Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Aquamarine Hotel

Αποθήκευση
Neratziona Beach, Νεάπολη 230 53 Ελλάδα
Εξασφαλίστε τη χαμηλότερη τιμή από αυτούς τους ιστότοπους
Booking.com
Οι τιμές παρέχονται από τους συνεργάτες μας και αντικατοπτρίζουν τις τιμές των δωματίων ανά διανυκτέρευση, συμπεριλαμβανομένων όλων των φόρων και τελών που είναι γνωστά στους συνεργάτες μας. Ανατρέξτε στους συνεργάτες μας για περισσότερες λεπτομέρειες.
Από ταξιδιώτες (17)
Δωμάτιο και σουίτα (1)
Χώροι για οικογένειες και παιχνίδι (1)
Πώς επηρεάζουν οι πληρωμές σε εμάς τη σειρά των εμφανιζόμενων τιμών. Οι τύποι δωματίων ενδέχεται να ποικίλουν.

Πληροφορίες

Νο 1 από 6 B&B: Νεάπολη
Τοποθεσία
Καθαριότητα
Εξυπηρέτηση
Αξία
Χρήσιμες πληροφορίες
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
ΣΤΥΛ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Χαριτωμένο
Οικογενειακό
Ομιλούμενες γλώσσες
Ελληνικά, Αγγλικά
Παροχές ξενοδοχείου
Δωρεάν πάρκινγκ
Δωρεάν Ίντερνετ υψηλής ταχύτητας (WiFi)
WiFi
Μπαρ / σαλόνι
Εστιατόριο
Παιδικές δραστηριότητες (Κατάλληλο για παιδιά/οικογένειες)
Επιτρέπονται τα κατοικίδια (Κατάλληλο για σκυλιά/κατοικίδια)
Ταράτσα για ηλιοθεραπεία
Χαρακτηριστικά δωματίου
Κλιματισμός
Γραφείο
Υπηρεσία δωματίου
Χρηματοκιβώτιο
Μίνι μπαρ
Ψυγείο
Μπανιέρα / Ντουζιέρα
Δωρεάν είδη προσωπικής περιποίησης
Τηλέφωνο
Πιστολάκι μαλλιών
Εμφάνιση περισσότερων
26κριτικές0ερωτήσεις και απαντήσεις2συμβουλές για τα δωμάτια
Βαθμολογία ταξιδιωτών
  • 18
  • 4
  • 3
  • 0
  • 1
Περίοδος του χρόνου
Τύπος ταξιδιώτη
Γλώσσα
Επιλεγμένα φίλτρα
  • Φιλτράρισμα
  • Ελληνικά
Υπέροχη τοποθεσία, καθαρά μεγάλα και όμορφα δωμάτια με άπλετη θέα στην θάλασσα. Υπέροχοι, φιλόξενοι ιδιοκτήτες! Πολύ όμορφος και άνετος κήπος λ, ιδιαίτερα φιλόξενο ξενοδοχείο και για τους μικρούς μας φίλους! Θα το προτιμήσω σγουρά ξανά! Σας ευχαριστούμε για όλα Πόλα η διαμονή μας ήταν υπέροχη!
Διαβάστε περισσότερα
Απάντηση από: P_Oikonomou, Ιδιοκτήτης στο Aquamarine Hotel
Απαντήθηκε στις 23 Ιουν 2019
Αγαπητή Maria81771, Σας ευχαριστούμε για τα πολύ ευγενικά σας σχόλια. Ήταν χαρά μας που σας είχαμε κοντά μας και χαρήκαμε ιδιαίτερα που γνωρίσαμε το πανέμορφο σκυλάκι σας την Μπέλα!!! Ευχόμαστε στην επόμενη εξόρμησή σας στην Νεάπολη, να μας επισκεφτείτε ξανά. Με εκτίμηση, Πόλα Οικονόμου
Διαβάστε περισσότερα
Τέλειο μέρος... Πολύ καλή εξυπηρέτηση, καθαριότητα, πρωινό, 50 μέτρα από οργανωμένη παραλία, ηρεμία, πολύ κοντά στην Νεάπολη για όποιον θέλει λίγο παραπάνω ένταση, στην ηρεμία του και ακριβώς δίπλα στην Ελαφόνησο και πολλά άλλα μέρη κοντά για να επισκεφτείς... Τι καλύτερο να περιμένω...; Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.
