Ιστορίες επιτυχίας εστιατορίων

Εστιατόρια από ολόκληρο τον κόσμο δημοσιεύουν στο Tripadvisor τις βέλτιστες πρακτικές τους και τα βήματα που τους οδήγησαν στην επιτυχία.

Ιστορίες επιτυχίας

How This Café Trains the Best Staff

How This Café Trains the Best StaffTaking the time to train your employees and empower them can help your business in more ways than one. Here’s how Mississippi's Starfish Café trains the best staff.

Training the best staff — and creating a restaurant culture that empowers them to be the best — isn’t just good for your restaurant. It’s good for your bottom line. The average turnover for American restaurants in 2018 was as high as 75%. That’s real money you’re losing, too — according to a recent study from Cornell’s School of Hotel Administration, losing and replacing an hourly employee can set you back $5,864. With a 75% restaurant turnover rate, that means losing up to $428,072 annually!

Welcome to Starfish Café, Mississippi

Take a trip to the state of Mississippi and you may stumble upon Starfish Café — one of the not-so-hidden gastronomic gems of the south. But what makes this little eleven table café so amazing is not just the great food. It’s also a job training program that prepares people coming from tough situations with life and kitchen skills for a bright future in hospitality.

Owner Diana Fillhart started her experience in the restaurant industry at age fourteen and never left. When she opened Starfish Café, passing on her hard-earned knowledge to her students became a way to pursue her passion.

The Starfish Method

One of the most important things, she says, is developing an understanding of all areas of restaurant operations. Says Fillhart, “We cross train intentionally so that everybody has a respect and an understanding for both [front and back of house].” This teaches staff how the whole restaurant works together regardless of what task they're working on that day.

After that, Fillhart uses reviews to emphasize observing and proactive hospitality skills. Says Fillhart, “It’s a training opportunity for our staff to talk about looking at issues from the customer’s vantage point and seeing what we can do to respond to what the customer wrote. It helps us teach them that a roving eye will always save you and other good practices about being aware and responsive.”

Reviews are a great way to get customer feedback, which can be used to train and motivate your staff. There are many ways to encourage guests to leave a review, but one of the most effective is simply training your staff to ask them at the end of their meal. Teaching them to do this is also a great way to encourage them to engage and connect with their guests.

If you ask Fillhart, the key to her program is hands-on experience. “We use: See it. Do it. Teach it,” says Fillhart. “If they see how you want it done, and then they begin to do it, the next thing you want to do is give them the opportunity to teach it. Because if they can teach it, they know it, they own it, it’s theirs.”

If you are working on training the best staff, Fillhart recommends emphasizing for them to: “Always be proactive with a customer, because they just want to know that you see them and they’re valuable.” For owners, she recommends having processes in place for staff to be successful: “[That way], you know they will be able to be successful — so that you can be successful.”

Τελευταία ενημέρωση: 16 Αυγούστου 2019

Πώς η διάδοση από στόμα σε στόμα φέρνει περισσότερη επισκεψιμότητα σε αυτό το εστιατόριο

Πώς η διάδοση από στόμα σε στόμα φέρνει περισσότερη επισκεψιμότητα σε αυτό το εστιατόριο

Το Santorini by Georgios, που βρίσκεται στο Μαϊάμι Μπιτς της Φλόριντα, γνωρίζει πώς να ευχαριστεί τους πελάτες. Για τον ιδιοκτήτη, τον Γεώργιο Βογιατζή και τη διευθύντρια Claudia Angurell, η εξισορρόπηση του κόστους, δημιουργώντας παράλληλα μια αξέχαστη εμπειρία, είναι η καθημερινή τους δουλειά. Δείτε πώς χρησιμοποιούν το Tripadvisor για να προωθήσουν την επιχείρησή τους, να διαχειριστούν τη φήμη τους και να διατηρήσουν τα τραπέζια τους γεμάτα.

Καλωσορίσατε στο Santorini by Georgios, στο Μαϊάμι της Φλόριντα

Φωλιασμένο σε μια ζεστή και ηλιόλουστη παραλία στο Μαϊάμι της Φλόριντα, βρίσκεται ένα μικρό κομμάτι από τα ελληνικά νησιά. Το σερβίρισμα θαλασσινών με παραδοσιακές ελληνικές γεύσεις είναι η ειδικότητα του Santorini by Georgios , ένα εστιατόριο που εκθειάζουν τόσο οι ντόπιοι όσο και οι ταξιδιώτες.

Για το Santorini by Georgios, όλα έχουν να κάνουν με την ικανοποίηση του πελάτη. Αυτό που έχει ανακαλύψει το Santorini είναι ότι οι πελάτες τείνουν να προσελκύουν περισσότερη επισκεψιμότητα όταν η προσωπική τους εμπειρία γίνεται προτεραιότητα.

...

Πώς αυτό το εστιατόριο δημιούργησε ένα από τα καλύτερα μπέργκερ στη Γαλλία

Πώς αυτό το εστιατόριο δημιούργησε ένα από τα καλύτερα μπέργκερ στη Γαλλία Προσφέροντας γκουρμέ μπέργκερ με φρέσκα, ντόπια υλικά, το King Marcel έγινε, από ένα μικρό μαγαζί στη Λυόν, μια αλυσίδα αποφασισμένη να διαταράξει τη σκηνή γρήγορου φαγητού της Γαλλίας.

Καλώς ορίσατε στο King Marcel στη Γαλλία

Λίγες είναι οι γαστρονομικές προκλήσεις τις οποίες δεν μπορούν να τελειοποιήσουν οι Γάλλοι. Και το μπέργκερ δεν αποτελεί εξαίρεση. Αυτό ακριβώς αποφάσισε να πετύχει ο κ. Chrisophe San Miguel, Διευθύνων Σύμβουλος του King Marcel. Ξεκινώντας ως ένα ταπεινό μπεργκεράδικο της Λυόν το 2013, το King Marcel έχει τώρα επεκταθεί σε πολλές τοποθεσίες με περισσότερους από 70 υπαλλήλους σε όλη τη χώρα.

Ωστόσο, η κλίμακα δεν έχει επιβραδύνει την ποιότητα. Το King Marcel στη Rue de Montmartre του Παρισιού έχει λάβει πάνω από 850 κριτικές, με μέση βαθμολογία 4,5 στους 5 κύκλους και έλαβε ένα Πιστοποιητικό Διάκρισης το 2017. Το Tripadvisor ονόμασε επίσης το King Marcel ως το 4ο καλύτερο μπέργκερ στη Γαλλία το 2018.

Η πρόκληση: Η προσέλκυση τακτικών πελατών

Με μια τόσο εντυπωσιακή αύξηση, είναι σημαντικό να διατηρηθεί σταθερή η υψηλή ποιότητα. Όπως σημειώνει ο κ. San Miguel, «Ο σκοπός μας είναι απλός, αλλά φιλόδοξος: να διασφαλίσουμε την ίδια ποιότητα εξυπηρέτησης και τέλειο προϊόν από τον πρώτο ως τον τελευταίο πελάτη, κάθε μέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες τον χρόνο».

Αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο. Για να διασφαλίσουν ότι το προϊόν τους έχει πάντα την αναμενόμενη ποιότητα, οι εργαζόμενοι στο King Marcel παρακολουθούν προσεκτικά την online φήμη τους. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό καθώς τα μπέργκερ έχουν γίνει πιο δημοφιλή στη Γαλλία.

«Ο στόχος μας είναι να παραμείνουμε μια αγαπημένη και [δημοφιλής] φίρμα για όλους τους πελάτες μας», λέει ο κ. San Miguel. «Γι’ αυτό, πρέπει συνεχώς να επανεφευρίσκουμε τους εαυτούς μας, για να συνεχίσουμε να κάνουμε τους πελάτες να επιστρέφουν».

Πώς χρησιμοποιούν το Tripadvisor

Εδώ είναι που μπαίνει το Tripadvisor. Για τη διατήρηση της συνέπειας και την προσέλκυση τακτικών πελατών, το King Marcel χρησιμοποιεί τις κριτικές για να ακούει τα σχόλια των πελατών, να κάνει αλλαγές και να προσφέρει ένα σημείο επαφής για τη φιλοξενία του.

