Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.
Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Θέλετε τις χαμηλότερες τιμές ξενοδοχείων; Βρίσκεστε στο σωστό μέρος. Πραγματοποιούμε αναζήτηση σε πάνω από 200 ιστότοπους για εσάς.

Hotel Castel

Προβολή τιμών
Προσθέστε ημερομηνίες για να βρείτε τις χαμηλότερες τιμές
Με την υποστήριξη του Ραντάρ Τιμών
Άφιξη Αναχώρηση
1 δωμάτιο 2 ενήλικες 0 παιδιά
Πραγματοποιούμε αναζήτηση σε πάνω από 200 ιστότοπους, για να βρούμε τις πιο πρόσφατες και τις πιο χαμηλές τιμές.
Επαγγελματικές εικόνες
Hotel Castel
Προβολή χάρτη
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"}},"scriptFlags":null,"containerClass":null}
Προσθήκη φωτογραφίας Γράψτε μια κριτική

79 κριτικές από την κοινότητά μας στο TripAdvisor

Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα
  • Περισσότερα
Φιλτράρισμα κατά: Ελληνικά
Hotel Castel: Ξεκινήστε την κριτική σας
 Επιλέξτε μια βαθμολογία
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Η κριτική γράφτηκε 14 Ιουνίου 2014

Το ξενοδοχείο ήταν πολύ κοντά στο σταθμό των τρένων πράγμα πολύ βολικό. Οι άνθρωποι έκει είναι πάρα πολύ ευγενικοί, χαμογελαστοί, εξυπηρετικοι και φιλικοί. Το δωμάτιο πάρα πολύ καθαρό!!Επιπλέον για το πρωινό είναι πάρα πολύ ωραίο με αρκετή ποικιλία ( φρέσκα φρούτα , κρουασαν, ομελέτα , μαρμελάδες ) κτλ.

 Αναφορά
Σας βοήθησε;
1Ευχαριστούμε, Marina A
San Mateo Ca
Η κριτική γράφτηκε 1 Νοεμβρίου 2016
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Εμφάνιση μηχανικών μεταφράσεων

 Αναφορά
Αγία Πετρούπολη, Ρωσία
Η κριτική γράφτηκε 8 Αυγούστου 2016
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Εμφάνιση μηχανικών μεταφράσεων

 Αναφορά
Naples, FL
Η κριτική γράφτηκε 28 Φεβρουαρίου 2016 μέσω κινητής συσκευής
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Εμφάνιση μηχανικών μεταφράσεων

 Αναφορά
UK
Η κριτική γράφτηκε 23 Δεκεμβρίου 2015
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Εμφάνιση μηχανικών μεταφράσεων

 Αναφορά
Εδιμβούργο, Ηνωμένο Βασίλειο
Η κριτική γράφτηκε 12 Δεκεμβρίου 2015 μέσω κινητής συσκευής
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Εμφάνιση μηχανικών μεταφράσεων

 Αναφορά
Dublin
Η κριτική γράφτηκε 10 Δεκεμβρίου 2015 μέσω κινητής συσκευής
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Εμφάνιση μηχανικών μεταφράσεων

 Αναφορά
Tilburg, Ολλανδία
Η κριτική γράφτηκε 15 Ιουλίου 2015
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Εμφάνιση μηχανικών μεταφράσεων

 Αναφορά
Nijmegen, Ολλανδία
Η κριτική γράφτηκε 30 Ιουνίου 2015 μέσω κινητής συσκευής
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Εμφάνιση μηχανικών μεταφράσεων

 Αναφορά
Η κριτική γράφτηκε 22 Απριλίου 2015 μέσω κινητής συσκευής
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Εμφάνιση μηχανικών μεταφράσεων

 Αναφορά

34 φωτογραφίες αυτού του ξενοδοχείου

Φωτογραφίες ταξιδιωτών: Δείτε τι είδαν οι ταξιδιώτες σαν και εσάς

Προβλήθηκε
Όλες οι φωτογραφίες ταξιδιωτών (17)
Προβλήθηκε
Δωμάτιο/σουίτα (8)
Προβλήθηκε
Μπάνιο (6)
Προβλήθηκε
Θέα από το δωμάτιο (1)
Προβλήθηκε
Άλλο (2)

