Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Μήνυμα από το Tripadvisor: Αυτή η επιχείρηση είναι προσωρινά κλειστή μέχρι τις 30/04/2020
Αποθήκευση
Panteli, 854 00 Ελλάδα
Επικοινωνήστε με το ξενοδοχείο για να ενημερωθείτε για τη διαθεσιμότητα.
Υπάρχουν διαθέσιμα παρόμοια ξενοδοχεία.
Προβολή όλων
Από ταξιδιώτες (96)
Πισίνα και παραλία (14)
Δείπνο (6)
Πώς επηρεάζουν οι πληρωμές σε εμάς τη σειρά των εμφανιζόμενων τιμών. Οι τύποι δωματίων ενδέχεται να ποικίλουν.

Πληροφορίες

Νο 8 από 14 ξενοδοχεία: Λέρος
Τοποθεσία
Καθαριότητα
Εξυπηρέτηση
Αξία

Καλώς ήρθατε στο Castelo Beach Hotel! Οι επισκέπτες της Λέρου θα νιώσουν σαν στο σπίτι τους σε αυτό το ξενοδοχείο ενώ θα απολαμβάνουν όλες τις ανέσεις που παρέχει.

Με ενδιαφέροντα αξιοθέατα στη γύρω περιοχή, π.χ. Εκκλησία Άγιος Ισίδωρος (3,8 km), το Castelo Beach Hotel είναι μια ιδανική επιλογή για τους ταξιδιώτες που θέλουν να μείνουν στη Λέρο.

Το Castelo Beach Hotel είναι ένα οικογενειακό ξενοδοχείο και προσφέρει κλιματισμό, μίνι μπαρ και ψυγείο στα δωμάτια, ενώ έχετε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε και το δωρεάν wifi.

Το ξενοδοχείο διαθέτει υπηρεσία δωματίου, παρεκκλήσι και ταράτσα ηλιοθεραπείας. Όσοι μένουν εδώ, μπορούν επίσης να αξιοποιήσουν και κάποιες άλλες ανέσεις, όπως το μπαρ που είναι διαθέσιμο στον χώρο και είναι άλλος ένας λόγος που το ξενοδοχείο αποτελεί μια δημοφιλή επιλογή για τους επισκέπτες της Λέρου. Και για όσους ταξιδεύουν με αμάξι ή άλλο όχημα, υπάρχει δωρεάν πάρκινγκ.

Αν πεινάσετε, μπορείτε να δοκιμάσετε εστιατόρια όπως τα Taverna Dimitris o Karaflas, Mylos Fish Restaurant και El Greco Traditional Taverna, όλα μεσογειακά εστιατόρια που προτιμούν τόσο οι ντόπιοι όσο και οι επισκέπτες.

Η Λέρος φιλοξενεί επίσης έναν αγαπημένο προορισμό (Πολεμικό Mουσείο Λέρου), ένα δημοφιλές στρατιωτικό μουσείο, που είναι σε βολική απόσταση από το Castelo Beach Hotel.

Το Castelo Beach Hotel σας δίνει τη δυνατότητα να χαρείτε ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει η Λέρος, με μια άνετη και ξεκούραστη διαμονή.

