Ενημερώστε την καταχώρισή σας

Τώρα που έχετε διεκδικήσει το εστιατόριό σας στο Tripadvisor, ενημερώστε την καταχώρισή σας στο Tripadvisor με βάση αυτά τα μυστικά και τις συμβουλές μας.

Ενημερώστε την καταχώρισή σας

How to Create a Contactless Menu with Tripadvisor

How to Create a Contactless Menu with TripadvisorStep-by-step instructions on how to create a Contactless Menu for your restaurantCleanliness and safety are top priorities for diners as they look to eat out at restaurants again. In fact, more than a third of consumers (35%) say they will put an emphasis on dining at restaurants that keep customers safe.1 These additional safety precautions can include providing hand sanitizer to customers, disinfecting tables and chairs between guests, frequently sanitizing high contact areas and more. Learn how to add your safety measures to your Tripadvisor listing here.

Menus are one of the most handled items in a restaurant. To help keep your staff and customers safe, Tripadvisor has launched a new way to create Contactless Menus directly from your Management Center. This new feature is free to any restaurant that has added a menu link to its Tripadvisor listing. After logging into the Management Center, follow these simple steps to create your Contactless Menus:

  1. Create your QR code: Hover over "Manage Listing" in the top navigation bar and click "Menu" to upload a link to your online menu. If you’ve previously added your menu, make sure your link is up to date. Once you’ve added your menu link, your QR code will be generated.
  2. Print your QR code: Choose to either print the code yourself or save the image to get stickers or other assets made at your local print shop. Don’t worry, the code is specific to your business and won’t change — even if you update your menu.
  3. Display your QR code: Place your QR code throughout your restaurant so guests can easily scan it with their mobile phone cameras. Make sure to post your code in highly visible areas such as tables, counters, host stands, and windows to allow diners to view your menu at any time.

1. Tripadvisor Consumer Sentiment Survey Wave 3, Qualtrics; 2,190 respondents, U.S., U.K., Australia, Italy, Japan, Singapore; 4/22-4/27

Τελευταία ενημέρωση: 6 Οκτωβρίου 2020

Πώς να επισημάνετε το εστιατόριό σας ως προσωρινά κλειστό στο Tripadvisor

Πώς να επισημάνετε το εστιατόριό σας ως προσωρινά κλειστό στο TripadvisorΕάν κλείνετε το εστιατόριό σας για τη σεζόν ή για λίγες ημέρες λόγω εκπαίδευσης του προσωπικού, ιδιωτικών πάρτι ή απρόβλεπτων περιστάσεων, δείτε πώς μπορείτε να προσθέσετε μια ειδοποίηση στην καταχώρισή σας στο Tripadvisor.

Κατανοούμε ότι τα εστιατόρια ενδέχεται να χρειαστεί να κλείσουν προσωρινά από καιρού εις καιρόν λόγω εποχικότητας, ανακαινίσεων ή άλλων ελαφρυντικών περιστάσεων.

Πώς να επισημάνετε το εστιατόριό σας ως προσωρινά κλειστό

Μόλις συνδεθείτε στο Κέντρο Διαχείρισης, ακολουθήστε αυτά τα τρία απλά βήματα για να επισημάνετε την επιχείρησή σας ως προσωρινά κλειστή:

  1. Επιλέξτε «Διαχείριση καταχώρισης» στη γραμμή περιήγησης στο πάνω μέρος της σελίδας και επιλέξτε «Ώρες λειτουργίας».
  2. Γυρίστε τον διακόπτη εναλλαγής για την κάρτα «Επισημάνετε την επιχείρησή σας ως προσωρινά κλειστή» στο πάνω μέρος της σελίδας.
  3. Εισαγάγετε τις ημερομηνίες για τις οποίες το εστιατόριό σας θα παραμείνει προσωρινά κλειστό.

Αυτό ήταν! Μια ειδοποίηση ότι η επιχείρησή σας είναι προσωρινά κλειστή με την αναμενόμενη ημερομηνία εκ νέου ανοίγματος θα προστεθεί στην καταχώρισή σας στο Tripadvisor μέσα σε 4-6 ώρες.

Μερικά επιπλέον πράγματα που θα πρέπει να λάβετε υπόψη:

  1. Μπορείτε να ενημερώσετε ή να αφαιρέσετε την ειδοποίησή σας ανά πάσα στιγμή.
  2. Εάν είστε έτοιμοι να ανοίξετε ξανά, απλώς επιστρέψτε σε αυτήν τη σελίδα και γυρίστε τον διακόπτη εναλλαγής.
  3. Εκτός εάν γίνει επεξεργασία, η ειδοποίηση θα καταργηθεί από την καταχώρισή σας κατά την ημερομηνία λήξης που επιλέξατε.

Για έναν αναλυτικό οδηγό σχετικά με το πώς μπορείτε να ενημερώσετε την καταχώρισή σας, κάντε κλικ εδώ.

Τελευταία ενημέρωση: 16 Μαρτίου 2020

Why Every Restaurant Should Manage Their Menu Online

Why Every Restaurant Should Manage Their Menu Online

Why Every Restaurant Should Manage Their Menu OnlineWhen a hungry customer is searching for a restaurant online, they’re looking for what they crave: “pizza,” “salad,” “Thai food” or whatever it is will satisfy their hunger.With their wallet in hand, they’re ready to...

Ξεκινήστε με τα Εστιατόρια Tripadvisor

Ξεκινήστε με τα Εστιατόρια Tripadvisor Είστε νέοι στο Tripadvisor; Αυτός ο οδηγός για να ξεκινήσετε θα σας καθοδηγήσει σε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε για να γίνετε απόλυτα λειτουργικοί σε χρόνο μηδέν....

