Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 Ringinglow Village, Σέφιλντ S11 7TS Αγγλία
Οι χαμηλότερες τιμές για τη διαμονή σας
Εξασφαλίστε τη χαμηλότερη τιμή από αυτούς τους ιστότοπους
Priceline70 $
TripAdvisor70 $
ZenHotels.com
* Οι τιμές παρέχονται από τους συνεργάτες μας και αντιστοιχούν στις μέσες τιμές διανυκτέρευσης ανά δωμάτιο, συμπεριλαμβανομένων των σταθερών φόρων και τελών που γνωρίζουν οι συνεργάτες μας και που πρέπει να καταβληθούν τη στιγμή της κράτησης. Ανατρέξτε στους συνεργάτες μας για περισσότερες λεπτομέρειες.
Από ταξιδιώτες (78)
Δωμάτιο και σουίτα (28)
Δείπνο (10)
Πιστοποιητικό Διάκρισης

Πληροφορίες

Τοποθεσία
Καθαριότητα
Εξυπηρέτηση
Αξία
Πιστοποιητικό Διάκρισης
Παροχές ξενοδοχείου
Δωρεάν πάρκινγκ
Δωρεάν Ίντερνετ υψηλής ταχύτητας (WiFi)
Μπαρ / σαλόνι
Ορειβασία
Χώροι συσκέψεων
Αίθουσα συνεστιάσεων
Εφημερίδα
Ξενοδοχείο για μη καπνίζοντες
Δωρεάν Ίντερνετ
WiFi
Δημόσιο wifi
Ίντερνετ
Εστιατόριο
Σερβίρεται πρωινό
Αίθουσες συσκέψεων
Φαξ / φωτοτυπίες
Ρεσεψιόν 24 ώρες
Εμφάνιση περισσότερων
Χαρακτηριστικά δωματίου
Γαμήλια σουίτα
Δωμάτια για μη καπνίζοντες
Υπηρεσία δωματίου
Τηλεόραση επίπεδης οθόνης
Χρήσιμες πληροφορίες
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
ΣΤΥΛ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Ποιότητα-τιμή
Χαριτωμένο
446κριτικές1ερώτηση και απάντηση0συμβουλές για τα δωμάτια
Βαθμολογία ταξιδιωτών
  • 193
  • 138
  • 43
  • 35
  • 36
Περίοδος του χρόνου
Τύπος ταξιδιώτη
Γλώσσα
Επιλεγμένα φίλτρα
  • Φιλτράρισμα
  • Ελληνικά
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Πολύ αργή εξυπηρέτηση και κάποιο μέρος του κόμματός μας είχε τελειώσει τα γεύματά του πριν ακόμη εξυπηρετηθούν άλλοι. Το φαγητό ήταν κατά μέσο όρο με φτηνές πατάτες τηγανητές και με ήπια, υδαρή σάλτσα. Εντάξει για ένα ποτό με ωραίες ρυθμίσεις, αλλά αυτό είναι για το.
Διαβάστε περισσότερα
Δεν είμαι άνθρωπος να κλαψουρίζω και να παραπονιέμαι για πράγματα, όμως έχοντας εργαστεί στη βιομηχανία της φιλοξενίας για 5 + χρόνια και έχοντας πρώτο χέρι εμπειρίας ξέρω τι να περιμένω ως καλή υπηρεσία και μπορώ να σας πω ότι η υπηρεσία που λάβαμε την Κυριακή ήταν τρομακτική ! Ήρθαμε στο The Norfolk Arms για να μεταχειριστούμε τον μπαμπά μου σε ένα ωραίο γεύμα για τους πατέρες καθώς είχαμε δίκιο λίγες φορές για το υποτιθέμενο καλό φαγητό και υπηρεσία. Κατά την άφιξη μας υποδέχτηκε ένας πολύ αγενής άνδρας που μας έδειξε στο τραπέζι μας και δεν προσπάθησε να μας πει για τυχόν ειδικές προσφορές που είχαν στο μενού και αν ήταν εξυπηρέτηση τραπέζης ή όχι. Επιλέγοντας τα γεύματά μας αποφασίσαμε τα τρία ψωμιά της Κυριακής, τη μπριζόλα και την πίτα με ζυμαρικά, το βέγκας και τα ψάρια και τα τσιπ παιδιών. Περίσαμε λίγο για να δούμε αν θα λάβαμε επιτραπέζια εξυπηρέτηση, ωστόσο πήραμε τροφή, έτσι πήγα στο μπαρ για να πραγματοποιήσω την παραγγελία. Κατόπιν περίμεναμε 50 λεπτά για να φτάσουμε το φαγητό μας, αλλά δεν μας πειράξαμε γιατί καταλάβαμε ότι ήταν απασχολημένος και ότι το φαγητό είναι φρέσκο. Όταν λάβαμε τα γεύματά μας παρατηρήσαμε ότι όλα