Στόχος μας είναι να παραμείνουμε μια αγαπημένη και [δημοφιλής] φίρμα για όλους τους πελάτες μας. Γι’ αυτόν το λόγο, πρέπει συνεχώς να επανεφευρίσκουμε τους εαυτούς μας, για να συνεχίσουμε να κάνουμε τους πελάτες να επιστρέφουν....

Πώς αυτό το Ισπανικό wine bar προσελκύει τόσο ταξιδιώτες όσο και ντόπιους

Πώς αυτό το Ισπανικό wine bar προσελκύει τόσο ταξιδιώτες όσο και ντόπιους Αυτή η επιχείρηση που έχει λάβει Πιστοποιητικό Διάκρισης είναι ένα από τα καλύτερα μπαρ με έμφαση στο κρασί στη Μαδρίτη. Δείτε πώς προσελκύουν ντόπιους και τουρίστες στο εστιατόριό τους.

Καλώς ορίσατε στο Moratín Vinoteca Bistrot στην Ισπανία

Το Moratín Vinoteca Bistrot, που δημιουργήθηκε από τους αδερφούς Μάρκος και Αλεχάντρο Γκιλ το 2012, είναι ένα γοητευτικό, ρομαντικό μέρος, τέλειο για μια βραδινή έξοδο στο Barrio de Las Letras της Μαδρίτης. Παρόλο που είναι γνωστό για την πεντανόστιμη εποχιακή και ντόπια κουζίνα του, αυτό που σίγουρα κλέβει την παράσταση είναι ο πλούσιος κατάλογος των κρασιών του. Όπως λέει ο συνιδιοκτήτης Marcos Gil, «Προσπαθούμε να προσφέρουμε μια ευρεία γκάμα χωρισμένη τόσο σε περιοχές όσο και σε διαφορετικές ποικιλίες σταφυλιών. Ο στόχος μας είναι να εξατομικεύουμε την επίσκεψη κάθε πελάτη, να μαθαίνουμε τα γούστα του κι επομένως να του προσφέρουμε το ιδανικό κρασί».

Με περισσότερες από 900 κριτικές στο Tripadvisor και μέση βαθμολογία κύκλων 4,5 στους 5.0, το Moratín Vinoteca Bistrot έλαβε το πρώτο του Πιστοποιητικό Διάκρισης το 2016. Έχει γίνει τόσο δημοφιλές που δεν είναι εύκολο να βρει κανείς τραπέζι, αλλά το αξίζει.

Η πρόκληση: Να διατηρήσουν το αυξημένο ενδιφέρον

Σε μια πολύβουη πόλη όπως η Μαδρίτη, δεν είναι εύκολο να ξεχωρίσεις από το πλήθος, ακόμα και για ένα εστιατόριο που είναι πολυσύχναστο και δημοφιλές. Ως ένας πεπειραμένος εστιάτορας, ο Μάρκος γνωρίζει ότι η δημοτικότητα δεν σημαίνει πάντα ότι το εστιατόρια βγάζει κέρδος. Χρειάζεται να «διαμορφώσεις ένα παγκόσμιο όραμα πάνω στις πραγματικότητες και τις ανάγκες των πελατών προς όφελος της επιχείρησης», λέει επί του θέματος ο Μάρκος. Και το πιο σημαντικό είναι ότι χρειάζεται να γνωρίζεις από πού έρχονται οι πελάτες, τόσο όσον αφορά τη γεωγραφία όσο και το κανάλι μάρκετινγκ, για να συνεχίσεις να προσελκύεις όλο και περισσότερους.

«Το πελατολόγιό μας χωρίζεται μεταξύ ντόπιων τακτικών πελατών και ταξιδιωτών από άλλες περιοχές της Ισπανίας και από το εξωτερικό», λέει ο Μάρκος. Ο Μάρκος και η ομάδα του χρησιμοποιούν το Tripadvisor για να διατηρήσουν το αυξημένο ενδιαφέρον για την επιχείρησή τους και να προσελκύσουν όσο περισσότερους νέους πελάτες μπορούν, αφού το Tripadvisor δεν είναι μόνο για ταξιδιώτες: Το 32% της συνολικής επισκεψιμότητας στις σελίδες εστιατορίων στο Tripadvisor προέρχεται από ντόπιους.

Πώς χρησιμοποιούν το Tripadvisor

Σχεδόν το 75% των ταξιδιωτών μας έρχονται χάρη σε πλατφόρμες όπως το Tripadvisor.

Η ομάδα τους παραμένει πλήρως προσηλωμένη στην ικανοποίηση των πελατών, που είναι ο λόγος για τον οποίο οι κριτικές παραμένουν ένα σημαντικό μέρος των επιχειρηματικών λειτουργιών τους. Οι κριτικές τούς βοηθούν να συνεχίσουν να κάνουν αλλαγές που κάνουν το εστιατόριό τους ακόμα καλύτερο. «Μας βοηθά να συνεχίζουμε τη δουλειά μας», λέει ο Μάρκος. «Μοιραζόμαστε τις κριτικές με τους εργαζόμενούς μας για να ενισχύσουμε τα δυνατά μας σημεία και να δούμε τι χρειάζεται να βελτιωθεί».

«Σχεδόν το 75% των επισκεπτών μας έρχεται χάρη σε πλατφόρμες όπως το Tripadvisor», λέει ο Μάρκος. «Εντοπίζουν και επιλέγουν εμάς λόγω των κριτικών και μας εμπιστεύονται όταν βλέπουν ότι μας έχει απονεμηθεί Πιστοποιητικό Διάκρισης».

...

Πώς αυτός ο νικητής του Travellers’ Choice αύξησε τις πωλήσεις κατά 20%

Πώς αυτός ο νικητής του Travellers’ Choice αύξησε τις πωλήσεις κατά 20%

Το Makars Gourmet Mash Bar, που βραβεύτηκε ως το κορυφαίο καθημερινό εστιατόριο στο Ηνωμένο Βασίλειο στα βραβεία του Travellers’ Choice για το 2018, αύξησε τις πωλήσεις του κατά 20% σκαρφαλώνοντας στις κατατάξεις του Tripadvisor. Ορίστε πώς εστίασαν στην εμπειρία και τα σχόλια των πελατών για να επωφεληθούν στο έπακρο από το Tripadvisor.

Καλωσορίσατε στο Makars Gourmet Mash Bar της Σκωτίας

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, ο Τζον Σταμπ έχει φτιάξει μια πολύ επιτυχημένη επιχείριση με το όνομα Makars Gourmet Mash Bar στο Εδιμβούργο, η οποία σερβίρει παραδοσιακή Σκωτσέζικη κουζίνα με συνταγές της γιαγιάς. «Αφού λειτουργούσα μια εταιρεία λογισμικού για 26 χρόνια, άρχισα να αναζητώ μια νέα πρόκληση», λέει ο κ. Σταμπ. «Δεν είχα ποτέ πριν βρεθεί στη βιομηχανία της φιλοξενίας, αλλά είδα ένα όμορφο εστιατόριο προς πώληση κοντά στο διάσημο Μάουντ του Εδιμβούργου και αποφάσισα να το δοκιμάσω — από εκεί γεννήθηκε το πρώτο Makars Gourmet Mash Bar».

Είναι δίκαιο να πούμε ότι κέρδισε επάξια τον τίτλο ενός επιτυχημένου εστιάτορα. Ο κ. Σταμπ άνοιξε ένα δεύτερο εστιατόριο στα δυτικά προάστια της πόλης το 2018 και τον Δεκέμβριο του 2018 το Makars Gourmet Mash Bar ονομάστηκε το κορυφαίο καθημερινό εστιατόριο του Ηνωμένου Βασιλείου στα βραβεία για εστιατόρια Travellers’ Choice του Tripadvisor .

Η πρόκληση: Άνοδος από τα χαμηλά

Δεν ήταν τόσο εύκολο στην αρχή. «Πραγματικά ήμουν αρχάριος», λέει ο κ. Σταμπ. «Κοιτώντας πίσω, τα πρώτα δύο χρόνια δεν ήταν και τόσο καλά. [Αλλά] λίγο λίγο έφτιαξα μια δυνατή ομάδα και προϊόν». Το εστιατόριο ξεκίνησε, κυριολεκτικά από τη βάση: Κατατάχθηκαν στη θέση 495 στην πόλη.