Πώς να ενημερώσετε τις παροχές σας στο Tripadvisor

Πώς να ενημερώσετε τις παροχές σας στο TripadvisorΗ διασφάλιση ότι οι παροχές σας είναι ενημερωμένες και ακριβείς στο Tripadvisor είναι ένας εύκολος τρόπος ώστε οι πελάτες σας να ενημερωθούν σχετικά με το τι μπορούν να περιμένουν από το εστιατόριό σας. Χρειάζεται να αφιερώσετε λίγα μόνο λεπτά. Δείτε πώς μπορείτε να ενημερώσετε τις παροχές του εστιατορίου σας στο Tripadvisor.

Η ενημέρωση των παροχών σας είναι μια εύκολη διαδικασία που προσφέρεται δωρεάν

Θα σας πάρει λίγα μόνο λεπτά να ενημερώσετε τις παροχές σας:

  1. Διεκδίκηση της καταχώρισής σας! Είναι δωρεάν και εύκολο. Μεταβείτε στη διεύθυνση tripadvisor.com.gr/Owners, αναζητήστε το εστιατόριό σας, πατήστε το κουμπί «Διεκδικήστε την καταχώρισή σας» και ακολουθήστε τα βήματα επαλήθευσης.
  2. Μεταβείτε στο Κέντρο Διαχείρισης. Εδώ μπορείτε να επεξεργαστείτε τις πληροφορίες για το εστιατόριό σας και να απαντήσετε στις κριτικές των πελατών.
  3. Για να δείτε τις παροχές που είναι ήδη καταχωρισμένες ή για να ενημερώσετε την καταχώρισή σας κάντε κλικ στο αναπτυσσόμενο μενού «Διαχείριση καταχώρισης» και επιλέξτε «Κουζίνες και παροχές».
  4. Επεξεργασία παροχών. Κάντε κύλιση προς τα κάτω στο «Ποια είναι τα χαρακτηριστικά και οι παροχές του εστιατορίου σας;» για να δείτε τι υπάρχει στην καταχώρισή σας. Για να επεξεργαστείτε τις παροχές κάντε κλικ στην επιλογή «Επεξεργασία παροχών».
  5. Επιλέξτε τις παροχές σας τσεκάροντας τα πλαίσια δίπλα σε ό,τι προσφέρετε. Εάν κάτι είναι ήδη τσεκαρισμένο αλλά δεν θέλετε πλέον να είναι καταχωρισμένο, απλώς κάντε κλικ στο αντίστοιχο πλαίσιο ελέγχου για κατάργηση της επιλογής.

Οι πελάτες ενδιαφέρονται για τα πάντα, από τον χώρο στάθμευσης ως τα ψηλά παιδικά καρεκλάκια. Η ενημέρωση των πληροφοριών σας στο Tripadvisor βοηθά τους πελάτες να παίρνουν εμπεριστατωμένες αποφάσεις σχετικά με τα μέρη που επιλέγουν για φαγητό. Αφότου ενημερώσετε τις παροχές σας, οι πελάτες θα μπορούν να τις δουν στην ενότητα «Πληροφορίες», στη σελίδα καταχώρισης του εστιατορίου σας.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ενημέρωση της καταχώρισής σας, κάντε κλικ εδώ.

Τελευταία ενημέρωση: 3 Αυγούστου 2019

Πώς να ενημερώσετε την τοποθεσία σας στο Tripadvisor

Πώς να ενημερώσετε την τοποθεσία σας στο Tripadvisor Μόλις οι πεινασμένοι πελάτες ανακαλύψουν το εστιατόριό σας στο Tripadvisor, είναι σημαντικό να μπορέσουν να βρουν εύκολα την πραγματική τοποθεσία της επιχείρησής σας. Ορίστε πώς να ελέγξετε τη διεύθυνσή σας και την επισήμανση στον χάρτη που εμφανίζονται στο Tripadvisor και να βεβαιωθείτε ότι είναι ενημερωμένες.

Δείτε πού είστε καταχωρισμένοι

Οι πελάτες μπορούν να δουν την τοποθεσία σας στο πάνω μέρος της σελίδας σας στο Tripadvisor κάτω από το όνομα του εστιατορίου σας και στην ενότητα «Τοποθεσία και στοιχεία επικοινωνίας» κάτω από τις φωτογραφίες σας.

Για ενημερώσετε την τοποθεσία σας:

  1. Αρχικά, μεταβείτε στο tripadvisor.com.gr/owners. Για να πραγματοποιήσετε τυχόν αλλαγές στην καταχώρισή σας, θα χρειαστεί να διεκδικήσετε το εστιατόριό σας αν δεν το έχετε ήδη κάνει. Μπορείτε να το κάνετε εδώ δωρεάν και εύκολα.
  2. Αφού διεκδικήσετε την καταχώρισή σας, κάντε κλικ στο όνομα του εστιατορίου σας. Αυτό θα σας πάει στο Κέντρο Διαχείρισης.
  3. Στην καρτέλα «Διαχείριση καταχώρισης», επιλέξτε «Τοποθεσία».
  4. Από εκεί, θα μπορέσετε να δείτε τη διεύθυνση, την πόλη, την περιοχή και τον ταχυδρομικό κώδικά σας.
  5. Αν είναι δύσκολο να σας βρουν, μπορείτε να συμπεριλάβετε επιπλέον πληροφορίες όπως τη συγκεκριμένη διασταύρωση ή πλατεία στην προαιρετική ενότητα «Πρόσθετες πληροφορίες διεύθυνσης».
  6. Όταν τελειώσετε με τις αλλαγές σας, κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί «Υποβολή».

