Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Αποθήκευση
Κοινοποίηση
Από ταξιδιώτες (122)
Δωμάτιο και σουίτα (241)
Δείπνο (84)
Επισκόπηση
16-18 Cotton Hill St. Clair, Port of Spain Τρινιντάντ Δείτε στον χάρτη
ΠΑΡΟΧΕΣ
Δωρεάν WiFi
Δωρεάν στάθμευση
Περιλαμβάνεται πρωινό
Κλιματισμός
Πισίνα
Ξενοδοχείο μη καπνιστών
Εστιατόριο
Ξενοδοχείο 3.5 αστέρων
Φιλτράρισμα κριτικών
168 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
46
82
28
7
5
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
Περισσότερες γλώσσες
46
82
28
7
5
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
1 - 5 από 168 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 30 Ιουλίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Έμεινα εδώ μόνο για μία νύχτα. Η γυναίκα στη ρεσεψιόν ήταν εξαιρετικά ευχάριστο και εξυπηρετικό. Το ξενοδοχείο είχε καλή πισίνα και ένα μικρό γυμναστήριο. Υπήρχαν πολλά εστιατόρια αλλά ήταν τη Δευτέρα βράδυ μόνο Kava ήταν ανοιχτή και αυτό αποδείχθηκε επαρκής μόνο. Το πρωινό συμπεριλαμβανόταν και...πάλι, ήταν απλώς εντάξει, το προσωπικό ήταν φιλικό και εξυπηρετικό. Το ξενοδοχείο ήταν σε καλή τοποθεσία κοντά σε 7, το Queen's Park Savannah, ο ζωολογικός κήπος και το Βοτανικό Κήπο.Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 26 Ιουλίου 2017

Έχω μόλις περάσαμε την περασμένη εβδομάδα στο Hotel Kapok με ξάδερφός μου. Το ταξίδι μας ήταν κανονισμένο από κάποιον άλλο, δεν είχαμε πει στο ξενοδοχείο, οι πτήσεις, κ.λπ. πριν την άφιξή σας δεν ήμουν σίγουρος τι να περιμένουν από Kapok. Δεν ξεπέρασαν τις προσδοκίες μου....Κάθε μέλος του προσωπικού δεν υπάρχει (υπηρεσία καθαρισμού, διακομιστές και μάγειρες σε εστιατόρια, ρεσεψιόν, κλπ. ) ήταν πολύ φιλικό και εξυπηρετικό. Ελέγξτε και εξασφαλίστε ήταν μια ομαλή διαδικασία. Αντάλλαξαν νόμισμα για εμάς όταν χρειάζεται και να κανονίσουν βοήθησε εύλογη μεταφορά και περιηγήσεις. Πραγματικά μου άρεσε το πρωινό. Είχε φρέσκο χυμό, καφέ, φρούτα και ποικιλία από ψωμιά. Ότι, επίσης, σερβιρισμένα ζεστά πιάτα, όπως αυγά, πατάτες, μπέικον και λουκάνικα, κλπ. Το ζεστά πιάτα αλλάζονται κάθε μέρα και μου άρεσε που ήταν πάντα διαφορετικό. Το προσωπικό του εστιατορίου να γνωρίσουμε ο οποίος ήμασταν και αποκλειστικών " μας " πίνακα για εμάς κάθε πρωί. Και τα δύο εστιατόρια ήταν πεντανόστιμα! Πίτσα και φτερά στο Kava ήταν υπέροχοι και τις λεμονιές κοτόπουλο στο TIki ήταν εξίσου καλή! Το ξενοδοχείο είναι καθαρό και φιλόξενο. Είχαμε το καλύτερο μείνετε εκεί!Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 25 Ιουλίου 2017