Το Εδιμβούργο είναι μια ζωντανή πόλη γεμάτη με νέα εστιατόρια, που το καθιστούν μια πολύ ανταγωνιστική αγορά για έναν νέο εστιάτορα. Είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις από το πλήθος, ειδικά κοντά σε τουριστικά αξιοθέατα όπως η διάσημη γειτονιά Μάουντ του Εδιμβούργου.

Εδώ είναι που μπαίνει το Tripadvisor. «Το Tripadvisor άρχισε να παίζει πρωταρχικό ρόλο στην προσέλκυση πελατών», θυμάται ο κ. Σταμπ. Η σελίδα μας στο Tripadvisor έχει υπάρξει ένα πολύ ουσιαστικό πλεονέκτημα βοηθώντας μας στην προσπάθειά μας να ξεχωρίσουμε από το πλήθος και διασφαλίζοντας τη δυνατότητά μας να δημιουργούμε κρατήσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους».

Πώς χρησιμοποιούν το Tripadvisor

Για να ανέβουν στις κατατάξεις, ο κ. Σταμπ και η ομάδα του άρχισαν να χρησιμοποιούν το Tripadvisor προς όφελος τους. «Αρχίσαμε να κάνουμε μια συνειδητή προσπάθεια αλληλεπίδρασης με το Tripadvisor, όπως, για παράδειγμα, τοποθετώντας ταμπέλες σε διάφορα σημεία του εστιατορίου και υπενθυμίζοντας στους πελάτες να γράψουν μια κριτική όταν πλήρωναν τον λογαριασμό τους», σημειώνει ο κ. Σταμπ.

Η άνοδος στις κατατάξεις σήμαινε να ακούν πραγματικά όλα τα σχόλια που λάμβαναν μέσα από τις κριτικές. Όπως λέει ο κ. Σταμπ, «Το Tripadvisor είναι από τα εργαλεία που δεν κρύβει τα λάθη, το μέτριο φαγητό ή την κακή εξυπηρέτηση. Ναι, οι αρνητικές κριτικές είναι απίστευτα επιζήμιες, [αλλά] απαιτείται πολύς χρόνος για να μάθει κανείς να εκλαμβάνει τις κακές κριτικές εντός συμφραζομένων και να δέχεται ότι δεν δουλεύουν όλες οι ιδέες του εστιατορίου του».

Ο κ. Σταμπ δεσμεύτηκε να κάθεται μία φορά την εβδομάδα και να απαντά στις κριτικές που είχε λάβει, καθώς επίσης και να ενσωματώνει τα σχόλια στις καθημερινές λειτουργίες του. «Τα εργαλεία είναι εκεί για δίκαιη ανταπόκριση», λέει ο κ. Σταμπ, «είμαστε ένα ανεξάρτητο εστιατόριο και η μόνη εμπορική μας πρόταση είναι ότι μπορούμε να βλέπουμε τα σχόλια και να αλλάζουμε γρήγορα».

Η επένδυση χρόνου στο Tripadvisor απέδωσε καρπούς. «Εγγραφήκαμε στο Premium για Εστιατόρια στα τέλη του 2016 και βρήκαμε τα εργαλεία που προσφέρει εξαιρετικά πολύτιμα», διαπιστώνει ο κ Σταμπ. Συγκεκριμένα, τους αρέσει πολύ να χρησιμοποιούν τη λειτουργία της Αγαπημένης Κριτικής, η οποία επιτρέπει στους ιδιοκτήτες εστιατορίων να καρφιτσώσουν την αγαπημένη πρόσφατη κριτική τους στο πάνω μέρος της ενότητας Κριτικές. «[Τη χρησιμοποιούμε] για να επισημάνουμε σε πιθανούς πελάτες μια υπέροχη εμπειρία που είχε κάποιος προηγούμενος πελάτης, [αλλά επίσης και] ως έναν τρόπο για να κάνουμε τον σχολιαστή να νιώσει ξεχωριστός [καταλαμβάνοντας] μια προνομιακή θέση στη σελίδα μας».

Αποτελέσματα

...

Πώς αυτή η επαρχιακή παμπ έγινε προορισμός για φαγητό

Πώς αυτή η επαρχιακή παμπ έγινε προορισμός για φαγητό Το The Fox at Peasemore, μια τοπική παμπ ακριβώς έξω από την εμπορική πόλη του Νιούμπερι της Αγγλίας, είναι συνεχώς γεμάτο πελάτες. Ορίστε πώς κατάφεραν να χρησιμοποιήσουν την online φήμη τους για να αυξήσουν την πελατεία τους.

Καλωσορίσατε στο The Fox at Peasemore στο Ηνωμένο Βασίλειο

Όταν η Λόρεν Ντέιβισον άνοιξε το The Fox at Peasemore το 2013 με τον σύζυγό της Φίλιπ, δεν μπορούσαν να φανταστούν ότι γρήγορα θα γινόταν μία από τις καλύτερες παμπ του χωριού στο Μπερκσάιρ. Όταν ανέλαβαν το The Fox, το ανακαίνισαν ριζικά μετατρέποντας τον χώρο σε ένα κατάλληλο μέρος για να περνούν τον χρόνο τους οι ντόπιοι και οι τουρίστες.

«Έχουμε μια ζεστή σόμπα τέλεια για τα βραδάκια του χειμώνα και τραπέζια έξω με θέα στην εντυπωσιακή εξοχή για τα καλοκαιρινά απογευματόβραδα», λέει η κα Ντέιβισον.

Η πρόκληση: Να ενσωματωθεί στα πολυσύχναστα μέρη

Το Νιούμπερι της Αγγλίας δεν βρίσκεται ακριβώς στη λίστα με τα μέρη που επισκέπτονται οι ταξιδιώτες. «Παρόλο που έχουμε πολλούς πιστούς ντόπιους πελάτες, το Tripadvisor έχει αποδειχθεί πραγματικά βοηθητικό», λέει η κα Ντέιβισον. «Είμαστε λίγο έξω από την πεπατημένη και είναι δύσκολο να μας βρει κανείς εκτός κι αν περάσει από μπροστά με το αυτοκίνητο, έτσι η σελίδα μας στο Tripadvisor υπήρξε απολύτως απαραίτητη».

Πώς χρησιμοποιούν το Tripadvisor

Το Tripadvisor, για το Fox, λειτουργεί σαν μια διαδικτυακή πινακίδα που κάνει την παμπ τους προορισμό. Όπως σημειώνει η κα Ντέιβισον, «Όταν οι πελάτες επιλέγουν μια περιοχή και αναζητούν μέρη για φαγητό, μας βρίσκουν χάρη στην καταχώρισή μας στο Tripadvisor».

Με το Tripadvisor Premium, το The Fox επωφελείται στο έπακρο από την online παρουσία του με το που βρίσκουν οι πιθανοί πελάτες την καταχώρισή του.Χρησιμοποιούν το Storyboard για να προβάλουν τα καλύτερα στοιχεία της κουζίνας και της ατμόσφαιράς τους και για να τονίσουν σημαντικές πλευρές της εμπειρίας εστίασης που προσφέρει η παμπ τους με τους 3 κορυφαίους λόγους για να φάει κανείς εδώ.

Και οι πελάτες το προσέχουν. Όπως σημειώνει η κα Ντέιβισον, «Την περασμένη εβδομάδα ήρθε μια κυρία για δείπνο και καθώς της δίναμε τον λογαριασμό, αναφέρθηκε στο Πιστοποιητικό Διάκρισής μας. Είναι ωραίο όταν κάποιος το παρατηρεί, γιατί είμαστε πολύ περήφανοι γι’ αυτό».

Αποτελέσματα

«Όταν εγγραφήκαμε στο Premium για Εστιατόρια, είχαμε πολλούς περισσότερους ανθρώπους που έρχονταν για φαγητό στο The Fox σαν αποτέλεσμα. Μας βοήθησε να φτάσουμε σε ένα σημείο όπου η πελατεία είναι σταθερή»....

