Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Αποθήκευση
Κοινοποίηση
Από ταξιδιώτες (40)
Δωμάτιο και σουίτα (5)
Δείπνο (3)
Επισκόπηση
Bd Mohamed 5 -B.P 339, Αγκαντίρ 80000 Μαρόκο Δείτε στον χάρτη
ΠΑΡΟΧΕΣ
Δωρεάν Ίντερνετ
Κλιματισμός
Εστιατόριο
Μπαρ/Lounge
Γυμναστήριο
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]},"scriptFlags":null}
Πληροφορίες
Ανέσεις
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Δωρεάν Ίντερνετ
Μπαρ/Lounge
Εστιατόριο
Σπα
Γυμναστήριο/Αίθουσα άσκησης
Κλιματισμός
Στυλ ξενοδοχείου
Σπα
Στυλ ξενοδοχείου
Σπα
Αριθμός δωματίων
36
Εύρος τιμών
45 $ - 73 $ (Βάσει των μέσων τιμών για ένα Στάνταρ δωμάτιο)
Τοποθεσία
Μαρόκο > Περιφέρεια Σους-Μάσα-Ντρα > Αγκαντίρ
Στην περιοχή
Κοντινά ξενοδοχείαΔείτε και τα 79 ξενοδοχεία (Αγκαντίρ)
Royal Mirage Agadir Hotel
1.761 κριτικές
0,02 χλμ μακριά
BEST WESTERN Odyssee Park Hotel
538 κριτικές
0,16 χλμ μακριά
Kenzi Europa
1.589 κριτικές
0,22 χλμ μακριά
Royal Decameron Tafoukt Beach Hotel
1.428 κριτικές
0,25 χλμ μακριά
Κοντινά εστιατόριαΠροβολή 307 εστιατορίων: Αγκαντίρ
Restaurant Daffy
583 κριτικές
0,46 χλμ μακριά
Panorama
25 κριτικές
0,28 χλμ μακριά
Restaurant Camel's
354 κριτικές
0,27 χλμ μακριά
Le Nil Bleu
969 κριτικές
0,26 χλμ μακριά
Κοντινά αξιοθέαταΠροβολή 224 αξιοθέατων: Αγκαντίρ
Atlantica Park
18 κριτικές
0,4 χλμ μακριά
Paradise Valley
824 κριτικές
0,28 χλμ μακριά
Musée du Patrimoine Amazigh d'Agadir
95 κριτικές
0,73 χλμ μακριά
Amodou Cheval
689 κριτικές
0,55 χλμ μακριά
Φωτογραφίες
Από ταξιδιώτες (40)
Δωμάτιο και σουίτα (5)
Δείπνο (3)
Πισίνα και παραλία (2)
Φιλτράρισμα κριτικών
9 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
4
0
0
2
3
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
Περισσότερες γλώσσες
4
0
0
2
3
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
1 - 5 από 9 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε πριν από 4 εβδομάδες

Εγώ και η οικογένειά μου έμεινα στο Royal Mirage, η υπηρεσία και όλο το προσωπικό του ξενοδοχείου πολύ φιλικό και εξυπηρετικό, όλα ήταν φανταστικά, θα κρατήσουμε αυτό το ξενοδοχείο στο μελλοντικό ταξίδι μας στο Agadir ξανά. Το ξενοδοχείο βρίσκεται πολύ κοντά στην παραλία (σε μικρή...απόσταση με τα πόδια) και κοντά στο κέντρο, το εστιατόριο με νόστιμο φαγητό και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 22 Ιουνίου 2018

