Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Beauséjour Hôtel & Restaurant
Beausejour Hotel & Restaurant

Αποθήκευση
Κοινοποίηση
Από ταξιδιώτες (62)
Δείπνο (29)
Δωμάτιο και σουίτα (29)
Επισκόπηση
25 rue du Ladhof 25 rue du Ladhof, 68000, Κολμάρ Γαλλία Δείτε στον χάρτη
Όνομα/διεύθυνση στην τοπική γλώσσα
ΠΑΡΟΧΕΣ
Δωρεάν WiFi
Χώρος στάθμευσης
Μπουφές πρωινού
Ξενοδοχείο μη καπνιστών
Εστιατόριο
Μεταφορά από/προς αεροδρόμιο
Υπηρεσία δωματίου
Ξενοδοχείο 3 αστέρων
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
Φιλτράρισμα κριτικών
41 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
6
19
9
2
5
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
Περισσότερες γλώσσες
6
19
9
2
5
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
1 - 5 από 41 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε πριν από 3 ημέρες μέσω κινητής συσκευής

Κλείσαμε το δωμάτιο κατά την κράτηση. com και υπάρχουν εικόνες παλαιών και νέων δωματίων. Σιγουρευτείτε ότι έχετε ένα ανακαινισμένο δωμάτιο αν μείνετε εδώ! Μας βγήκαν στο δωμάτιο 310 και είναι εντελώς κόκκινο! Κόκκινα φύλλα, τοίχοι, τα πάντα! ! Το δωμάτιο ήταν επαρκές, αλλά ο κλιματισμός...ζεσταίνεται μόνο, απαιτώντας από εμάς να έχουμε το παράθυρο ανοιχτό που είχε ως αποτέλεσμα να ακούτε το θόρυβο του δρόμου! Τα μαξιλάρια, αν τους καλέσετε, δεν ήταν καθόλου χρήσιμα. Τρομερό ακόμα και για τα ευρωπαϊκά πρότυπα! Η τηλεόραση δεν είχε επίσης σήμα! Είμαι βέβαιος ότι το υπόλοιπο ξενοδοχείο είναι 3 αστέρων, αλλά το δωμάτιο 310 είναι ένα αστέρι στο καλύτερο! ! Βεβαιωθείτε ότι έχετε ένα διαφορετικό δωμάτιο! !Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 31 Ιουλίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Η ρεσεψιόν ήταν χωρίς επίβλεψη @ 3 μμ, μόνο ο ημερήσιος υπάλληλος παρουσιάζουμε τους άλλους επισκέπτες, κοντά για 20 λεπτά κατά την άφιξή μας. Υπηρεσία δωματίου και περιβάλλει ήταν καθαρό και τακτοποιημένο και άνετα, καθώς θα μπορούσε να αναμένεται στο ζεστό καλοκαιρινό απόγευμα, μηδέν κλιματισμός...ή ροή αέρα. Η ποδηλασία και θέλαμε να πάρουμε νωρίς αλλά η ενιαία κουζίνα ημερήσιος υπάλληλος δεν μπορούσα να βρω στις 6 : 35 am μου είπαν ότι δεν μπορούσαν να φύγω προ 7 όταν άνοιξε στη ρεσεψιόν. Το ξενοδοχείο συνεργάζεται με τους σκελετικούς υπαλλήλους οι οποίοι είναι ευχάριστη όταν βρέθηκε αλλά να τους βρει είναι σαν να κερδίσει τη Lotto.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 27 Ιουλίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Αυτό το ξενοδοχείο δεν φαίνονται πολύ συναρπαστική από έξω αλλά ήταν μια πραγματικά ευχάριστη έκπληξη. Το δωμάτιο είχε πολύ αποτελεσματική διπλά τζάμια και κλιματισμό, το οποίο ήταν πολύ ευπρόσδεκτοι στη ζέστη και μια ευχάριστη εμπειρία μετά από μια τρομερή νύχτα στο La παλέτα. Το εστιατόριο...ήταν μικρό με περιορισμένο μενού αλλά το φαγητό ήταν νόστιμο και καλά μαγειρεμένο. Ήταν ωραία να πιουν καφέ στο δροσερό αίθριο. Το πρωινό προσφέρεται μια καλή επιλογή. Το ξενοδοχείο βρίσκεται σε μικρή απόσταση με τα πόδια από την πόλη με ασφαλή χώρο στάθμευσης.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 26 Ιουνίου 2018