Διαβάστε περισσότερα
Παροχές ξενοδοχείου
Δωρεάν πάρκινγκ
Δωρεάν Ίντερνετ υψηλής ταχύτητας (WiFi)
WiFi
Μπαρ / σαλόνι
Παραλία
Μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο
Παρεκκλήσι / ιερό
Ξενοδοχείο για μη καπνίζοντες
Εστιατόριο
Σνακ μπαρ
Μίσθωση αυτοκινήτου
Ταράτσα για ηλιοθεραπεία
Εμφάνιση περισσότερων
Χρήσιμες πληροφορίες
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
ΣΤΥΛ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Ωραία θέα
Γραφικό
Ομιλούμενες γλώσσες
Ελληνικά, Αγγλικά
88κριτικές2ερωτήσεις και απαντήσεις2συμβουλές για τα δωμάτια
Βαθμολογία ταξιδιωτών
  • 45
  • 30
  • 6
  • 1
  • 6
Περίοδος του χρόνου
Τύπος ταξιδιώτη
Γλώσσα
  • Περισσότερα
Επιλεγμένα φίλτρα
  • Φιλτράρισμα
  • Ελληνικά
Διακοπές με παρέα στην Λερο κ συγκεκριμένα στο Παντέλι. Την ημέρα του 15 Αυγούστου γιόρταζε η φίλη μας και πήγαμε για φαγητό στο εστιατόριο Καστέλο . Μετά από αρκετή ώρα που περίμεναμε ήρθαν να μας πάρουν παραγγελία .... η παραγγελία δεν ήρθε ποτέ και όταν πήγα μέσα να ρωτήσω γιατί έχουν καθυστερήσει τόσο πολύ ... το πρώτο πράγμα που μ είπαν Ειναι ... ο κόσμος σήμερα λέει και ένα χρόνια πολλά κ μετά αρχίζει τις παρατηρήσεις κ τα παράπονα ... Το ανέφερε στις φίλες μου οι οποίες θεώρησαν σωστό ν φύγουμε μαζεύοντας τα πράγματα μας ήρθε ο ιδιοκτήτης και μας είπε να μην ξανά πατήσουμε το πόδι μας στο εστιατόριο του... έτσι και αλλιώς μετά από αυτή την συμπεριφορά δεν υπάρχει περίπτωση να ξανά πάμε ποτε !
Διαβάστε περισσότερα
Πριν μερικές μέρες, επισκέφθηκα το νησι της λερου και συγκεκριμένα την καταφετερια του ξενοδοχείου, δεν εμεινα καθόλου ευχαριστημένη, μιας και υπήρχε μεγάλη καθυστέρηση στο σέρβις και τα φαγητά δεν ήταν τα αναμενόμενα διαβάζοντας τις κριτικές του.
Διαβάστε περισσότερα
Επισκεφτήκαμε το νησί για 4 ημέρες, με σκοπό να ξεκουραστούμε από τις καθημερινές υποχρεώσεις, αλλά δυστυχώς μας χάλασαν οι διακοπές λόγω του ιδιοκτήτη. Βρισκόμουν στο μπαρ και μιλούσα στο κινητό και καθώς έφευγα το ξέχασα εκεί όπως και την αντηλιακή μου. Στην αρχή, ρώτησα την σερβιτόρα για την κρέμα και μου είπε πως την πέταξε επειδή νόμιζε πως ήταν άδεια, της απάντησα πως επειδή είναι ακριβή αν μπορεί να ξανά ψάξει και να μου την φέρει στο δωμάτιο. Έπειτα, ο ιδιοκτήτης ήρθε όταν καθόμουν με την μητέρα και την κόρη μου στις ξαπλώστρες του ξενοδοχείου καιξεκίνησε με ειρωνικό ύφος να λέει πως ξεχνάω επιτηδες τα πράγματα μου για να δημιουργήσω προβλήματα και του είπα πως του ύφος του είναι επιθετικό. Εκείνος συνέχιζε ακάθεκτος να με κατηγορεί επειδή ξέχασα το κινητό μου και μου είπε μάλιστα πως επιτέθηκα στην σερβιτόρα για την κρέμα, γεγονός που δεν ισχύει καθώς η συζήτηση μας ήταν αυτή που προανέφερα. Θα ήθελα να επισημάνω πως δεν ζήτησε ούτε ένα συγγνώμη φεύγοντας, αντιθέτως είπε χαρακτηριστικά: « εγώ να ζητήσω συγγνώμη; Εσυ πρέπει να το κανεις με τα προβλήματα που δημιουργείς στην επιχείρηση μου και δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το έχεις κάνει ακόμη ». Στη συνέχεια, μου έλεγε ότι δεν μπορεί να διαχειριστεί τα προβλήματα του με τις επιχειρήσεις, κάτι που εμένα δεν με απασχολεί κι εφόσον εγώ ήρθα να ξεσκασω, δεν ήθελα περαιτέρω προβλήματα στο κεφάλι μου. Η συμπεριφορά του ήταν απαράδεκτη και πολύ προκλητική. Ήταν επιθετικός προς εμένα και την μητέρα μου, αφού επανειλλημένα ερχόταν και δημιούργουσε φασαρία.
