Hotel Camelia
![Hotel Camelia](https://dynamic-media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-o/11/da/f6/d2/hotel-camelia.jpg?w=300&h=-1&s=1)
![Panorama at the Hotel Camelia](https://media-cdn.tripadvisor.com/media/oyster-panos/sources/breakfast-room--v9553.tiles/thumb_200_f.jpg)
![612185 Guest Room](https://dynamic-media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-o/2c/29/49/db/612185-guest-room.jpg?w=300&h=-1&s=1)
Δείτε τιμές για τις ημερομηνίες του ταξιδιού σας
Πληροφορίες
Αν ψάχνετε για ένα χαριτωμένο ξενοδοχείο στη Ρώμη, θα βρείτε ακριβώς ό,τι χρειάζεστε στο Hotel Camelia.
Σε μικρή απόσταση από αγαπημένους προορισμούς της Ρώμης, π.χ. Πάνθεον (2,1 km) και Piazza Navona (2,4 km), το Camelia Hotel αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή για τους ταξιδιώτες.
Τα δωμάτια είναι άνετα και διαθέτουν τηλεόραση επίπεδης οθόνης, κλιματισμό και μίνι μπαρ, ενώ μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και το δωρεάν wifi, για να χαλαρώσετε και να βρείτε ό,τι χρειάζεστε.
Το Camelia Hotel έχει 24ωρη υποδοχή, ρεσεψιόν και αποθήκευση αποσκευών. Επιπλέον, οι ταξιδιώτες στο Hotel Camelia μπορούν να αξιοποιήσουν το δωρεάν πρωινό που είναι διαθέσιμο στις εγκαταστάσεις. Οι πελάτες που ταξιδεύουν με αυτοκίνητο έχουν πρόσβαση σε ιδιωτικό πάρκινγκ επί πληρωμή σε κοντινή απόσταση.
Η Ρώμη έχει πολλά υπέροχα ασιατικά εστιατόρια. Όσο είστε εδώ, είναι ευκαιρία να δοκιμάσετε αγαπημένα μέρη για φαγητό όπως τα Zuma, Domò Sushi και Imago, που προσφέρουν κάποια πεντανόστιμα πιάτα.
Έχετε χρόνο για εξερεύνηση; Βάλτε στο πρόγραμμα μέρη όπως Κολοσσαίο (1,9 km), Villa Borghese (1,2 km) ή Πινακοθήκη των Μποργκέζε (1,2 km) – μερικά μόνο από τα αγαπημένα αξιοθέατα των ταξιδιωτών που βρίσκονται κοντά στο ξενοδοχείο.
Το προσωπικό στο Hotel Camelia ανυπομονεί να σας εξυπηρετήσει κατά την επίσκεψή σας.
Τοποθεσία
ΚριτικέςΠραγματοποιούμε ελέγχους σε κριτικές.Η προσέγγιση του Tripadvisor στις κριτικέςΠριν από τη δημοσίευση, κάθε κριτική στο Tripadvisor περνά από ένα αυτοματοποιημένο σύστημα ελέγχου, το οποίο συλλέγει πληροφορίες απαντώντας στις ακόλουθες ερωτήσεις: πώς, τι, πού και πότε. Εάν το σύστημα ανιχνεύσει κάτι που ενδεχομένως αντιβαίνει στις οδηγίες της κοινότητάς μας, η κριτική δεν δημοσιεύεται. Όταν το σύστημα εντοπίσει ένα πρόβλημα, μια κριτική μπορεί να απορριφθεί αυτόματα, να σταλεί στον σχολιαστή για έγκριση ή να επανεξεταστεί με μη αυτόματο τρόπο από την ομάδα ειδικών περιεχομένου μας, οι οποίοι εργάζονται αδιάλειπτα για να διατηρούν την ποιότητα των κριτικών στον ιστότοπό μας.Η ομάδα μας ελέγχει κάθε κριτική που δημοσιεύεται στον ιστότοπο και αμφισβητείται από την κοινότητά μας ως μη σύμφωνη με τις οδηγίες της κοινότητάς μας. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τον έλεγχο των κριτικών.
- 534
- 437
- 85
- 13
- 10
- Φιλτράρισμα
- Ελληνικά
Θέλω απλώς να διευκρινίσω ότι δεν επιλέξαμε αυτό το ξενοδοχείο απευθείας μέσω του ταξιδιωτικού μας πράκτορα ως πρώτη επιλογή, μας δόθηκε ως δεύτερη επιλογή, καθώς η προηγούμενη επιλογή ξενοδοχείου μας είχε αλλάξει, έτσι κατά την αναζήτηση του ονόματος του ξενοδοχείου στο google με ένα καλό βαθμολογία αστέρων και βλέποντας εικόνες για το πώς έμοιαζε το ξενοδοχείο είπα ναι.
