Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Πώς επηρεάζουν οι πληρωμές σε εμάς τη σειρά των εμφανιζόμενων τιμών. Οι τύποι δωματίων ενδέχεται να ποικίλουν.
Οι καταχωρίσεις των προσφορών κράτησης για κάθε επιχείρηση λαμβάνουν υπόψη την αποζημίωση που καταβάλλεται σε εμάς από τους συνεργάτες μας. Οι τιμές που εμφανίζονται ενδέχεται να ισχύουν για διαφορετικούς τύπους δωματίων. Οι τιμές που εμφανίζονται είναι οι χαμηλότερες διαθέσιμες, που αντιστοιχούν στον λιγότερο ακριβό τύπο δωματίου που παρέχεται από τους συνεργάτες μας την ώρα της αναζήτησης του χρήστη.

Kameha Grand Zurich, Autograph Collection

avatar-imageavatar-imageavatar-image
Από ταξιδιώτες (792)
Δωμάτιο και σουίτα (343)
Δείπνο (77)

Δείτε τιμές για τις ημερομηνίες του ταξιδιού σας

Υπάρχει διαθέσιμη τιμή για τα μέλη του Marriott Bonvoy
Απευθείας προσφορά από το ξενοδοχείο!Κάντε κλικ για λεπτομέρειες
Οι τιμές παρέχονται από τους συνεργάτες μας και αντικατοπτρίζουν τις τιμές των δωματίων ανά διανυκτέρευση, συμπεριλαμβανομένων όλων των φόρων και τελών που είναι γνωστά στους συνεργάτες μας. Ανατρέξτε στους συνεργάτες μας για περισσότερες λεπτομέρειες.

Πληροφορίες

Νο 3 από 9 ξενοδοχεία: Opfikon
Τοποθεσία
Καθαριότητα
Εξυπηρέτηση
Αξία

Αν θέλετε το ιδανικό πολυτελές ξενοδοχείο στο Opfikon, βρίσκεστε στο σωστό σημείο. Στο Kameha Grand Zurich, Autograph Collection θα βρείτε ό,τι χρειαστείτε για τη διαμονή σας.

Το Kameha Grand Zurich, Autograph Collection είναι ένα πολυτελές ξενοδοχείο και προσφέρει τηλεόραση επίπεδης οθόνης, κλιματισμό και μίνι μπαρ στα δωμάτια, ενώ έχετε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε και το δωρεάν wifi.

Το ξενοδοχείο διαθέτει ρεσεψιόν και υπηρεσία δωματίου. Όσοι μένουν εδώ, μπορούν επίσης να αξιοποιήσουν και κάποιες άλλες ανέσεις, όπως το γυμναστήριο και πρωινό που είναι διαθέσιμα στον χώρο και είναι άλλος ένας λόγος που το ξενοδοχείο αποτελεί μια δημοφιλή επιλογή για τους επισκέπτες του Opfikon. Και για όσους ταξιδεύουν με αμάξι ή άλλο όχημα, υπάρχει πάρκινγκ.

Όσο βρίσκεστε στο Opfikon, μπορείτε να δοκιμάσετε μπέντο (ποικιλία ορεκτικών) σε ένα κοντινό εστιατόριο, όπως το Restaurant Airport Lounge.

Το Kameha Grand Zurich, Autograph Collection ανυπομονεί να σας υποδεχτεί κατά την επίσκεψή σας στο Opfikon.