Κατά την άφιξη δεν το μεγαλύτερο από τα χαιρετίζει - το κλειδί μόλις περάσει και έναν αριθμό brusque δωμάτιο / επίπεδο δαπέδου δίνεται. Χώρος στάθμευσης πολύ περιορισμένος χώρος για 8 ευρώ - προτείνουμε οδική στάθμευσης! ! Το δωμάτιο ήταν καθαρό, όπως λινό, πετσέτες κλπ. Το...μπάνιο θα ήταν ακατάλληλο για μεγαλύτερους ανθρώπους. Έπρεπε να κάθονται πλάγια στην τουαλέτα! ! Προσοχή στο ντους κυμαίνεται μεταξύ ζεστού και ζεματισμού! ! Ερωτηθείς για ένα τραπέζι για το βραδινό γεύμα - είπαν ότι ήταν πλήρης κράτηση! ! Καμία προσπάθεια να μας πάρει ένα πιό πρόσφατο ή νωρίτερο τραπέζι - απλώς ένας συρμός των ώμων των ρεσεψιονίστ. ! ! Το πρωινό ήταν πολύ καλόΠερισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 9 Απριλίου 2018

Όλα ήταν καλά για τη διαμονή μας. Η εμπειρία του εστιατορίου ήταν υπέροχη. Δυστυχώς, καταλήξαμε να πληρώσουμε 26 ελβετικά φράγκα (~ 28 δολάρια) περισσότερο από ό, τι είχαμε αναφέρει για το δωμάτιο. Έτσι, ανεξάρτητα από το πόσο θαυμάσια είναι τα πάντα, θα ήταν κατανοητό ότι...κάποιος θα άφηνε τον τόπο να αισθάνεται δυσαρεστημένος και να εξαπατηθεί εάν έπρεπε να πληρώσουμε περισσότερα από ό, τι είχε κλείσει. Κλείσαμε το δωμάτιο μέσω του Συμβούλου Ταξιδιών που μας έφερε σε μια τοποθεσία κράτησης με την ονομασία Agoda. Παραδόξως, όταν η κράτηση πραγματοποιήθηκε, δεν αναφέρει την τιμή που έπρεπε να πληρώσουμε. Όταν φτάσαμε στο ξενοδοχείο, η ρεσεψιονίστ είχε σημειώσεις μπροστά της, στις οποίες συμπεριλαμβανόταν η τιμή της παραμονής του ξενοδοχείου μας. Προσπάθησα να κοιτάξω τους αριθμούς για να σιγουρευτούμε ότι θα χρεωθήκαμε τι είχαμε κλείσει, αλλά η κυρία κάλυψε τους αριθμούς με τα χέρια της και είπε ότι το ξενοδοχείο δεν ξέρει τι χρεώνεται. Είπε ότι όλα περνούν από το ηλεκτρονικό πρακτορείο κρατήσεων. Δύο μέρες πριν την αναχώρησή μας, πήραμε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την Agoda που μας έλεγε τι μας είχαν χρεώσει. Παρατηρήσαμε την απόκλιση και έμαθα το ξενοδοχείο αμέσως ζητώντας τον λόγο για τη διαφορά. Κανείς δεν απάντησε. Κατά το check-out, ζήτησα από την ρεσεψιονίστ αν είχε λάβει το email μου. Αυτή είπε ναι " . Δεν την ρώτησα γιατί το ξενοδοχείο δεν απάντησε, αλλά αναρωτιόμουν και εγώ. Αυτό δεν φαινόταν πολύ φροντίδα. Παρ 'όλα αυτά, αμφισβήτησα τα επιπλέον 26 ελβετικά φράγκα. Θα πρέπει να έχει μια εξήγηση εάν το ξενοδοχείο αναθέτει τις κρατήσεις μέσω άλλου ιστότοπου. Δυστυχώς, μόλις μας είπε να επικοινωνήσουμε με την Agoda. Δεν νομίζω ότι ήταν μια επαρκής εξήγηση. Ένα