Ξενοδοχείο Καλλονή



Πληροφορίες
Το Ξενοδοχείο Καλλονή είναι μια εξαιρετική επιλογή για τους ταξιδιώτες που επισκέπτονται το Βόλο, προσφέροντας πολλές χρήσιμες παροχές που θα σας διευκολύνουν κατά τη διαμονή σας.
Οι επισκέπτες θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το δωρεάν wifi, ενώ τα δωμάτια στο Ξενοδοχείο Καλλονή προσφέρουν κλιματισμό και ψυγείο.
Το ξενοδοχείο διαθέτει και άλλες παροχές που μπορεί να σας διευκολύνουν κατά τη διαμονή σας, όπως 24ωρη υποδοχή, ρεσεψιόν και αποθήκευση αποσκευών. Το Ξενοδοχείο Καλλονή έχει επίσης χώρο πισίνας και εστιατόριο στις εγκαταστάσεις. Αν ταξιδεύετε με αυτοκίνητο, υπάρχει διαθέσιμο δωρεάν πάρκινγκ.
Οι ταξιδιώτες που θα κλείσουν διαμονή στο Ξενοδοχείο Καλλονή θα μπορούν να εξερευνήσουν εύκολα δημοφιλή αξιοθέατα, π.χ. Ναός των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης (3,9 km) και St. Nicholas Metropolitan Cathedral (4,0 km), που αποτελούν μερικούς από τους αγαπημένους προορισμούς στο Βόλο.
Κατά την επίσκεψή σας στο Βόλο είναι ευκαιρία να δοκιμάσετε αγαπημένα τοπικά πιάτα με γαρίδες σε εστιατόρια όπως τα Papadis.
Όσο είστε εκεί είναι επίσης ευκαιρία να δείτε ένα δημοφιλές μουσείο φυσικής ιστορίας (Εντομολογικό Μουσείο Βόλου).
Να περάσετε υπέροχα στο Βόλο!
Τοποθεσία
ΚριτικέςΠραγματοποιούμε ελέγχους σε κριτικές.Η προσέγγιση του Tripadvisor στις κριτικέςΠριν από τη δημοσίευση, κάθε κριτική στο Tripadvisor περνά από ένα αυτοματοποιημένο σύστημα ελέγχου, το οποίο συλλέγει πληροφορίες απαντώντας στις ακόλουθες ερωτήσεις: πώς, τι, πού και πότε. Εάν το σύστημα ανιχνεύσει κάτι που ενδεχομένως αντιβαίνει στις οδηγίες της κοινότητάς μας, η κριτική δεν δημοσιεύεται. Όταν το σύστημα εντοπίσει ένα πρόβλημα, μια κριτική μπορεί να απορριφθεί αυτόματα, να σταλεί στον σχολιαστή για έγκριση ή να επανεξεταστεί με μη αυτόματο τρόπο από την ομάδα ειδικών περιεχομένου μας, οι οποίοι εργάζονται αδιάλειπτα για να διατηρούν την ποιότητα των κριτικών στον ιστότοπό μας.Η ομάδα μας ελέγχει κάθε κριτική που δημοσιεύεται στον ιστότοπο και αμφισβητείται από την κοινότητά μας ως μη σύμφωνη με τις οδηγίες της κοινότητάς μας. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τον έλεγχο των κριτικών.
- 8
- 19
- 30
- 13
- 19
- Φιλτράρισμα
- Ελληνικά
ΘΕΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ (+)
1) Κατόπιν συνεννόησης τα δωμάτια ήταν απέναντι. Κάτι πολύ βολικό.
2) Υπάρχει άνεση στον Χώρο στάθμευσης του αυτοκινήτου. Μάλιστα αν προλάβει κανείς, υπάρχουν και μερικές στεγασμένες θέσεις.
3) Η θέρμανση πολύ ικανοποιητική.
4) Ησυχία. Και καθαριότητα. Μας έκανε εντύπωση για ένα ξενοδοχείο, παλαιό.
5) Το προσωπικό, τόσο στην υποδοχή, όσο και στον Χώρο πρωινού πολύ φιλικό, πρόθυμο να μας εξυπηρετήσει.
