Βελτιστοποιήστε την καταχώρισή σας

Μάθετε πώς το Tripadvisor Premium μπορεί να βελτιώσει τη σελίδα της καταχώρισής σας — και να σας βοηθήσει να μετατρέψετε τους επισκέπτες του ιστότοπού σας σε πελάτες της επιχείρησής σας.

Βελτιστοποιήστε την καταχώρισή σας

Πώς να επιλέξετε τις Επιλεγμένες φωτογραφίες σας

Πώς να επιλέξετε τις Επιλεγμένες φωτογραφίες σας Οι Επιλεγμένες φωτογραφίες, οι οποίες είναι διαθέσιμες για τους συνδρομητές του Tripadvisor Premium, σας επιτρέπουν να προσαρμόσετε την καταχώρισή σας και τα αποτελέσματα αναζήτησής σας για να προβάλλετε ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει το εστιατόριό σας....

Ξεκινήστε με τα Εστιατόρια Tripadvisor

Ξεκινήστε με τα Εστιατόρια Tripadvisor Είστε νέοι στο Tripadvisor; Αυτός ο οδηγός για να ξεκινήσετε θα σας καθοδηγήσει σε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε για να γίνετε απόλυτα λειτουργικοί σε χρόνο μηδέν....

Σας παρουσιάζουμε το Tripadvisor Premium για Εστιατόρια

Σας παρουσιάζουμε το Tripadvisor Premium για Εστιατόρια Το Tripadvisor Premium για Εστιατόρια προσφέρει στις επιχειρήσεις το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που χρειάζονται, εξασφαλίζοντάς τους αποκλειστική πρόσβαση σε ισχυρά εργαλεία, μόνο για συνδρομητές....

Αναδείξτε τις αγαπημένες κριτικές σας

Αναδείξτε τις αγαπημένες κριτικές σας Ένας οδηγός που εξηγεί βήμα προς βήμα πώς μπορείτε να προβάλλετε τις αγαπημένες κριτικές σας στους επισκέπτες του Tripadvisor.

Χαρίστε έμπνευση στους ταξιδιώτες προβάλλοντας μια αγαπημένη πρόσφατη κριτική στην ενότητα «Κριτικές» της καταχώρισης του εστιατορίου σας. Οι Αγαπημένες Κριτικές σάς δίνουν την ευκαιρία να πείτε την ιστορία σας μέσα από μια εκπληκτική εμπειρία που είχε ένας από τους πελάτες σας. Επιλέξτε μια κριτική που να αντιπροσωπεύει πραγματικά την επιχείρησή σας και καρφιτσώστε την σε μια περίοπτη θέση για να τη δουν αυτοί που επισκέπτονται την καταχώρισή σας στο Tripadvisor.

Πού θα εμφανίζεται η επιλεγμένη κριτική μου στο Tripadvisor;

Η κριτική που έχετε επιλέξει θα εμφανίζεται κατευθείαν κάτω από την πιο πρόσφατη κριτική στην καταχώρισή σας στο Tripadvisor. Επιλέξτε μία κριτική σε κάθε διαθέσιμη γλώσσα, για να διασφαλίσετε ότι περισσότεροι ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο θα διαβάζουν τις αγαπημένες κριτικές σας. 

Ρυθμίστε τις Αγαπημένες Κριτικές σε δύο εύκολα βήματα:

Χρειάζεται μόνο ένα λεπτό για να προβάλλετε μια αγαπημένη κριτική στους πελάτες σε όλον τον κόσμο – και να δώσετε στους επισκέπτες της σελίδας σας έναν ακόμα λόγο για να κάνουν κράτηση στο εστιατόριό σας.

Για να ρυθμίσουν την Αγαπημένη Κριτική τους, τα Εστιατόρια με Tripadvisor Premium μπορούν να:

  • Επισκεφτούν το Κέντρο Διαχείρισης και να επιλέξουν το «Επιλογή Αγαπημένης Κριτικής» από την καρτέλα «Κριτικές» στο πάνω μέρος της σελίδας.