Διαβάστε περισσότερα
Απάντηση από: Τριανταφυλλιά Π, ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ στο Castelo Beach Hotel
Απαντήθηκε στις 18 Αυγ 2019
Σε απάντησή σας η διεύθυνση της εταιρείας μας σάς κάνει γνωστές τις απόψεις της, Είναι προφανές ότι στην προσπάθεια σας να μας κατηγορήσετε, καταφέρατε να γράψετε ένα τεράστιο μυθιστόρημα που αντί να ενημερώσει οποιονδήποτε, απλά τον κουράζει διαβάζοντας το. Μας κατηγορείτε για διάφορα, αλλά δεν αναφέρεστε στο γεγονός ότι προσβάλλατε υπαλλήλους του ξενοδοχείου, με υπαινιγμούς ότι είναι υπεύθυνοι διότι χάθηκαν αντικείμενά σας ( κινητό τηλέφωνο - κρέμα ), ενώ τα είχατε ξεχάσει σε διάφορα σημεία, όπως και ότι στην αναχώρηση σας ξεχάσατε να παραδώσετε το κλειδί του δωματίου με αποτέλεσμα να χρειαστεί να μας το στείλετε με άλλο άτομο ( Ίσως συνηθίζετε να ξεχνάτε ). Να τονίσουμε ότι μας έκανε εντύπωση ότι σε όλα αυτά ο σύντροφος σας δεν θέλησε να πάρει θέση, προφανώς γνωρίζοντας πώς λειτουργείτε. Στην προσπάθεια σας να κάνετε μεγαλύτερη εντύπωση με τα κατηγορώ σας γράψατε κι άλλο σχόλιο στην ιστοσελίδα, φυσικά με άλλο όνομα, αλλά με το ίδιο ύφος και με τον ίδιο τίτλο, το οποίο καταμαρτυρά το μένος σας για προσπάθεια δυσφήμισης του ξενοδοχείου μας, προφανώς γιατί δεν δέχθηκε τη συμπεριφορά και τις προσβολές σας. Δυστυχώς, όπως αποδείχθηκε, ήρθατε με σκοπό να δημιουργήσετε προβλήματα και όχι να απολαύσετε τις διακοπές σας. Όσον αφορά στις ''επενδύσεις'', στις οποίες αναφέρεστε, να γνωρίζετε ότι όλοι οι επιχειρηματίες δεν λειτουργούν με τη δική σας λογική. Θεωρήσαμε ότι έπρεπε να απαντήσουμε στα κακοπροαίρετα σχόλιά σας. Για μας, το θέμα θεωρείται πλέον λήξαν. Άλλωστε, η εύρυθμη λειτουργία και η επισκεψιμότητα του ξενοδοχείου, καθώς και το σύνολο των σχολίων από τους πελάτες μας καταμαρτυρά την ποιότητα των ανθρώπων μας και των υπηρεσιών μας. Ο κάθε ένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματα του.
Διαβάστε περισσότερα
Απαράδεκτη συμπεριφορά ιδιοκτήτη Καθήσαμε στην καφετέρια του ξενοδοχείου Καστέλο με την παρέα μας για φαγητό βρεθήκαμε μπροστά σε ένα άσχημο συμβάν ανάμεσα σε έναν πελάτη του ξενοδοχείου και τον ιδιοκτήτη, ο οποίος ήταν αγενέστατος με πολύ απαράδεκτη συμπεριφορά προς την πελάττησσα του. Αφορμή ένα σκάφος ( πελάτες ξενοδοχείου με εμφανή οικονομική κατάσταση) που ήθελε ν αράξει στο σημείο όπου κολυμπούν λουόμενοι που δεν τηρούσε τους κανονισμούς και τους νόμους της θάλασσας( απόσταση από τον αιγιαλό σημαδουρες κτλ ). Η πελαττησα είχε την πετσέτα της μπροστά από την ξαπλώστρα κι εκείνος απαιτούσε επιδεικτικά να την σηκώσει λέγοντας χαρακτηριστικά « επειδή έχετε χρήματα νομίζετε ότι μπορείτε να μας αγοράςετε κι όλους . Μας χάλασε την μερα μας και όλων όσοι βρισκόντουσαν εκεί. Στους υποψήφιους πελάτες, θέλω να πω, χωρίς κακή πρόθεση, θυμό ή δεύτερη σκέψη (γι αυτό κι έγραψα το κείμενο με ψυχρό αίμα κι όχι εν θερμώ), να επιλέγουν πολύ προσεκτικά, να διεκδικούν και να υποστηρίζουν τη θέση τους. Τα κακώς κείμενα πρέπει να τα αποκαλύπτουμε και να τα γνωστοποιούμε στους συνανθρώπους μας, που είναι ανυποψίαστοι. Το τι θα κάνει ο καθένας από εκεί και πέρα, είναι επιλογή του. Εάν είναι ξένος, Έλληνας, αν μιλάει ίδια γλώσσα ή άλλη, έχει λίγη