Όταν αυτό το επεισόδιο έλαβε χώρα το Φεβρουάριο αποφάσισα ότι επρόκειτο να γράψω μια εξοντωτική κριτική στο tripadvisor. Στη συνέχεια ημέρες, εβδομάδες πέρασαν και μήνες που πέρασαν. Σε ένα σημείο σκέφτηκα: "γιατί θα ήθελα να γράψω μια κριτική σας τώρα; " αποφάσισα να αφήσω έτσι....Και, στη συνέχεια, ήρθε η στιγμή που έκανα κράτηση για πτήσεις με ΟΠ ως λιμάνι διαμετακόμισης και είχα άλλη 24 ώρα πράγματι. Κοίταξα τις επιλογές και εγώ επίσης θεώρησε Kapok. Και στη συνέχεια, έριξα μια ματιά πίσω από την εμπειρία μου. Πίσω μέχρι το Φεβρουάριο. Η εταιρεία εργάστηκα για είχαμε κλείσει ένα δωμάτιο στο Kapok. Μία ημέρα πριν επρόκειτο να αναχωρήσουν ανακάλυψα έλεγχος - ήταν στις 15 . 00 ώρες. Προσπάθησα καλώντας το ξενοδοχείο να ζητήσουν ένα γρήγορο τσεκ ιν, αλλά κανείς δεν παραλαμβάνονται (μείον σημεία) . Κατά την άφιξη το επόμενο πρωί στις 08 . 00 ώρες ( ξύπνησα στις 02 . 00 το πρωί για να πάρετε το 05 . 30) πτήσης μου είπαν από τη ρεσεψιόν ότι το δωμάτιο θα ήταν κενή εντός της τελευταίας ώρας και ότι θα υποβάλει ένα αίτημα για την υπηρεσία καθαρισμού για να επισπεύσουν την προετοιμασία του δωματίου μου. Μου δόθηκε μια εκτίμηση των 10 . 00 ώρες (συν σημεία) . Θα μπορούσα να χαλαρώσουν δίπλα στην πισίνα, ενώ σας περιμένει. Ήρθα στο 10 . 00 , Υπηρεσίες οροφοκομίας δεν είχε την ευκαιρία να καθαρίσουν το δωμάτιο. Αν μπορούσα να επανέλθουμε σε μία ώρα. Ήρθα στο 11 . 00 , δεν υπήρχε νέο προσωπικό στη ρεσεψιόν, χρειάστηκε να επαναλάβω την ιστορία, η καθαρίστρια ήταν δεν είναι πρόθυμο να βοηθήσει, θα πρέπει να καλέσετε καθαρισμού. Θα ήθελα να επανέλθω σε μία ώρα; (μείον σημεία εκκίνησης για να συσσωρεύονται) ήρθα στο 13 . 00 ώρες, το hyper από έλλειψη ύπνου, προσπαθώντας να παραμείνουν ήρεμοι. Τελικά πήραμε μια κάπως ειλικρινείς και ρεαλιστική απάντηση. Υπηρεσίες οροφοκομίας είχε πίσω σύνδεση, ελέγξτε - θα ήταν στο 15 . 00 , καμία συγγνώμη, δεν ήθελα λέξεων-κλειδιών " αναστάτωση " , δεν είχε δωρεάν σνακ και ποτά, ενώ εγώ προσπαθούσα να μείνετε ξύπνιοι. ( Μείον σημεία ήταν να ξαναπετούν τρίκλινο ψηφία) . Στο τέλος, το δωμάτιο ήταν έτοιμο στις 15 . 30 . Και πάλι, δεν ζητώ συγγνώμη. Όταν έδωσα επικοινωνήστε μαζί μας σχετικά με την έλλειψη υπηρεσιών (άδειο προσδοκίες, δεν είχε δωρεάν ποτά, σνακ καθόλου) ήμουν συναντήθηκε με κενό βλέμμα και ως μήνυμα μου βούλιαξε στο, το βλέμμα κατέστη αγανακτισμένη. Η απάντηση που έλαβα ήταν ότι δεν είχε την πολιτική του ξενοδοχείου για την παροχή τέτοιων υπηρεσιών για τους επισκέπτες. Στο σημείο αυτό μου είχαν ξύπνιους για 13 ώρες