Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Αποθήκευση
Κοινοποίηση
Από ταξιδιώτες (42)
Δωμάτιο και σουίτα (15)
Δείπνο (4)
Επισκόπηση
Jl. Tomang Raya no. 51, Τζακάρτα 11440 Ινδονησία Δείτε στον χάρτη
Όνομα/διεύθυνση στην τοπική γλώσσα
ΠΑΡΟΧΕΣ
Δωρεάν WiFi
Χώρος στάθμευσης
Περιλαμβάνεται πρωινό
Κλιματισμός
Ξενοδοχείο μη καπνιστών
Εστιατόριο
Μεταφορά από/προς αεροδρόμιο
Ξενοδοχείο 3.5 αστέρων
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]},"scriptFlags":null}
Φιλτράρισμα κριτικών
7 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
0
1
2
2
2
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
0
1
2
2
2
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
1 - 5 από 7 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 7 Μαρτίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Χρειάζεται περισσότερη προσοχή από τη διοίκηση. Δεν λειτουργεί και τα μαξιλάρια μυρίζουν σαν αποχέτευση. Αποδέχτηκαν το αίτημά μου να μετακομίσω σε άλλο δωμάτιο, ελπίζοντας ότι θα είχα καλύτερη. Ωστόσο, είναι το ίδιο πρόβλημα ξανά.

Η κριτική γράφτηκε 16 Δεκεμβρίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

3 αστέρια. . . . Εγώ είμαι πάρα πολύ. . Για αυτό το ξενοδοχείο, το προσωπικό μπροστά γραφείο δεν βοηθά καθόλου, έλεγχος σε πολύ αργή διαδικασία, το κλειδί δωματίου δεν λειτουργεί, Δωμάτιο βρώμικο, και συλλέγουν κατάθεση. . . σε RP Τι για. . . Μπορείτε...να εξασφαλίσετε την εξυπηρέτησή σας στον καλεσμένο σας και, ακόμα χειρότερα στο πρωινό, πρέπει να περιμένουμε να ανοίξει το εστιατόριο, αλλά εξυπηρετούν μόνο το nasi goreng και το αυγό Egg, χωρίς καφέ. Μόνο τσάι σερβίρετε Σίγουρα δεν θα επιστρέψει. Μην ενοχλείστε να μείνετε εδώ.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 2 Δεκεμβρίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Έμεινα εδώ για 2 νύχτες. Έχω κλείσει junior σουίτα με μια πολύ καλή συμφωνία δέσμευσης με την πτήση μέσω του ταξιδιού. Η πρώτη μου εντύπωση, όταν περπάτησα μέσα από το λόμπι ήταν το ξενοδοχείο μοιάζει κάπως σαν ένα ξενοδοχείο chinatown. Ήταν γεμάτο chinesee στολίδια που...είναι παράξενο θεωρώντας ότι είναι ένα επαγγελματικό ξενοδοχείο. Το δωμάτιο είναι ευρύχωρο και άνετο. Έρχεται με απλό πρωινό σε μπουφέ. Η τοποθεσία είναι μεγάλη. Περίπου περίπου 15 λεπτά με τα πόδια στο κεντρικό πάρκο ή μπορούμε απλά να καλέσουμε uber. Η τηλεόραση δεν λειτούργησε καλά, έτσι δεν παρακολουθήσαμε τίποτα κατά τη διάρκεια της παραμονής. Θα έρθω και πάλι αν χρειαστεί να μείνω στο JakartaΠερισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 7 Σεπτεμβρίου 2017