Βήμα 1: Επιλέξτε μια κριτική

Το πρώτο βήμα είναι να επιλέξετε την κριτική που θέλετε να αναδείξετε. Όλες οι επιλέξιμες κριτικές* εμφανίζονται αυτόματα σε αυτήν τη σελίδα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις ενσωματωμένες επιλογές φίλτρων μας, όπως τη βαθμολογία κύκλων, τις λέξεις-κλειδιά και άλλες για να μπορέσετε πιο εύκολα να βρείτε αυτήν που θέλετε να προβάλετε.

Μπορείτε επίσης να επιλέξετε κριτικές σε πολλές γλώσσες που θα εμφανίζονται σε πελάτες σε ολόκληρο τον κόσμο. Για να επωφεληθείτε από αυτήν τη δυνατότητα, απλώς επιλέξτε μια γλώσσα από την αναπτυσσόμενη λίστα και θα δείτε μια νέα ομάδα επιλέξιμων κριτικών σε αυτήν τη γλώσσα. Θα εμφανίζονται μόνο οι γλώσσες που περιέχουν μια επιλέξιμη κριτική για την επιχείρησή σας.

*Οι επιλέξιμες κριτικές είναι νεότερες τους ενός έτους και έχουν τουλάχιστον τρεις κύκλους. Θα έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε μόνο μια Αγαπημένη Κριτική που να πληροί αυτά τα κριτήρια.

Επιλέξτε την Αγαπημένη Κριτική σας

Κατά την επιλογή της Αγαπημένης Κριτικής σας...

  • Όσο πιο φρέσκια, τόσο το καλύτερο. Το 78% των συμμετεχόντων σε μια πρόσφατη έρευνα δήλωσε ότι δίνει προτεραιότητα στις πρόσφατες κριτικές για πάρει την πιο φρέσκια ιδέα για μια συγκεκριμένη τοποθεσία. Βεβαιωθείτε ότι η κριτική που θα επιλέξετε είναι πρόσφατη. Όσο πιο φρέσκια είναι, τόσο το καλύτερο.
  • Η κριτική έχει λάβει χρήσιμες ψήφους; Εάν ναι, αυτό σημαίνει ότι οι ταξιδιώτες βοηθήθηκαν από αυτές τις πληροφορίες όταν επισκέφθηκαν την καταχώρισή σας. Αυτού του είδους το χρήσιμο περιεχόμενο θα μπορούσε να φανεί ενδιαφέρον σε ακόμα περισσότερους ταξιδιώτες και ίσως αξίζει τον κόπο να το αναδείξετε. 
  • Η εν λόγω κριτική αναδεικνύει κάποιο μοναδικό χαρακτηριστικό της επιχείρησής σας; Μήπως έχετε μοναδικό μενού, υπαίθριο χώρο με τραπεζάκια ή διαθέτετε απίστευτο προσωπικό που κατακτά τις καρδιές των πελατών; Όλοι αυτοί είναι σημαντικοί παράγοντες τους οποίους λαμβάνουν υπόψη οι πιθανοί πελάτες όταν παίρνουν μια απόφαση. Τραβήξτε την προσοχή σε όσα κάνουν την επιχείρησή σας να ξεχωρίζει.
  • Προσφέρετε στους πιθανούς πελάτες χρήσιμες πληροφορίες για την επιχείρησή σας. Για παράδειγμα: Αν το εστιατόριό σας φημίζεται για τα ολόφρεσκα συστατικά που μπαίνουν στην κουζίνα του, επισημάνετε μια κριτική που να μιλά για τα πιο αγαπητά χορτοφαγικά πιάτα σας. 
  • Λάβετε υπόψη την εποχικότητα και τη χρονική συγκυρία. Εάν είναι χειμώνας εκεί όπου βρίσκεστε, αντί να προβάλετε μια κριτική που μιλά για την υπαίθρια αυλή και το μπαρ σας, θα ήταν καλύτερο να επιλέξετε μια κριτική που να εστιάζει στο ζεστό τζάκι σας. Σκεφθείτε επίσης τις γιορτές και τις αργίες. Εάν πλησιάζει η μέρα του Αγίου Βαλεντίνου, μπορείτε να επιλέξετε μια κριτική που θα αρέσει σε ζευγάρια. 

