Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.
Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Οι πιο πρόσφατες κριτικές. Οι χαμηλότερες τιμές. Το ιδανικό μέρος για να βρείτε ξενοδοχεία και να κάνετε κράτηση.

Hotel Kazurabashi

Προβολή τιμών
Νο 1 από 17 B&B για: Miyoshi
Πιστοποιητικό διάκρισης
Προσθέστε ημερομηνίες για να βρείτε τις χαμηλότερες τιμές
Με την υποστήριξη του Ραντάρ Τιμών
Άφιξη Αναχώρηση
1 δωμάτιο 2 ενήλικες 0 παιδιά
Πραγματοποιούμε αναζήτηση σε πάνω από 200 ιστότοπους, για να βρούμε τις πιο πρόσφατες και τις πιο χαμηλές τιμές.
Επαγγελματικές εικόνες
Hotel Kazurabashi
Προβολή χάρτη
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"}},"scriptFlags":null,"containerClass":null}
Προσθήκη φωτογραφίας Γράψτε μια κριτική

105 κριτικές από την κοινότητά μας στο TripAdvisor

Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα
  • Περισσότερα
Φιλτράρισμα κατά: Ελληνικά
Hotel Kazurabashi: Ξεκινήστε την κριτική σας
 Επιλέξτε μια βαθμολογία
Χονγκ Κονγκ, Κίνα
Η κριτική γράφτηκε 13 Σεπτεμβρίου 2016
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Εμφάνιση μηχανικών μεταφράσεων

 Αναφορά
Ο/η kazurabashi, マネージャー του Hotel Kazurabashi, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτική
Μετάφραση Google

Κερνς, Αυστραλία
Η κριτική γράφτηκε 12 Σεπτεμβρίου 2016 μέσω κινητής συσκευής
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Εμφάνιση μηχανικών μεταφράσεων

 Αναφορά
Ο/η kazurabashi, マネージャー του Hotel Kazurabashi, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτική
Μετάφραση Google

Η κριτική γράφτηκε 17 Αυγούστου 2016
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Εμφάνιση μηχανικών μεταφράσεων

 Αναφορά
Ο/η kazurabashi, マネージャー του Hotel Kazurabashi, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτική
Μετάφραση Google

Χονγκ Κονγκ, Κίνα
Η κριτική γράφτηκε 3 Αυγούστου 2016
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Εμφάνιση μηχανικών μεταφράσεων

 Αναφορά
Ο/η kazurabashi, マネージャー του Hotel Kazurabashi, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτική
Μετάφραση Google

Χονγκ Κονγκ, Κίνα
Η κριτική γράφτηκε 5 Ιουλίου 2016
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Εμφάνιση μηχανικών μεταφράσεων

 Αναφορά
Ο/η kazurabashi, マネージャー του Hotel Kazurabashi, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτική
Μετάφραση Google

Νέα Υόρκη, Νέα Υόρκη
Η κριτική γράφτηκε 26 Απριλίου 2016
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Εμφάνιση μηχανικών μεταφράσεων

 Αναφορά
Ο/η kazurabashi, マネージャー του Hotel Kazurabashi, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτική
Μετάφραση Google

Σιγκαπούρη, Σιγκαπούρη
Η κριτική γράφτηκε 20 Μαρτίου 2016
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Εμφάνιση μηχανικών μεταφράσεων

 Αναφορά
Ο/η kazurabashi, マネージャー του Hotel Kazurabashi, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτική
Μετάφραση Google

Singapore
Η κριτική γράφτηκε 12 Ιανουαρίου 2016 μέσω κινητής συσκευής
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Εμφάνιση μηχανικών μεταφράσεων

 Αναφορά
Ο/η kazurabashi, マネージャー του Hotel Kazurabashi, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτική
Μετάφραση Google

Singapore
Η κριτική γράφτηκε 2 Δεκεμβρίου 2015
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Εμφάνιση μηχανικών μεταφράσεων

 Αναφορά
Χονγκ Κονγκ, Κίνα
Η κριτική γράφτηκε 24 Νοεμβρίου 2015
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Εμφάνιση μηχανικών μεταφράσεων