Διαβάστε περισσότερα
Πολύ καλό ξενοδοχείο. Βρίσκεται στα 50 μέτρα από τη θάλασσα και την παραλία του Νερατζιώνα. και είναι ιδανικό για ήσυχες διακοπές, μακριά από τη φασαρία της Νεάπολης. Επίσης βρίσκεται σε κοντινή απόσταση από την Ελαφόνησο και τη Μονεμβασία. Το προσωπικό είναι αρκετά ευγενικό και εξυπηρετικό μιας και πρόκειται για οικογενειακή επιχείρηση.
Διαβάστε περισσότερα
Απαράδεκτη συμπεριφορά από την ιδιοκτήτρια του ξενοδοχείου. Είχαμε μείνει για ένα βράδυ στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο και η ήταν ότι χειρότερο μπορούσε να μας συμβεί. Η ιδιοκτήτρια λοιπόν σε αρνητική κριτική μας θέλησε να μας απάντησει και ήταν άκρως αντί επαγγελματικός ο τρόπος της. Αλλά επειδή μια εικόνα χίλιες λέξεις παραθέτω σε φωτογραφία το σχόλιο. Θέλοντας η ίδια λοιπόν να καλύψει την ανεπάρκεια και της ίδιας και Του καταλύματος της αναφέρει ανακρίβειες και αναλήθειες χωρίς καμία υπόσταση. Και το χειρότερο όλων "ρεζιλευεται" τόσο η ίδια όσο και η οικογενειακή της επιχείρηση λέγοντας πως το σχόλιο έχει γίνει από ανταγωνιστές και για λόγους δυσφήμισης. Σαν επαγγελματίας λοιπόν που η ίδια θεωρεί ότι είναι θα πρέπει να ξέρει να δέχεται ακόμη και την αρνητική κριτική και να μην μπαίνει στην διαδικασία να έρχεται σε αντιπαράθεση με τους πελάτες της. Όλα λοιπόν όντως έχουν και ένα όριο!!!
Διαβάστε περισσότερα
Απαντήθηκε στις 26 Ιουλ 2017
Κύριε chrivafar ή Va ή όποιο άλλο ψευδώνυμο χρησιμοποιείτε, Βλέπουμε πως για ακόμη μια φορά μπαίνετε στη διαδικασία να αποτρέψετε τυχόν υποψήφιους πελάτες να έρθουν στο ξενοδοχείο μας, μέσω άλλου καναλιού κρατήσεων. Με αυτό το τρόπο εσείς ο ίδιος αποδεικνύετε ότι ο σκοπός της αρνητικής "κρητικής" που κάνατε την πρώτη φορά είναι η δυσφήμιση και η αποτροπή όσων διαβάσουν τα σχόλιά σας να επισκεφθούν το ξενοδοχείο μας, και όχι η εποικοδομητική κριτική που επιζητούμε κάθε φορά από τους πελάτες μας προκειμένου να βελτιώνουμε το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Όσον αφορά το σχόλιο σας για ανακρίβειες, αναλήθειες και χωρίς υπόσταση απαντήσεις, αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό και εξαρτάται από το λόγο που κάνει κάποιος ένα σχόλιο εξαρχής. Τέλος, ως προς το σχόλιό σας περί "ρεζιλέματος", προφανώς όταν κάποιος απαντά επώνυμα ως ξενοδοχείο μπαίνει στη διαδικασία της έκθεσης και της κριτικής, αλλά οι ανυπόστατες και κακόβουλες κριτικές δεν πρέπει να μένουν αναπάντητες. Η ανωνυμία του Internet και η χρήση ψευδωνύμων προστατεύει από αυτόν τον κίνδυνο. Άλλο η αρνητική κριτική και άλλο η δυσφήμιση. Ευτυχώς οι υποψήφιοι πελάτες μας βλέπουν πάντα το σύνολο των κριτικών, όπου οι περισσότερες που έχουμε λάβει είναι θετικές, καθώς και ότι έχουμε τακτικούς πελάτες που μας επισκέπτονται κάθε χρόνο. Επίσης όλοι οι υποψήφιοι πελάτες διαθέτουν κριτική ικανότητα. Ως επαγγελματίες που είμαστε, κατά την διαμονή σας δεν