Φωτογραφίες από τη διεύθυνση: Ευγενική χορηγία του διευθυντή της επιχείρησης

Προβλήθηκε
Όλες οι φωτογραφίες εκ μέρους της διεύθυνσης (17)
Προβλήθηκε
Δωμάτιο/σουίτα (4)
Προβλήθηκε
Θέα από το δωμάτιο (1)
Προβλήθηκε
Δείπνο (3)
Προβλήθηκε
Μπάνιο (2)
Προβλήθηκε
Επιχειρηματικό κέντρο/χώροι δραστηριοτήτων (2)
Προβλήθηκε
Χώροι για οικογένειες/παιχνίδι (1)
Προβλήθηκε
Άλλο (4)
Άφιξη Αναχώρηση
Ξενοδοχεία που επίσης μπορεί να σας αρέσουν...
Γάνδη: Οι ταξιδιώτες είδαν επίσης αυτά τα ξενοδοχεία
0.2 χλμ μακριά
BEST WESTERN Hotel Chamade
BEST WESTERN Hotel Chamade
#14 από 37 για: Γάνδη
261 κριτικές
0.5 χλμ μακριά
NH Gent Sint Pieters
NH Gent Sint Pieters
#20 από 37 για: Γάνδη
462 κριτικές
0.9 χλμ μακριά
Europa Hotel
Europa Hotel
#21 από 37 για: Γάνδη
195 κριτικές
Προβολή τιμών
Προβολή τιμών
Προβολή τιμών
0.6 χλμ μακριά
Astoria Hotel Ghent
Astoria Hotel Ghent
#9 από 37 για: Γάνδη
208 κριτικές
0.2 χλμ μακριά
Hotel Carlton
Hotel Carlton
#1 από 37 για: Γάνδη
529 κριτικές
1.0 χλμ μακριά
Hotel Orion
Hotel Orion
#6 από 37 για: Γάνδη
279 κριτικές
Προβολή τιμών
Προβολή τιμών
Προβολή τιμών

Παροχές

Σημαντικότερα χαρακτηριστικά
  • Υπηρεσία δωματίου
  • Εστιατόριο
  • Μπαρ/Lounge
  • Δωρεάν Ίντερνετ υψηλής ταχύτητας (WiFi)
Σχετικά με το κατάλυμα
  • Ξενοδοχείο μη καπνιστών
Δραστηριότητες
  • Εστιατόριο
  • Μπαρ/Lounge
Τύποι δωματίων
  • Δωμάτια μη καπνιζόντων
Στο δωμάτιό σας
  • Μίνι μπαρ
Ίντερνετ
  • Δωρεάν Ίντερνετ
  • Δημόσιο WiFi
  • Δωρεάν Ίντερνετ υψηλής ταχύτητας (WiFi)
Υπηρεσίες
  • Αίθουσες συσκέψεων
  • Υπηρεσία πλυντηρίων
  • Πολύγλωσσο προσωπικό
  • Υπηρεσία δωματίου
  • Μεταφορά από/προς αεροδρόμιο

Πρόσθετες πληροφορίες για το Hotel Castel

Διεύθυνση: Koningin Maria Hendrikaplein 9, Γάνδη 9000, Βέλγιο
Περιοχή: Βέλγιο > Φλάνδρα > Ανατολική Φλάνδρα > Γάνδη
Εύρος Τιμών: 88 € - 103 € (Βάσει των μέσων τιμών για ένα Στάνταρ δωμάτιο)
Κατηγορία Ξενοδοχείου:3 αστέρων — Hotel Castel 3*
Αριθμός δωματίων: 12
Επιλογές κράτησης:
Το TripAdvisor είναι περήφανο που συνεργάζεται με: Hotels.com, Orbitz, Booking.com, Travelocity, Hotel.de, Agoda και Priceline. Αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιείτε τις κρατήσεις σας στο Hotel Castel με απόλυτη εμπιστευτικότητα. Βοηθούμε εκατομμύρια ταξιδιώτες κάθε μήνα να βρουν το ιδανικό ξενοδοχείο για τις διακοπές τους και τα επαγγελματικά ταξίδια τους, πάντα με τις καλύτερες προσφορές και μειωμένες τιμές.
Επίσης γνωστό ως:
Hotel Brasserie Castel
Αυτή είναι η καταχώρισή σας στο TripAdvisor;
Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα.
Διεκδικήστε την καταχώρισή σας

Ερωτήσεις & Απαντήσεις

Έχετε απορίες; Λάβετε απαντήσεις από το προσωπικό του Hotel Castel και από προηγούμενους πελάτες.
Οδηγίες δημοσίευσης
Συνηθισμένες ερωτήσεις:
  • Μπορούμε να αγοράσουμε εισιτήρια για τα τοπικά αξιοθέατα στη ρεσεψιόν;
  • Το ψυγειάκι είναι διαθέσιμο επί πληρωμή;
  • Τι ώρα ανοίγει η πισίνα κάθε μέρα;

Δείτε ποια δωμάτια προτιμούν οι ταξιδιώτες

“Να βλέπει την πλατεία”
 από 5 κύκλους mariannatsaraklidou, 14 Ιουν 2014 | Ανάγνωση κριτικής
1 από 1