Το check in του ξενοδοχείου ήταν αποδοτικό, αλλά το εισόδημα 250 K IDR; ; ; δεν είναι πάρα πολύ! ; ! Δεν υπήρχαν παντόφλες στην αίθουσα ΔΕΝ ΠΟΙΟΙ ΕΝΑ ΠΑΡΚΟ. Έπρεπε να ζητήσω από τη ρεσεψιόν για ένα παντόφλα και είναι πληρωμένο 10 K! !...τι είδους ξενοδοχείο είναι αυτό; ! Τότε δεν υπήρχαν τσάι και καφές και πακέτα ζάχαρης που το ξενοδοχείο συνήθως προσφέρει στο δωμάτιο, ζήτησα για αυτό και στο προσωπικό της ρεσεψιόν, αλλά ποτέ δεν πήγαινε στο δωμάτιό μου. Ωστόσο, τα προϊόντα περιποίησης είναι αρκετά ολοκληρωμένα. . όλα είναι εκεί από ένα κιτ ραπτικής σε ένα πακέτο βαμβακιού swab είναι εκεί. Το μπάνιο μυρίζει άσχημα! κάθε φορά που ξεπλύνω την τουαλέτα υπήρχαν αυτές οι κακές μυρωδιές που έβγαιναν από αυτήν. ΔΙΑΒΑΣΕΤΑΙ! Το AC δεν ήταν αρκετά κρύο, και διαρρέει και τα σταγόνες του νερού με ξύπνησαν στη μέση της νύχτας. . ευτυχώς δεν έβαλα τα ηλεκτρονικά μου στο τραπέζι κάτω από το AC. Ή αλλιώς θα έπρεπε να ζητήσω από τη διοίκηση του ξενοδοχείου να αντικαταστήσει τα ηλεκτρονικά μου με νέα. Ο φωτισμός στο δωμάτιο είναι πολύ κακός, Ήταν ΠΕΡΑΣΜΕΝΟΣ. Δεν περίμενα να έχω ένα σκοτεινό δωμάτιο. Είμαι πολύ απογοητευμένος στο ξενοδοχείο, ελπίζω ότι μπορεί να βελτιωθεί.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 19 Απριλίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Πιστέψτε με, ΜΗΝ επιλέξετε αυτό το ξενοδοχείο αν σκοπεύετε να χαλαρώσετε και αν θέλετε ένα καθαρό κατάλυμα. Ναι, είναι φθηνότερα από ό,τι άλλα ξενοδοχεία, αλλά σας αξίζουν κάτι καλύτερο από αυτό το ξενοδοχείο. Η λέξη " η ίδια φθηνό " , από τη ρεσεψιονίστ να...προσφέρεται υπηρεσία οροφοκομίας η χειρότερη εξυπηρέτηση, επειδή δεν έχουν σωστή επικοινωνία. Συν κάθε φορά που πηγαίνουμε στο λόμπι υπάρχουν προσωπικό δεν χαλαρώνετε στην καρέκλα στο χώρο της υποδοχής χρησιμοποιώντας τα δικά τους προσωπικά τηλεφώνου. Δεν χαιρετισμούς για σχόλια ή ένα χαμόγελο. Συγγνώμη; Πρόκειται για το χρόνο διακοπής ή τι; Σας παρακαλώ να μην ξαναεμφανιστεί αυτό το είδος της συμπεριφοράς σε ειδικά ρεσεψιόν. *με τον διευθυντή ή τον ιδιοκτήτη/s από αυτό το ξενοδοχείο παρακαλούμε ελέγξτε τα CCTV αν θέλετε να δείτε τι εννοώ. Δεν είμαστε ευχαριστημένοι επειδή όταν φτάσαμε την πρώτη μας ημέρα στο ξενοδοχείο, το δωμάτιο μας δεν είναι έτοιμη (γνωρίζοντας ότι κλείσαμε εβδομάδα εκ των προτέρων) . Το προσωπικό της ρεσεψιόν, ας προχωρήσουμε μέχρι το δωμάτιό μας και όταν φτάσαμε, η υπηρεσία καθαριότητας είναι ακόμη τη διοργάνωση του δωματίου. Βρισκόμαστε μπροστά από το δωμάτιο σας περιμένουν για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία. Ποια είναι η κόλαση. Έκανα ρουτίνα μου όποτε ελέγχω - σε ξενοδοχεία. Θα ήθελα πάντα να ελέγχετε το κρεβάτι αν θέλουν πραγματικά να αλλάξει τα σεντόνια έτσι άνοιξα την κουβέρτα και μαντέψτε τι βρήκα; Τρίχες παντού στο κρεβάτι σαν φύλλων άπειρα τρίχες. Πώς μπορείτε να κοιμηθείτε με εκείνες αηδιαστικό τρίχες στο κρεβάτι σας δελτίο; Θα ήθελα επίσης