Δε καταλαβαίνω οι υπόλοιποι ταξιδιώτες τι στάνταρ έχουν στη διαμονή τους πάντως τα σχόλια δε μπορούν να έχουν τόσο μεγάλη απόκλιση μεταξύ τους.. Το ξενοδοχείο ναι είναι κοντά στη θάλασσα αλλά είναι άθλιο, βρώμικο και είναι η κλασσική ελληνική πατέντα, είχαμε ένα κοτετσι και το κάναμε ξενοδοχείο και ο βλακας ο τουρίστας ας πληρώσει όσο να ναι... Απαράδεκτο..
Η κράτησή μου στο narkissos hotel πραγματοποιήθηκε τέλος Μαΐου καθώς υπήρξε προσφορά μη αναστρέψιμης τιμής. Κατά την άφιξη μου στη Σκόπελο τη Δευτέρα 13 Αυγούστου παρατήρησα στην είσοδο του καταλύματος ότι βρίσκεται σε αναζήτηση πωλητή (Υπάρχει διαθέσιμη φωτογραφία στο Google Business). Καθώς μπήκαμε στο χώρο του ξενοδοχείου αντίκρισα μία ακατάστατη & σκοτεινή reception όπου καθόταν ο υπεύθυνος του καταλύματος. Τον ενημέρωσα για την κράτησή μου και χωρίς να με ενημερώσει για κάτι άλλο ξεκίνησε για να με πάει στο δωμάτιο που είχα κάνει κράτηση. Στη διαδρομή περάσαμε από το bar/lounge που αναφέρεται στην περιγραφή και αντίκρισα μία κατάσταση με πεταμένα τραπέζια, έλλειψη φωτισμού, νερά στο πάτωμα ενώ ο κήπος που αναφέρεται στην περιγραφή βρισκόταν σε μία αντίστοιχη κατάσταση. Καθώς ανεβήκαμε τα σκαλιά για να φτάσουμε στο δωμάτιο αντικρίσαμε τριγύρω πεταμένα τραπέζια και σιδερένιες σκάλες. Φτάνοντας στο δωμάτιο ο υπεύθυνος μου άνοιξε, είπε αυτό είναι και έφυγε. Καθώς περίμενα μία διαφορετική αντιμετώπιση και διαμονή κάθισα στο κρεβάτι - όπου βρήκα τρίχες στα σεντόνια - και αναζήτησα στη σελίδα σας εναλλακτική διαμονή για τις επόμενες ημέρες παραμονής στη Σκόπελο. Την Τρίτη το μεσημέρι έλαβα μία ειδοποίηση ότι η κράτηση μου ακυρώθηκε καθώς δεν είχα κάνει check in στο κατάλυμα. Ακόμα αναρωτιέμαι πως γίνεται να μην έκανα check-in αφού είχα τα κλειδιά στα χέρια μου. Στη συνέχεια η Ελληνική υποστήριξη booking.com με συμβούλεψε να επικοινωνήσω με τον υπεύθυνο του καταλύματος για να λυθεί το θέμα μεταξύ μας. Τον κάλεσα και παρακάτω σας αναφέρω μερικές από τις εκφράσεις που μου ανέφερε: “Έκανες την κράτηση ώστε να έχεις την ασφάλεια ότι θα έχεις κάπου να μείνεις και μετά να το ακυρώσεις μόλις βρεις αλλού” “Τι σημασία έχουν οι φωτογραφίες, στους όρους χρήσης τα περιγράφω αναλυτικά (μέχρι και αυτή τη στιγμή δεν αναφέρεται πουθενά σε εμφανές σημείο στο site σας ότι δεν λειτουργεί το bar που εμφανίζεται)” “Βρες κάποιον άλλον να το δώσεις και εγώ σου επιστρέφω τα χρήματα” “Άμα είχα στη φωτογραφία και μία κοπέλα θα περίμενες να βρεις και την κοπέλα στο δωμάτιο;” !!! Το αποτέλεσμα όλης της περιπέτειας ήταν η μη επιστροφή των χρημάτων, η αναζήτηση νέου ξενοδοχείου την πιο δύσκολη περίοδο και κάκιστη συμπεριφορά (ούτε απόδειξη δεν έχουμε λάβει).…
Πολύ καλό κατάλυμμα.. καθαρό, περιποιημένο,με άνετο πάρκινγκ &υπέροχη παραλία ακριβώς απέναντι.πιστεύω από τις καλύτερες τοποθεσίες του νησιού.ο ιδιοκτήτης πολύ εξυπηρετικός.σε κοντινή απόσταση καφέ,μαγαζιά και σούπερ μάρκετ.το συστήνω ανεπιφύλακτα
Πήγαμε δυο ζευγάρια...σε δυο διαφορετικά δωμάτια...το άλλο ζευγαρι είχε θέματα καθαριότητας...μπορω όμως να το καταλάβω γιατί μόλις φτάσαμε καθάριζαν το δωμάτιο τους οποτε λογικά δεν πρόλαβαν καποιες λεπτομέρειες...το μονο θέμα ηταν οτι ο ιδιοκτητης φώναζε μπροστά στους πελάτες το προσωπικό κάτι το οποίο το θεωρώ απαράδεκτο... Κατα τ'αλλα ηταν ωραίο δωμάτιο για καλοκαιρινούς μηνες με όλες τις ανέσεις κλιματιστικό τηλεόραση ψυγείο...
Καλο δωματιο και καθαρο.Ειναι πανω στο δρομο αλλα δεν ειναι ενοχλητικο.Εχει παρκιν και ειναι διπλα στην τρομερη παραλια του πανορμου(δεν εχει θεα στη θαλασσα).Εχει πολυ πρασινο και πολλα κουνουπια.Οικονομικο γενικα
Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα.
Διεκδικήστε την καταχώρισή σας