προσπαθήσαμε να έρθουμε σε αντιπαράθεση μαζί σας, αλλά μάλιστα προτείναμε να σας αλλάξουμε δωμάτιο κάτι που φυσικά δεν το αντιληφθήκατε και το θεωρήσατε ως αντιεπαγγελματικό. Όσον αφορά για την εικόνα που παραθέσατε με την απάντησή μας σε προηγούμενη "κριτική" σας σε άλλο κανάλι κρατήσεων, σας ευχαριστούμε ιδιαίτερα γι'αυτό διότι μας βγάλατε από τον κόπο να περιγράψουμε ξανά το ιστορικό της μιας βραδιάς διαμονής σας και την γενικότερη στάση σας απέναντί μας. Πραγματικά λυπούμαστε που αντιμετωπίζουμε για δεύτερη φορά αυτή την κατάσταση. Με εκτίμηση, εκ της δ/σεως
Διαβάστε περισσότερα
Έχουμε μείνει σε αυτό το ξενοδοχείο 2 φορες (Αυγουστος 2016 και 2015), και τις δύο λόγω πληρότητας του Limira μέσα στη Νεάπολη. Η εικόνα δεν άλλαξε μέσα σε 1 χρόνο, παραθέτω τα θετικά και αρνητικά: Θετικά 1. Καινούριες και καλοφτιαγμένες εγκαταστάσεις 2. Μοντέρνα, καλοσχεδιασμένα δωμάτια με καινούριο εξοπλισμο (τηλεοράσεις, κλιματιστικα κλπ) και πεντακάθαρα 3. Πεντακάθαρα μοντέρνα μπάνια 4. Εξαιρετική ποιότητα ύπνου, καλό κρεβάτι, ησυχία. 5. Ωραία θέα, όλα τα δωμάτια βλέπουν θάλασσα. 6. Καλή και ήσυχη τοποθεσία για χαλάρωση (σχεδόν πάνω στη θάλασσα) 7. Τεράστιος χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων με σκιά Αρνητικα 1. Πρωινό, φτωχό έως ανύπαρκτο. Την δεύτερη φορα που πήγαμε, γνωρίζοντας αυτο, κλεισαμε δωμάτια χωρις πρωινό και πηγαιναμε αλλου καφέ και πρωινο. 2. Μακρυά απο οποιοδήποτε μαγαζι, ταβέρνα κλπ - υποχρεωτικές μετακινήσεις με αυτοκίνητο και για τα πιο απλα (πχ πρωινο καφε...) και δύσκολο να το βρεις 3. Εξυπηρέτηση στο εστιατόριο - μπάρ ανύπαρκτη. Ένας άνθρωπος μόνο, με τα τραπέζια μετά την αποχωρηση του προηγούμενου πελατη να μένουν ακαθάριστα, και να γεμιζουν μυγες περαν του οτι δεν μπορεις να καθισεις οπου θες (πχ σκια...) 4. Η υποδοχή είναι από την πίσω μερια του συμπλεγματος - πρεπει να ψάξεις λίγο 5. Περιβαλλοντας χώρος πληρως εγκαταλελλειμένος, ακούρεφτο γκαζον, κ.α. Γενικη εικόνα εγκατάληψης. Έχει μέχρι και μινι παιδικη χαρα, αλλα χωρις καμία σκια, και εγκαταλελλειμενη... 6. Μη προσοχή σε μικρές λεπτομέρειες (πχ ενημερωτικα σημειώματα στα δωμάτια, κακομεταφρασμενα στα αγγλικα) - γενικως προχειρότητα στα λειτουργικά θέματα 7. Έλλειψη υπαλλήλων - μαλλον ειναι μόνο η οικογενεια (2 αδερφια και γονεις) και δείχνει παραμελημένο παρά την πολυ καλη ποιοτητα κατασκευής του Είναι προφανώς οικογενειακή επιχείρηση και με τον τροπο που λειτουργει μπορεί και προσφέρει πολυ καλές τιμές (ειναι όντως καλες). Αλλά έχει τοσο μεγάλη προοπτικη, που είναι κρίμα. Δεν μπορώ να πώ οτι δεν θα ξαναπάμε γιατί μας αρέσει πολυ η περιοχή, αλλά θα ειναι πάλι 2η επιλογή αν δεν βρούμε αλλού... Μακάρι την επόμενη φορά που θα τύχει να πάμε να έχουν βελτιωθεί λίγο τα πράγματα, γιατι πραγματικά αξίζει
Διαβάστε περισσότερα
Απαντήθηκε στις 20 Οκτ 2016