Πώς αυτός ο όμιλος εστιατορίων αύξησε το ενδιαφέρον για κρατήσεις με το Tripadvisor

Πώς αυτός ο όμιλος εστιατορίων αύξησε το ενδιαφέρον για κρατήσεις με το Tripadvisor To Bodean’s, μια μικρή αλυσίδα εστιατορίων μπάρμπεκιου στο Λονδίνο, χρησιμοποιεί το Tripadvisor ως ζωτικό κομμάτι της διαδικτυακής παρουσίας του. Ορίστε πώς χρησιμοποιούν το Tripadvisor για να αυξήσουν τις κρατήσεις τους.

Καλωσορίσατε στο Bodean’s BBQ στο Λονδίνο

Όταν ονειρεύεστε χοιρινά παϊδάκια, pulled pork και φτερούγες κοτόπουλου λογικά σας έρχεται πρώτα στο μυαλό το Τέξας, όχι το Λονδίνο. Αλλά το Bodean’s BBQ είναι η αγαπημένη γωνιά των Βρετανών που λαχταρούν να γευτούν τις γεύσεις του Αμερικανικού Νότου στην πατρίδα τους.

Με εφτά καταστήματα στην πόλη του Λονδίνου, θα έχετε πολλές ευκαιρίες να κάνετε μια στάση για μπύρα σε ένα από αυτά. Το Bodean’s σας αφήνει να χαλαρώσετε και να απολαύσετε καλό φαγητό και καλή παρέα σε μια ζωντανή ατμόσφαιρα. Το εστιατόριο έχει χιλιάδες κριτικές και μέση βαθμολογία 4 στους 5 κύκλους ανάλογα με την τοποθεσία.

Η πρόκληση: Βελτιστοποίηση της online παρουσίας

Με εφτά εστιατόρια, ο συντονισμός των λειτουργιών και η διατήρηση της συνοχής σε όλα τα επίπεδα είναι πραγματική πρόκληση, ειδικά όσον αφορά το μάρκετινγκ. Σε μια ανταγωνιστική αγορά όπως αυτή του Λονδίνου, το Bodean’s θέτει ως προτεραιότητα τη βελτιστοποίηση κάθε πτυχής της διαδικτυακής παρουσίας του, από τον ιστότοπό του που είναι κατάλληλος για εμφάνιση σε κινητές συσκευές μέχρι ιστότοπους κριτικών όπως το Tripadvisor.

Όπως δηλώνει η Διευθύντρια Μάρκετινγκ κα Chris Huston, «Πήρα τον έλεγχο της καταχώρισής μας στο Tripadvisor με σκοπό τη βελτιστοποίηση των προφίλ μας για την ανάδειξη των στοιχείων του μενού και της γενικότερης ατμόσφαιρας στα υποκαταστήματά μας».

Αυτό γίνεται εύκολα με το Tripadvisor Premium.

Πώς χρησιμοποιούν το Tripadvisor

«[Το Tripadvisor Premium] έχει δημιουργήσει ένα πολύ πιο ελκυστικό προφίλ», λέει η κα Huston.

Η ομάδα του Bodean’s άρχισε με το Storyboard, το οποίο τους επιτρέπει να κάνουν μια πρώτη εντύπωση που μαγνητίζει το βλέμμα των επισκεπτών προσθέτοντας δυναμικό περιεχόμενο στη σελίδα τους. «Ένα σημαντικό μέρος των επισκεπτών μας βλέπει τώρα τις εικόνες που έχουμε επιλέξει μέσω του Storyboard, το οποίο ενημερώνουμε με επίκαιρες προωθητικές εικόνες, δίνοντας περισσότερη δημοσιότητα στις επερχόμενες εκδηλώσεις και προσφορές μας», σημειώνει η κα Huston.

Στη συνέχεια, η κα Huston προσαρμόζει τους 3 κορυφαίους λόγους για κάθε κατάστημα για να προσδιορίσει συγκεκριμένα τι κάνει το κάθε εστιατόριο ξεχωριστό. Όπως επισημαίνει η κα Huston, «Πρόκειται για έναν ακόμα χρήσιμο τρόπο ανάδειξης των ξεχωριστών λεπτομερειών της κάθε τοποθεσίας καθώς επίσης και τα ομαδικά χαρακτηριστικά για να προσελκύσουμε το κοινό στο οποίο στοχεύουμε».

Τα αποτελέσματα

«Διαπίστωσα ότι το Tripadvisor είναι ένα καίριας σημασίας κομμάτι της online παρουσίας μας και οι διαθέσιμες λειτουργίες μάς δίνουν τη δυνατότητα να τονίσουμε τα δυνατά μας σημεία»....

Πώς αυτό το εστιατόριο με την πολύ υψηλή βαθμολογία χρησιμοποιεί το Tripadvisor για να αυξήσει την πελατεία του

Πώς αυτό το εστιατόριο με την πολύ υψηλή βαθμολογία χρησιμοποιεί το Tripadvisor για να αυξήσει την πελατεία του Το La Pergola, ένα οικογενειακό εστιατόριο ιταλικής κουζίνας στο Κεϊμπριτζσάιρ, στην Αγγλία, χρησιμοποιεί το Tripadvisor ως τον ακρογωνιαίο λίθο της στρατηγικής μάρκετινγκ που ακολουθεί. Διατηρώντας με συνέπεια μία από τις πιο υψηλές βαθμολογίες εστιατορίων στην περιοχή, καταφέρνει να προσελκύει όλο και περισσότερη πελατεία χάρη στο Tripadvisor.

Καλωσορίσατε στο La Pergola, στο Κεϊμπριτζσάιρ

Όσοι ντόπιοι ονειρεύονται τις ηλιόλουστες ακτές της ιταλικής Ριβιέρας δεν θα χρειαστεί να ταξιδέψουν τόσο μακριά για να τις βρουν. Μόλις δέκα χιλιόμετρα δυτικά του Κέιμπριτζ, στην Αγγλία, το εστιατόριο La Pergola στο Wheatsheaf διαθέτει ένα αυθεντικό ιταλικό μενού, με πίτσες ψημένες σε ξυλόφουρνο, χειροποίητα ζυμαρικά και κλασικά επιδόρπια, όπως σύκα με τυρί μασκαρπόνε.

«Είμαστε μια ανεξάρτητη, οικογενειακή επιχείρηση» αναφέρει η Rosa De Simone, ιδιοκτήτρια του εστιατορίου. «Λειτουργούμε εδώ και πάνω από 10 χρόνια.»

Απ’ όταν άνοιξε, το La Pergola έγινε προορισμός για την ευρύτερη περιοχή, με πολύ κόσμο να επιλέγει μια μικρή απόδραση από την πόλη για να έρθει να πάρει μια γεύση από ντόλτσε βίτα στην Αγγλία. Το εστιατόριο έχει πάνω από 500 κριτικές, με μέσο όρο βαθμολογίας κύκλων 4,5/5 και Πιστοποιητικό Διάκρισης του Tripadvisor.

Η πρόκληση: Αποδοτικό μάρκετινγκ

Η αυθεντική ιταλική κουζίνα μιλάει από μόνη της. Βέβαια, ήταν αρκετά δύσκολο να σε προσέξει ο κόσμος έξω από την πόλη. «Τα πρώτα χρόνια, διαφημιζόμασταν σε τοπικούς οδηγούς με προτάσεις για εστιατόρια, εφημερίδες και περιοδικά», σημειώνει η De Simone. «Σπάνια ακούγαμε από κάποιον πελάτη ότι διάβασε για εμάς σε ένα έντυπο, γεγονός που με έκανε να αμφιβάλλω για τη στρατηγική μάρκετινγκ που είχα επιλέξει.»

Για την εγγυημένη απόδοση της επένδυσής της η De Simone στράφηκε στα online κανάλια. «Ξεκίνησα να παρατηρώ ότι λαμβάναμε περισσότερες κριτικές στο Tripadvisor και ότι οι πελάτες ανέφεραν ότι μας είχαν μάθει μέσω του Tripadvisor» επισημαίνει.

Πώς χρησιμοποιούν το Tripadvisor

«Ξεκίνησα να παρατηρώ ότι λαμβάναμε περισσότερες κριτικές στο Tripadvisor και ότι οι πελάτες ανέφεραν ότι μας είχαν μάθει μέσω του Tripadvisor.»