Οι πελάτες μπορούν επίσης να σας βρουν μέσω χαρτών όταν κάνουν αναζήτηση για το τι είναι κοντά τους. Για να ενημερώσετε την επισήμανσή σας στον χάρτη:

  1. Στην καρτέλα «Διαχείριση καταχώρισης», επιλέξτε «Τοποθεσία». Θα δείτε τον χάρτη σας κάτω από τα στοιχεία διεύθυνσης. Κάντε κλικ στο «Επαλήθευση επισήμανσης στον χάρτη».
  2. Κάντε κλικ στο «Επιβεβαίωση» για να επαληθεύσετε την τοποθεσία της επιχείρησής σας ή αλλάξτε τη θέση της πινέζας με μεταφορά και απόθεση. Για να βοηθήσετε τους πελάτες να σας βρίσκουν εύκολα, τοποθετήστε την πινέζα πάνω από την κύρια είσοδό σας ή το πάρκινγκ σας.
  3. Κάντε κλικ στο «Επιβεβαίωση».

Τυχόν ενημερώσεις που πραγματοποιήσετε θα εμφανιστούν ζωντανά εντός 24 ωρών.

...

Πώς να ενημερώσετε το ωράριο λειτουργίας σας στο Tripadvisor

Πώς να ενημερώσετε το ωράριο λειτουργίας σας στο Tripadvisor

Τα εστιατόρια που συμπεριλαμβάνουν το ωράριο λειτουργίας τους στο Tripadvisor καταγράφουν 36% περισσότερη αλληλεπίδραση σε σχέση με εκείνα που δεν το συμπεριλαμβάνουν. Δείτε πώς να επεξεργαστείτε και να ενημερώσετε το ωράριο λειτουργίας σας στο Tripadvisor έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν να σας βρουν.

Η ενημέρωση του ωραρίου λειτουργίας σας είναι εύκολη και δωρεάν

Για να ενημερώσετε το ωράριο λειτουργίας σας στο Tripadvisor:

  1. Μεταβείτε στο tripadvisor.com.gr/owners. Αν δεν έχετε ακόμα διεκδικήσει την καταχώρισή σας, μπορείτε να το κάνετε εδώ — είναι εύκολο και δωρεάν. Μόλις τη διεκδικήσετε, κάντε κλικ στο όνομα του εστιατορίου σας για να συνδεθείτε στο Κέντρο Διαχείρισης.
  2. Κάτω από την καρτέλα «Διαχείριση καταχώρισης», επιλέξτε «Ώρες».
  3. Προσθέστε ή επεξεργαστείτε το ωράριο λειτουργίας σας κάνοντας κλικ απευθείας στο κατάλληλο χρονικό διάστημα. Επεξεργαστείτε πρώτα την ώρα κλεισίματος πριν προσαρμόσετε την ώρα που ανοίγετε. Αν είστε ανοικτά 24 ώρες, επιλέξτε το πλαίσιο «Όλο το 24ωρο» στη δεξιά πλευρά.
  4. Όταν ολοκληρώσετε τις αλλαγές σας, πατήστε το πορτοκαλί κουμπί «Υποβολή», στο κάτω μέρος της σελίδας. Οι αλλαγές εμφανίζονται συνήθως ζωντανά στον ιστότοπο εντός 24 ωρών, αλλά κάποιες αλλαγές ενδέχεται να πάρουν λίγο περισσότερο.

Μπορείτε να εμφανίσετε επιπλέον ώρες λειτουργίας, αν, για παράδειγμα, έχετε δύο διαφορετικούς κύκλους λειτουργίας για γεύμα ή δείπνο, κάνοντας κλικ στο «Προσθήκη περισσότερων ωρών». Θα εμφανιστεί μια δεύτερη επιλογή χρονικού διαστήματος για να επεξεργαστείτε το ωράριο λειτουργίας σας ακολουθώντας το βήμα τρία. Αν εμφανιστεί το μήνυμα σφάλματος «μη έγκυρη ώρα», ελέγξτε ξανά ότι επεξεργαστήκατε πρώτα την ώρα που κλείνετε. Όταν επιλέξετε τη δεύτερη ώρα κλεισίματός σας, τότε μπορείτε να επεξεργαστείτε τη δεύτερη ώρα που ανοίγετε.

Εναλλακτικά, αν είστε κλειστά ορισμένες ημέρες την εβδομάδα, κάντε κλικ στο εικονίδιο του κάδου στα δεξιά του εν λόγω χρονικού διαστήματος, το οποίο θα επισημάνει το εστιατόριό σας ως κλειστό κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

Οι πελάτες μπορούν να δουν το ωράριο λειτουργίας σας:

  • Όταν κάνουν αναζήτηση για ανοιχτά εστιατόρια κοντά τους
  • Στην ενότητα Επισκόπηση της καταχώρισής σας
  • Στην ενότητα Στοιχεία εστιατορίου της καταχώρισής σας

Θα θέλατε να ενημερώσετε και τα υπόλοιπα στοιχεία της καταχώρισής σας; Δείτε τον πλήρη οδηγό μας.

Τελευταία ενημέρωση: 6 Φεβρουαρίου 2019

Ο απόλυτος οδηγός για τις φωτογραφίες εστιατορίων στο Tripadvisor

Ο απόλυτος οδηγός για τις φωτογραφίες εστιατορίων στο Tripadvisor Οι καλής ποιότητας φωτογραφίες είναι το κλειδί για να ξεχωρίσετε στη σημερινή πολυσύχναστη αγορά εστιατορίων. Αυτός είναι ο απόλυτος οδηγός μας για να αναδείξετε το εστιατόριο και την κουζίνα σας με τη φωτογραφία, χωρίς να χρειαστείτε τη συνδρομή επαγγελματιών.