Για περισσότερες συμβουλές σχετικά με το πώς μπορείτε να επιλέξετε την Αγαπημένη Κριτική σας, κάντε κλικ εδώ.

Βήμα 2: Δημοσιεύστε την αγαπημένη κριτική σας

Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί «Δημοσίευση». Η Αγαπημένη Κριτική σας θα εμφανιστεί εντός 24 ωρών από τη δημοσίευσή της. Ακολουθήστε ξανά τα παραπάνω βήματα, για να επιλέξετε μια κριτική σε επιπλέον γλώσσες ή για να αντικαταστήσετε τις παλιές κριτικές με νέες.

Έχετε υπόψη το εξής: Μόλις μια Αγαπημένη Κριτική μείνει στον ιστότοπο για πάνω από έναν χρόνο, θα πάψει να εμφανίζεται στην κορυφή της σελίδας της επιχείρησής σας. Βεβαιωθείτε ότι οι κριτικές σας είναι ενημερωμένες ελέγχοντας τακτικά τη σελίδα Αγαπημένη Κριτική του Κέντρου Διαχείρισης.

Το Tripadvisor Premium προσφέρει περισσότερα από απλώς Αγαπημένες Κριτικές. Μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς μπορείτε να προσαρμόσετε τη σελίδα σας με το Storyboard, τις Επιλεγμένες φωτογραφίες, τους 3 κορυφαίους λόγους για να φάει κανείς στο εστιατόριό σας και άλλα.

Τελευταία ενημέρωση: 14 Φεβρουαρίου 2020

3 εύκολοι τρόποι για να επωφεληθείτε στο έπακρο από το Tripadvisor Premium

3 εύκολοι τρόποι για να επωφεληθείτε στο έπακρο από το Tripadvisor Premium Κάνατε εγγραφή στο Tripadvisor Premium — και τώρα; Αυτά είναι τα τρία πρώτα βήματα που πρέπει να κάνετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τη νέα σας εγγραφή.

Καλώς ήλθατε στο Tripadvisor Premium

Το Tripadvisor Premium είναι η ευκαιρία σας για να ξεχωρίσετε από το πλήθος. Τώρα έχετε πρόσβαση σε αποκλειστικές δυνατότητες για να βελτιώσετε την καταχώρισή σας και να προβάλετε την επωνυμία σας. Εδώ θα δείτε πώς εμφανίζεται μια καταχώριση με τις βελτιωμένες δυνατότητες του Premium:

Σημείωση: Για να κάνετε ορισμένες από αυτές τις ενημερώσεις, θα πρέπει να είστε συνδεδεμένοι στο Κέντρο Διαχείρισης από τον υπολογιστή σας.

Βήμα 1: Επιλέξτε την Αγαπημένη Κριτική σας

Επιλέξτε μια Αγαπημένη Κριτική ανάμεσα από οποιεσδήποτε κριτικές που λάβατε το περασμένο έτος. Φυσικά, θα θέλετε να επιλέξετε μια θετική κριτική που αποτυπώνει όλα όσα λατρεύουν οι πελάτες στο εστιατόριό σας. Επίσης, θα μπορείτε να επιλέξετε Αγαπημένες Κριτικές σε διάφορες γλώσσες εάν ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο σάς κάνουν κριτικές. Δεν ξέρετε ποιες να επιλέξετε; Ορίστε ο πρακτικός οδηγός μας.

Για να επιλέξετε την Αγαπημένη Κριτική σας, μεταβείτε στην καρτέλα «Κριτικές» στο Κέντρο Διαχείρισης και κάντε κλικ στο «Επιλέξτε Αγαπημένη Κριτική».