 Αναφορά

160 φωτογραφίες αυτού του ξενοδοχείου

Φωτογραφίες ταξιδιωτών: Δείτε τι είδαν οι ταξιδιώτες σαν και εσάς

Προβλήθηκε
Όλες οι φωτογραφίες ταξιδιωτών (152)
Προβλήθηκε
Θέα από το δωμάτιο (5)
Προβλήθηκε
Δείπνο (21)
Προβλήθηκε
Ξενοδοχείο και εγκαταστάσεις (15)
Προβλήθηκε
Μπάνιο (11)
Προβλήθηκε
Δωμάτιο/σουίτα (9)
Προβλήθηκε
Περιοχή πισίνας/παραλίας (9)
Προβλήθηκε
0:48
Βίντεο (1)
Προβλήθηκε
Άλλο (81)

Φωτογραφίες από τη διεύθυνση: Ευγενική χορηγία του διευθυντή της επιχείρησης

Προβλήθηκε
Όλες οι φωτογραφίες εκ μέρους της διεύθυνσης (8)
Προβλήθηκε
Ξενοδοχείο και εγκαταστάσεις (1)
Προβλήθηκε
Δωμάτιο/σουίτα (1)
Προβλήθηκε
Δείπνο (1)
Προβλήθηκε
Άλλο (5)

Κοντά σε: Hotel Kazurabashi

Κοντινά εστιατόρια με τη μεγαλύτερη βαθμολογία

Παροχές

Σημαντικότερα χαρακτηριστικά
  • Δωρεάν στάθμευση
  • Εστιατόριο
  • Δωρεάν Ίντερνετ υψηλής ταχύτητας (WiFi)
Δραστηριότητες
  • Εστιατόριο
Τύποι δωματίων
  • Δωμάτια μη καπνιζόντων
  • Διαθέσιμα δωμάτια καπνιζόντων
Στο δωμάτιό σας
  • Κλιματισμός
  • Ψυγείο μέσα στο δωμάτιο
Ίντερνετ
  • Δωρεάν Ίντερνετ
  • Δωρεάν Ίντερνετ υψηλής ταχύτητας (WiFi)
Υπηρεσίες
  • Δωρεάν στάθμευση

Πρόσθετες πληροφορίες για το Hotel Kazurabashi

Διεύθυνση: 33-1, Zentoku, Nishiiyayamamura, Miyoshi 778-0102, Tokushima Prefecture
Περιοχή: Ιαπωνία > Σικόκου > Tokushima Prefecture > Miyoshi
Εύρος Τιμών: 267 € - 463 € (Βάσει των μέσων τιμών για ένα Στάνταρ δωμάτιο)
Κατηγορία Ξενοδοχείου:3 αστέρων — Hotel Kazurabashi 3*
Αριθμός δωματίων: 28
Επιλογές κράτησης:
Το TripAdvisor είναι περήφανο που συνεργάζεται με: Booking.com, Expedia, Orbitz, Travelocity, Rakuten, Hotels.com, TripOnline SA, JAPANiCAN, Agoda, Ctrip TA και HotelQuickly. Αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιείτε τις κρατήσεις σας στο Hotel Kazurabashi με απόλυτη εμπιστευτικότητα. Βοηθούμε εκατομμύρια ταξιδιώτες κάθε μήνα να βρουν το ιδανικό ξενοδοχείο για τις διακοπές τους και τα επαγγελματικά ταξίδια τους, πάντα με τις καλύτερες προσφορές και μειωμένες τιμές.
Αυτή είναι η καταχώρισή σας στο TripAdvisor;
Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα.
Διεκδικήστε την καταχώρισή σας

Ερωτήσεις & Απαντήσεις

Δείτε τις ερωτήσεις των ταξιδιωτών και τις απαντήσεις από το προσωπικό του ξενοδοχείου Hotel Kazurabashi και άλλους ταξιδιώτες.
4 ερωτήσεις
Κάντε μια ερώτηση
Έχετε απορίες; Λάβετε απαντήσεις από το προσωπικό του Hotel Kazurabashi και από προηγούμενους πελάτες.
Οδηγίες δημοσίευσης
Συνηθισμένες ερωτήσεις:
  • Μπορούμε να αγοράσουμε εισιτήρια για τα τοπικά αξιοθέατα στη ρεσεψιόν;
  • Το ψυγειάκι είναι διαθέσιμο επί πληρωμή;
  • Τι ώρα ανοίγει η πισίνα κάθε μέρα;