Γιατί οι φωτογραφίες εστιατορίων έχουν σημασία στο Tripadvisor

Στο Tripadvisor, τα εστιατόρια με περισσότερες από δέκα φωτογραφίες συχνά έχουν σημαντικά μεγαλύτερη αλληλεπίδραση — για την ακρίβεια, σχεδόν τη διπλή — από πεινασμένους πελάτες που κάνουν περιήγηση. Και τα εστιατόρια με at τουλάχιστον μία φωτογραφία από τη διεύθυνση διαπιστώνουν 44% περισσότερη αλληλεπίδραση από αυτά που δεν έχουν. Η προσθήκη φωτογραφιών στην καταχώρισή σας είναι ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να ενθαρρύνετε περισσότερους ανθρώπους να έρθουν στο εστιατόριό σας.

Πού βλέπουν οι πελάτες τις φωτογραφίες σας

Οι φωτογραφίες σας θα εμφανίζονται στο καρουζέλ φωτογραφιών στο πάνω μέρος της καταχώρισής σας και η κύρια φωτογραφία σας θα εμφανίζεται δίπλα στην καταχώρισή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Οι συνδρομητές του Tripadvisor Premium μπορούν επίσης να δημιουργήσουν μια δυναμική οπτική παρουσίαση φωτογραφιών και να δημιουργήσουν μια ομάδα με έως και δέκα Επιλεγμένες φωτογραφίες — μάθετε περισσότερα για το Premium εδώ.

...

Πώς να ανεβάσετε το μενού σας στο Tripadvisor

Πώς να ανεβάσετε το μενού σας στο Tripadvisor Στους πελάτες αρέσει πολύ να μπορούν να δουν το μενού σας πριν επιλέξουν το εστιατόριό σας. Το να προσθέσετε ή να ενημερώσετε το μενού σας στο Tripadvisor είναι εύκολο — δείτε πώς.

Η ενημέρωση του μενού σας είναι εύκολη

Έχετε δύο επιλογές για την εμφάνιση του μενού σας στο Tripadvisor.

Επιλογή 1: Προσθέστε έναν σύνδεσμο προς το μενού που εμφανίζεται στον ιστότοπο της επιχείρησής σας

Ο σύνδεσμος του μενού εμφανίζεται στην κορυφή της καταχώρισής σας δίπλα στα άλλα σας στοιχεία όπως η τοποθεσία και ο αριθμός τηλεφώνου.

Για να προσθέσετε τον σύνδεσμο:

  1. Συνδεθείτε στο Κέντρο Διαχείρισης. Αν δεν το έχετε κάνει ήδη, διεκδικήστε την καταχώρισή σας εδώ
  2. Επιλέξτε το «Μενού» από την καρτέλα «Διαχείριση καταχώρισης».
  3. Πληκτρολογήστε ή κάντε αντιγραφή και επικόλληση του συνδέσμου για το μενού σας στο πλαίσιο που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα «URL μενού».
  4. Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί «Υποβολή».

Οι πελάτες θα δουν τον σύνδεσμο του μενού σας αμέσως στην καταχώρισή σας. Αν στο εστιατόριό σας το μενού αλλάζει συχνά ή ανάλογα με την εποχή, τότε φροντίστε να χρησιμοποιείτε στον ιστότοπό σας το ίδιο URL κάθε φορά ή ενημερώστε αυτόν τον σύνδεσμο στο Κέντρο Διαχείρισης ακολουθώντας τις παραπάνω οδηγίες.

Επιλογή 2: Χρησιμοποιήστε έναν από τους συνεργάτες μας

Αν χρησιμοποιείτε το SinglePlatform ή το Yext, θα είστε σε θέση να προωθήσετε το μενού σας αυτόματα στην καταχώρισή σας στο Tripadvisor. Έχετε υπόψη ότι δεν θα είστε σε θέση και να προσθέσετε έναν σύνδεσμο προς τον ιστότοπό σας και να χρησιμοποιήσετε έναν από τους συνεργάτες μας — επιλέξτε αυτό που ταιριάζει καλύτερα στην επιχείρησή σας.

Το μενού σας θα εμφανίζεται ως ένας σύνδεσμος στο πάνω μέρος της καταχώρισής σας και ως πλήρες μενού στο κάτω μέρος. Μετά την εγγραφή σας σε κάποιον συνεργάτη μας, θα χρειαστούν 10 με 14 ημέρες για να εμφανιστεί ο σύνδεσμος στο Tripadvisor. Για να επεξεργαστείτε το μενού σας, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε απευθείας με το SinglePlatform ή το Yext.

Θέλετε να ενημερώσετε και τα υπόλοιπα στοιχεία της καταχώρισής σας; Δείτε τον πλήρη οδηγό μας.

...

Πώς να αυξήσετε την αλληλεπίδραση με τους πελάτες κατά 36% μέσα σε λιγότερο από 2 λεπτά

Πώς να αυξήσετε την αλληλεπίδραση με τους πελάτες κατά 36% μέσα σε λιγότερο από 2 λεπτά Θέλετε να κάνετε κάποια αλλαγή στις ώρες λειτουργίας, στις παροχές ή στις διαθέσιμες κουζίνες του εστιατορίου σας; Ορίστε πώς να ενημερώσετε τα στοιχεία του εστιατορίου σας στο Tripadvisor. Αυτές οι μικρές αλλαγές θα πάρουν λιγότερο από 2 λεπτά και μπορούν να αυξήσουν την αλληλεπίδραση με τους πελάτες στη σελίδα στο Tripadvisor κατά 36% ή και παραπάνω.