Βήμα 2: Αναδείξτε τους 3 κορυφαίους λόγους για να φάει κανείς στο εστιατόριό σας

Πείτε στους πελάτες τι είναι αυτό που κάνει το εστιατόριό σας να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, επιλέγοντας να αναδείξετε τρεις πτυχές του εστιατορίου σας χρησιμοποιώντας φωτογραφίες και αποσπάσματα κριτικών των πελατών σας. Οι 3 κορυφαίοι λόγοι σας εμφανίζονται ανάμεσα στην ενότητα Επισκόπηση και την ενότητα Κριτικές, προβάλλοντας την κουζίνα σας, την ατμόσφαιρά σας και οτιδήποτε άλλο ιδιαίτερο για το οποίο φημίζεστε, όπως εκδηλώσεις ή ζωντανή μουσική. Αν δεν είστε σίγουροι για το τι να παρουσιάσετε, διαβάστε τον πλήρη οδηγό μας εδώ.

Για να επιλέξετε τους 3 κορυφαίους λόγους σας, μεταβείτε στην καρτέλα «Διαχείριση καταχώρισης» στο Κέντρο Διαχείρισης και κάντε κλικ στο «Επιλέξτε τους 3 κορυφαίους λόγους».

Βήμα 3: Προσαρμόστε το Storyboard σας

...

Πώς αυτός ο νικητής του Travellers’ Choice αύξησε τις πωλήσεις κατά 20%

Πώς αυτός ο νικητής του Travellers’ Choice αύξησε τις πωλήσεις κατά 20%

Το Makars Gourmet Mash Bar, που βραβεύτηκε ως το κορυφαίο καθημερινό εστιατόριο στο Ηνωμένο Βασίλειο στα βραβεία του Travellers’ Choice για το 2018, αύξησε τις πωλήσεις του κατά 20% σκαρφαλώνοντας στις κατατάξεις του Tripadvisor. Ορίστε πώς εστίασαν στην εμπειρία και τα σχόλια των πελατών για να επωφεληθούν στο έπακρο από το Tripadvisor.

Καλωσορίσατε στο Makars Gourmet Mash Bar της Σκωτίας

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, ο Τζον Σταμπ έχει φτιάξει μια πολύ επιτυχημένη επιχείριση με το όνομα Makars Gourmet Mash Bar στο Εδιμβούργο, η οποία σερβίρει παραδοσιακή Σκωτσέζικη κουζίνα με συνταγές της γιαγιάς. «Αφού λειτουργούσα μια εταιρεία λογισμικού για 26 χρόνια, άρχισα να αναζητώ μια νέα πρόκληση», λέει ο κ. Σταμπ. «Δεν είχα ποτέ πριν βρεθεί στη βιομηχανία της φιλοξενίας, αλλά είδα ένα όμορφο εστιατόριο προς πώληση κοντά στο διάσημο Μάουντ του Εδιμβούργου και αποφάσισα να το δοκιμάσω — από εκεί γεννήθηκε το πρώτο Makars Gourmet Mash Bar».

Είναι δίκαιο να πούμε ότι κέρδισε επάξια τον τίτλο ενός επιτυχημένου εστιάτορα. Ο κ. Σταμπ άνοιξε ένα δεύτερο εστιατόριο στα δυτικά προάστια της πόλης το 2018 και τον Δεκέμβριο του 2018 το Makars Gourmet Mash Bar ονομάστηκε το κορυφαίο καθημερινό εστιατόριο του Ηνωμένου Βασιλείου στα βραβεία για εστιατόρια Travellers’ Choice του Tripadvisor .

Η πρόκληση: Άνοδος από τα χαμηλά

Δεν ήταν τόσο εύκολο στην αρχή. «Πραγματικά ήμουν αρχάριος», λέει ο κ. Σταμπ. «Κοιτώντας πίσω, τα πρώτα δύο χρόνια δεν ήταν και τόσο καλά. [Αλλά] λίγο λίγο έφτιαξα μια δυνατή ομάδα και προϊόν». Το εστιατόριο ξεκίνησε, κυριολεκτικά από τη βάση: Κατατάχθηκαν στη θέση 495 στην πόλη.

Το Εδιμβούργο είναι μια ζωντανή πόλη γεμάτη με νέα εστιατόρια, που το καθιστούν μια πολύ ανταγωνιστική αγορά για έναν νέο εστιάτορα. Είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις από το πλήθος, ειδικά κοντά σε τουριστικά αξιοθέατα όπως η διάσημη γειτονιά Μάουντ του Εδιμβούργου.