Τώρα που πλέον πρόκειται για ένα εστιατόριο με κορυφαία βαθμολογία στην πλατφόρμα, η De Simone αφιερώνει χρόνο και ενέργεια για την προσθήκη φωτογραφιών, την ενημέρωση των στοιχείων της επιχείρησης και την παρακολούθηση των κριτικών. Σύμφωνα με την De Simone: «Ξεκίνησα να ενσωματώνω το Tripadvisor στο online μάρκετινγκ του εστιατορίου μου προσθέτοντας έναν σύνδεσμο της σελίδας μας στο Tripadvisor στον δικό μας ιστότοπο και χρησιμοποιώντας κάποιες από τις εξαιρετικές κριτικές που έχουμε λάβει στη σελίδα μας στο Facebook.»

Είναι δωρεάν και εύκολο για τον καθένα. Αφότου διεκδικήσετε την καταχώρισή σας, επιλέξτε από μια ποικιλία widget και κουμπιών τα οποία μπορείτε να προσθέσετε στον ιστότοπό σας για να προωθήσετε την καταχώρισή σας στο Tripadvisor και να συγκεντρώσετε απευθείας κριτικές κατεβάζοντας την εφαρμογή του Tripadvisor για το Facebook.

...

Γιατί αυτό το εστιατόριο στην Ισπανία ζητά πάντα κριτικές

Γιατί αυτό το εστιατόριο στην Ισπανία ζητά πάντα κριτικές Το Dos Cielos, ένα εκλεκτό εστιατόριο στο προάστιο Λος Αούστριας της Μαδρίτης, επιδιώκει το επόμενο αστέρι Michelin για τους διάσημους αδελφούς Τόρες. Ορίστε πώς χρησιμοποιούν το Tripadvisor ως ζωτικό κομμάτι της διαδρομής τους προς το να γίνουν το καλύτερο εστιατόριο στην πόλη.

Καλωσορίσατε στο Dos Cielos στη Μαδρίτη

Με δύο αστέρια Michelin ήδη στην κατοχή τους, οι διάσημοι αδελφοί Τόρες επέλεξαν έναν στάβλο του 19ου αιώνα ως τον χώρο του Dos Cielos Madrid. Στην καρδιά τους Λος Αούστριας, στην πιο παλιά περιοχή της Μαδρίτης, το εστιατόριό τους φωλιάζει στην ιστορική αυλή του πολυτελούς ξενοδοχείου Gran Meliá Palacio de los Duques.

Τα αδέλφια Τόρες βρίσκουν έμπνευση στην ιστορία της Μαδρίτης, με ένα μενού που τελειοποιεί την τέχνη της τοπικής Ισπανικής κουζίνας. Ήδη γνωστό ως κορυφαίος γαστρονομικός προορισμός, το εστιατόριο έχει κερδίσει Πιστοποιητικό Διάκρισης στο Tripadvisor και έχει μέση βαθμολογία 4 στους 5 κύκλους. Περισσότεροι από 1.000 ντόπιοι και ταξιδιώτες επισκέπτονται το εστιατόριό τους κάθε μήνα — το οποίο έχει μόνο 12 υπαλλήλους!

Η πρόκληση: Η επίτευξη της αριστείας

«Εργαζόμαστε καθημερινά για να ικανοποιήσουμε τους πελάτες με ένα καλό προϊόν και μια άψογη εξυπηρέτηση», λέει ο κ. Enrique Expósito Hernández, Αναπληρωτής Διευθυντής Εσόδων του ξενοδοχείου Gran Meliá Palacio de los Duques. «Ο κύριος στόχος μας είναι να γίνει ένα εστιατόριο επιπέδου αστεριών Michelin».

Ένας από τους τρόπους για να το επιτύχουν; Η διασφάλιση ότι η online φήμη τους αντανακλά την εμπειρία φίρμας στο εστιατόριό τους. «Οι πελάτες ανακοινώνουν την ικανοποίησή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης», λέει ο κ. Hernández. «Έχουμε τον καλύτερο πρεσβευτή: τον πελάτη. Οι online κριτικές είναι οι πιο χρήσιμες συνεισφορές που μπορούν να κάνουν οι πελάτες».

Δημιουργώντας μια θετική ροή σχολίων με τις online κριτικές

Το Dos Cielos χρησιμοποιεί το Tripadvisor για να χτίσει μια ενεργή ροή σχολίων για το εστιατόριό του. «Οι πελάτες ανακοινώνουν τις καλές εμπειρίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αυτές οι κριτικές δημιουργούν καλή φήμη», εξηγεί ο κ. Hernández. Με τις κριτικές ανά χείρας, τα αδέλφια Τόρες μπορούν να συνεργαστούν με την ομάδα για να διασφαλίσουν ότι κάθε τραπέζι λαμβάνει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση. Κι αν κάτι δεν λειτουργεί — το μαθαίνουν αμέσως και μπορούν να το φτιάξουν. «Αυτός είναι ο λόγος που ζητούμε πάντα από τους πελάτες μας να γράψουν κριτικές στο Tripadvisor, τόσο για το ξενοδοχείο όσο και για εστιατόριά μας».

Με τις κριτικές, το εστιατόριο μπορεί να επεκτείνει την εξυπηρέτηση και τη φιλοξενία του διαδικτυακά. «Είμαστε πολύ δραστήριοι με τις απαντήσεις από τη διεύθυνση δηλώνει ο κ. Hernández. «Εξατομικεύουμε και παίρνουμε τις απαντήσεις μας πολύ σοβαρά».

...

Γιατί αυτό το εστιατόριο στο Γιορκσάιρ κέρδισε στα βραβεία Travellers’ Choice του 2017

Γιατί αυτό το εστιατόριο στο Γιορκσάιρ κέρδισε στα βραβεία Travellers’ Choice του 2017 Το Black Swan at Oldstead έγινε το πρώτο βρετανικό εστιατόριο που βρέθηκε στην κορυφή της παγκόσμιας λίστας με τα εστιατόρια που κέρδισαν το βραβείο Travellers’ Choice του Tripadvisor Τι περιλαμβάνει η διαχείριση ενός εστιατορίου που κερδίζει το Travellers’ Choice;

Καλωσορίσατε στο Black Swan at Oldstead

Το Black Swan at Oldstead βρίσκεται σε ένα μικρό πέτρινο αγροτόσπιτο σε έναν δρόμο που περιστοιχίζεται από δέντρα στο Γιορκσάιρ. Αναμιγνύοντας την παραδοσιακή κουζίνα του Γιορκσάιρ με δόσεις δημιουργικότητας και εκκεντρικότητας, αυτό το εστιατόριο με τα αστέρια Μισελέν τιμά την πατροπαράδοτη φιλοξενία. Τους βλέπουν όλους σαν οικογένεια.

«Είμαστε μια οικογενειακή επιχείρηση και νομίζω ότι η φιλική, ζεστή μας προσέγγιση είναι αυτό που απολαμβάνουν οι πελάτες», λέει ο Banks. «Ο στόχος μας είναι να σερβίρουμε τα καλύτερα και τα πιο ενδιαφέροντα πιάτα αλλά σε μια χαλαρή, φιλική ατμόσφαιρα για όλους».

Πάθος για τα τοπικά συστατικά

Στο Black Swan, το φαγητό είναι αυτό που κλέβει την παράσταση. «Εστιάζουμε στην ανάδειξη καταπληκτικού φαγητού φτιαγμένου από τοπικά υλικά», λέει ο Banks. «Παράγουμε πολλά από τα φρούτα και τα λαχανικά που χρησιμοποιούμε στο εστιατόριο στη φάρμα μας και αυτό καθορίζει τι έχουμε στο διαρκώς εξελισσόμενο μενού μας».

Αλλά τα υπέροχα υλικά είναι μόνο η αρχή. «Από εκεί, η δημιουργική διαδικασία κατά την προσθήκη ενός νέου πιάτου είναι πολύ συνεργατική. Οι ιδέες μπορεί να προέρχονται από παντού και στη συνέχεια συνεργαζόμαστε σαν ομάδα για να τελειοποιήσουμε αυτές τις ιδέες και να φτιάξουμε το καλύτερο δυνατό πιάτο».