Ο κλάδος της εστίασης αλλάζει διαρκώς — αυτό δεν είναι καινούργιο. Όσο πειραματίζεστε με νέα πιάτα από διάφορες κουζίνες, όταν εμπλουτίζετε την εμπειρία που προσφέρετε με νέες παροχές ή αλλάζετε τις ώρες λειτουργίας σας, θέλετε να είστε βέβαιοι ότι η online παρουσία σας αντανακλά αυτές τις αλλαγές.

Για να κάνετε ενημερώσεις, θα πρέπει να διεκδικήσετε την καταχώρισή σας —μπορείτε να το κάνετε εδώ— εύκολα και γρήγορα. Στη συνέχεια, είναι εύκολο να ενημερώσετε την καταχώρισή σας στο Tripadvisor έτσι ώστε να αντιπροσωπεύει με ακρίβεια το εστιατόριό σας. Επιπλέον, η πραγματοποίηση αυτών των αλλαγών παίρνει μόνο λίγα λεπτά και, αν τις κάνετε, θα αυξήσετε δραματικά την αλληλεπίδραση με τους πελάτες.

Κάντε κλικ στους παρακάτω συνδέσμους εάν αναζητάτε έναν γρήγορο τρόπο:

Να έχετε υπόψη ότι μπορεί να χρειαστούν έως και πέντε εργάσιμες ημέρες μέχρι να εμφανιστούν οι αλλαγές στον ιστότοπο του Tripadvisor.

Ενημερώστε τα στοιχεία επικοινωνίας σας

Η ενημέρωση των γενικών πληροφοριών σας είναι καθοριστικός παράγοντας για την αποδοτικότητα του Tripadvisor προς όφελος της επιχείρησής σας. Όταν οι ταξιδιώτες κάνουν αναζήτηση στο Tripadvisor δείχνοντας ενδιαφέρον να επισκεφθούν το εστιατόριό σας, θέλετε να είστε βέβαιοι ότι μπορούν να δουν τον ιστότοπό σας, να καλέσουν τηλεφωνικά το εστιατόριό σας ή να επικοινωνήσουν μαζί σας με κάποιον άλλον τρόπο ώστε να κάνουν κράτηση.

Οι πιθανοί πελάτες βλέπουν τα στοιχεία επικοινωνίας σας στην κορυφή της καταχώρισής σας.

Για να ενημερώσετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας στο Tripadvisor:

  1. Συνδεθείτε στο Κέντρο Διαχείρισης.
  2. Επιλέξτε «Όνομα και περιγραφή» από την καρτέλα «Διαχείριση καταχώρισης».
  3. Εκεί, μπορείτε να ενημερώσετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας, όπως τον αριθμό τηλεφώνου σας, τον ιστότοπο και το email σας.
  4. Επιπλέον, μπορείτε να προσθέσετε μια σύντομη περιγραφή του εστιατορίου σας στην ενότητα «Περιγραφή επιχείρησης». Έτσι, έχετε τη σημαντική ευκαιρία να δώσετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το εστιατόριό σας. Εάν, για παράδειγμα, έχετε ένα συγκεκριμένο μότο που χαρακτηρίζει τη δουλειά σας, μπορείτε να το συμπεριλάβετε. Διαφορετικά, μπορείτε να περιγράψετε την κουζίνα του εστιατορίου σας, την ατμόσφαιρα, την τοποθεσία και οτιδήποτε άλλο αξιοσημείωτο που κάνει το εστιατόριό σας ξεχωριστό, όπως η ζωντανή μουσική που μπορεί να έχετε κάθε Πέμπτη ή η συμμετοχή σας στο Food Network.
  5. Όταν ολοκληρώσετε τις αλλαγές σας, πατήστε το πορτοκαλί κουμπί «Υποβολή», στο κάτω μέρος της σελίδας.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς μπορείτε να επεξεργαστείτε τα στοιχεία επικοινωνίας σας, δείτε τον οδηγό μας.

Ενημερώστε τις ώρες λειτουργίας σας

Δεν υπάρχει τίποτα πιο εκνευριστικό για έναν πιθανό πελάτη από το να φτάνει στο εστιατόριό σας και τελικά να το βρίσκει κλειστό. Οι πελάτες συχνά αναζητούν εστιατόρια που βρίσκονται κοντά τους τη δεδομένη στιγμή. Αυτό σημαίνει ότι ψάχνουν εστιατόρια που είναι ανοιχτά. Εάν δεν αναγράφετε τις ώρες λειτουργίας σας, το Tripadvisor δεν θα εμφανίζει το εστιατόριό σας στους συγκεκριμένους πελάτες —δηλαδή, θα χάσετε μια μεγάλη ευκαιρία.

Επιπλέον, όταν αναγράφετε τις ώρες λειτουργίας σας, είναι πιο πιθανό να υπάρχει αλληλεπίδραση των υποψήφιων πελατών με τη σελίδα σας. Οι καταχωρίσεις στο Tripadvisor που συμπεριλαμβάνουν το ωράριο λειτουργίας καταγράφουν 36% περισσότερη αλληλεπίδραση σε σχέση με εκείνες χωρίς ωράριο.

Οι πιθανοί πελάτες μπορούν να δουν το ωράριό σας:

  • Όταν κάνουν αναζήτηση για κοντινά ανοιχτά εστιατόρια.
  • Όταν φτάνουν στη σελίδα της καταχώρισής σας, εάν το εστιατόριό σας είναι εκείνη τη στιγμή ανοιχτό, στην ενότητα Επισκόπηση θα εμφανίζεται το μήνυμα «Ανοιχτό τώρα».
  • Στο κάτω μέρος της σελίδας της καταχώρισής σας, στην ενότητα «Στοιχεία εστιατορίου».