6) Το πρωινο. Ικανοποιητικό σε σχέση με την κλάση του ξενοδοχείου.
7) Η πρόσβαση στο κέντρο του Βόλου ήταν πολύ εύκολη.
8) Το ξενοδοχείο μας έδωσε κατάλογο από εστιατόριο που κάνει delivery ( το χρησιμοποιήσαμε 2 φορές. Πολύ βολικό αν πεινάς κάποιο βράδυ)
ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟ ΣΚΕΨΗ (_)
1) Τα δωμάτια δεν είχαν επαρκείς πρίζες. Υπήρχαν 3 αλλά ουσιαστικά μόλις οι δύο ήταν λειτουργικές, που και πάλι δεν φτάνουν στην σημερινή εποχή.
2) Το εσωτερικό τηλέφωνο δεν λειτουργούσε. Όταν θελήσαμε να καλέσουμε την υποδοχή αναγκαστήκαμε να πάρουμε τηλέφωνο το νούμερο του ξενοδοχείου.
3) Τα κρεβάτια μας φάνηκαν λίγο <<σκληρά>>.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Αν πρέπει να είμαι στο Βόλο για λίγες ημέρες θα το ξαναπροτιμήσω.
Tip. Ναα κάνετε την τυχόν κράτησή σας μέσα από την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου. Το τιμολόγιο είναι πιο φθηνό από την ιστοσελίδα της booking. com
Στα πλην: Το πρωινό ήταν μονότονο, χωρίς ποικιλία, κάθε μέρα τα ίδια, οι πιατέλες πολύ γρήγορα άδειαζαν κ χρειαζόταν να περιμένουμε για να τις ξαναγεμίσουν. Το δωμάτιο είχε μόνο 1 πρίζα διαθέσιμη, έπρεπε να αποσυνδέουμε την τηλεόραση ή το ψυγείο για να φορτίσουμε 2 άτομα τις συσκευές μας. Τεράστιο πρόβλημα αντιμετωπίσαμε με τον σκύλο μας, παρόλο που το ξενοδοχείο δηλώνει pet friendly. Ζήτησα να μου πουν το χρονικό περιθώριο που καθαρίζονται τα δωμάτια ώστε να βγάζω τον σκύλο βόλτα εκείνη την ώρα. Μου είπαν πως τα δωμάτια καθαρίζονται μετά τη 13.00 και πως δεν χρειάζεται να είμαι στο δωμάτιο εκείνη την ώρα καθώς οι καθαρίστριες είναι απόλυτα εξοικειωμένες με τα σκυλιά. Τις μισές φορές καθάριζαν το δωμάτιο, τις άλλες φοβόντουσαν διότι ο σκύλος γάβγιζε. Μέχρι που 2 μέρες συνεχόμενες το δωμάτιο είχε μείνει ακαθάριστο, χωρίς αλλαγή σεντονιών κ εντελώς τυχαία είδα μία καθαρίστρια σε άλλο δωμάτιο κ την παρακάλεσα να καθαρίσει το δικό μας. Γενικά όλη αυτή η κατάσταση όμως μας κούρασε απίστευτα κ δεν την έχουμε αντιμετωπίσει πουθενά αλλού σε ξενοδοχεία στην Ελλάδα. Δεν είναι υποχρεωμένος κανείς να εργάζεται με έναν σκύλο παρουσία, αλλά θα μπορούσαν όλα να έχουν λυθεί εάν κανόνιζαν συγκεκριμένη ώρα να έρθουν στο δωμάτιο.
"Κατά την κράτηση επιβεβαιώστε ότι υπάρχει πρόσβαση στο δωμάτιό σας με ανελκυστήρα"Διαβάστε ολόκληρη την κριτική
"Να κοιμάστε μόνο με κλειστά παράθυρα, γιατί οι τέντες κανουν θόρυβο και τρομάζεις το βράδυ, σαν ταινία τρόμου στο δρόμο με τις λεύκες..."Διαβάστε ολόκληρη την κριτική
"Αν δεν σας βαλουν στην πτερυγα που ειναι η reception ζητηστε να μεταφερθειτε εκει. Εχουν ανακαινισμενα μπανια."Διαβάστε ολόκληρη την κριτική
Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα.
Διεκδικήστε την καταχώρισή σας