Εδώ είναι που μπαίνει το Tripadvisor. «Το Tripadvisor άρχισε να παίζει πρωταρχικό ρόλο στην προσέλκυση πελατών», θυμάται ο κ. Σταμπ. Η σελίδα μας στο Tripadvisor έχει υπάρξει ένα πολύ ουσιαστικό πλεονέκτημα βοηθώντας μας στην προσπάθειά μας να ξεχωρίσουμε από το πλήθος και διασφαλίζοντας τη δυνατότητά μας να δημιουργούμε κρατήσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους».

Πώς χρησιμοποιούν το Tripadvisor

Για να ανέβουν στις κατατάξεις, ο κ. Σταμπ και η ομάδα του άρχισαν να χρησιμοποιούν το Tripadvisor προς όφελος τους. «Αρχίσαμε να κάνουμε μια συνειδητή προσπάθεια αλληλεπίδρασης με το Tripadvisor, όπως, για παράδειγμα, τοποθετώντας ταμπέλες σε διάφορα σημεία του εστιατορίου και υπενθυμίζοντας στους πελάτες να γράψουν μια κριτική όταν πλήρωναν τον λογαριασμό τους», σημειώνει ο κ. Σταμπ.

Η άνοδος στις κατατάξεις σήμαινε να ακούν πραγματικά όλα τα σχόλια που λάμβαναν μέσα από τις κριτικές. Όπως λέει ο κ. Σταμπ, «Το Tripadvisor είναι από τα εργαλεία που δεν κρύβει τα λάθη, το μέτριο φαγητό ή την κακή εξυπηρέτηση. Ναι, οι αρνητικές κριτικές είναι απίστευτα επιζήμιες, [αλλά] απαιτείται πολύς χρόνος για να μάθει κανείς να εκλαμβάνει τις κακές κριτικές εντός συμφραζομένων και να δέχεται ότι δεν δουλεύουν όλες οι ιδέες του εστιατορίου του».

Ο κ. Σταμπ δεσμεύτηκε να κάθεται μία φορά την εβδομάδα και να απαντά στις κριτικές που είχε λάβει, καθώς επίσης και να ενσωματώνει τα σχόλια στις καθημερινές λειτουργίες του. «Τα εργαλεία είναι εκεί για δίκαιη ανταπόκριση», λέει ο κ. Σταμπ, «είμαστε ένα ανεξάρτητο εστιατόριο και η μόνη εμπορική μας πρόταση είναι ότι μπορούμε να βλέπουμε τα σχόλια και να αλλάζουμε γρήγορα».

Η επένδυση χρόνου στο Tripadvisor απέδωσε καρπούς. «Εγγραφήκαμε στο Premium για Εστιατόρια στα τέλη του 2016 και βρήκαμε τα εργαλεία που προσφέρει εξαιρετικά πολύτιμα», διαπιστώνει ο κ Σταμπ. Συγκεκριμένα, τους αρέσει πολύ να χρησιμοποιούν τη λειτουργία της Αγαπημένης Κριτικής, η οποία επιτρέπει στους ιδιοκτήτες εστιατορίων να καρφιτσώσουν την αγαπημένη πρόσφατη κριτική τους στο πάνω μέρος της ενότητας Κριτικές. «[Τη χρησιμοποιούμε] για να επισημάνουμε σε πιθανούς πελάτες μια υπέροχη εμπειρία που είχε κάποιος προηγούμενος πελάτης, [αλλά επίσης και] ως έναν τρόπο για να κάνουμε τον σχολιαστή να νιώσει ξεχωριστός [καταλαμβάνοντας] μια προνομιακή θέση στη σελίδα μας».

Αποτελέσματα

...