Για να ενημερώσετε τις ώρες λειτουργίας του εστιατορίου σας στο Tripadvisor:

  1. Συνδεθείτε στο Κέντρο Διαχείρισης.
  2. Επιλέξτε το «Ώρες» από την καρτέλα «Διαχείριση καταχώρισης».
  3. Πηγαίνετε προς τα κάτω για να προσθέσετε ή να αλλάξετε τις ώρες λειτουργίας κάνοντας κλικ απευθείας στο χρονικό διάστημα. Εάν μια συγκεκριμένη μέρα είστε ανοιχτά 24 ώρες, επιλέξτε το πλαίσιο «Ανοιχτό 24 ώρες», στα δεξιά.
  4. Εάν μέσα σε μία μέρα έχετε δύο διαφορετικά ωράρια λειτουργίας, ας πούμε για δύο διαφορετικές ώρες φαγητού, κάντε κλικ στο μπλε κείμενο «Προσθήκη περισσότερων ωρών», κάτω από το χρονικό διάστημα. Θα εμφανιστεί μια ακόμα επιλογή χρονικού διαστήματος και θα μπορείτε να επεξεργαστείτε τις αντίστοιχες ώρες.
  5. Εάν κάποια μέρα δεν είστε ανοιχτά, κάντε κλικ στο εικονίδιο του κάδου απορριμάτων, δεξιά του χρονικού διαστήματος. Έτσι θα προστεθεί η επισήμανση ότι είστε κλειστά τη συγκεκριμένη μέρα.
  6. Όταν ολοκληρώσετε τις αλλαγές σας, πατήστε το πορτοκαλί κουμπί «Υποβολή», στο κάτω μέρος της σελίδας.

Για να δείτε έναν πλήρη οδηγό σχετικά με το πώς μπορείτε να ενημερώσετε τις ώρες λειτουργίας σας, κάντε κλικ εδώ.

Ενημερώστε τους τύπους κουζίνας σας

Η εμπειρία που προσφέρει το εστιατόριό σας ξεκινάει από το φαγητό. Τα είδη των πιάτων που σερβίρετε και οι κουζίνες που προσφέρετε αποτελούν την πεμπτουσία του στυλ του εστιατορίου σας. Στο Tripadvisor κάτι τέτοιο μεταφράζεται σε μια σειρά κατηγοριών που αφορούν το εστιατόριό σας, έτσι ώστε όταν κανείς ψάχνει εστιατόρια σαν το δικό σας να βρίσκει εσάς.

Οι πιθανοί πελάτες μπορούν να δουν αυτές τις κατηγορίες:

  • Όταν κάνουν αναζήτηση για εστιατόρια σαν το δικό σας στα αποτελέσματα αναζήτησης
  • Στην καταχώρισή σας, στο πάνω μέρος της σελίδας
  • Στην επιλογή «Κουζίνες» της ενότητας Επισκόπηση της καταχώρισής σας
  • Και στο κάτω μέρος της σελίδας της καταχώρισής σας, στην ενότητα «Στοιχεία εστιατορίου»

Για να βεβαιωθείτε ότι οι πιθανοί πελάτες μπορούν να βρουν το εστιατόριό σας, σκεφτείτε το στυλ σας και προσδιορίστε με ακρίβεια το είδος του φαγητού που σερβίρετε. Εάν πρόκειται για έναν συνδυασμό πιάτων από διάφορες κουζίνες, δεν υπάρχει πρόβλημα — απλώς, να θυμάστε ότι στο Tripadvisor μπορείτε να επιλέξετε μόνο πέντε κατηγορίες, οπότε επιλέξτε τις πέντε πιο αντιπροσωπευτικές για το εστιατόριό σας. Το μόνο που δεν θα βρείτε είναι οι διατροφικοί περιορισμοί, όπως χορτοφαγικά πιάτα και πιάτα χωρίς γλουτένη, καθώς αυτά τα στοιχεία προστίθενται αυτόματα με βάση τις κριτικές και τα σχόλια των πελατών.

Για να ενημερώσετε τις κουζίνες που προσφέρετε στο Tripadvisor:

  1. Συνδεθείτε στο Κέντρο Διαχείρισης.
  2. Επιλέξτε «Κουζίνες και παροχές» από την καρτέλα «Διαχείριση καταχώρισης».
  3. Κάντε κλικ στην επιλογή «Επεξεργασία κουζίνας» κάτω από την ενότητα Κατηγορίες κουζίνας. Μπορείτε να επιλέξετε έως και πέντε.
  4. Εκεί, θα έχετε τη δυνατότητα να δείτε κάνοντας κύλιση όλες τις πιθανές κατηγορίες, από τις οποίες μπορείτε να επιλέξετε τις κατάλληλες για το εστιατόριό σας. Για την επιλογή των κατηγοριών επιλέξτε τα αντίστοιχα πλαίσια.
  5. Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί «OK».
  6. Μεταβείτε στο κάτω μέρος της σελίδας και κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί «Υποβολή».

Για να δείτε έναν πλήρη οδηγό σχετικά με όλους τους τύπους κουζίνας και το πώς μπορείτε να τους ενημερώσετε κάντε κλικ εδώ.

Ενημερώστε τα πιάτα που σερβίρετε

...