Διαβάστε περισσότερα
Προτείνετε αλλαγές για να βελτιώσουμε τι δείχνουμε.Βελτίωση αυτής της καταχώρισης
Παροχές ξενοδοχείου
Σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων
Δωρεάν Ίντερνετ υψηλής ταχύτητας (WiFi)
Γυμναστήριο/Αίθουσα άσκησης
Μπαρ / σαλόνι
Διαθέσιμα καρεκλάκια για μωρά
Υπηρεσία ταξί
Επιχειρηματικό κέντρο με πρόσβαση στο Ίντερνετ
Χώροι συσκέψεων
Υπηρεσία στάθμευσης με παρκαδόρο
Δημόσιο πάρκινγκ επί πληρωμή σε κοντινή απόσταση
WiFi
Αποδυτήρια για μαθήματα γυμναστικής / σπα
Σάουνα
Εστιατόριο
Σερβίρεται πρωινό
Μπουφές πρωινού
Πρωινό στο δωμάτιο
Δωρεάν στιγμιαίος καφές
Δωρεάν τσάι
Εξωτερική τραπεζαρία
Κρασί / σαμπάνια
Αίθουσα συνεστιάσεων
Αίθουσες συσκέψεων
Σπα
Μανικιούρ
Αποθήκευση αποσκευών
Θυρωρός
Ξενοδοχείο για μη καπνίζοντες
Ξαπλώστρες / καρέκλες για την παραλία
Ταράτσα για ηλιοθεραπεία
Ομπρέλες για τον ήλιο
ATM εντός των εγκαταστάσεων
Κιτ πρώτων βοηθειών
Ομπρέλα
24ωρο τσεκ-ιν
Ρεσεψιόν 24 ώρες
Εξπρές check-in / check-out
Στεγνό καθάρισμα
Υπηρεσία πλυντηρίων
Υπηρεσία σιδερώματος
Εμφάνιση περισσότερων
Χαρακτηριστικά δωματίου
Κουρτίνες συσκότισης
Δωμάτια με ηχομόνωση
Κλιματισμός
Γραφείο
Καθαρισμός δωματίων
Καφετιέρα / τσαγιέρα
Τηλεόραση επίπεδης οθόνης
Μπανιέρα / Ντουζιέρα
Μπουρνούζια
Συνδεόμενα δωμάτια διαθέσιμα
Υπηρεσία δωματίου
Χρηματοκιβώτιο
Τηλέφωνο
Ντουλάπα
Εμφιαλωμένο νερό
Κρεμάστρα για τα ρούχα
Σιδέρωμα
Ντουλάπι για φύλαξη φορητού υπολογιστή
Ιδιωτικά μπάνια
Δάπεδο από πλακάκι / μάρμαρο
Υπηρεσία αφύπνισης / ξυπνητήρι
Μίνι μπαρ
Ηλεκτρικός βραστήρας
Δωρεάν είδη προσωπικής περιποίησης
Πιστολάκι μαλλιών
Εμφάνιση περισσότερων
Τύποι δωματίων
Δωμάτια για μη καπνίζοντες
Σουίτες
Χρήσιμες πληροφορίες
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
4,0 από 5 αστέρια
ΣΤΥΛ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Μοντέρνο
Επαγγελματικό ταξίδι
Ομιλούμενες γλώσσες
Αγγλικά, Γερμανικά, Ιταλικά
Σύνδεσμοι ξενοδοχείου
Ειδική Προσφορά:Κάντε κλικ για λεπτομέρειες

Τοποθεσία

Dufaux-Strasse 1 Glattpark, Opfikon, Ζυρίχη 8152 Ελβετία
Όνομα/διεύθυνση στην τοπική γλώσσα
Kameha Grand Zurich, Autograph Collection
917κριτικές19ερωτήσεις και απαντήσεις0συμβουλές για τα δωμάτια

Κριτικές
Πραγματοποιούμε ελέγχους σε κριτικές.
Η προσέγγιση του Tripadvisor στις κριτικές
Πριν από τη δημοσίευση, κάθε κριτική στο Tripadvisor περνά από ένα αυτοματοποιημένο σύστημα παρακολούθησης, το οποίο συλλέγει πληροφορίες, απαντώντας στις ακόλουθες ερωτήσεις: πώς, τι, πού και πότε. Εάν το σύστημα ανιχνεύσει κάτι που πιθανώς αντιβαίνει στις οδηγίες της κοινότητάς μας, η κριτική δεν δημοσιεύεται.
Όταν το σύστημα εντοπίσει ένα πρόβλημα, μια κριτική μπορεί να απορριφθεί αυτόματα, να σταλεί στον σχολιαστή για έγκριση ή να επανεξεταστεί με μη αυτόματο τρόπο από την ομάδα ειδικών περιεχομένου μας, οι οποίοι εργάζονται αδιάλειπτα για να διατηρούν την ποιότητα των κριτικών στον ιστότοπό μας.
Η ομάδα μας ελέγχει κάθε κριτική που δημοσιεύεται στον ιστότοπο και τίθεται υπό αμφισβήτηση από την κοινότητά μας αν δεν πληροί τις οδηγίες της κοινότητάς μας.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με τον έλεγχο των κριτικών.