Πώς αυτός ο όμιλος εστιατορίων αύξησε το ενδιαφέρον για κρατήσεις με το Tripadvisor

Πώς αυτός ο όμιλος εστιατορίων αύξησε το ενδιαφέρον για κρατήσεις με το Tripadvisor To Bodean’s, μια μικρή αλυσίδα εστιατορίων μπάρμπεκιου στο Λονδίνο, χρησιμοποιεί το Tripadvisor ως ζωτικό κομμάτι της διαδικτυακής παρουσίας του. Ορίστε πώς χρησιμοποιούν το Tripadvisor για να αυξήσουν τις κρατήσεις τους.

Καλωσορίσατε στο Bodean’s BBQ στο Λονδίνο

Όταν ονειρεύεστε χοιρινά παϊδάκια, pulled pork και φτερούγες κοτόπουλου λογικά σας έρχεται πρώτα στο μυαλό το Τέξας, όχι το Λονδίνο. Αλλά το Bodean’s BBQ είναι η αγαπημένη γωνιά των Βρετανών που λαχταρούν να γευτούν τις γεύσεις του Αμερικανικού Νότου στην πατρίδα τους.

Με εφτά καταστήματα στην πόλη του Λονδίνου, θα έχετε πολλές ευκαιρίες να κάνετε μια στάση για μπύρα σε ένα από αυτά. Το Bodean’s σας αφήνει να χαλαρώσετε και να απολαύσετε καλό φαγητό και καλή παρέα σε μια ζωντανή ατμόσφαιρα. Το εστιατόριο έχει χιλιάδες κριτικές και μέση βαθμολογία 4 στους 5 κύκλους ανάλογα με την τοποθεσία.

Η πρόκληση: Βελτιστοποίηση της online παρουσίας

Με εφτά εστιατόρια, ο συντονισμός των λειτουργιών και η διατήρηση της συνοχής σε όλα τα επίπεδα είναι πραγματική πρόκληση, ειδικά όσον αφορά το μάρκετινγκ. Σε μια ανταγωνιστική αγορά όπως αυτή του Λονδίνου, το Bodean’s θέτει ως προτεραιότητα τη βελτιστοποίηση κάθε πτυχής της διαδικτυακής παρουσίας του, από τον ιστότοπό του που είναι κατάλληλος για εμφάνιση σε κινητές συσκευές μέχρι ιστότοπους κριτικών όπως το Tripadvisor.

Όπως δηλώνει η Διευθύντρια Μάρκετινγκ κα Chris Huston, «Πήρα τον έλεγχο της καταχώρισής μας στο Tripadvisor με σκοπό τη βελτιστοποίηση των προφίλ μας για την ανάδειξη των στοιχείων του μενού και της γενικότερης ατμόσφαιρας στα υποκαταστήματά μας».

Αυτό γίνεται εύκολα με το Tripadvisor Premium.

Πώς χρησιμοποιούν το Tripadvisor

«[Το Tripadvisor Premium] έχει δημιουργήσει ένα πολύ πιο ελκυστικό προφίλ», λέει η κα Huston.

Η ομάδα του Bodean’s άρχισε με το Storyboard, το οποίο τους επιτρέπει να κάνουν μια πρώτη εντύπωση που μαγνητίζει το βλέμμα των επισκεπτών προσθέτοντας δυναμικό περιεχόμενο στη σελίδα τους. «Ένα σημαντικό μέρος των επισκεπτών μας βλέπει τώρα τις εικόνες που έχουμε επιλέξει μέσω του Storyboard, το οποίο ενημερώνουμε με επίκαιρες προωθητικές εικόνες, δίνοντας περισσότερη δημοσιότητα στις επερχόμενες εκδηλώσεις και προσφορές μας», σημειώνει η κα Huston.

Στη συνέχεια, η κα Huston προσαρμόζει τους 3 κορυφαίους λόγους για κάθε κατάστημα για να προσδιορίσει συγκεκριμένα τι κάνει το κάθε εστιατόριο ξεχωριστό. Όπως επισημαίνει η κα Huston, «Πρόκειται για έναν ακόμα χρήσιμο τρόπο ανάδειξης των ξεχωριστών λεπτομερειών της κάθε τοποθεσίας καθώς επίσης και τα ομαδικά χαρακτηριστικά για να προσελκύσουμε το κοινό στο οποίο στοχεύουμε».