ξενοδοχείο πρέπει να γνωρίζει τι είδους εμπειρία βιώνουν οι πελάτες του εάν αναθέσουν σε τρίτους την διαδικασία κράτησης τους και να έχουν εξήγηση για την εμπειρία εάν ερωτηθούν. Πριν από την αναχώρησή του, ο ρεσεψιονίστ εικάρισε ότι ίσως η Agoda είχε προσθέσει επιπλέον ποσό ως προμήθεια για τον εαυτό τους. Αυτό μπορεί να ισχύει, αλλά το ξενοδοχείο πρέπει να ξέρει ότι το κάνουν αυτό και όχι μόνο να κερδηθεί η πιθανότητα. Δεν υπήρχε καμία ένδειξη κατά την κράτηση της Agoda, μέσω του Trip Advisor ότι υπήρχαν επιπλέον τέλη κράτησης. Έχω κάνει κράτηση αλλού και δεν χρεώθηκα ποτέ πάνω από αυτό που ανέφερα. Υποθέτω ότι ο χώρος κράτησης είτε χρεώνει μόνο το ξενοδοχείο είτε βάζει τα τέλη στο απόσπασμα. Αυτό θα ήταν ειλικρινές και διαφανές. Μπορώ να καταλάβω εάν ένας δικτυακός τόπος κρατήσεων θέλει να χρεώσει τέλη για να είναι ο μέσος άνθρωπος, αλλά θα πρέπει να είναι εκ των προτέρων σχετικά με αυτό κατά τη διαδικασία κράτησης. Το γεγονός ότι το δελτίο επιβεβαίωσης μου ήρθε με NO ποσό που παρουσιάστηκε ήταν μια κόκκινη σημαία για μένα και είμαι ευτυχής που ακολούθησα με τα ένστικτά μου. Κανείς δεν θα ήταν ευτυχής να λάβει μια έκπληξη στο τέλος. Πιστεύω πραγματικά ότι το ξενοδοχείο πρέπει να απορροφήσει την προσαύξηση κράτησης, αντί να αφήνει στους καλεσμένους τους μια τόσο κακή εμπειρία, ακριβώς πριν από τον check-out. Όταν έστειλα με e-mail το Beau Sejour, παρέδωσα στιγμιότυπα οθόνης για να δείξω τι είπε η οθόνη της κράτησης πληρωμής. Εάν δεν είχα λάβει το στιγμιότυπο οθόνης, δεν θα υπήρχε ίχνος της τιμής για την οποία είχα κάνει κράτηση. Στείλω επίσης με email στο Beau Sejour ένα στιγμιότυπο οθόνης της τελικής τιμής. Έτσι, κανείς δεν μπόρεσε να μας εξηγήσει την ασυμφωνία για την τιμή. Φυσικά, είναι αδύνατο να επικοινωνήσετε με την Agoda. Τι θα περιμένατε; Πήγα τα FAQ για τον ιστότοπο της Agoda. Υπήρξε ένα διασκεδαστικό μήνυμα που λέει ότι αν χρεωθούμε περισσότερο, μπορεί να οφείλεται σε διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών λόγω της χρηματοπιστωτικής κρίσης. Τι? ! Η οικονομική κρίση ήταν το 2008! Ήθελα επίσης να γράψω Trip Advisor για να τους ενημερώσω ότι η Agoda χρεώνει περισσότερα από αυτά που παραθέτουν όταν κάνουν κράτηση. Αυτό είναι απάτη. Φυσικά, μπορεί κανείς να επικοινωνήσει απευθείας με τον Ταξιδιωτικό Σύμβουλο. Ας ελπίσουμε ότι θα δουν αυτή την κριτική και θα επανεξετάσουν τη σύνδεση με την Agoda. Ελπίζω το ξενοδοχείο να αναθεωρήσει επίσης χρησιμοποιώντας το Agoda. Beau Sejour, αν θέλουν πραγματικά να μας δώσουν ένα "beau sejour" (μια όμορφη διαμονή), μπορούν ακόμα να επικοινωνήσουν μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να το διορθώσουμε. Έχετε το email μου. Εάν ναι, θα ενημερώσω αυτήν την αναθεώρηση για να το εκφράσω αυτό. Ποτέ δεν θα κλείσω τίποτα μέσω Agoda, και πάλι. Αφήστε το μάθημα μακριά; Ακύρωση οποιασδήποτε κράτησης στην επιβεβαίωση της οποίας δεν αναφέρεται η τιμή κράτησής σας. Υπάρχει ένας λόγος που το κρύβουν.Περισσότερα