Κύριε Ioanni T ευχαριστούμε για την κριτική σας. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που σας αρέσει η περιοχή που βρίσκεται το ξενοδοχείο μας, καθώς και οι εγκαταστάσεις του και τα δωμάτια. Όσον αφορά τα αρνητικά σχόλια που παραθέσατε, θέλουμε να πιστεύουμε ότι έγιναν καλοπροαίρετα, οφείλουμε όμως να πούμε ότι τα βρήκαμε αρκετά αυστηρά!! Επιπλέον, διαβάζοντας κάποιος όλο το σχόλιό σας, ίσως και να νομίσει ότι κάνετε διαφήμιση σε συγκεκριμένο ξενοδοχείο στο κέντρο της Νεάπολης (μιας και αναγράψατε το όνομά του) και δυσφήμηση στο δικό μας, τουλάχιστον ως προς τις υπηρεσίες μας. Το ξενοδοχείο που αναφέρατε ως πρώτη σας επιλογή είναι αρκετές δεκαετίες στο χώρο και δεν έχει ανάγκη από διαφήμιση. 1) Το πρωινό: Ανύπαρκτο δεν είναι σε καμία περίπτωση. Ο μπουφές μας για 3 αστέρων ξενοδοχείο, περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα και κοστίζει μόλις 5,00 ευρώ το άτομο. Δεν μας αναφέρετε πιο πάνω τι ακριβώς θα θέλατε στο πρωινό σας και δεν μπορέσαμε να σας στο παρέχουμε. Λειτουργεί στο χώρο μας snack -cafe και θα μπορούσατε να παραγγείλετε ό,τι καφέ θέλατε ή κάποιο τοστ, ομελέτα κλπ. Απλά δεν μας ενημερώσατε. Επίσης δεν μας διευκρινίσατε εκεί που " αναγκαστήκατε" να πάτε για καφέ και πρωινό τι ακριβώς παραγγέλνατε (που δεν το είχαμε εμείς) και μάλιστα κόστιζε λιγότερο από 5,00 ευρώ το άτομο; 2) Η περιοχή είναι ήσυχη (κάτι που σας άρεσε) διότι δεν έχει, όντως τριγύρω μας μαγαζιά, ταβέρνες κλπ. Διαφορετικά δεν θα ήταν ήσυχη. Υπήρχε μια πολύ καλή ταβέρνα πολύ κοντά μας που δεν άνοιξε τα 2 τελευταία καλοκαίρια. Σε αυτό όμως δεν ευθύνεται το ξενοδοχείο μας. 3) Το καλοκαίρι του 2015 είχαμε λειτουργήσει εστιατόριο με μαγειρευτό φαγητό και το 2016 είχαμε πιτσαρία και φαγητά της ώρας. Το να μην υπήρχε κάποιος στον χώρο θα ήταν κάπως άτοπο! Στον χώρο του ξενοδοχείου είμαστε όλοι από τις 08:00 το πρωί (μπορεί και νωρίτερα) μέχρι αργά το βράδυ. Τουλάχιστον εγώ που είμαι στην υποδοχή δεν λείπω καθόλου. Συνεπώς εάν θέλατε κάτι π.χ από το cafe-bar θα μπορούσατε να απευθυνθείτε μπροστά στην υποδοχή, είτε ακόμη να παραγγείλετε και από το εσωτερικό τηλέφωνο του δωματίου σας, κάτι που κάνουν οι περισσότεροι πελάτες μας. Προφανώς δεν το σκεφτήκατε. Πώς ξέρετε ότι τα τραπέζια έμεναν ακαθάριστα και μάλιστα γέμιζαν μύγες ( ;; ) από τη στιγμή που λέτε ότι δεν κατεβαίνατε στο χώρο του ξενοδοχείο για πρωινό; (αφού δεν παίρνατε πρωινό). Ειδικά φέτος (το 2016) είχαμε μια επιπλέον υπάλληλο που ήταν μόνιμα την ώρα του πρωινού και αναπλήρωνε τον μπουφέ και μάζευε διαρκώς τα τραπέζια. Μάλλον κάτι θα έχετε μπερδέψει! Την ώρα του πρωινού (08:00-11:00) δεν μπορούσατε να καθίσετε όπου θέλατε διότι κατέβαιναν σχεδόν όλοι μας οι πελάτες για να πάρουν το πρωινό τους. Υπάρχουν 2 ημιυπαίθριοι χώροι σκιεροί καθώς και ένα μέρος του μπροστινού χώρου. Στο άμεσο μέλλον θα φτιάξουμε περισσότερους χώρους με σκιά. 4) Η είσοδος του ξενοδοχείου καθώς μπαίνετε με το αυτοκίνητό σας, σας βγάζει ακριβώς έξω από την reception. Διαφορετικά υπάρχουν πολλές πόρτες γύρω-γύρω οι οποίες με τη σειρά τους οδηγούν στη reception. Αρχιτεκτονικά δεν είναι πάντα απαραίτητο ούτε και πάντα καλαίσθητο η υποδοχή να βρίσκεται μπροστά. 