Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Αποθήκευση
Από ταξιδιώτες (51)
Δωμάτιο και σουίτα (266)
Δείπνο (24)
Επισκόπηση
  • Εξαιρετικό33%
  • Πολύ καλό42%
  • Μέτριο23%
  • Ανεπαρκές1%
  • Πολύ κακό1%
Όνομα/διεύθυνση στην τοπική γλώσσα
ΠΑΡΟΧΕΣ
Δωρεάν WiFi
Μπουφές πρωινού
Κλιματισμός
Δωμάτια μη καπνιζόντων
Πολύγλωσσο προσωπικό
Υπηρεσία στεγνοκαθαριστηρίου
Πλυντήρια ρούχων σελφ-σέρβις
Ξενοδοχείο 3 αστέρων
Περισσότερες λεπτομέρειες
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"moduleList":["handlers"]},"scriptFlags":null}
Φιλτράρισμα κριτικών
52 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
17
24
11
0
0
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΕλληνικά
Περισσότερες γλώσσες
17
24
11
0
0
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΕλληνικά
Ενημέρωση λίστας...
1 - 5 από 52 κριτικές
Η κριτική γράφτηκε 11 Ιουλίου 2016

Πάρα πολύ ευγενικό το προσωπικό, πεντακάθαροι χώροι, πολύ χορταστικό ευρωπαικό πρωινό. Η καλύτερη επιλογή για όποιος επισκέπτεται το Τόκιο. το σημείο στο οποίο βρίσκεται το ξενοδοχείο εξυπηρετεί πάρα πολύ για βόλτα στην Akihabara χωρίς να απαιτείται φυσικά μετρό ενώ γύρω υπάρχουν πολλά μαγαζιά καφέ και...Περισσότερα

1  Ευχαριστούμε, Ζωή Τ
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 10 Ιουλίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Περισσότερα

Απάντηση από: hotel_the_b, 支配人 στο the b tokyo ochanomizuΑπάντηση: 19 Ιουλίου 2017
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 2 Ιουλίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Περισσότερα

Απάντηση από: hotel_the_b, 支配人 στο the b tokyo ochanomizuΑπάντηση: 19 Ιουλίου 2017
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 13 Απριλίου 2017

Περισσότερα

Απάντηση από: hotel_the_b, フロント オフィス マネージャー στο the b tokyo ochanomizuΑπάντηση: 18 Απριλίου 2017
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 11 Απριλίου 2017

Περισσότερα

Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με αυτό το ξενοδοχείο
Απάντηση από: hotel_the_b, フロント オフィス マネージャー στο the b tokyo ochanomizuΑπάντηση: 18 Απριλίου 2017
Μετάφραση Google

Περισσότερα

Δείτε περισσότερες κριτικές
Πληροφορίες
Βραβεία και αναγνώριση
Πιστοποιητικό Διάκρισης
Παροχές
Κορυφαίες παροχές
Δωρεάν Ίντερνετ υψηλής ταχύτητας (WiFi)
Ανέσεις
Υπηρεσία πλυντηρίων
Πολύγλωσσο προσωπικό
Πλυντήρια ρούχων σελφ-σέρβις
Υπηρεσία στεγνοκαθαριστηρίου
Παροχές δωματίου
Κλιματισμός
Ψυγείο μέσα στο δωμάτιο
Λεπτομέρειες
Εύρος τιμών
61 $ - 166 $ (Βάσει των μέσων τιμών για ένα Στάνταρ δωμάτιο)
Κατηγορία ξενοδοχείου
Τύποι δωματίων
Δωμάτια μη καπνιζόντων, Διαθέσιμα δωμάτια καπνιζόντων
Λεπτομέρειες
Εύρος τιμών
61 $ - 166 $ (Βάσει των μέσων τιμών για ένα Στάνταρ δωμάτιο)
Κατηγορία ξενοδοχείου
Τύποι δωματίων
Δωμάτια μη καπνιζόντων, Διαθέσιμα δωμάτια καπνιζόντων
Από ταξιδιώτες (51)
Δωμάτιο και σουίτα (266)
Δείπνο (24)
Παροχές (13)
Λάβετε γρήγορες απαντήσεις από το προσωπικό του the b tokyo ochanomizu και από προηγούμενους πελάτες.
Σημείωση: η ερώτησή σας θα δημοσιευθεί στη σελίδα Ερωτήσεις & Απαντήσεις.
Υποβολή
Οδηγίες δημοσίευσης
Αυτή είναι η καταχώρισή σας στο TripAdvisor;
Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα. Διεκδικήστε την καταχώρισή σας