τα ψητά της Κυριακής πρέπει είτε να έσπευσαν είτε να είχαν μείνει έξω στην καυτή πλάκα καθώς ήταν ζεστά και τα λαχανικά ήταν πετρώματα στερεά και σίγουρα όχι μαγειρεμένα. Αφού δεν έλαβα κανένα τραπέζι, η αδελφή μου πήγε ενεργά στο προσωπικό της υπηρεσίας και της είπε ότι δεν ήμασταν ευχαριστημένοι με τα γεύματά μας. Το εξυπηρετικό προσωπικό ήρθε και μας έβγαλε με ένα λυπηρό νόημα και δεν μας ρώτησε τί θέλαμε να κάνουμε για την κατάσταση. Ως εκ τούτου, ρωτήσαμε αν θα μπορούσαμε να έχουμε ένα άλλο γεύμα μαγειρεμένο για να αντισταθμίσει. Παραγγείλαμε τη μπριζόλα και την πίτα και τα ψάρια και τα τσιπς. Το υπηρετικό προσωπικό συμφώνησε και είπε ότι τα γεύματα θα χρειάζονταν 30 λεπτά, καθώς θα έπρεπε να γίνουν «φρέσκα», τα οποία καταλάβαμε και συμφωνήσαμε ότι θα ήταν εντάξει. Μετά από 30/40 λεπτά έφτασε το δεύτερο σετ γευμάτων, το οποίο, και πάλι, απογοητεύσαμε. Τα τσιπ ήταν πολύ αψημένα και συμπαγή. Ευτυχώς έχουμε μια επιταγή πίνακα από μια νεαρή κυρία αυτή τη φορά και αποκαλύψαμε ότι δεν είμαστε ακόμα ικανοποιημένοι με το φαγητό μας. Μια άλλη άσκοπη λύπη δόθηκε και η κυρία είπε ότι θα μπορούσε να αντικαταστήσει τις μάρκες μας με κάτι, όμως αυτή τη στιγμή είχαμε μόλις αρκετό και δεν ήθελε πια αυτό το τρομερό φαγητό. . γιατί θα θέλαμε ακόμα πιο άψητα φαγητά; Μετά την εκκαθάριση των πινακίδων, το προσωπικό εξυπηρέτησης δεν προσπάθησε να ανακάμψει την τρομερή υπηρεσία που είχαμε λάβει και γι 'αυτό και πάλι έπρεπε να κάνουμε μια ενεργό προσπάθεια για να ρωτήσουμε αν μπορούν να κάνουν τίποτα για να αντισταθμίσουμε. Αυτή τη φορά μιλήσαμε με τον διευθυντή και το μόνο που έκανε ήταν να αρνηθεί τα πάντα και δεν έδωσε συμπάθεια για την κατάστασή μας. Είπαμε ότι δεν ήμασταν ευχαριστημένοι να πληρώσουμε για τα γεύματά μας και έτσι είπε ότι θα είχε μια λέξη με το αφεντικό της. Ο διευθυντής ήρθε ξανά σε εμάς λέγοντας ότι το αφεντικό συμφώνησε να πάρει το 10% από τα γεύματα που είχαμε τα οποία ήμασταν ωραία έως ότου λάβαμε πραγματικά το λογαριασμό. Ο λογαριασμός μας ήρθε στα 110 και 2. 24 είχαν αφαιρεθεί. Πιστέψαμε ειλικρινά ότι ήταν ένα αστείο ήταν αυτή η επίθεση. Και πάλι περπατήσαμε μέχρι το μπαρ και εξηγήσαμε πόσο επιθετικό ήταν αυτό και ότι ήμασταν ευτυχείς να πληρώσουμε για τα γεύματα που απολάβαμε αλλά θέλαμε κάτι να αντισταθμίσουμε τα άλλα τρομερά γεύματα. Όλος ο διευθυντής είπε ότι ήταν "λυπάμαι που αυτό το αφεντικό έχει πει και δεν μπορώ να κάνω τίποτα γι 'αυτό" το οποίο στη συνέχεια διακόπτεται από έναν πολύ αγενή άνθρωπο στο μιλάμε μέχρι το "θα πρέπει απλά να μιλήσετε στο αφεντικό, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα μπορούμε". Στη συνέχεια, ζητήσαμε να μιλήσουμε με τον αφεντικό που έκπληκτο ξαφνικά εξαφανίστηκε. . ο διευθυντής είπε ότι είχε πάει στο σπίτι λόγω της πρόωρης έναρξης; Καταλαβαίνω ότι ο προϊστάμενος θα μπορούσε να έχει ξεκινήσει νωρίς, αλλά ως ιδιοκτήτης θα πρέπει να έχει την ευθύνη να εποπτεύει τις καταγγελίες των πελατών και όταν δεν βρίσκεται σε βάρδια για να μεταβιβάσει την ευθύνη προς τον διευθυντή. Ο διαχειριστής