5) Το γκαζόν είναι κάτι που μεγαλώνει με πολύ γρήγορους ρυθμούς και δεν είναι πάντα εφικτό να είναι κουρεμένο στην εντέλεια. Αυτό δε σημαίνει ότι ο χώρος βρίσκεται σε πλήρη εγκατάλειψη !!!! Αυτό για το 2015, διότι τουλάχιστον το καλοκαίρι που μας πέρασε (2016) το γκαζόν ήταν πάντα κουρεμένο. Όσον αφορά την έλλειψη σκιάς στη δική μας παιδική χαρά, εάν προσέξατε ούτε οι 2 παιδικές χαρές που βρίσκονται στη Νεάπολη δεν έχουν σκιά. Συγκεκριμένα δεν έχουμε δει ποτέ καμία παιδική χαρά να έχει στέγαστρα. Τι εννοείτε ότι είναι εγκαταλελειμμένη; 6) Τα ενημερωτικά σημειώματα που υπάρχουν στα δωμάτια, π.χ πίσω από την πόρτα, μέσα στο μπάνιο και πάνω στο κομοδίνο είναι γραμμένα στα ελληνικά και στα αγγλικά. Πριν τα τυπώσουμε συμβουλευτήκαμε κάποιον που ήξερε άριστα αγγλικά. Αυτό σαν διαδικασία δεν είναι κάτι "πρόχειρο". Σημαίνει ότι το προσέξαμε. Τι εννοείτε "..γενικώς προχειρότητα σε λειτουργικά θέματα" ; δεν είστε συγκεκριμένος. 7) Υπάρχουν 3 υπάλληλοι (2 καθαρίστριες και 1 για το πρωινό και κουζίνα) συν εμάς που είμαστε οι ιδιοκτήτες (4 άτομα). Άρα είμαστε σύνολο 7 άτομα για ένα ξενοδοχείο 21 δωματίων. Προφανώς υπάρχει προσωπικό εκτός από εμάς, διότι δεν θα προλαβαίναμε να κάνουμε π.χ καθαρισμούς δωματίων, χώρων κλπ. Τέλος, πρέπει να πούμε ότι είμαστε έκπληκτοι με ορισμένα από τα αρνητικά σας σχόλια, διότι κατά την διάρκεια της διαμονής σας, το 2015 αλλά και το 2016, δεν είχατε αναφέρει τίποτα σε εμάς τους ίδιους ούτως ώστε να σας εξυπηρετήσουμε άμεσα και να κάνουμε την διαμονή σας καλύτερη. Θα βοηθούσε καλύτερα η προσωπική επικοινωνία κατά την διάρκεια της διαμονής, καθώς έχει σημασία να γνωρίζουμε ποιος είναι ο πελάτης μας. Μια προσωπική επικοινωνία δεν μας αφήνει περιθώρια να πιστέψουμε ότι μια παρατήρηση είναι κακοπροαίρετη. Δεν βοηθάει ιδιαίτερα ένα ανώνυμο σχόλιο μετά από περίπου 2 μήνες από την αναχώρησή σας. Παρόλα αυτά σας ευχαριστούμε και πάλι για το σχόλιό σας και σας ευχόμαστε να βρίσκετε πάντα διαθεσιμότητα σε ξενοδοχεία που καλύπτουν τις απαιτήσεις σας, σε κάθε προορισμό σας. Με εκτίμηση, Π. Οικονόμου
Διαβάστε περισσότερα
Προηγούμενο
ΕΥΡΟΣ ΤΙΜΩΝ
61 $ - 108 $ (Βάσει των μέσων τιμών για ένα Στάνταρ δωμάτιο)
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ
ΕλλάδαΠελοπόννησοςΠεριοχή ΛακωνίαςΝεάπολη
ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ
21
Πληρωμές που πραγματοποιούνται από συνεργάτες επηρεάζουν τη σειρά των εμφανιζόμενων τιμών και, για σειρές ταξινόμησης προτεινόμενων ή διαφημιζόμενων, οι πληρωμές των συνεργατών ενδέχεται να επηρεάζουν επίσης τη σειρά των αναφερόμενων καταλυμάτων.