Τα αποτελέσματα

«Διαπίστωσα ότι το Tripadvisor είναι ένα καίριας σημασίας κομμάτι της online παρουσίας μας και οι διαθέσιμες λειτουργίες μάς δίνουν τη δυνατότητα να τονίσουμε τα δυνατά μας σημεία»....

Πώς να επιλέξετε την Αγαπημένη Κριτική σας

Πώς να επιλέξετε την Αγαπημένη Κριτική σας Διαθέσιμη για τους συνδρομητές του Business Plus, η λειτουργία της Αγαπημένης Κριτικής σάς επιτρέπει να βάλετε στο επίκεντρο αυτά που κάνουν το εστιατόριό σας ξεχωριστό.

Ως ιδιοκτήτης εστιατορίου, είστε ο πλέον αρμόδιος για να πείτε στους πελάτες τι κάνει το εστιατόριό σας να ξεχωρίζει. Όσοι είστε συνδρομητές του Tripadvisor Premium, σας διευκολύνουμε να αναδείξετε μια κριτική της επιλογής σας με την Αγαπημένη Κριτική.

Μόλις επιλέξετε την Αγαπημένη Κριτική σας, θα εμφανίζεται στη δεύτερη θέση της ενότητας των κριτικών του προφίλ σας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να ελέγχετε ποια κριτική θα βλέπουν πρώτη οι πιθανοί πελάτες.

Αλλά, καθώς μπορείτε να επιλέξετε μόνο μία, πώς επιλέγετε ποια κριτική να παρουσιάσετε;

Ποιες κριτικές πληρούν τα κριτήρια για Αγαπημένη Κριτική;

Όταν χρησιμοποιείτε το εργαλείο επιλογής αγαπημένης κριτικής, ίσως παρατηρήσετε ότι λείπουν κάποιες κριτικές. Αυτό συμβαίνει επειδή δεν πληροί κάθε κριτική τα κριτήρια για να γίνει Αγαπημένη Κριτική. Για να πληροί τις προϋποθέσεις για Αγαπημένη Κριτική, η κριτική πρέπει να είναι νεότερη του ενός έτους και να έχει τουλάχιστον τρεις κύκλους. Έτσι, προβάλλετε τωρινές απόψεις για τα καλύτερα που έχετε να προσφέρετε.

Πώς να επιλέξετε την Αγαπημένη Κριτική σας

Όταν επιλέγετε την Αγαπημένη Κριτική σας, να έχετε υπόψη τα εξής:

Επιλέξτε μια θετική κριτική

Αυτό μπορεί να σας φαίνεται προφανές, αλλά θα πρέπει να επιλέξετε από τις κριτικές σας με τις υψηλότερες βαθμολογίες κύκλων — μπορείτε να φιλτράρετε όταν κάνετε αναζήτηση εντός του εργαλείου — ώστε να βλέπετε μόνο τις καλύτερες γνώμες των πελατών σας. Αυτή είναι η ευκαιρία σας να επηρεάσετε τη συζήτηση γύρω από το εστιατόριό σας, έτσι, κάντε τη μια θετική επικοινωνία.

Επιλέξτε μια ενθουσιώδη κριτική

Η Αγαπημένη Κριτική σας θα πρέπει να κάνει τους πιθανούς πελάτες να πουν: «Πρέπει να το επισκεφτώ!» Δεν πρέπει να βρείτε μια κριτική που να είναι θετική μόνον όσον αφορά τη βαθμολογία κύκλων, αλλά επίσης και στον τρόπο που περιγράφει το εστιατόριό σας. Ψάξτε για θαυμαστικά και λέξεις όπως «υπέροχο», «εκπληκτικό», «άψογο», «φανταστικό» και άλλους θετικούς όρους που λένε κάτι παραπάνω από «καλό».

...