Αναζήτησα μια εβδομάδα μακριά, ενώ η κόρη μου ανακτήθηκε από μια επιχείρηση γόνατος, που συνιστάται από τους LOVEHOLIDAYS, πήγαμε στο ROYAL MIRAGE. Αφού είδαμε τις φωτογραφίες στην ιστοσελίδα LOVEHOLIDAYS κλείσαμε. Δεν ήταν ακριβό σε 400 το καθένα. ΑΛΛΑ. . . δεν περιμέναμε τι ήταν μπροστά...μας, αλλά περιμέναμε καθαρό. Βλ. Επιστολή που εξηγεί όλα Η κατώτατη γραμμή, μην περιμένετε το LOVEHOLIDAYS να σας νοιάζει, είτε προτού πάτε είτε μετά την επιστροφή σας. Μας έχουν κάνει κράτηση μέσω του μαροκινού πράκτορά τους MTS, ο οποίος ΔΕΝ είναι ATOL / ABTA καταχωρημένος έτσι δεν έχουμε καμία διεύθυνση και αν και μέχρι το Μάρτιο του τρέχοντος έτους είχα κάνει 5 διακοπές με LOVEHOLIDAYS δεν έδωσαν jot για οποιαδήποτε σχέση πελάτη. Μετά από εβδομάδες αναμονής και προτροπής, η MTS έγραψε μια σχεδόν ακατανόητη απάντηση που δεν καλύπτει καν τις καταγγελίες μου. Δείτε την επιστολή. Μην χρησιμοποιείτε το LOVEHOLIDAYS και προκλητικά όχι το ROYAL MIRAGE που δεν τους νοιάζει, μετά από 3 μέρες μας μετέφεραν σε ένα θέρετρο της επιλογής τους όπου περάσαμε το υπόλοιπο νυχτερινό σκάφος μας. Προσπάθησα να ισχυριστώ για το χρόνο μας, αλλά εν συντομία για να τους παραθέσω:  "Εκτιμώ πλήρως τη θέση σας και τις απογοητεύσεις σας, ωστόσο αισθάνομαι ότι ως πράκτορας κάναμε ό, τι μπορούμε για να μεσολαβήσουμε στο αποτέλεσμα της καταγγελίας σας. Ενώ επισημαίνω ότι η κατάσταση που αντιμετωπίζατε ήταν απογοητευτική, ήταν μια κατάσταση που ήταν πέρα ​​από τον έλεγχό μας και ως εκ τούτου, δεν μπορούμε να προσφέρουμε επιστροφή χρημάτων με αυτή την ευκαιρία. " Ήταν πέρα ​​από τον έλεγχό τους; ; ; Ρίξτε μια ματιά, καθώς διαφημίζουν ακόμα αυτό το καταιονιστήριο, και δεν καλύπτεστε εάν θα έχετε υψηλότερα πρότυπα από την LOVEHOLIDAYS OR THE ROYAL MIRAGE αναμένετε ένα λογικό επίπεδο υγιεινής Αγαπητέ κύριε ή κυρία. Όπως θα δείτε, έχουμε επιστρέψει πρόσφατα από τις διακοπές. Είναι αποτρόπαιο για μένα ότι έχετε ακόμη και αυτό το ξενοδοχείο στα βιβλία σας. Αξιολογείτε ME και άλλους τόσο λίγους; Φτάσαμε το βράδυ περίπου στις 8 μ.μ., μας ρωτήθηκε "Θέλετε ντους; Καθώς το νερό πρόκειται να πάει μακριά "Αυτό ήταν μια ανησυχία. Το μπαρ φαινόταν πάντα κλειστό, βλέποντας τη φωτογραφία μια πιο ελκυστική περιοχή που πραγματικά δεν μοιάζει με μπαρ. Κατά την αναμονή στο ONE bar στο θέρετρο και όχι όπως περιγράφετε αρκετές, είδαμε τον σερβιτόρο να συμπλέκεται με το στομάχι του και να λέει "Aghhh toilette" και από εκεί πήγε, επιστρέφοντας μετά από λίγο, τον ρώτησα "Είστε άρρωστος; "Αυτός απάντησε" Ναι "Αυτό ήταν μια μεγάλη ανησυχία. Όπως θα δείτε στη φωτογραφία ο νεροχύτης όπου όλα τα γυαλιά και τα φλιτζάνια πλένονται από το προσωπικό