Castelo Beach Hotel
Δείτε τιμές για τις ημερομηνίες του ταξιδιού σας
Πληροφορίες
Καλώς ήρθατε στο Castelo Beach Hotel! Οι επισκέπτες της Λέρου θα νιώσουν σαν στο σπίτι τους σε αυτό το ξενοδοχείο ενώ θα απολαμβάνουν όλες τις ανέσεις που παρέχει.
Με ενδιαφέροντα αξιοθέατα στη γύρω περιοχή, π.χ. Εκκλησία Άγιος Ισίδωρος (3,8 km), το Castelo Beach Hotel είναι μια ιδανική επιλογή για τους ταξιδιώτες που θέλουν να μείνουν στη Λέρο.
Το Castelo Beach Hotel είναι ένα οικογενειακό ξενοδοχείο και προσφέρει κλιματισμό, μίνι μπαρ και ψυγείο στα δωμάτια, ενώ έχετε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε και το δωρεάν wifi.
Το ξενοδοχείο διαθέτει υπηρεσία δωματίου, παρεκκλήσι και ταράτσα ηλιοθεραπείας. Όσοι μένουν εδώ, μπορούν επίσης να αξιοποιήσουν και κάποιες άλλες ανέσεις, όπως το μπαρ που είναι διαθέσιμο στον χώρο και είναι άλλος ένας λόγος που το ξενοδοχείο αποτελεί μια δημοφιλή επιλογή για τους επισκέπτες της Λέρου. Και για όσους ταξιδεύουν με αμάξι ή άλλο όχημα, υπάρχει δωρεάν πάρκινγκ.
Αν πεινάσετε, μπορείτε να δοκιμάσετε εστιατόρια όπως τα Taverna Dimitris o Karaflas, Mylos Fish Restaurant και El Greco Traditional Taverna, όλα μεσογειακά εστιατόρια που προτιμούν τόσο οι ντόπιοι όσο και οι επισκέπτες.
Η Λέρος φιλοξενεί επίσης έναν αγαπημένο προορισμό (Πολεμικό Mουσείο Λέρου), ένα δημοφιλές στρατιωτικό μουσείο, που είναι σε βολική απόσταση από το Castelo Beach Hotel.
Το Castelo Beach Hotel σας δίνει τη δυνατότητα να χαρείτε ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει η Λέρος, με μια άνετη και ξεκούραστη διαμονή.
Τοποθεσία
ΚριτικέςΠραγματοποιούμε ελέγχους σε κριτικές.Η προσέγγιση του Tripadvisor στις κριτικέςΠριν από τη δημοσίευση, κάθε κριτική στο Tripadvisor περνά από ένα αυτοματοποιημένο σύστημα ελέγχου, το οποίο συλλέγει πληροφορίες απαντώντας στις ακόλουθες ερωτήσεις: πώς, τι, πού και πότε. Εάν το σύστημα ανιχνεύσει κάτι που ενδεχομένως αντιβαίνει στις οδηγίες της κοινότητάς μας, η κριτική δεν δημοσιεύεται. Όταν το σύστημα εντοπίσει ένα πρόβλημα, μια κριτική μπορεί να απορριφθεί αυτόματα, να σταλεί στον σχολιαστή για έγκριση ή να επανεξεταστεί με μη αυτόματο τρόπο από την ομάδα ειδικών περιεχομένου μας, οι οποίοι εργάζονται αδιάλειπτα για να διατηρούν την ποιότητα των κριτικών στον ιστότοπό μας.Η ομάδα μας ελέγχει κάθε κριτική που δημοσιεύεται στον ιστότοπο και αμφισβητείται από την κοινότητά μας ως μη σύμφωνη με τις οδηγίες της κοινότητάς μας. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τον έλεγχο των κριτικών.
- 47
- 31
- 6
- 1
- 6
- Φιλτράρισμα
- Ελληνικά
Παρόλα αυτά το δωμάτιο ήταν πολύ όμορφο και αν ξανα βρεθώ εκεί θα ξαναπάω.
Το αστείο ήταν στο καφέ του ξενοδοχείου όπου μια κοπέλα μου έφερε ένα μέτριο club sandwich το οποίο είχε μέσα μια τεράστια τρίχα με την οποία παραλίγο να πνίγω.
Τη φώναξα και της είπα «πες στη κοπέλα στο μπουφέ να προσέχει λίγο και να φοράει καπέλο» και της έδειξα τη τρίχα.
«Πω πω μου λέει και σας κόπηκε η όρεξη τώρα ε ;»
Η λιγάκι μου κόπηκε της λέω.