Συχνές ερωτήσεις σχετικά με το Tripadvisor για Εστιατόρια

Συχνές ερωτήσεις σχετικά με το Tripadvisor για Εστιατόρια Έχουμε δημιουργήσει μια αναλυτική λίστα με όλες τις συχνές ερωτήσεις σχετικά με το Tripadvisor για εστιατόρια.

Γιατί θα πρέπει να διεκδικήσω την καταχώρισή μου στο Tripadvisor;

Η διεκδίκηση της καταχώρισής σας στο Tripadvisor και η εγγραφή σας ως εκπροσώπου του εστιατορίου σας είναι δωρεάν και σας δίνει τη δυνατότητα να έχετε πρόσβαση σε όλες τις πτυχές της σελίδας σας στο Tripadvisor, η οποία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: επεξεργασία των στοιχείων της επιχείρησης, προσθήκη φωτογραφιών, απάντηση σε κριτικές και πολλά άλλα. Για να διεκδικήσετε την καταχώρισή σας, επισκεφτείτε το Κέντρο Διαχείρισης του Tripadvisor. Για να προστατεύσουμε την επιχείρησή σας, ενδέχεται να ζητήσουμε τα στοιχεία μιας πιστωτικής κάρτας για να επαληθεύσουμε την ταυτότητά σας. Ωστόσο, αυτό είναι μόνο για σκοπούς επαλήθευσης και η διεκδίκηση της επιχείρησής σας είναι πάντα δωρεάν. Για πλήρεις οδηγίες σχετικά με την εγγραφή, διαβάστε τον οδηγό μας.

Πώς να διαχειριστώ την καταχώρισή μου στο Tripadvisor και να την κάνω πιο ελκυστική στους επισκέπτες;

Αφότου εγγραφείτε, μπορείτε να διαχειρίζεστε όλες τις πτυχές της καταχώρισής σας στο Tripadvisor στο Κέντρο Διαχείρισης. Το Κέντρο Διαχείρισης είναι διαθέσιμο τόσο στην εφαρμογή για υπολογιστές όσο και στην εφαρμογή για κινητές συσκευές. Απλώς κατεβάστε την πιο πρόσφατη έκδοση της εφαρμογής Tripadvisor για iOS ή Android και χρησιμοποιήστε το τηλέφωνό σας για να απαντάτε σε κριτικές ή σε ερωτήσεις πιθανών πελατών καθώς επίσης και για να διαχειρίζεστε πολλές από τις δυνατότητες του Tripadvisor Premium. Μάθετε περισσότερα για το Κέντρο Διαχείρισης για κινητές συσκευές εδώ.

Για να βελτιστοποιήσετε την καταχώρισή σας στο Tripadvisor, διαβάστε τον πλήρη οδηγό μας.

Πώς μπορώ να ενημερώσω τα στοιχεία της καταχώρισης του εστιατορίου μου;

Όλα τα στοιχεία της καταχώρισης της επιχείρησής σας μπορούν να ενημερωθούν στο Κέντρο Διαχείρισης. Για να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτήν τη σελίδα, μεταβείτε στο μενού Προφίλ στο πάνω μέρος της σελίδας και κάντε κλικ στο Διαχείριση Καταχώρισης. Εδώ, μπορείτε να ενημερώσετε πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας, οι οποίες περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων: γενικές πληροφορίες, όπως το όνομά σας, τα στοιχεία επικοινωνίας, την τοποθεσία σας, τις ώρες λειτουργίας, την κουζίνα, πληροφορίες τιμών και άλλα.

...

Πώς να βελτιστοποιήσετε την καταχώριση του εστιατορίου σας στο Tripadvisor

Πώς να βελτιστοποιήσετε την καταχώριση του εστιατορίου σας στο Tripadvisor

Το Tripadvisor δεν είναι απλώς ο μεγαλύτερος ταξιδιωτικός ιστότοπος στον κόσμο. Είμαστε και ένας από τους μεγαλύτερους ιστότοπους του κόσμου για εστιατόρια. Συνδεθείτε με εκατομμύρια πιθανούς πελάτες και κερδίστε το προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών σας βελτιστοποιώντας την καταχώρισή σας στο Tripadvisor.

1. Επιβεβαίωση και επεξεργασία στοιχείων επιχείρησης

Επιβεβαιώστε ότι όλα τα στοιχεία στην καταχώρισή σας είναι σωστά. Προκειμένου να κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή, θα πρέπει να εγγραφείτε ως ιδιοκτήτης εάν δεν το έχετε ήδη κάνει. H εγγραφή γίνεται γρήγορα και δωρεάν.

Μόλις εγγραφείτε, επαληθεύστε το όνομα, τη διεύθυνση και το τηλέφωνο του εστιατορίου σας, καθώς και τους συνδέσμους για τον ιστότοπο και το email σας. Οποιεσδήποτε αλλαγές μπορούν να γίνουν στο Κέντρο Διαχείρισης κάνοντας κλικ στην ενότητα Όνομα και περιγραφή στην καρτέλα «Διαχείριση καταχώρισης». Από εκεί, μπορείτε να ενημερώσετε ή να προσθέσετε πληροφορίες και, εφόσον είστε ο επίσημος αντιπρόσωπος της επιχείρησης, οι αλλαγές σας θα αντικαταστήσουν τυχόν υπάρχον περιεχόμενο.

Από εκεί, βεβαιωθείτε ότι οι ώρες λειτουργίας σας είναι ακριβείς στην ενότητα Ώρες στην καρτέλα «Διαχείρισης καταχώρισης». Θα είστε σε θέση να ορίσετε ώρες για κάθε μέρα που είστε ανοικτά και να υποδείξετε πότε είστε κλειστά.