μετά το θάνατο της νύχτας και πραγματικά μου έπρεπε να συνθέσετε εγώ αρκετά ώστε η σκηνή θα ήταν η δημιουργία δεν ήταν εκρηκτικά. Στο σημείο αυτό κάποιος με ένα διευθυντή tag επενέβη και ξεκίνησε την ευκαιρίας ξερνώντας " γενικές συγνώμη και δεν είναι αυτό το ξενοδοχείο ξεχωρίζει για το μήνυμα και ότι ελπίζει πως θα εξετάσει την Kapok στο μέλλον ξανά " (μείον σημεία για να ανειλικρινές) . Έκανε να επανορθώσει μία υπόσχεση. Το επόμενο πρωί είχα μια πρόωρη αναχώρηση και είχε ένα μικρό πρωινό πακέτο έτοιμο για μένα (συν σημεία) Πίσω μέχρι σήμερα. Ευτυχώς η Kapok δεν είναι το μόνο ξενοδοχείο στο λιμάνι της Ισπανίας. Ως επισκέπτης που αναζητούν κατάλυμα έχω αρκετές επιλογές. Θα ήθελα κινδύνου θα Kapok και έχοντας την ίδια υπηρεσία κατώτερης ποιότητας ή θα έπαιρνα μια ευκαιρία για ένα άλλο ξενοδοχείο; Αποφάσισα να κάνω κράτηση σε ένα άλλο ξενοδοχείο και όταν ρώτησα για μια πρόωρη άφιξη - πήρα μια ειλικρινή απάντηση που μου προσδοκίες: " sir, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε και νωρίς -, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των δωματίων και η συνεργασία του καθαρισμού. " Δεν ξέρω εάν κάποιος για Kapok θα διαβάσετε αυτήν την κριτική αλλά αυτό είναι για όποιον δεν υπαγορεύει πολιτικής. Αλλάξτε το στυλ διαχείρισης. Όποια και αν είναι αυτή που κάνετε, δεν προβλέπεται ότι διαχέει ανεπαρκώς στο προσωπικό σας.Περισσότερα

Απάντηση από: Kapok1618, Director of Sales στο Kapok HotelΑπάντηση: 28 Ιουλίου 2017
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Η κριτική γράφτηκε 25 Ιουλίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Άξιζε τα λεφτά του την τιμή. Καλή προσοχή και ωραία δωμάτια. Το πρωινό ήταν αρκετά καλή (φρούτα, δημητριακά, ποικιλία από είδη ψωμιού, καφέ και ζεστό τσάι) σερβίρεται στο 8ο όροφο το εστιατόριο με την όμορφη θέα στην πόλη.

Η κριτική γράφτηκε 11 Ιουλίου 2017

Ο σύζυγός μου και εγώ αποφασίσαμε να περάσουμε το σαββατοκύριακο στο Kapok επειδή είχαμε προγραμματίσει να κόμμα το σαββατοκύριακο στην πόλη. Ήταν γρήγορη και δεν υπάρχουν προβλήματα. Όλο το προσωπικό ήταν πολύ φιλικό και ευχάριστο για εμάς. Το δωμάτιο ήταν πολύ άνετο, καθαρό και οφείλω...να πω ότι το μπάνιο σχεδιασμού ήταν καλά μελετημένο του. Συνολικά, έχουμε μια πολύ καλή διαμονή και σίγουρα θα επιστρέψουμε και θα το πρότεινα. Όλο το προσωπικό στα εστιατόρια ήταν εξαιρετική - Kava και Tiki Village. Συνεχίστε την καλή δουλειά Kapok !Περισσότερα

Δείτε περισσότερες κριτικές
Πληροφορίες
Κατηγορία ξενοδοχείου
Ανέσεις