Φτάσαμε στο ξενοδοχείο το απόγευμα μετά από ένα ταξίδι 3 ωρών με το τρένο από τη Βενετία ως μέρος του ταξιδιωτικού μας πακέτου και μας υποδέχτηκε ο ρεσεψιονίστ που δεν ήταν πολύ φιλόξενος. Όταν είπε στον ρεσεψιονίστ το όνομα της κράτησής μας, άρχισε να αμφιβάλλει ότι είχαμε καν κράτηση, με αποτέλεσμα να νιώθουμε ότι δεν ήμασταν ευπρόσδεκτοι και δεν πίστευε ότι ήμασταν αρκετά καλοί επισκέπτες για να μείνουμε σε αυτό το ξενοδοχείο 3 αστέρων και ζήτησε ακόμη και περαιτέρω πληροφορίες που είχα δώσει και αισθάνθηκα ακόμα ανεπαρκείς κατά τη γνώμη του και εξεπλάγη όταν είδε στον υπολογιστή ότι είχαμε ήδη πληρώσει για τη διαμονή μας εκ των προτέρων. Προς μεγάλη μας έκπληξη, καθώς δεν είχε ειπωθεί προηγουμένως από τον ταξιδιωτικό μας πράκτορα ήταν ότι ζήτησαν μια κατάθεση £ 100 σε περίπτωση ζημιών στο δωμάτιο. Όλη αυτή η διαδικασία διήρκεσε περισσότερο από όσο χρειαζόταν, ειδικά καθώς ήμασταν κουρασμένοι και θέλαμε απλώς να φτάσουμε στο δωμάτιό μας και να χαλαρώσουμε.
Αφού τελικά κάναμε check-in, μπήκαμε στο δωμάτιό μας και είδαμε με μεγάλη έκπληξη ότι το κρεβάτι του πατέρα μου είχε αρκετούς εμφανείς λεκέδες, π.χ. ξεραμένο αίμα που μας έκανε να αναρωτηθούμε αν τα κλινοσκεπάσματα είχαν καν καθαριστεί από το προσωπικό. Επίσης, παρατηρήσαμε ότι υπήρχε ανεπαρκής προσφορά τσαγιού και καφέ που δεν ήταν προσαρμοσμένη στη διάρκεια της διαμονής μας και δεν περιελάμβανε ούτε γάλα. Επικοινωνήσαμε με τον ρεσεψιονίστ για να τους ενημερώσουμε για τα βρώμικα σεντόνια και τις ανεπαρκείς εγκαταστάσεις ποτών. Κατέληξαν να βάλουν έναν από τους καθαριστές να αλλάξει τα σεντόνια και η ρεσεψιονίστ ήταν εξαιρετικά απρόθυμη να παράσχει περισσότερες προμήθειες και αρνήθηκε να παράσχει γάλα όταν τους ζήτησε. Πιστεύω ότι υπήρχε επίσης ένα γλωσσικό εμπόδιο όταν μιλούσα αγγλικά. Δεν νομίζω ότι ήταν δύσκολο αίτημα καθώς κατά τη γνώμη μου ήταν δεδομένο ότι υπήρχαν οι σωστές σχολές ποτών καθώς υπάρχει ακόμη και ένας βραστήρας στο δωμάτιο. Έφτασε σε ένα σημείο όπου έπρεπε να βρούμε ένα σούπερ μάρκετ για να αγοράσουμε περισσότερο τσάι και γάλα, κάτι που ήταν δύσκολο δεδομένου ότι έχετε μόνο ένα μικρό χώρο στο ψυγείο σας.
Η κατάσταση των λεκέδων χειροτέρεψε, όπως συνέβη και πάλι αργότερα στη διαμονή μας και ακόμη και όταν μου δόθηκε μόνο ένα μαξιλάρι, έπρεπε να πάρω ένα άλλο από την ντουλάπα που είχε επίσης έναν εμφανή λεκέ που δεν ήμουν σίγουρος ότι ήταν καν καθάρισε. Έπειτα έπρεπε να επιστρέψουμε στη ρεσεψιόν, όπως είχε συμβεί ξανά και ο ρεσεψιονίστ που συναντήσαμε κατά την άφιξη δεν πίστευε ότι αυτό που λέγαμε ήταν καθόλου αλήθεια, οπότε ένιωθε σαν να νόμιζε ότι θέλαμε απλώς να προκαλέσουμε πρόβλημα, κάτι που δεν ήταν υπόθεση. Έφτασε στο σημείο που ο πατέρας μου έπρεπε να κατέβει ξανά κάτω, για να του δείξει τα στοιχεία για τα οποία προφανώς δεν ήταν ευχαριστημένος και προφανώς μίλησε με τον υπεύθυνο καθαριότητας. Δεν περιμέναμε να μας συμπεριφερθούν με αυτόν τον τρόπο και δεν αξίζαμε να είμαστε, καθώς δεν φταίμε εμείς.
Είμαστε και οι δύο ακόμα σοκαρισμένοι και απογοητευμένοι από το επίπεδο κακής εξυπηρέτησης πελατών.
Τέλος, θα ήθελα να συμπεριλάβω τα μοναδικά θετικά κατά τη διάρκεια της διαμονής μας, όπου το ξενοδοχείο βρίσκεται σε καλή τοποθεσία από το σιδηροδρομικό σταθμό που έχει πολλά καταστήματα και υπάρχουν εστιατόρια σε κοντινή απόσταση με τα πόδια και το πρωινό ήταν ωραίο με καλή επιλογή για να διαλέξετε .
Συνολικά, δεν θα συνιστούσα αυτό το ξενοδοχείο σε άλλα άτομα και θα συνιστούσα να μείνετε σε άλλο ξενοδοχείο όταν βρίσκομαι στη Ρώμη.
![Google](https://static.tacdn.com/img2/langs/el/branding/partners/powered_by_google_translate.png)
![Google](https://static.tacdn.com/img2/langs/el/branding/partners/powered_by_google_translate.png)
Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα.
Διεκδικήστε την καταχώρισή σας