Θα πρέπει επίσης να δώσετε τους τύπους κουζίνας που προσφέρετε, τα γεύματα που σερβίρετε, το εύρος των τιμών των γευμάτων και άλλα χαρακτηριστικά ή παροχές που προσφέρετε στην ενότητα Κουζίνες και παροχές στην καρτέλα «Διαχείριση καταχώρισης». Προσθέτοντας ακριβείς και λεπτομερείς πληροφορίες βοηθάτε τους πελάτες να πραγματοποιήσουν κράτηση και τους δίνετε μια καλύτερη εικόνα για το εστιατόριό σας και όλα όσα προσφέρετε. Για έναν πλήρη οδηγό για το πώς να ενημερώσετε όλα τα στοιχεία του εστιατορίου σας, κάντε κλικ εδώ.

2.  Ανεβάστε φωτογραφίες 

Οι πελάτες επιλέγουν με βάση αυτό που βλέπουν. Και μάλιστα, μια πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι εστιατόρια με 11-20 φωτογραφίες έχουν διπλάσια αλληλεπίδραση με υποψήφιους πελάτες σε σχέση με άλλα που δεν έχουν καμία φωτογραφία.Όσο περισσότερες φωτογραφίες υπάρχουν στην καταχώρισή σας, τόσο το καλύτερο. 

Ευτυχώς, ως ιδιοκτήτης, μπορείτε να ανεβάσετε απεριόριστο αριθμό φωτογραφιών του εστιατορίου σας. Μοιραστείτε λαχταριστές φωτογραφίες του φαγητού σας ή εικόνες που δίνουν στους πιθανούς πελάτες μια ιδέα για την ατμόσφαιρα – είτε αυτή είναι ρομαντική, οικογενειακή είτε πρόκειται για ένα τοπικό μπαράκι.

Στη συνέχεια, επιλέξτε μια ελκυστική κύρια φωτογραφία για να κάνετε έντονη πρώτη εντύπωση στους πιθανούς πελάτες. Να αλλάζετε συχνά αυτήν την εικόνα, έτσι ώστε η καταχώρισή σας να μένει φρέσκια και να διατηρείτε ζωντανό το ενδιαφέρον των επισκεπτών με το πέρασμα του χρόνου. Μπορείτε να διαχειρίζεστε τις φωτογραφίες του εστιατορίου σας μέσω του Κέντρου Διαχείρισης. Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε τον οδηγό μας για τη διαχείριση των φωτογραφιών στο Tripadvisor.

3. Βάλτε την καταχώρισή σας στον χάρτη 

Οι χάρτες βοηθούν τους επισκέπτες να τοποθετήσουν το εστιατόριό σας εντός της περιοχής που επισκέπτονται και να σχεδιάσουν καλύτερα το ταξίδι τους. Εάν η καταχώρισή σας δεν βρίσκεται στον χάρτη ή εάν η επιχείρησή σας εμφανίζεται σε λάθος τοποθεσία, μπορείτε να την ενημερώσετε μέσω του Κέντρου Διαχείρισης, ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

  • Συνδεθείτε στο Κέντρο Διαχείρισης.
  • Επιλέξτε «Τοποθεσία» από την καρτέλα «Διαχείριση καταχώρισης».
  • Ενημερώστε την ταχυδρομική σας διεύθυνση και τον ταχυδρομικό κώδικα και κάντε κλικ στο κουμπί «Υποβολή». Έχετε υπόψη ότι αν η πόλη/κωμόπολη ή η πολιτεία/επαρχεία σας είναι λάθος, θα χρειαστεί να ακολουθήσετε αυτές τις οδηγίες.
  • Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο «Επαλήθευση επισήμανσης στον χάρτη» και τοποθετήστε την καρφίτσα στη σωστή τοποθεσία - προτείνουμε την κεντρική είσοδο ή το πάρκινγκ σας. 
  • Κάντε κλικ στο «Επιβεβαίωση». Η τοποθεσία σας θα ενημερωθεί στον ιστότοπο εντός 24 ωρών.

4. Προσθέστε το μενού σας

Προσθέτοντας έναν σύνδεσμο με το μενού στην καταχώριση του εστιατορίου σας, μπορείτε να παρουσιάζετε εύκολα τα πιάτα σας στους πιθανούς πελάτες. Μπορείτε να το κάνετε αυτό με δύο τρόπους. Ο πρώτος είναι να ανεβάσετε έναν σύνδεσμο προς το μενού στον ιστότοπό σας. Μπορείτε να το κάνετε αυτό πηγαίνοντας στο «Μενού» κάτω από την καρτέλα «Διαχείριση καταχώρισης» και πληκτρολογώντας ή αντιγράφοντας και επικολλώντας το URL του μενού σας.

Το δεύτερο είναι μέσω των συνεργασιών του Tripadvisor με το SinglePlatform ή το Yext. Εάν η επιχείρησή σας συνεργάζεται με μία από αυτές τις εταιρείες, ο σύνδεσμος του μενού σας θα εμφανιστεί αυτόματα στην καταχώρισή σας στο Tripadvisor. Μετά την εγγραφή σας με έναν από τους συνεργάτες μας, θα χρειαστούν 10-14 ημέρες μέχρι να εμφανιστεί ο σύνδεσμος. Για να επεξεργαστείτε το μενού χρησιμοποιώντας αυτήν τη μέθοδο, επικοινωνήστε απευθείας με το SinglePlatform ή το Yext.

...

Διεκδικήστε την καταχώρισή σας σήμερα κιόλας για να ξεκινήστε να κάνετε ενημερώσεις, να απαντάτε σε κριτικές και πολλά ακόμα —είναι δωρεάν!

© 2020 TripAdvisor LLC Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Pin It on Pinterest