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Υπηρεσία δωματίου
Εστιατόριο
Γυμναστήριο/Αίθουσα άσκησης
Πισίνα
Δωρεάν στάθμευση
Δωρεάν Ίντερνετ υψηλής ταχύτητας (WiFi)
Μπαρ/Lounge
Περιλαμβάνεται πρωινό
Αίθουσα συνεστιάσεων
Αίθουσες συσκέψεων
Εξωτερική πισίνα
Επιχειρηματικό κέντρο με πρόσβαση στο Ίντερνετ
Κλιματισμός
Μεταφορά από/προς αεροδρόμιο
Ξενοδοχείο μη καπνιστών
Πλυντήρια ρούχων σελφ-σέρβις
Πολύγλωσσο προσωπικό
Πρόσβαση-αναπηρικό καρότσι
Υπάλληλος υποδοχής
Υπηρεσία πλυντηρίων
Υπηρεσία στεγνοκαθαριστηρίου
Χώροι συσκέψεων
Στυλ ξενοδοχείου
Για επιχειρηματίες
Τύποι δωματίων
Σουίτες, Δωμάτια μη καπνιζόντων, Οικογενειακά δωμάτια
Κατηγορία ξενοδοχείου
Στυλ ξενοδοχείου
Για επιχειρηματίες
Τύποι δωματίων
Σουίτες, Δωμάτια μη καπνιζόντων, Οικογενειακά δωμάτια
Αριθμός δωματίων
94
Εύρος τιμών
148 $ - 195 $ (Βάσει των μέσων τιμών για ένα Στάνταρ δωμάτιο)
- Γνωστό επίσης ως
Kapok Hotel Port Of Spain
Τοποθεσία
Καραϊβική > Τρινιντάντ και Τομπάγκο > Τρινιντάντ > Port of Spain
Κατηγορία ξενοδοχείου
Στυλ ξενοδοχείου
Για επιχειρηματίες
Τύποι δωματίων
Σουίτες, Δωμάτια μη καπνιζόντων, Οικογενειακά δωμάτια
Αριθμός δωματίων
94
Εύρος τιμών
148 $ - 195 $ (Βάσει των μέσων τιμών για ένα Στάνταρ δωμάτιο)
- Γνωστό επίσης ως
Kapok Hotel Port Of Spain
Τοποθεσία
Καραϊβική > Τρινιντάντ και Τομπάγκο > Τρινιντάντ > Port of Spain
Φωτογραφίες
Από ταξιδιώτες (122)
Δωμάτιο και σουίτα (241)
Δείπνο (84)
Πισίνα και παραλία (24)
Παροχές (47)
Επιχειρηματικό κέντρο και χώροι εκδηλώσεων (5)
Στην περιοχή
Κοντινά ξενοδοχείαΔείτε και τα 47 ξενοδοχεία (Τρινιντάντ)
Chaconia Hotel
42 κριτικές
0,29 χλμ μακριά
Alicia's Palace
74 κριτικές
0,73 χλμ μακριά
The Chancellor Hotel
58 κριτικές
0,93 χλμ μακριά
The Normandie Hotel & Conference Centre
142 κριτικές
1,05 χλμ μακριά
Κοντινά εστιατόριαΠροβολή 423 εστιατορίων: Τρινιντάντ
Chaud
357 κριτικές
1,06 χλμ μακριά
Adam's Bagels
69 κριτικές
1,11 χλμ μακριά
Aioli
367 κριτικές
0,27 χλμ μακριά
Bubbles Blends Basics B3 Limited
5 κριτικές
0,96 χλμ μακριά
Κοντινά αξιοθέαταΠροβολή 165 αξιοθέατων: Τρινιντάντ
The Sangha Trinidad
9 κριτικές
0,3 χλμ μακριά
GO WEST Trinidad & Tobago Yacht
89 κριτικές
1,58 χλμ μακριά
Queen's Park Savannah
550 κριτικές
0,55 χλμ μακριά
Royal Botanical Gardens
298 κριτικές
0,42 χλμ μακριά
Λάβετε γρήγορες απαντήσεις από το προσωπικό του Kapok Hotel και από προηγούμενους πελάτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης
Αυτή είναι η καταχώρισή σας στο TripAdvisor;
Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα. Διεκδικήστε την καταχώρισή σας