του μπαρ, τρίβοντας τα δάχτυλά τους γύρω από το αντικείμενο κάτω από μια ζεστή βρύση! Δεν υπάρχει απολυμαντικό, δεν υπάρχει πλυντήριο γυαλιού. Στην πραγματικότητα, σχεδόν καθόλου γυαλιά διαθέσιμα καθόλου, καθώς κάθε φορά και πάλι ο σερβιτόρος έπρεπε να φύγει από το μπαρ για να περπατήσει το χώρο της πισίνας συλλέγοντας, επιστρέψτε στη βρύση ξεπλύνετε μερικά με το στέγνωμα τους σε μια πετσέτα τσαγιού που ήταν πιο άσχημη από την πετσέτα σκυλιών μου , πριν μπορέσει να συνεχίσει να σερβίρει. Το φαγητό ήταν πάντα, και εννοώ κάθε γεύμα που είχαμε εκεί ήταν χλιαρό. Κακή επιλογή, αλλά η κύρια ανησυχία ήταν χλιαρό προς το κρύο. Στέλνουμε τα ζυμαρικά πίσω, για να δούμε ξανά τον σερβιτόρο να πάει στο διακομιστή και να πάρει περισσότερα από αυτά. Ρωτήσαμε, "Ποτέ ελέγχει κανείς τη θερμοκρασία; "Και του είπαν ΟΧΙ. Τα πάντα έτρεξαν πολύ γρήγορα και αντικαταστάθηκαν αργά, αν όχι καθόλου. Οι δημόσιοι χώροι όπου είναι βρώμικο - πραγματική βρωμιά. Τα ντους δίπλα στην πισίνα, δείτε τις φωτογραφίες που μιλούν από μόνα τους. Για να χρησιμοποιήσετε το τζακούζι θα ήταν ύπουλη βλέπε φωτογραφία του νιφάδα χρώματος. Το σπα δεν ήταν καθόλου το μέρος που νιώσατε σαν να χαλαρώνετε τα τείχη που καλύπτονται με υγρασία και σκόνη και η πισίνα από τη χρήση ούτως ή άλλως. Το χαλί είχε ένα ορατό στρώμα σκόνης. Οι χώροι θεραπείας ήταν βρεγμένοι, με γκρι / λευκά φύλλα.   Οι μεγάλες γυάλινες πόρτες και παράθυρα του ξενοδοχείου, όπου καλύπτονται με DNA από τα δακτυλικά αποτυπώματα, στα παιδικά φαγητά, που ποτέ δεν άλλαξαν καθημερινή ρουτίνα καθαρισμού. Θα δείτε επίσης την φωτογραφία της πισίνας με τους γλάρους να απολαμβάνουν την πισίνα, αυτό ήταν κανονικό κάθε απόγευμα που μπορείτε να φανταστείτε τι έμεινε πίσω. Φωτογραφία ψωμιού κομμένου σε φέτες στην οθόνη, βαρύ, όπως led και μη μαγειρεμένο, δείτε γύρω από τις άκρες. Αυτό το κλιπ που τραβήξατε από τον ιστότοπό σας (βλ. Παρακάτω) Οι ράβδοι είναι φυσικά εκεί αλλά έχουν επιβιβαστεί και δεν χρησιμοποιούνται. Δεν υπάρχει κανένα εστιατόριο του Μαρόκου. • Το μαροκινό εστιατόριο Tajine που σερβίρει παραδοσιακό μαροκινό πιάτο • Σνακ μπαρ "La Veranda" • Εστιατόριο Le Pacha * Μπαρ Bella Vista • Ηλιοβασίλεμα • Μεσογειακό και διεθνές εστιατόριο με μπουφέ "Ατλαντίς" ή δοκιμάστε τοπικό εισιτήριο στο μαροκινό εστιατόριο "Tajine", Λήψη από τον ιστότοπό σας: Δεν υπάρχει καφενείο.  (Πρόσθετη χρέωση) Καφενείο στην περιοχή  "Το Royal Mirage Agadir βρίσκεται σε μια υπέροχη τοποθεσία, ακριβώς απέναντι από την παραλία και περιβάλλεται από καταπράσινους κήπους που προσφέρουν μαγευτική θέα στον ωκεανό, στο δημοφιλές θέρετρο Agadir. Με μια θαυμάσια γκάμα εγκαταστάσεων και υπηρεσιών σε μια παραδοσιακή ζεστή μαροκινή ατμόσφαιρα, οι επισκέπτες στην παραλία Albatros Agadir "Ξέρετε ακόμα τι λέγεται τώρα; Μπορείτε επίσης να το περιγράψετε ως τοποθεσία μπροστά στην παραλία; ; Μπορείτε επίσης να το περιγράψετε ως πέρα ​​από το δρόμο; Επιτρέψτε μου να σας ενημερώσω ότι δεν είναι μόνο σε όλη τη διαδρομή είναι ένας λογικός περίπατος όχι πολύ μακριά και εφικτός, εκτός από την κόρη μου με την οποία ταξίδευα, ήταν μόλις έξω από το νοσοκομείο φορώντας ένα στήριγμα ποδιών, το περπάτημα έπρεπε να κρατηθεί στο ελάχιστο γι 'αυτήν . Έτσι, όπως οι παραθεριστές, περιοριζόμασταν καθημερινά στην πισίνα και έπρεπε να αντέξουμε τους "διασκεδαστές" που μιλούσαν στο μικρόφωνο για τους ανθρώπους στο 4ο μπαλκόνι του ξενοδοχείου, που δεν οδηγούσαν σε χαλαρωτικές διακοπές. Περιτριγυρισμένο από καταπράσινους κήπους; Αποκαλύψτε ότι δεν έχετε καμιά ιδέα; Παρουσιάζετε επίσης φωτογραφίες από ξαπλώστρες με επένδυση, δεν υπάρχουν και αυτό είναι ένα σπάσιμο για μένα, δεν κλείνω ποτέ ένα θέρετρο χωρίς ξαπλώστρες. Ο κατάλογος "θέρμανσης" ήταν απαραίτητος για την τοποθέτηση, αντιγράψαμε άλλους επισκέπτες καθισμένοι με μια κουβέρτα γύρω μας στο σαλόνι του ξενοδοχείου το βράδυ. Κ. Attaf Youness Γενικός Διευθυντής, Ha. Είναι τόσο πολύ χρήσιμο όσο ένα πυροσβέστη σοκολάτας. Περπάτησε το ξενοδοχείο ακολουθούμενο από ένα ελκυστικό κορίτσι με ένα κλιπ, το καλοσύνη ξέρει γιατί; Όπως θα μπορούσε να δει σίγουρα αυτό που είδαμε, δεν πήρε καμιά ενέργεια. .  3 Ήξερε τις ανησυχίες μου, καθώς ήμουν σε συνεχή επαφή με την Loubana Fathi που περιγράφεται στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ως Τμήμα Πωλήσεων, αλλά φαινομενικά αναπληρωτής διευθυντής. Ωστόσο, δεν μίλησε ποτέ μαζί μας. Σε μια περίπτωση βρισκόταν 6 πόδια από εμάς λέγοντας σε έναν νεαρό άνδρα να μας ρωτήσει ποια καρέκλα θα θέλαμε στο υπνοδωμάτιο. Δεν μας αναγνώριζε όλη την ώρα που ήμασταν εκεί, αλλά ήξερε ότι ήμασταν αδικημένοι. Τέλος, μίλησα σε έναν εκπρόσωπο, τον Abdou από το MTS, την 9η Παρασκευή και του είπα για τις ανησυχίες μου, είπε ότι θα δει τι θα μπορούσε να γίνει την επόμενη μέρα. Είπε ότι άρχισε να εργάζεται στις 8. 30 π.μ. και τον ρώτησα να με καλέσει πίσω με 9. 15 Σάββατο 10 ος για να μου πείτε το πλάνο μου. Του έφτασα τελικά στις 11. 25 π.