Βαθμολογία ταξιδιωτών
  • 499
  • 227
  • 91
  • 43
  • 57
Περίοδος του χρόνου
Τύπος ταξιδιώτη
Γλώσσα
  • Περισσότερα
Επιλεγμένα φίλτρα
  • Φιλτράρισμα
  • Ελληνικά
avatar-image
Ο/Η M@kiss έγραψε μια κριτική Ιαν 2024
Κεφαλονιά, Ελλάδα145 συνεισφορές46 χρήσιμες ψήφοι
Μεγάλο σύγχρονο, με πρωτότυπο ντεκόρ, ωστόσο δείχνει να υπάρχει ένα τεχνικό θέμα με τα ψυγεία στα δωμάτια . Σε μας αν και ζητήσαμε επισκευή δεν ήρθαν ποτέ, ενώ σε φίλο μας πήγαν και το έφτιαξαν, και χάλασε ξανά. Ετσι αναγκάστηκαν να κρεμάσουν κάτι τυριά έξω από το παράθυρο για να μην χαλάσουν…
Διαβάστε περισσότερα
Ημερομηνία διαμονής: Ιανουάριος 2024Τύπος ταξιδιού: Ταξίδεψε με την οικογένεια
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Χρήσιμo
Κοινοποίηση
Απάντηση από: Iyad Alzoubi, Guest Services / Front Office στο Kameha Grand Zurich, Autograph Collection
Απαντήθηκε στις 8 Ιαν 2024
Dear guest, thank you for sharing your experience with us. We sincerely apologize for the inconvenience you faced with the technical issue in your room. We regret that our repair service did not meet your expectations, and we understand the frustration caused by the recurring problem. We are going to implement further steps to avoid this in the future and to make sure this was an isolated incident. We hope to welcome you again. Sincerely, Iyad Alzoubi Rooms Division Manager
Διαβάστε περισσότερα
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC.
avatar-image
Ο/Η Fearless401535 έγραψε μια κριτική Ιαν 2020
1 συνεισφορά
Πήγαμε με γκρουπ η διαμονή ήταν 28/12 - 02/01. Το πρωινό ήταν βαρετό. Άδειαζαν από τον μπουφέ τα τρόφιμα κ αργούσαν να τα γεμίσουν ξανά το σέρβις δεν μάζευα τα πιάτα από το τραπέζι. Η καθαριότητα ήταν άθλια μια μέρα ξέχασαν να βάλουν σακουλάκι στο καλαθάκι της τουαλέτας την άλλη μέρα δεν καθάρισαν της τρίχες που είχε η μπανιέρα από την προηγούμενη μέρα κλπ. Το ξενοδοχείο δεν είναι 5*.
Διαβάστε περισσότερα
Ημερομηνία διαμονής: Δεκέμβριος 2019Τύπος ταξιδιού: Ταξίδεψε με την οικογένεια
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Χρήσιμo
Κοινοποίηση
Απάντηση από: KamehaGrandZurich, Front Office Manager στο Kameha Grand Zurich, Autograph Collection
Απαντήθηκε στις 14 Ιαν 2020
Dear Fearless401535, Thank you for taking the time to share your experience with us and other travelers on tripadvisor following your recent stay at the Kameha Grand Zurich. We were concerned to read that you have encountered some inconveniences caused by the housekeeping department and the service at the restaurant. We would be pleased to welcome you back again to be able to present us from our very best side. Sincerely yours, Karim Abou El Kassem -Front Office Manager-
Διαβάστε περισσότερα
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC.
avatar-image
Ο/Η Γεώργιος Π. έγραψε μια κριτική Ιαν 2020
Αθήνα, Ελλάδα22271 συνεισφορές115719 χρήσιμες ψήφοι
+1
Ξενοδοχειάρα ! Πολυτέλεια παντού , τάξη , καθαριότητα και λάμψη . Υπερμοντέρνο , με εξαιρετικό ντιζάιν , σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους του . Ατελείωτος ο μπουφές του πρωινού, και με τέτοιο σερβίρισμα στους δίσκους , που σχεδόν λυπάσαι να απλώσεις το χέρι σου , και να χαλάσεις τέτοια συμμετρία. Δωμάτια ζεστά , καθαρότατα , και πολύ στυλάτα . Ευρύχωρα μπάνια , και μυρωδάτες μαλακές πετσέτες . Καφέδες και τσάι στο δωμάτιο , πάνω από το μίνι μπαρ , και σε έπιπλο που μοιάζει χρηματοκιβώτιο ! Και μεγάλη βοήθεια από όλο το προσωπικό στην ρεσεψιόν και στο ρεστωράν .
Διαβάστε περισσότερα
Ημερομηνία διαμονής: Ιανουάριος 2020Τύπος ταξιδιού: Ταξίδεψε για δουλειά
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
45 χρήσιμες ψήφοι
Χρήσιμo
Κοινοποίηση
avatar-image
Ο/Η Γεώργιος Π. έγραψε μια κριτική Ιουλ 2019
Αθήνα, Ελλάδα22271 συνεισφορές115719 χρήσιμες ψήφοι
+1
Με διαφορά είναι το καλύτερο ξενοδοχείο στο οποίο έχω διανυκτερεύσει με γκρουπ στην Ζυρίχη . Παντού πολυτέλεια , καθαριότητα και τάξη . Προσωπικό πρόθυμο να βοηθήσει και ευγενέστατο , ειδικά στην ρεσεψιόν . Δωμάτια τεράστια , υπερμοντέρνα και πολύ καθαρά . Το συνιστώ ανεπιφύλακτα .