Αυτή είναι η καταχώρισή σας στο Tripadvisor;

Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα.

Διεκδικήστε την καταχώρισή σας
Συχνές ερωτήσεις για το Aquamarine Hotel
Ποια δημοφιλή αξιοθέατα είναι κοντά στο Aquamarine Hotel;
Στα κοντινά αξιοθέατα περιλαμβάνονται τα εξής: Κάστρο της Μονεμβασιάς (6,2 χλμ.), Αγία Σοφία (5,9 χλμ.) και Εκκλησία του Ελκόμενου Χριστού (6,2 χλμ.).
Ποιες είναι μερικές από τις παροχές στο Aquamarine Hotel;
Μερικές από τις δημοφιλέστερες παροχές που προσφέρονται περιλαμβάνουν τις εξής: δωρεάν wifi, εστιατόριο και μπαρ.
Ποιες είναι οι διαθέσιμες παροχές δωματίων στο Aquamarine Hotel;
Στις κορυφαίες παροχές των δωματίων περιλαμβάνονται οι εξής: μίνι μπαρ, κλιματισμό και ψυγείο.
Ποιες επιλογές φαγητού και ποτού είναι διαθέσιμες στο Aquamarine Hotel;
Οι πελάτες κατά τη διάρκεια της διαμονής τους μπορούν να απολαύσουν τις εξής παροχές εστίασης: εστιατόριο και μπαρ.
Υπάρχει διαθέσιμο πάρκινγκ στο Aquamarine Hotel;
Ναι, διατίθεται δωρεάν πάρκινγκ για τους πελάτες.
Ποια εστιατόρια είναι κοντά στο Aquamarine Hotel;
Μεταξύ των εστιατορίων σε βολική τοποθεσία είναι τα εξής: Βόλτες, Ματθαίος και Έμβασις.
Επιτρέπονται τα κατοικίδια στο Aquamarine Hotel;
Ναι, τα κατοικίδια επιτρέπονται κανονικά, αλλά είναι πάντα καλό να καλείτε εκ των προτέρων για να το επιβεβαιώσετε.
Ποιες γλώσσες μιλά το προσωπικό του Aquamarine Hotel;
Το προσωπικό μιλά πολλές γλώσσες, όπως αγγλικά και ελληνικά.
Υπάρχει κάποιο ιστορικό αξιοθέατο κοντά στο Aquamarine Hotel;
Σε πολλούς ταξιδιώτες αρέσει να επισκέπτονται το εξής ιστορικό αξιοθέατο: Liotrivi Monemvasia - Historical Mansion (9,5 χλμ.).
Είναι το Aquamarine Hotel προσβάσιμο;
Ναι, προσφέρει τις εξής παροχές προσβασιμότητας: πρόσβαση για αναπηρικό καρότσι και δωμάτια με πρόσβαση για άτομα με αναπηρία. Για συγκεκριμένα ερωτήματα, σας προτείνουμε να καλέσετε εκ των προτέρων για να επιβεβαιώσετε.