να ελεγχθεί το μπάνιο μόνο και μόνο για να βεβαιωθείτε, αλλά ασφαλώς δεν είναι βρώμικο. Το κάθισμα της τουαλέτας είναι αηδιαστικό λόγω της λεκέδες και κλώνοι τρίχες στο εσωτερικό μπάνιο. Ζητήσαμε να καθαρίζετε το κάθισμα της τουαλέτας και αλλάξτε το κρεβάτι μας φύλλο. Ναι καθάριζαν το κάθισμα της τουαλέτας, πιθανότατα, έκανε ό,τι καλύτερο, αλλά εξακολουθεί να είναι βρώμικο, διότι το υπόλοιπο λεκέδες. Μμμ. . . Αυτό λοιπόν είναι ένα ξενοδοχείο, οπότε περιμένω τους υπηρεσίας καθαρισμού έχει εκπαιδεύσεις. Θα πρέπει να έχουν αυτό το είδος της χημικής ή κάτι για να καθαρίσουν λεκέδες στην τουαλέτα. Έχουν επίσης αλλαχθεί το κρεβάτι μας φύλλο μπροστά μας ενώ εμείς μέσα στο δωμάτιο. Ενώ παρακολουθείτε τις αλλαγή στα σεντόνια, το 2ο κρεβάτι ήταν εκτός ισολογισμού ακόμη βρώμικο (δεν ξέρω γιατί και όπου πήραμε) έτσι ώστε η καμαριέρα έχει την καλοσύνη να λάβετε την 3rd σεντόνια και τέλος είναι καθαρό (ελπίζω) . Μετά από λίγα λεπτά, πήγα στο εσωτερικό μπάνιο για να κάνουν ένα ντους αλλά δυστυχώς δεν έχουμε μια πετσέτα από το ξενοδοχείο. Ξανά και ξανά. . καλέσαμε ρεσεψιόν να ζητήσουν για πετσέτες επειδή ξέχασα να δώσει τις πετσέτες και ζητήσαμε για εμφιαλωμένο νερό επειδή ξέχασαν ότι καθώς επίσης. Τέλεια! Μην με παρεξηγείτε, αλλά αυτά είναι δωρεάν από το ξενοδοχείο (πολύ βασικές ανάγκες του επισκέπτη) . Η καμαριέρα έφτασε και μας έδωσαν πετσέτες και εκπληκτικά δεν επιφέρουν εμφιαλωμένο νερό. Πού είναι η ανακοίνωση παιδιά; Εμείς δεν μπήκε στον κόπο να καλέσετε ρεσεψιόν διότι είμαστε τσαντισμένοι ήδη. Την επόμενη ημέρα πριν πάμε έξω από το δωμάτιό μας, έχουμε ενεργοποιήσει το κουμπί για " να καθαρίσουν το δωμάτιο " . Μπορούμε επίσης να ενημερωθούν το προσωπικό της ρεσεψιόν για να φτιάξουν το δωμάτιο μας. Το προσωπικό της ρεσεψιόν ακόμη και ζήτησε δύο φορές τι είναι το δωμάτιό μας. Μετά τους κουραστική μέρα έξω από το hotel τελικά φτάσαμε στο δωμάτιό μας και είμαι πολύ απογοητευμένη από το γεγονός ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει Μετά φύγαμε από το δωμάτιο. Και ναι, καλέσαμε ρεσεψιόν να υποβάλουν έκθεση σχετικά με την κατάσταση και τη ρεσεψιόν είπε ότι εάν ο διακόπτης στο κουμπί την έννοια είναι " δεν κάνουν μέχρι το δωμάτιο " . Δεν είμαστε πεπεισμένοι ότι επειδή έχουμε εμπειρία σε ένα ξενοδοχείο βιομηχανία αλλά επίσης έχουμε κατά νου ίσως αυτό το ξενοδοχείο είναι διαφορετική. Έτσι, μιλούσαμε για ένα από την καμαριέρα και του έδειξα ποιο είναι το νόημα αν εμείς ενεργοποιήστε το " να καθαρίσουν το δωμάτιο " κουμπί; Η καμαριέρα ανέφερε κάποιος θα έρθει και καθαρό δωμάτιο. Ε λοιπόν, κάτι δεν πάει καλά. Νομίζω ρεσεψιόν, καθώς και υπηρεσία οροφοκομίας ανταλλακτικών πρέπει να ανακοινώνουν σωστά. Ποιο είναι το πρόβλημα με τη διαχείριση εδώ; Λυπάμαι για το διευθυντή και τον ιδιοκτήτη/s από αυτό το ξενοδοχείο. Το προσωπικό είναι πάντα κάνετε λάθος επειδή δεν είστε πραγματικά πολλή προσοχή στη λεπτομέρεια. Λυπάμαι που έμεναν εκεί για 1 εβδομάδα. Ελπίζω ότι στο μέλλον θα δείξει τι πραγματικά σημαίνει φιλοξενία. Σας παρακαλώ να βελτιώσετε.Περισσότερα