Τι να πεις μου λέει... και φέρνει το λογαριασμό κανονικά σαν να μην έτρεχε τίποτα.
Δεν είναι θέμα βαθμολογίας αλλά δυστυχώς σε πολλά νησιά υπάρχει αυτό το ΖΕΝ στυλακι ότι όλα είναι οκ μωρε....
Κατά τ αλλά φταίει ο κορωνοιος.....
Την ημέρα του 15 Αυγούστου γιόρταζε η φίλη μας και πήγαμε για φαγητό στο εστιατόριο Καστέλο .
Μετά από αρκετή ώρα που περίμεναμε ήρθαν να μας πάρουν παραγγελία .... η παραγγελία δεν ήρθε ποτέ και όταν πήγα μέσα να ρωτήσω γιατί έχουν καθυστερήσει τόσο πολύ ... το πρώτο πράγμα που μ είπαν Ειναι ... ο κόσμος σήμερα λέει και ένα χρόνια πολλά κ μετά αρχίζει τις παρατηρήσεις κ τα παράπονα ... Το ανέφερε στις φίλες μου οι οποίες θεώρησαν σωστό ν φύγουμε μαζεύοντας τα πράγματα μας ήρθε ο ιδιοκτήτης και μας είπε να μην ξανά πατήσουμε το πόδι μας στο εστιατόριο του...
έτσι και αλλιώς μετά από αυτή την συμπεριφορά δεν υπάρχει περίπτωση να ξανά πάμε ποτε !
Καθήσαμε στην καφετέρια του ξενοδοχείου Καστέλο με την παρέα μας για φαγητό
βρεθήκαμε μπροστά σε ένα άσχημο συμβάν ανάμεσα σε έναν πελάτη του ξενοδοχείου και τον ιδιοκτήτη, ο οποίος ήταν αγενέστατος με πολύ απαράδεκτη συμπεριφορά προς την πελάττησσα του.
Αφορμή ένα σκάφος ( πελάτες ξενοδοχείου με εμφανή οικονομική κατάσταση) που ήθελε ν αράξει στο σημείο όπου κολυμπούν λουόμενοι που δεν τηρούσε τους κανονισμούς και τους νόμους της θάλασσας( απόσταση από τον αιγιαλό σημαδουρες κτλ ). Η πελαττησα είχε την πετσέτα της μπροστά από την ξαπλώστρα κι εκείνος απαιτούσε επιδεικτικά να την σηκώσει λέγοντας χαρακτηριστικά « επειδή έχετε χρήματα νομίζετε ότι μπορείτε να μας αγοράςετε κι όλους . Μας χάλασε την μερα μας και όλων όσοι βρισκόντουσαν εκεί.
Στους υποψήφιους πελάτες, θέλω να πω, χωρίς κακή πρόθεση, θυμό ή δεύτερη σκέψη (γι αυτό κι έγραψα το κείμενο με ψυχρό αίμα κι όχι εν θερμώ), να επιλέγουν πολύ προσεκτικά, να διεκδικούν και να υποστηρίζουν τη θέση τους.
Τα κακώς κείμενα πρέπει να τα αποκαλύπτουμε και να τα γνωστοποιούμε στους συνανθρώπους μας, που είναι ανυποψίαστοι.
Το τι θα κάνει ο καθένας από εκεί και πέρα, είναι επιλογή του.
Εάν είναι ξένος, Έλληνας, αν μιλάει ίδια γλώσσα ή άλλη, έχει λίγη σημασία μπροστά στο πόσο επιτρέπεις να σε κοροϊδεύουν, να σου μεταβιβάζουν την ευθύνη και την ανεπάρκειά τους τέτοιοι «επιχειρηματίες» που θέλουν να κάνουν επενδύσεις με τα δικά σου τα λεφτά.
Για τους ανθρώπους του τουρισμού και τους υπευθύνους του νησιού απλά να προτείνω πως τέτοιες συμπεριφορές θα ήταν ιδανικό να διδάσκονται σε σεμινάρια… προς αποφυγή.
Εάν είναι ανύπαρκτος ο σεβασμός στον εαυτό σου, είναι ανύπαρκτος σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής σου οπως και στις συναναστροφές.
Στον επαγγελματισμό όμως, υπάρχουν άλλοι κανόνες και όρια, τα οποία καλό θα ήταν να τα επισημαίνετε στους συναδέλφους σας που δυσφημούν τον τουρισμό.
Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα.
Διεκδικήστε την καταχώρισή σας