Η φιλοξενία είναι το κύριο μέλημα του προσωπικού

Αλλά η εμπειρία στο Black Swan πηγαίνει πολύ πιο πέρα από το φαγητό. Η φιλοξενία είναι αυτό που έχει σημασία. Όσον αφορά την παροχή εξαιρετικής συνέπειας όλον τον χρόνο, ο Banks είναι ξεκάθαρος. «Έχουμε μια φανταστική ομάδα αλλά η συνέπεια έγκειται στο καθημερινό πάθος όλων μας. Πολύ συχνά οι δουλειές στο τομέα της φιλοξενίας εκλαμβάνονται από πολλούς ως μια προσωρινή απασχόληση αλλά όσοι εργάζονται στο Black Swan είναι επαγγελματίες και επιδιώκουν να κάνουν καριέρα στον τομέα της φιλοξενίας που θα κάνει τη διαφορά».

Για τον Banks, αυτό σημαίνει ότι μέρος του προσωπικού είναι και οικογένεια. «Το να λειτουργείς μια οικογενειακή επιχείρηση είναι υπέροχο», λέει. «Έχεις την υποστήριξη των άλλων μελών [της οικογένειας] και αυτό μπορεί να μειώσει πολύ το βάρος των καθημερινών υποχρεώσεων».

Οι εξαιρετικές εμπειρίες δημιουργούν εξαιρετικές κριτικές

Για να κερδίσουν ένα βραβείο Travellers’ Choice, τη σπουδαιότερη τιμή που απονέμεται από το Tripadvisor, τα εστιατόρια πρέπει να έχουν σταθερά εξαιρετικές κριτικές και βαθμολογίες από πραγματικούς πελάτες κατά τη διάρκεια του έτους. Για τον Banks, η δημιουργία εξαιρετικών εμπειριών δίνει το έναυσμα για περισσότερες και καλύτερες κριτικές, που βοηθούν στη συνέχεια της διάδοσης του ονόματος του εστιατορίου τους. Όπως λέει ο Banks, «Οι πελάτες είναι το πιο σημαντικό μέρος οποιασδήποτε επιχείρησης και χωρίς αμφιβολία οι καλύτερες δημόσιες σχέσεις που μπορείς να έχεις ποτέ».

...

Πώς αυτό το κομψό Ιταλικό εστιατόριο προβάλλεται σε περισσότερους πελάτες

Πώς αυτό το κομψό Ιταλικό εστιατόριο προβάλλεται σε περισσότερους πελάτες Το Ristorante Don Alfonso 1890, ένα πολυτελές εστιατόριο βραβευμένο με αστέρια Michelin έξω από το Σορέντο της Ιταλίας προσπαθεί συνεχώς να δείχνει τον καλύτερό του εαυτό. Αλλά δεν βρίσκεται στο πιο τουριστικό σημείο της χώρας.Ορίστε πώς χρησιμοποιεί το Tripadvisor για να επεκτείνει τα δίκτυα διάδοσής του από στόμα σε στόμα και να προσελκύει νέα πελατεία.

Καλωσορίσατε στο Ristorante Don Alfonso 1890 στο Σορέντο

Φέρτε στο μυαλό σας το καλύτερο πολυτελές εστιατόριο της Ιταλίας — πιθανότατα σκέφτεστε το Don Alfonso 1890. Αυτό το εστιατόριο με τα δύο αστέρια Michelin προσφέρει άψογο φαγητό και εξυπηρέτηση από το 1973.

Το Ristorante Don Alfonso, που είναι μια οικογενειακή επιχείρηση που βρίσκεται στο μικρό χωριό Μάσα Λουμπρένσε, αναδεικνύει την καλύτερη παραδοσιακή Ιταλική κουζίνα στους ντόπιους και τους ταξιδιώτες που έρχονται από κάθε γωνιά του πλανήτη για να ζήσουν τη ντόλτσε βίτα στο πολύχρωμο Σορέντο.

Το εστιατόριο έχει πάνω από 1.000 κριτικές στο Tripadvisor, μια τέλεια βαθμολογία κύκλων 5, έχει λάβει το βραβείο Traveller’s Choice το 2016 και το 2017 και είναι το Νο 1 εστιατόριο στην περιοχή. Με 45 υπαλλήλους στο χωριό, σερβίρει πάνω από 70 τραπέζια καθημερινά όταν είναι ανοιχτό, από τον Μάρτιο ως τον Νοέμβριο.

Η πρόκληση: Προβολή σε νέους πελάτες

Ο επικεφαλής σεφ Ernesto Iaccarino προσπαθεί συνεχώς να ξεπερνά τον εαυτό του. «Εστιάζουμε πολύ στο προϊόν», λέει. «Όλη μας η ενέργεια επικεντρώνεται στο να ετοιμάζουμε ποιοτικά πιάτα και στο να παρέχουμε εξαιρετική εξυπηρέτηση».

Και ενώ τα βραβεία και η αναγνώριση γι’ αυτήν την προσπάθεια έχουν βοηθήσει σημαντικά, οι πελάτες δεν πείθονται πάντα να ανέβουν να απότομα σκαλοπάτια και τους λόφους για να φτάσουν ως το εστιατόριό τους — παρόλο που η θέα είναι απίστευτη. Επειδή το εστιατόριό τους δεν είναι ακριβώς το πλέον προσβάσιμο, έχει γίνει από μόνο του προορισμός.

Αυτό που πραγματικά έχει σημασία είναι η διάδοση από στόμα σε στόμα.

«Στην εποχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το ΤripAdvisor, οι πελάτες γίνονται οι πρεσβευτές μας», λέει ο κ. Iaccarino. «Όλοι ρίχνουν μια ματιά στο Tripadvisor πριν κάνουν κράτηση σε ένα εστιατόριο».

Τα αποτελέσματα

...

Πώς το Miramar υποδέχεται πάνω από 150 πελάτες κάθε βράδυ με το Tripadvisor

Πώς το Miramar υποδέχεται πάνω από 150 πελάτες κάθε βράδυ με το Tripadvisor Το Restaurant Miramar, ένα παραθαλάσσιο εστιατόριο στη Μαγιόρκα της Ισπανίας, υποδέχεται περισσότερους από 150 πελάτες κάθε βράδυ κατά την καλοκαιρινή περίοδο. Ορίστε πώς οι υπεύθυνοι του Miramar χρησιμοποιούν τις Διαφημίσεις Tripadvisor και το Tripadvisor Premium για να χτίσουν τη φίρμα του και να κρατούν το εστιατόριο γεμάτο καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Καλωσορίσατε στο Restaurant Miramar, στη Μαγιόρκα

Φωλιασμένο κάτω από ένα φοινικόδασος, αυτό το παραθαλάσσιο εστιατόριο διαθέτει πολλά περισσότερα από υπέροχο φαγητό. Αν δειπνήσετε στο Restaurant Miramar, θα βρεθείτε να πίνετε κρασί καθώς θα κοιτάτε τον ήλιο να δύει αργά πάνω από το Πορτ ντ’ Αλκούντια.

Το Restaurant Miramar, που βρίσκεται στο Paseo Marítimo, σερβίρει νόστιμη και αυθεντική Μεσογειακή κουζίνα σε ντόπιους και ταξιδιώτες από όλον τον κόσμο. Και το κάνουν αυτό ως οικογένεια από το 1871.

Το εστιατόριο έχει πάνω από 600 κριτικές, με μέσο όρο βαθμολογίας κύκλων στο 4,5/5 και Πιστοποιητικό Διάκρισης του Tripadvisor. Στην περίοδο αιχμής, η επιχείρηση έχει 30 υπαλλήλους που παρέχουν άψογη εξυπηρέτηση σε πάνω από 150 πελάτες κάθε βράδυ. Τον υπόλοιπο χρόνο, το εστιατόριο εστιάζει στο μεσημεριανό και στα γεύματα του σαββατοκύριακου.

Η πρόκληση: Να ξεχωρίσει από το πλήθος

Η Μαγιόρκα είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς καλοκαιρινούς προορισμούς στην Ευρώπη — όχι μόνο για ταξιδιώτες από άλλες χώρες, αλλά και τους Ισπανούς τουρίστες επίσης. «Η μεγαλύτερη πρόκληση για εμάς είναι να κάνουμε το εστιατόριό μας γνωστό [στους ντόπιους και τους τουρίστες] και να μάθουν όλοι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που μας διαφοροποιούν από τα άλλα εστιατόρια της περιοχής», λέει ο Jaime Solé, ο Γενικός Διευθυντής του Miramar. «Θέλουμε να ξεχωρίσουμε στην Αλκούντια προσφέροντας υψηλής ποιότητας φαγητό και την καλύτερη εξυπηρέτηση στους πελάτες μας».