Δείτε περισσότερες κριτικές
Πληροφορίες
Κατηγορία ξενοδοχείου
Ανέσεις
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Εστιατόριο
Δωρεάν Ίντερνετ υψηλής ταχύτητας (WiFi)
Περιλαμβάνεται πρωινό
Υπηρεσία δωματίου
Μπαρ/Lounge
Αίθουσες συσκέψεων
Επιχειρηματικό κέντρο με πρόσβαση στο Ίντερνετ
Κλιματισμός
Μεταφορά από/προς αεροδρόμιο
Ξενοδοχείο μη καπνιστών
Παιδικές δραστηριότητες (Κατάλληλο για παιδιά/οικογένειες)
Πολύγλωσσο προσωπικό
Πρόσβαση-αναπηρικό καρότσι
Σερβίρεται πρωινό
Υπάλληλος υποδοχής
Υπηρεσία πλυντηρίων
Υπηρεσία στεγνοκαθαριστηρίου
Παραλιακό
Γυμναστήριο/Αίθουσα άσκησης
Τύποι δωματίων
Σουίτες, Οικογενειακά δωμάτια, Διαθέσιμα δωμάτια καπνιζόντων, Δωμάτια μη καπνιζόντων
Κατηγορία ξενοδοχείου
Τύποι δωματίων
Σουίτες, Οικογενειακά δωμάτια, Διαθέσιμα δωμάτια καπνιζόντων, Δωμάτια μη καπνιζόντων
Αριθμός δωματίων
86
Εύρος τιμών
15 $ - 29 $ (Βάσει των μέσων τιμών για ένα Στάνταρ δωμάτιο)
Τοποθεσία
Ινδονησία > Ιάβα > Τζακάρτα > Grogol Petamburan
Κατηγορία ξενοδοχείου
Τύποι δωματίων
Σουίτες, Οικογενειακά δωμάτια, Διαθέσιμα δωμάτια καπνιζόντων, Δωμάτια μη καπνιζόντων
Αριθμός δωματίων
86
Εύρος τιμών
15 $ - 29 $ (Βάσει των μέσων τιμών για ένα Στάνταρ δωμάτιο)
Τοποθεσία
Ινδονησία > Ιάβα > Τζακάρτα > Grogol Petamburan
Φωτογραφίες
Από ταξιδιώτες (42)
Δωμάτιο και σουίτα (15)
Δείπνο (4)
Στην περιοχή
Κοντινά ξενοδοχείαΔείτε και τα 494 ξενοδοχεία (Τζακάρτα)
Harlys Residence
35 κριτικές
0,83 χλμ μακριά
Twin Plaza Hotel Jakarta
62 κριτικές
1,06 χλμ μακριά
Nite & Day Jakarta Roxy
19 κριτικές
1,06 χλμ μακριά
favehotel Tanah Abang - Cideng
254 κριτικές
1,06 χλμ μακριά
Κοντινά εστιατόριαΠροβολή 8.848 εστιατορίων: Τζακάρτα
Central Restaurant
33 κριτικές
0,34 χλμ μακριά
Hoka-Hoka Bento
152 κριτικές
0,54 χλμ μακριά
Sop Kaki Kambing Dudung Roxy
37 κριτικές
0,75 χλμ μακριά
Huize Trivelli
19 κριτικές
0,78 χλμ μακριά
Κοντινά αξιοθέαταΠροβολή 568 αξιοθέατων: Τζακάρτα
Central Park
377 κριτικές
1,31 χλμ μακριά
Taman Anggrek Mall
297 κριτικές
1,15 χλμ μακριά
Jakarta Aquarium
139 κριτικές
1,35 χλμ μακριά
Panorama Destination
20 κριτικές
0,23 χλμ μακριά
Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Λάβετε γρήγορες απαντήσεις από το προσωπικό του Business Hotel Tomang και από προηγούμενους πελάτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης
Αυτή είναι η καταχώρισή σας στο TripAdvisor;
Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα. Διεκδικήστε την καταχώρισή σας