μ. Όταν είπε τότε, "Δεν μπορούσαν να γίνουν προσπάθειες για να με κινηθούν μέχρι τη Δευτέρα 10η". Δεν είχαμε ξεφορτωθεί και δεν βρισκόμασταν σε γάντζους από την άφιξη. Ξέραμε μόνο για την ύπαρξη του MTS και του Αμπντού από τη Λουμπάνα Φάτι, γιατί δεν έκανε ο Andi Berthiaume Ο Διευθυντής Γραφείου Υπηρεσιών (UK & Ireland) μου λέει ποιος μπορεί να υπερασπιστεί την αιτία μου; Είχα φταίει αντίστοιχα μαζί της. Έχετε παραπλανηθεί πλήρως αυτό το ξενοδοχείο? είναι βρώμικο και τρέχει κάτω. Ήμουν παραπλανημένος. Έχω κλείσει 4 διακοπές μαζί σας φέτος! 2 τον εαυτό μου, 1 Πατέρα και 1 Υιός μου, και τώρα αισθάνομαι ότι δεν μπορώ να εμπιστευτώ την εταιρεία σας. Δεν μπορώ να σας εκφράσω αρκετή δυσαρέσκεια. αυτή η γιορτή θα είναι χορτοφαγική γεύμα για μένα για αρκετό καιρό. Επιπλέον, πρέπει να πω ότι αν λάβουμε υπόψη την απάντησή σας αν δεν υπάρχει κανένας αντιπαροχή θα προσπαθήσω να το καταστήσω όσο το δυνατόν πιο δημόσια - τα συναισθήματά μου και δεν έχω καμία αμφιβολία για τη διάθεση αυτής της επιστολής και φωτογραφίας σε όποιον θέλει να κοιτάξει. Αυτή ήταν μια σπαταλημένη εβδομάδα της ζωής μας, σπατάλη χρημάτων, εβδομαδιαία εργασία, κακή χρήση του καταβληθέντος ποσού διακοπών, πληρωμή για το κυνοτροφικό σκυλί, συνάντηση & χαιρετισμός στάθμευσης και ό, τι συμβαίνει με την προετοιμασία των διακοπών. Για να μην αναφέρω τις δύο παρτίδες τοπικού φόρου ξενοδοχείων που έπρεπε να πληρώσω. Αποζημιώστε με και τώρα να είστε φίλος μου, Love Holidays και επιτρέψτε μου να σκέφτομαι καλά και να αφήσετε αυτό να είναι ένα τέλος αυτής της τρομερής δοκιμασίας. Μετά από εβδομάδες η απάντηση. Κυρία. ! ! ! ! ! ! ! και η κόρη της φιλοξενήθηκαν καλά στο Royal Mirage Hotel Agadir από το  08/02/18 και έκανε ακόμη μια πρόωρη αναχώρηση. Πριν από την άφιξή τους, τηλεφώνησαν στο ξενοδοχείο Royal Mirage Agadir και έστειλαν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να μας ζητήσουν να βάλουμε ένα ηλεκτρικό βραστήρα για την καθημερινή προετοιμασία τσαγιού στο δωμάτιο: Ήμασταν αντιδραστικοί, η εξαίρεση έγινε γι 'αυτούς. Και επίσης το δωμάτιο, η θέα στη θάλασσα και η πισίνα, τους ανατέθηκε όπως ζήτησαν. Έγινε ένα εξατομικευμένο check-in. Είχαν μια ωραία βραδιά. Εκτός από το επόμενο πρωί, κυρία! ! ! ισχυρίζεται ότι το ξενοδοχείο είναι δημοσιευμένο, με τα πόδια στο νερό, και δεν είναι η ίδια εικόνα ή η ίδια περιγραφή / φυλλάδιο ξενοδοχείου Στη συνέχεια, μας ανακοίνωσε ότι έστειλε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον οργανισμό, * TO * για να διευκρινίσει το παρεξήγηση. Ως αποτέλεσμα, επικοινωνήσαμε απευθείας με τον