Αλλά πώς το καταφέρνουν αυτό, όταν υπάρχουν εκατοντάδες εστιατόρια από τα οποία μπορεί να διαλέξει ένας πελάτης;

Το Miramar εστιάζει στη φίρμα του για να ξεχωρίσει. «Για να επιτύχουμε αυτόν τον στόχο, χρησιμοποιούμε με συνέπεια το Tripadvisor και το TheFork καθημερινά. [Χρησιμοποιούμε] αυτές τις δύο πύλες τα τελευταία τρία χρόνια».

Πώς χρησιμοποιούν το Tripadvisor

«Καταβάλαμε μια σημαντική προσπάθεια για να διαφημίσουμε το εστιατόριό μας», λέει ο κ. Solé. «Έχουμε ενεργοποιήσει τις online κρατήσεις και επισημαίνουμε τις κριτικές που πιστεύουμε ότι είναι οι πιο ενδιαφέρουσες, πράγμα που μπορούμε να κάνουμε εύκολα με τα εργαλεία που παρέχονται από τα πακέτα του Tripadvisor Premium και των Διαφημίσεων».

To Tripadvisor Premium βοηθά το Miramar να διαχειριστεί τη φίρμα του και να δείξει τον καλύτερό του εαυτό. Το Storyboard τού δίνει τη δυνατότητα να κάνει μια τέλεια πρώτη εντύπωση στους πιθανούς πελάτες που επισκέπτονται την καταχώρισή του στο Tripadvisor. «Το καρουζέλ εικόνων είναι πολύ ενδιαφέρον και οπτικό», λέει ο Jaime Solé. «Η ικανότητα να αναδείξουμε [την Αγαπημένη Κριτική μας] είναι ένα εργαλείο που μας έχει βοηθήσει να προβάλουμε τα υπέροχα σχόλια των πελατών μας. Μπορούμε να επιλέξουμε μια κριτική που να αντανακλά πραγματικά το φαγητό και την εξυπηρέτηση που προσφέρουμε».

Οι Διαφημίσεις Tripadvisor λειτουργούν ως ένα πολύ καλό συμπλήρωμα στην καταχώρησή του και βοηθούν το Miramar να προσελκύσει πελάτες από όλον τον κόσμο. «Οι Διαφημίσεις Tripadvisor μάς έχουν επιτρέψει να είμαστε σε περίοπτη θέση», επιβεβαιώνει ο κ. Solé. «Χάρη στη χρήση των Διαφημίσεων, καταφέραμε να απευθυνθούμε [σε πελάτες] σε νέες αγορές που ενδεχομένως να μην είχαν βρει το εστιατόριό μας ποτέ πριν», επισημαίνει ο κ. Solé.

Τα αποτελέσματα

«Αυτά τα δύο εργαλεία για βελτίωση του online μάρκετινγκ έχουν αυξήσει τις επισκέψεις στο εστιατόριό μας — αυτό, για εμάς, είναι το καλύτερο όφελος»....

Πώς αυτό το εστιατόριο στο Σιάτλ αύξησε τα έσοδά του κατά 30% με το Tripadvisor

Πώς αυτό το εστιατόριο στο Σιάτλ αύξησε τα έσοδά του κατά 30% με το Tripadvisor Το Nue, ένα εστιατόριο στο Σιάτλ, πρόσφατα κατέκτησε την πρωτιά στην κατάταξη δημοτικότητας του Tripadvisor. Δείτε πώς τα κατάφερε και πώς το Tripadvisor το βοήθησε ώστε να προσελκύσει περισσότερες κρατήσεις και να αυξήσει τα έσοδά του κατά 30%.

Καλωσορίσατε στο Nue, στο Σιάτλ

Αν διαβείτε την πόρτα του Nue, θα μεταφερθείτε αμέσως σε μιαν άλλη ήπειρο. Και ποια ήπειρος θα είναι αυτή; Αυτό εξαρτάται από το μενού εκείνη την ημέρα.

Οι συνιδιοκτήτες, Uyen Nguyen και Chris Cvetkowich, τους οποίους ένωσε η αγάπη για τα ταξίδια και το φαγητό, σερβίρουν μοναδικά και ενδιαφέροντα πιάτα που δύσκολα θα βρείτε αλλού στις Ηνωμένες Πολιτείες.

«Ένα από τα κεντρικά σημεία του πάθους μας είναι ότι κάθε φορά που ταξιδεύουμε, βλέπουμε μια μεγάλη ποικιλία φαγητών. Αλλά εδώ, βρίσκουμε πάντα τα ίδια πιάτα», εξηγεί η Nguyen. «Η αναλογία που μπορώ να κάνω είναι ότι στις ΗΠΑ, εάν πάει κανείς στη Νέα Αγγλία θα βρει ρολ αστακού και όταν βρεθεί στο Σαν Φρανσίσκο μπορεί να φάει ψαρόσουπα από αχιβάδες, αλλά στο εξωτερικό η μόνη αμερικάνικη κουζίνα που βρίσκεις είναι μπέργκερ και τηγανιτές πατάτες. Γιατί δεν παρουσιάζονται και άλλα πιάτα; Θέλαμε οι άνθρωποι να γνωρίσουν νέα φαγητά».

Με βάση αυτήν την προσέγγιση, οι κάτοικοι του Σιάτλ γνωρίζουν παραδοσιακά πιάτα από ολόκληρο τον κόσμο, όπως το νοτιοαφρικάνικο bunny chow ή το ρουμάνικο mamaliga. Και ποιος είναι στόχος τους; Να προσελκύσουν κόσμο που έχει περιέργεια να ανακαλύψει νέες γεύσεις, όπως οι ίδιοι, καθώς και τις ντόπιες κοινότητες μεταναστών που αναζητούν το παραδοσιακό τους φαγητό. «Όταν προσφέραμε το ρουμανικό mamaliga, γνωρίσαμε τη ρουμανική κοινότητα του Σιάτλ», λέει η Nguyen. «Μάλιστα κάποιος έφερε τη μητέρα του από τη Βανκούβερ για να δοκιμάσει αυτό το πιάτο γιατί ένιωσαν τιμή που μαγειρέψαμε την παραδοσιακή τους κουζίνα».

Εδώ μπαίνει το Tripadvisor. «Είναι η Νο 1 επιλογή μου [ως πλατφόρμα κριτικών για την επιχείρησή μου] γιατί μπορώ πραγματικά να εκτιμήσω τους πελάτες που βρίσκονται εκεί έξω και αναζητούν την εμπειρία διαφορετικών πολιτισμών», λέει η Nguyen. «Όταν ταξιδεύω σε άλλες χώρες, χρησιμοποιώ κι εγώ το Tripadvisor. Ήθελα να επικεντρωθώ πραγματικά σε αυτήν την πλατφόρμα γιατί ήθελα να αλληλεπιδρώ με τους ταξιδιώτες, εφόσον όλη μας η προσέγγιση βασίζεται σε αυτούς».

Η πρόκληση: Να φτιάχνεις ένα εστιατόριο από το μηδέν

Το στήσιμο ενός εστιατορίου αποτελεί πάντα μια πρόκληση. Σε αυτόν τον κανόνα το ζευγάρι ιδιοκτητών του συγκεκριμένου εστιατορίου δεν ήταν εξαίρεση. «Στην αρχή, έπρεπε να προσπαθούμε να κερδίσουμε ξεχωριστά τον κάθε πελάτη που περνάει την πόρτα μας» αναφέρει η Nguyen.

Έτσι, σε αυτό το πλαίσιο, χρειαζόταν συστηματική δουλειά για τη διαχείριση της online φήμης του Nue, με δημοσίευση φωτογραφιών από τη διεύθυνση, απαντήσεις σε κριτικές και ενημέρωση του ωραρίου λειτουργίας. «Όταν ξεκινήσαμε να απαντάμε πιο στοχευμένα και συστηματικά όλες τις ερωτήσεις με τα στοιχεία που μας ζητούσε το Tripadvisor, η συμμετοχή των πελατών μας ενισχύθηκε κατακόρυφα κι αυτό φαινόταν από τα κλικ τους» υποστηρίζει η Nguyen.