Διαβάστε περισσότερα
Ημερομηνία διαμονής: Ιούλιος 2019Τύπος ταξιδιού: Ταξίδεψε για δουλειά
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
72 χρήσιμες ψήφοι
Χρήσιμo
Κοινοποίηση
Απάντηση από: KamehaGrandZurich, Front Office Manager στο Kameha Grand Zurich, Autograph Collection
Απαντήθηκε στις 20 Ιουλ 2019
Dear Luxurynomad_1966- Thank you very much for taking the time to write a review about your recent stay. We are very happy that you had a great time with us and enjoyed your stay. We hope to welcome you again soon. With best regards, Jacqueline Schneck Front Office Manager
Διαβάστε περισσότερα
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC.
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
avatar-image
Ο/Η Lily L έγραψε μια κριτική Φεβ 2024
2 συνεισφορές
Συνήθως δεν παραπονιέμαι για κακή εξυπηρέτηση, αλλά ένιωσα υποχρεωμένος να γράψω αυτό το παράπονο σχετικά με την πρόσφατη εμπειρία μου με τον άνδρα ρεσεψιονίστ, IYAD. Η πρόσφατη εμπειρία μου με το IYAD με άφησε βαθιά απογοητευμένη και δυσαρεστημένη με το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Κατά την άφιξή μου στο ξενοδοχείο μετά από ένα μακρύ και εξαντλητικό ταξίδι, πλησίασα τη ρεσεψιόν για να κάνω check-in. Ζήτησα συγκεκριμένα ένα δωμάτιο με άφθονο φωτισμό, με θέα στο δρόμο, καθώς χρειαζόμουν ένα ευνοϊκό περιβάλλον για τη μελέτη κατά τη διάρκεια της διαμονής μου. Αντί να αντιμετωπίσει το αίτημά μου με επαγγελματισμό και ευγένεια, το IYAD απάντησε με κατάφωρη περιφρόνηση και αδιαφορία. Θα καταλάβαινα αν μου εξηγούσε ότι το ξενοδοχείο ήταν πλήρως κλειστό. Η απορριπτική του στάση και η έλλειψη ενσυναίσθησης με έκαναν να νιώθω ότι οι ανάγκες και οι ανησυχίες μου ήταν ασήμαντες. Ήταν απογοητευτικό να παρακολουθείς μια τέτοια συμπεριφορά από έναν υποτιθέμενο εκπρόσωπο του αξιότιμου καταστήματός σου. Επιπλέον, αυτό που ήταν ακόμη πιο ανησυχητικό ήταν το γεγονός ότι τα υφιστάμενα μέλη του προσωπικού επέδειξαν περισσότερο επαγγελματισμό και ευγένεια από το ίδιο το άτομο που θα έπρεπε να δίνει το παράδειγμα. Αυτό το περιστατικό άφησε μόνιμο αντίκτυπο σε εμένα, καθώς και στους συναδέλφους μου που έχουν επίσης υποστεί παρόμοια μεταχείριση από το IYAD. Πιστεύουμε ότι είναι επιτακτική ανάγκη να αντιμετωπιστεί αυτό το θέμα και να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα. Η συμπεριφορά που επιδεικνύει το IYAD είναι απλώς απαράδεκτη και αμαυρώνει τη φήμη του ξενοδοχείου σας. Ως πιστός πελάτης του ομίλου Marriott, ανέμενα πάντα και λάμβανα εξαιρετική εξυπηρέτηση. Ωστόσο, αυτή η εμπειρία με άφησε να αμφισβητήσω τα πρότυπα και τις αξίες που υποστηρίζει το ίδρυμά σας. Ελπίζω ειλικρινά ότι αυτό το παράπονο χρησιμεύει ως αφύπνιση για τη διοίκηση, υπογραμμίζοντας την επείγουσα ανάγκη βελτίωσης της συμπεριφοράς και του επαγγελματισμού του προσωπικού σας. Είναι σημαντικό να αντιμετωπίσετε τη συμπεριφορά του IYAD και να διασφαλίσετε ότι τέτοια περιστατικά δεν θα συμβούν στο μέλλον. Πιστεύω ότι κάθε επισκέπτης αξίζει να αντιμετωπίζεται με σεβασμό και ευγένεια, ανεξάρτητα από τις περιστάσεις.
Διαβάστε περισσότερα
Ημερομηνία διαμονής: Φεβρουάριος 2024Τύπος ταξιδιού: Ταξίδεψε για δουλειά
Google
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Χρήσιμo
Κοινοποίηση
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC.
Προηγούμενο
123456
Δεν πρόκειται για το σωστό ξενοδοχείο για εσάς;
Υπάρχουν περισσότερα μέρη για να επιλέξετε: Opfikon
ΕΥΡΟΣ ΤΙΜΩΝ
176 € - 232 € (Βάσει των μέσων τιμών για ένα Στάνταρ δωμάτιο)
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ
ΕλβετίαΖυρίχηΖυρίχηOpfikon
ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ
245
Οι τιμές παρέχονται από τους συνεργάτες μας και αντικατοπτρίζουν τις τιμές των δωματίων ανά διανυκτέρευση, συμπεριλαμβανομένων όλων των φόρων και τελών που είναι γνωστά στους συνεργάτες μας. Ανατρέξτε στους συνεργάτες μας για περισσότερες λεπτομέρειες.
Αυτή είναι η καταχώρισή σας στο Tripadvisor;

Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα.

Διεκδικήστε την καταχώρισή σας

KAMEHA GRAND ZURICH, AUTOGRAPH COLLECTION (Opfikon, Ελβετία) - Κριτικές και σύγκριση τιμών - Tripadvisor

Συχνές ερωτήσεις για το Kameha Grand Zurich, Autograph Collection
Ποια δημοφιλή αξιοθέατα είναι κοντά στο Kameha Grand Zurich, Autograph Collection;
Στα κοντινά αξιοθέατα περιλαμβάνονται τα εξής: Freibad Seebach (0,8 χλμ.), Beadini Schneiderei GmbH (0,9 χλμ.) και Ping Pong (1,1 χλμ.).
Ποιες είναι μερικές από τις παροχές στο Kameha Grand Zurich, Autograph Collection;
Μερικές από τις δημοφιλέστερες παροχές που προσφέρονται περιλαμβάνουν τις εξής: δωρεάν wifi, εστιατόριο και μπαρ.
Ποιες είναι οι διαθέσιμες παροχές δωματίων στο Kameha Grand Zurich, Autograph Collection;
Στις κορυφαίες παροχές των δωματίων περιλαμβάνονται οι εξής: μίνι μπαρ, κλιματισμό και τηλεόραση επίπεδης οθόνης.
Ποιες επιλογές φαγητού και ποτού είναι διαθέσιμες στο Kameha Grand Zurich, Autograph Collection;
Οι πελάτες κατά τη διάρκεια της διαμονής τους μπορούν να απολαύσουν τις εξής παροχές εστίασης: εστιατόριο, μπαρ και πρωινό.
Υπάρχει διαθέσιμο πάρκινγκ στο Kameha Grand Zurich, Autograph Collection;
Ναι, οι εξής παροχές στάθμευσης είναι διαθέσιμες στους πελάτες: γκαράζ, δημόσιο πάρκινγκ επί πληρωμή σε κοντινή απόσταση και φυλασσόμενο πάρκινγκ.
Ποια εστιατόρια είναι κοντά στο Kameha Grand Zurich, Autograph Collection;
Μεταξύ των εστιατορίων σε βολική τοποθεσία είναι τα εξής: Restaurant Fujiya of Japan, Restaurant L'Unico και Ristorante Al dente.
Υπάρχουν ευκαιρίες για άσκηση στο Kameha Grand Zurich, Autograph Collection;
Ναι, οι πελάτες κατά τη διάρκεια της διαμονής τους έχουν πρόσβαση στις εξής παροχές ευεξίας: γυμναστήριο, δωμάτιο σάουνας και αποδυτήριο για μαθήματα γυμναστικής / σπα.
Προσφέρονται υπηρεσίες καθαριότητας στο Kameha Grand Zurich, Autograph Collection;
Ναι, προσφέρονται στους πελάτες οι εξής υπηρεσίες καθαριότητας: υπηρεσία στεγνοκαθαριστηρίου και υπηρεσία πλυντηρίων.
Το Kameha Grand Zurich, Autograph Collection προσφέρει κάποια επιχειρηματική υπηρεσία;
Ναι, προσφέρει τις εξής υπηρεσίες: επιχειρηματικό κέντρο, αίθουσες συναντήσεων και αίθουσα συνεστιάσεων.
Ποιες γλώσσες μιλά το προσωπικό του Kameha Grand Zurich, Autograph Collection;
Το προσωπικό μιλά πολλές γλώσσες, όπως αγγλικά, γερμανικά και ιταλικά.