Απάντηση από: Stéphane R, Directeur général στο Beauséjour Hôtel & RestaurantΑπάντηση: 13 Απριλίου 2018
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Δείτε περισσότερες κριτικές
Πληροφορίες
Κατηγορία ξενοδοχείου
Ανέσεις
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Εστιατόριο
Δωρεάν Ίντερνετ υψηλής ταχύτητας (WiFi)
Υπηρεσία δωματίου
Αίθουσα συνεστιάσεων
Αίθουσες συσκέψεων
Επιτρέπονται τα κατοικίδια (Κατάλληλο για σκυλιά/κατοικίδια)
Μεταφορά από/προς αεροδρόμιο
Ξενοδοχείο μη καπνιστών
Πολύγλωσσο προσωπικό
Πρόσβαση-αναπηρικό καρότσι
Σερβίρεται πρωινό
Υπηρεσία πλυντηρίων
Χώροι συσκέψεων
Πισίνα
Παραλιακό
Δωρεάν στάθμευση
Μπαρ/Lounge
Περιλαμβάνεται πρωινό
Γυμναστήριο/Αίθουσα άσκησης
Στυλ ξενοδοχείου
Ρομαντικά
Τύποι δωματίων
Δωμάτια μη καπνιζόντων, Δωμάτια με πρόσβαση για άτομα με αναπηρία, Σουίτες
Κατηγορία ξενοδοχείου
Στυλ ξενοδοχείου
Ρομαντικά
Τύποι δωματίων
Δωμάτια μη καπνιζόντων, Δωμάτια με πρόσβαση για άτομα με αναπηρία, Σουίτες
Αριθμός δωματίων
40
Εύρος τιμών
65 $ - 140 $ (Βάσει των μέσων τιμών για ένα Στάνταρ δωμάτιο)
- Γνωστό επίσης ως
Citotel Beausejour Colmar
Τοποθεσία
Γαλλία > Grand Est > Haut-Rhin > Κολμάρ
Κατηγορία ξενοδοχείου
Στυλ ξενοδοχείου
Ρομαντικά
Τύποι δωματίων
Δωμάτια μη καπνιζόντων, Δωμάτια με πρόσβαση για άτομα με αναπηρία, Σουίτες
Αριθμός δωματίων
40
Εύρος τιμών
65 $ - 140 $ (Βάσει των μέσων τιμών για ένα Στάνταρ δωμάτιο)
- Γνωστό επίσης ως
Citotel Beausejour Colmar
Τοποθεσία
Γαλλία > Grand Est > Haut-Rhin > Κολμάρ
Φωτογραφίες
Από ταξιδιώτες (62)
Δείπνο (29)
Δωμάτιο και σουίτα (29)
Στην περιοχή
Κοντινά ξενοδοχείαΔείτε και τα 39 κοντινά ξενοδοχεία
James Boutique Hotel
246 κριτικές
0,54 χλμ μακριά
Hotel Arc en Ciel
162 κριτικές
0,55 χλμ μακριά
Ibis Colmar Centre
967 κριτικές
0,58 χλμ μακριά
Hotel Restaurant A La Ville De Nancy
67 κριτικές
0,58 χλμ μακριά
Κοντινά εστιατόριαΔείτε και τα 314 κοντινά εστιατόρια
Chick & Nat
110 κριτικές
0,69 χλμ μακριά
Anadolu
223 κριτικές
0,66 χλμ μακριά
La Kilbe
39 κριτικές
0,43 χλμ μακριά
Restaurant Adriatico
189 κριτικές
0,53 χλμ μακριά
Κοντινά αξιοθέαταΔείτε και τα 114 κοντινά αξιοθέατα
Old Town
3.758 κριτικές
0,9 χλμ μακριά
Musée Unterlinden
1.352 κριτικές
0,93 χλμ μακριά
Musée du Jouet
579 κριτικές
0,62 χλμ μακριά
Office de Tourisme de Colmar
153 κριτικές
0,91 χλμ μακριά
Ερωτήσεις & Απαντήσεις
Λάβετε γρήγορες απαντήσεις από το προσωπικό του Beauséjour Hôtel & Restaurant και από προηγούμενους πελάτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης
Αυτή είναι η καταχώρισή σας στο TripAdvisor;
Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα. Διεκδικήστε την καταχώρισή σας