σημασία μπροστά στο πόσο επιτρέπεις να σε κοροϊδεύουν, να σου μεταβιβάζουν την ευθύνη και την ανεπάρκειά τους τέτοιοι «επιχειρηματίες» που θέλουν να κάνουν επενδύσεις με τα δικά σου τα λεφτά. Για τους ανθρώπους του τουρισμού και τους υπευθύνους του νησιού απλά να προτείνω πως τέτοιες συμπεριφορές θα ήταν ιδανικό να διδάσκονται σε σεμινάρια… προς αποφυγή. Εάν είναι ανύπαρκτος ο σεβασμός στον εαυτό σου, είναι ανύπαρκτος σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής σου οπως και στις συναναστροφές. Στον επαγγελματισμό όμως, υπάρχουν άλλοι κανόνες και όρια, τα οποία καλό θα ήταν να τα επισημαίνετε στους συναδέλφους σας που δυσφημούν τον τουρισμό.
Διαβάστε περισσότερα
Απάντηση από: Τριανταφυλλιά Π, ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ στο Castelo Beach Hotel
Απαντήθηκε στις 18 Αυγ 2019
Σε απάντησή σας η διεύθυνση της εταιρείας μας σάς κάνει γνωστές τις απόψεις της, Είναι προφανές ότι στην προσπάθεια σας να μας κατηγορήσετε, καταφέρατε να γράψετε ένα τεράστιο μυθιστόρημα που αντί να ενημερώσει οποιονδήποτε, απλά τον κουράζει διαβάζοντας το. Μας κατηγορείτε για διάφορα, αλλά δεν αναφέρεστε στο γεγονός ότι προσβάλλατε υπαλλήλους του ξενοδοχείου, με υπαινιγμούς ότι είναι υπεύθυνοι διότι χάθηκαν αντικείμενά σας ( κινητό τηλέφωνο - κρέμα ), ενώ τα είχατε ξεχάσει σε διάφορα σημεία, όπως και ότι στην αναχώρηση σας ξεχάσατε να παραδώσετε το κλειδί του δωματίου με αποτέλεσμα να χρειαστεί να μας το στείλετε με άλλο άτομο ( Ίσως συνηθίζετε να ξεχνάτε ). Να τονίσουμε ότι μας έκανε εντύπωση ότι σε όλα αυτά ο σύντροφος σας δεν θέλησε να πάρει θέση, προφανώς γνωρίζοντας πώς λειτουργείτε. Στην προσπάθεια σας να κάνετε μεγαλύτερη εντύπωση με τα κατηγορώ σας γράψατε κι άλλο σχόλιο στην ιστοσελίδα, φυσικά με άλλο όνομα, αλλά με το ίδιο ύφος και με τον ίδιο τίτλο, το οποίο καταμαρτυρά το μένος σας για προσπάθεια δυσφήμισης του ξενοδοχείου μας, προφανώς γιατί δεν δέχθηκε τη συμπεριφορά και τις προσβολές σας. Δυστυχώς, όπως αποδείχθηκε, ήρθατε με σκοπό να δημιουργήσετε προβλήματα και όχι να απολαύσετε τις διακοπές σας. Όσον αφορά στις ''επενδύσεις'', στις οποίες αναφέρεστε, να γνωρίζετε ότι όλοι οι επιχειρηματίες δεν λειτουργούν με τη δική σας λογική. Θεωρήσαμε ότι έπρεπε να απαντήσουμε στα κακοπροαίρετα σχόλιά σας. Για μας, το θέμα θεωρείται πλέον λήξαν. Άλλωστε, η εύρυθμη λειτουργία και η επισκεψιμότητα του ξενοδοχείου, καθώς και το σύνολο των σχολίων από τους πελάτες μας καταμαρτυρά την ποιότητα των ανθρώπων μας και των υπηρεσιών μας. Ο κάθε ένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματα του.
Διαβάστε περισσότερα
+1
Βρίσκεται σε έναν πανέμορφο κολπίσκο, στο Παντέλι. Πάνω στη θάλασσα, δεν χρειάζεται να μετακινησε για τίποτα, τα βρίσκεις όλα εκεί. Τα δωμάτια έχουν απίστευτη θέα και είναι πολύ καθαρά. Η κα Πέτρα στην εξυπηρέτηση είναι άψογη και αξιαγάπητη καθώς και το προσωπικό της παραλίας. Εάν θέλετε ένα μέρος να πάτε για ξεκούραση,είναι το ιδανικό
Διαβάστε περισσότερα
Προηγούμενο
1234569
ΕΥΡΟΣ ΤΙΜΩΝ
59 $ - 102 $ (Βάσει των μέσων τιμών για ένα Στάνταρ δωμάτιο)
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ
ΕλλάδαΝότιο ΑιγαίοΔωδεκάνησαΛέρος
ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ
22
Αυτή είναι η καταχώρισή σας στο Tripadvisor;

Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα.

Διεκδικήστε την καταχώρισή σας
Συχνές ερωτήσεις για το Castelo Beach Hotel
Ποια δημοφιλή αξιοθέατα είναι κοντά στο Castelo Beach Hotel;
Στα κοντινά αξιοθέατα περιλαμβάνονται τα εξής: The Virgin of Panteli Castle (0,8 χλμ.), Αγία Ματρώνα-Κιουρά (1,2 χλμ.) και Panteli Beach (0,1 χλμ.).
Ποιες είναι μερικές από τις παροχές στο Castelo Beach Hotel;
Μερικές από τις δημοφιλέστερες παροχές που προσφέρονται περιλαμβάνουν τις εξής: δωρεάν wifi, εστιατόριο και μπαρ.
Ποιες είναι οι διαθέσιμες παροχές δωματίων στο Castelo Beach Hotel;
Στις κορυφαίες παροχές των δωματίων περιλαμβάνονται οι εξής: μικρή κουζίνα, μίνι μπαρ και κλιματισμό.
Ποιες επιλογές φαγητού και ποτού είναι διαθέσιμες στο Castelo Beach Hotel;
Οι πελάτες κατά τη διάρκεια της διαμονής τους μπορούν να απολαύσουν τις εξής παροχές εστίασης: εστιατόριο, μπαρ και σνακ μπαρ.
Υπάρχει διαθέσιμο πάρκινγκ στο Castelo Beach Hotel;
Ναι, διατίθεται δωρεάν πάρκινγκ για τους πελάτες.
Ποια εστιατόρια είναι κοντά στο Castelo Beach Hotel;
Μεταξύ των εστιατορίων σε βολική τοποθεσία είναι τα εξής: Sweet & Salty L'eros, Taverna Dimitris o Karaflas και Pirofani.
Το Castelo Beach Hotel έχει λεωφορειάκι που πηγαινοέρχεται από και προς το αεροδρόμιο;
Ναι, το Castelo Beach Hotel προσφέρει ένα λεωφορείο αεροδρομίου για τους πελάτες. Συστήνουμε να καλέσετε εκ των προτέρων για να επιβεβαιώσετε τις λεπτομέρειες.
Ποιες γλώσσες μιλά το προσωπικό του Castelo Beach Hotel;
Το προσωπικό μιλά πολλές γλώσσες, όπως αγγλικά και ελληνικά.
Είναι το Castelo Beach Hotel προσβάσιμο;
Ναι, προσφέρει την εξής παροχή προσβασιμότητας: πρόσβαση για αναπηρικό καρότσι. Για συγκεκριμένα ερωτήματα, σας προτείνουμε να καλέσετε εκ των προτέρων για να επιβεβαιώσετε.