Η διαχείριση της καταχώρισής τους τους βοήθησε επίσης να αποκτήσουν περισσότερες κριτικές από πελάτες. Σύμφωνα πάντα με τη Nguyen, «Παρατήρησα ότι μόλις ξεκινήσαμε να ανεβάζουμε καλύτερες εικόνες, αρχίσαμε να παίρνουμε πολλές περισσότερες κριτικές».

Τα αποτελέσματα

...

Πώς αυτή η καντίνα στη Νέα Υόρκη χρησιμοποιεί τα σχόλια των πελατών για να ξεπεράσει τους ανταγωνιστές της

Πώς αυτή η καντίνα στη Νέα Υόρκη χρησιμοποιεί τα σχόλια των πελατών για να ξεπεράσει τους ανταγωνιστές της Ακολουθεί η ιστορία μιας εταιρείας με κινητές καντίνες που ευημερεί στην υπερανταγωνιστική αγορά εστιατορίων της Νέας Υόρκης – ξεπερνώντας πάνω από 10.000 παραδοσιακά καταστήματα για να γίνει μια από τις επιχειρήσεις με τις κορυφαίες βαθμολογίες στο Tripadvisor.

Καλωσήρθατε στο Wafels & Dinges, στη Νέα Υόρκη

Το Wafels & Dinges, που αυτήν τη στιγμή κατατάσσεται στο κορυφαίο 1% των εστιατορίων της Νέας Υόρκης στο Tripadvisor, είναι μια εταιρεία με καντίνες στη Νέα Υόρκη που πωλεί φρέσκες Βελγικές βάφλες με μια ποικιλία από επικαλύψεις που είναι γνωστές ως «dinges».Αυτό δεν είναι εύκολο κατόρθωμα, ειδικά για μια επιχείρηση που δεν είχε ένα κατάστημα συμβατικού τύπου μέχρι τα μέσα του 2013. Όπως λέει ο ιδιοκτήτης, Thomas DeGeest «Οι καντίνες είναι εξαιρετικά δημοφιλείς επειδή προσφέρουμε κάτι μοναδικό στους πελάτες – γεύματα υψηλής ποιότητας σε προσιτή τιμή. Οι κινητές καντίνες μας ειδικεύονται σε ένα πράγμα, στην παρασκευή βάφλας, και το κάνουμε πολύ καλά. Η εξειδίκευση είναι το κλειδί της επιτυχίας στη δουλειά μας – πρέπει να κάνεις αυτό που κάνεις καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο».

Το γεγονός ότι ξεκίνησε ως μια κινητή καντίνα έδωσε στον κ. DeGeest την ευκαιρία να αναπτύξει την ιδέα του πληρέστερα πριν αφοσιωθεί σε ένα συμβατικό εστιατόριο. «Έχουμε παρατηρήσει μια αναπτυσσόμενη τάση όπου μια ιδέα ξεκινά σε μια καντίνα και μετά μετακινείται σε μια σταθερή έδρα», διαπιστώνει ο κ. DeGeest. «Δοκιμάζεις την ιδέα στον δρόμο, βρίσκεις ότι δουλεύει και μετά πηγαίνεις σε μια τοποθεσία εστιατορίου γρήγορης εξυπηρέτησης. Λειτουργούσαμε καντίνες με βάφλες για έξι χρόνια, αλλά ανοίξαμε την πρώτη μας καφετέρια μόλις το 2013. Οι καντίνες έχουν υπάρξει μια αξιόπιστη λύση με δυνατότητα επέκτασης για το χτίσιμο της επιχείρησής μας».

Η πρόκληση: Μια ανταγωνιστική αγορά

Σε ένα μέρος όπως η Νέα Υόρκη, εκατοντάδες καντίνες και χιλιάδες εστιατόρια ανταγωνίζονται για να κερδίσουν τους πεινασμένους πελάτες. Όπως λέει ο κ. DeGeest, «[Η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζουμε είναι] ο υπερκορεσμός – αρχίζουμε να βλέπουμε αυτό το πρόβλημα σε πολλούς δρόμους της Νέας Υόρκης. Κάποιες φορές, μια αγορά αρχίζει να παρουσιάζει μειωμένη απόδοση και χρειάζεται να βρούμε μια νέα θέση για τη συγκεκριμένη καντίνα. Αυτό είναι δύσκολο γιατί οι τακτικοί πελάτες έχουν πλέον τη συνήθεια να υπολογίζουν στο πρόγραμμά μας σε μια συγκεκριμένη περιοχή».

Και επιπλέον, οι καντίνες φέρουν τη δική τους ομάδα από περίπλοκους κανονισμούς πέραν αυτών τις οποίες έχει να αντιμετωπίσει μια παραδοσιακή επιχείρηση. «Οι νόμοι της πόλης δεν είναι πάντα πολύ χρήσιμοι ή ξεκάθαροι για τις κινητές καντίνες», σημειώνει ο κ. DeGeest. Με περίπλοκο και χρονοβόρο πάρκινγκ, προγραμματισμό και νόμους διάθεσης απορριμάτων, είναι θαύμα που οι καντίνες γίνονται ποτέ τόσο δημοφιλείς.

Χρησιμοποιώντας τα κοινωνικά μέσα για να ξεχωρίσει

Το Wafels & Dinges, που ιδρύθηκε το 2007, ήταν μία από τις πρώτες εταιρείες που χρησιμοποίησε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ενημερώνει το κοινό για τις θέσεις των κινητών καντινών της. Σήμερα, η εταιρεία έχει μια ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με πάνω από 50.000 ακόλουθους στο Twitter και 12.000 στο Instagram. Καθημερινά, το @wafelsanddinges χρησιμοποιεί τα κοινωνικά του κανάλια για να ειδοποιήσει τους ακόλουθούς του για τις τοποθεσίες, να ενισχύσει τη φίρμα του με την ιδιαίτερη φωνή του και να παροτρύνει πιθανούς και παλιούς πελάτες με λαχταριστές φωτογραφίες από τις βάφλες του.

Και επειδή πρόκειται για μια αγορά με μεγάλο συνωστισμό, ο κ. DeGeest χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα προφίλ καταχώρισης όπως το Tripadvisor για να ξεχωρίσει από το πλήθος. «Μαθαίνουμε πολλά από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ένα μέλος της ομάδας μας ασχολείται αποκλειστικά με αυτά», λέει ο κ. DeGeest. «Χρησιμοποιούμε τη δική μας αίσθηση του χιούμορ και το δικό μας ύφος για να προβαλλόμαστε ως μια εταιρεία ευχάριστη, προσιτή, οικονομική και σκερτσόζα. Αυτό μας διαφοροποιεί από τους ανταγωνιστές μας».

Ωστόσο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι μόνο για την εδραίωση μια φίρμας. Είναι ένα πολύ σημαντικό εργαλείο επικοινωνίας για μια επιχείρηση. Όπως επισημαίνει ο DeGeest, «Υπάρχουν πολλές μεταβλητές σε μια επιχείρηση με καντίνες και χρησιμοποιούμε επίσης τα κοινωνικά μέσα για να ενημερώνουμε τους πελάτες μας. Εάν υπάρξει μηχανικό πρόβλημα, θα χρησιμοποιήσουμε το Twitter για να το διαδώσουμε. Το γεγονός ότι υιοθετήσαμε από νωρίς τη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης συνέβαλλε στην επιτυχία μας.»

Χρησιμοποιώντας τα σχόλια των πελατών για να ξεπεράσει τους ανταγωνιστές

Το κλειδί για τα σχόλια των πελατών για εμάς είναι να τα ζητάμε ευθέως, να ενσωματώνουμε τα σχόλια και να βλέπουμε τη ζήτηση αγοράς που προκύπτει από τις αλλαγές....

Επιστροφή στην αρχική σελίδα της ενότητας Εστιατόρια

© 2020 TripAdvisor LLC Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Pin It on Pinterest