβολή όλων των απαντήσεων
ΠροηγούμενοΕπόμενο
1234568
ΠροηγούμενοΕπόμενο
11
ΕΥΡΟΣ ΤΙΜΩΝ
132 $ - 262 $ (Βάσει των μέσων τιμών για ένα Στάνταρ δωμάτιο)
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ
ΧιλήSantiago Metropolitan RegionΣαντιάγκοVitacura
ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ
181
Αυτή είναι η καταχώρισή σας στο TripAdvisor;
Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα. Διεκδικήστε την καταχώρισή σας