θα πρέπει τότε να έχει την ευθύνη να το διαλέξει, ωστόσο δεν πήραμε οπουδήποτε με τον διαχειριστή. Τι άλλο έπρεπε να κάνουμε; Στο τέλος γινόταν γελοίο και γύριζαμε σε κύκλους, όπως είπε ο διευθυντής, «πληρώνετε είτε δεν πληρώνετε». Εξηγήσαμε ότι δεν είμαστε ευτυχείς να πληρώνουμε για τα γεύματα με τα οποία είχαμε προβλήματα, αλλά ήταν διατεθειμένος να πληρώσουμε για τα υπόλοιπα, όμως ο διαχειριστής δεν καταλάβαινε κανέναν από εμάς. Αυτό το πρόβλημα θα μπορούσε να επιλυθεί με μεγαλύτερη ευκολία εκμηδενίζοντας τα μη ικανοποιητικά γεύματα από το λογαριασμό ή ακόμη και προσφέροντάς μας ένα δωρεάν επιδόρπιο αλλά δυστυχώς ο διευθυντής ή ο προϊστάμενος δεν κατάλαβε αυτό; Ναι, πήραμε 10% από τα γεύματα, αλλά αυτό είναι σοβαρά προσβλητικό στα μάτια μου. Λυπούμαι αλλά αυτή είναι μια φοβερή υπηρεσία και δεν θα επιστρέψουμε σε αυτό το μέρος. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι το The Norfolk Arms πρέπει να επενδύσει κάποιο χρόνο στην σωστή εκπαίδευση του προσωπικού του σε καλύτερη φιλοξενία (συμπεριλαμβανομένων των διευθυντών).
Διαβάστε περισσότερα
Προσοχή στη δυσάρεστη προσφορά του μπαρ με κόκκινο κεφάλι που δεν θα έπρεπε να εξυπηρετεί πελάτες. Ο συνάδελφός του, ωστόσο, σεβόταν την ηλικιωμένη γυναίκα μου και εγώ. Αυτή ήταν μια επιστροφή επίσκεψη σε αυτό που ήταν "τοπικό" μας σε ένα σχετικά ήσυχο Παρασκευή το απόγευμα, με καλά συμπεριφερόμενο σκυλί μας. Δεν θα ασχοληθούμε ξανά!
Διαβάστε περισσότερα
Μια ομάδα από εμάς πηγαίνουμε περπατώντας μέσα ή γύρω από την κορυφολογική περιοχή κάθε Τρίτη. Σχεδόν πάντα έχουμε γεύμα σε Cafe ή Pub, οπότε μετά από μερικά χρόνια επισκεφθήκαμε πολλά τέτοια καταστήματα και μπορούμε να εντοπίσουμε VFM και ποιότητα. Επισκέφθηκε αυτή την εγκατάσταση τον Μάιο. Η διακόσμηση κ.λπ. είναι αποδεκτή και η τοποθεσία είναι ιδανική για να επισκεφθείτε τις περιοχές Stanage, Burbage. Δυστυχώς, το μενού είναι υπερτιμημένο για αυτό που παίρνετε και το παιδί πίσω από το μπαρ ήταν αγενής και ανυπόμονος με το κόμμα μας που είπε και δεν έκανε τίποτα προσβλητικό. Υποθέτω ότι οι ιδιοκτήτες δεν θα ανησυχούν πάρα πολύ, καθώς η πελατεία κυριαρχεί κυρίως στο εμπόριο και η θέση τους θα σημαίνει ότι θα πάνε πάντα επισκέπτες. Εμείς, από την άλλη πλευρά, δεν θα επιστρέψουμε σε μια βιασύνη.
Διαβάστε περισσότερα
Κράτηση για μια νύχτα ως ιδέα της τελευταίας στιγμής, εύκολη κράτηση υπέροχο δωμάτιο ωραίο μεσημεριανό, κράτηση για ένα τραπέζι για το βραδινό γεύμα καθώς παίρνει πολύ απασχολημένος, τραπέζι έτοιμο και μας περιμένει όταν βγήκαμε, και πάλι υπέροχο ζεστό φαγητό καλές μερίδες, καλύτερο calypso καφέ 'έπρεπε να τελειώσω τη νύχτα, σίγουρα θα επιστρέψω
Διαβάστε περισσότερα
Προηγούμενο
ΕΥΡΟΣ ΤΙΜΩΝ
67 $ - 111 $ (Βάσει των μέσων τιμών για ένα Στάνταρ δωμάτιο)
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ
Ηνωμένο ΒασίλειοΑγγλίαΓιόρκσαϊρΣέφιλντ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ
13
Αυτή είναι η καταχώρισή σας στο TripAdvisor;

Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα.

Διεκδικήστε την καταχώρισή σας