κ. Abdou *, τον εκπρόσωπο του MTS *. Τελικά, κυρία και κυρία! ! ! απομακρύνθηκαν σε άλλο ξενοδοχείο. Η οικονομική υπηρεσία χρέωνε μόνο τις νύχτες που καταναλώνει ο πελάτης, οι υπόλοιποι πήγαιναν στο νέο τους κατάλυμα. Σε αυτή την περίοδο του Φεβρουαρίου, ο καιρός ήταν πολύ κακός και θυελλώδης με τις αμμοθύελλες, Οι φωτογραφίες ήταν κατά τη διάρκεια και αμέσως μετά. Καθώς οι πελάτες μεταφέρθηκαν σε ένα εναλλακτικό ξενοδοχείο μέσω του πρακτορείου χωρίς πρόσθετες χρεώσεις, εμείς δεν θα προσφέρει καμία αποζημίωση σε αυτή την περίπτωση. Ahhh Προφανώς, είχαμε ένα ωραίο βράδυ! ! Είχαμε επίσης ασθένεια και διάρροια. Επιπλέον, δεν υπήρχε καταιγίδα άμμου, αυτό είναι ένα συνολικό ψέμα.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 9 Μαΐου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Απλά ήθελα να πω ότι η ομάδα ψυχαγωγίας είναι απολύτως εκπληκτική. Έμεινε εκεί 01/05/18. Πήγε σε οικογενειακές διακοπές και τα παιδιά ήταν πάντα γεμάτα δραστηριότητες κατά τις ημέρες και τις νύχτες φορές. Πραγματικά χρήσιμο και ωραίο να μιλήσετε. Prob δεν είναι το καλύτερο ξενοδοχείο στο...οποίο μείναμε. Αλλά για την τιμή ήμουν ευχάριστα έκπληκτος! Σας ευχαριστούμε και πάλι για την ομάδα κινούμενων σχεδίων που μας έκανε να νιώσουμε ευπρόσδεκτοιΠερισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 3 Απριλίου 2018

Το ξενοδοχείο ήταν υπέροχο, προσωπικό πολύ φιλικό, 5 λεπτά με τα πόδια από την παραλία, εστιατόρια & καταστήματα, δωμάτιο ήταν πολύ καθαρό, είχαμε μια εκπληκτική διακοπές σε αυτό το ξενοδοχείο 5 αστέρων υπηρεσία από όλο το προσωπικό (συμπεριλαμβανομένης της υπηρεσίας του ξενοδοχείου) brill! ! !

Η κριτική γράφτηκε 28 Ιανουαρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Το χειρότερο ξενοδοχείο που έχω μείνει ποτέ, τα δωμάτια ήταν βρώμικα, μπάνιο χειρότερα από γκρι λεπτές πετσέτες, μέχρι τον κάτοχο ρολού τουαλέτας σπασμένα! Πλακάκια δαπέδου και τοίχου και βρωμιά με γυαλί σε ένα σωρό έξω από το δωμάτιο, το φαγητό ήταν άπαχο κοχύλι; ; ;...Η πισίνα ήταν καθαρή, αλλά πολλά σπασμένα πλακάκια γύρω της και σπασμένα ξαπλώστρες και ομπρέλες! Μη μένετε εκεί!Περισσότερα

Δείτε περισσότερες κριτικές
Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Λάβετε γρήγορες απαντήσεις από το προσωπικό του Royal Mirage Agadir και από προηγούμενους πελάτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης
Αυτή είναι η καταχώρισή σας στο TripAdvisor;
Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα. Διεκδικήστε την καταχώρισή σας