5 δωρεάν τρόποι για να προβληθείτε σε περισσότερους πελάτες στο Tripadvisor

5 δωρεάν τρόποι για να προβληθείτε σε περισσότερους πελάτες στο Tripadvisor Κάνετε το ντεμπούτο σας στο Tripadvisor; Ορίστε μια λίστα βημάτων για το τι να κάνετε για να προβληθείτε σε περισσότερος πελάτες. Για να το κάνετε ακόμα ευκολότερο μπορείτε να κατεβάσετε και να εκτυπώσετε ένα αντίγραφο για αναφορά — κάντε απλώς κλικ σε ένα από τα πορτοκαλί κουμπιά «Λήψη».

Διεκδικήστε την επιχείρησή σας

Για να διαχειριστείτε την καταχώρισή σας στο Tripadvisor — και να τη χρησιμοποιήσετε για να ξεκινήσετε να επηρεάζετε τις επιλογές των πιθανών πελατών — διεκδικήστε τη δωρεάν στο tripadvisor.com.gr/Owners.

Καταχωρίστε σωστά τα στοιχεία σας

Επισκεφτείτε το Κέντρο Διαχείρισης και ενημερώστε σημαντικά στοιχεία όπως το ωράριο λειτουργίας, τη θέση στον χάρτη, τις κουζίνες, τις παροχές και τις τιμές σας.

Προετοιμάστε την ατμόσφαιρα

Ανεβάστε φωτογραφίες στο Κέντρο Πολυμέσων. Φροντίστε να επιλέξετε μια ελκυστική κύρια φωτογραφία — αυτή είναι η πρώτη εικόνα του εστιατορίου σας που βλέπουν οι πιθανοί πελάτες.

Ζητήστε σχόλια

Το Tripadvisor ενθαρρύνει τα εστιατόρια να ζητούν από όλους τους πελάτες να γράψουν κριτικές. Ρίξτε μια ματιά στο μενού Εργαλείων Μάρκετινγκ για υλικό που θα κάνει τη συλλογή κριτικών εύκολη υπόθεση.

Τελευταία ενημέρωση: 6 Δεκεμβρίου 2018

Πώς τα εστιατόρια μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Tripadvisor για να ξεπεράσουν τους ανταγωνιστές τους

Πώς τα εστιατόρια μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Tripadvisor για να ξεπεράσουν τους ανταγωνιστές τους Μάθετε πώς τα πάτε κατά των ανταγωνιστών σας. Ξεκινήστε χρησιμοποιώντας τον πίνακα ανταγωνιστών σας, που είναι μέρος του Tripadvisor Premium, με αυτές τις συμβουλές.

Ο κλάδος της εστίασης είναι πιο ανταγωνιστικός από ποτέ. Με την παγκόσμια αγορά εστιατορίων να φτάνει τα 1,6 τρις δολάρια Αμερικής το 2018, τον να αποκτήσετε το πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού είναι καθοριστικής σημασίας για την απόδοση του εστιατορίου σας.

Ενδεχομένως να ελέγχετε ήδη τα γρήγορρα στοιχεία μέτρησής σας στο στην Αρχική σελίδα του Κέντρου Διαχείρισης και στον πίνακα απόδοσης, αλλά σήμερα θα σας δείξουμε πώς ακριβώς να χρησιμοποιείτε τον πίνακα ανταγωνιστών σας για να φανείτε πιο έξυπνοι από τους ανταγωνιστές σας.

Με τον πίνακα ανταγωνιστών του Tripadvisor Premium, μπορείτε να δείτε με μια ματιά πώς τα πάει ένα σύνολο καταχωρίσεων ανταγωνιστών στο Tripadvisor σε σχέση με τη δική σας οπότε θα ξέρετε πού βρίσκεστε.

Ξεκινώντας με τον πίνακα ανταγωνιστών

Αφού αγοράσετε τοTripadvisor Premium, μπορείτε να βρείτε τον πίνακα με τη σύνδεσή σας στο Κέντρο Διαχείρισης και επιλέγοντας το «Σύνολος ανταγωνιστών» στην καρτέλα «Απόδοση». Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον πλήρη πίνακα απόδοσης, κάντε κλικ εδώ.

Για να αρχίσετε να αναλύετε τους ανταγωνιστές σας, θα χρειαστεί να δημιουργήσετε μια ομάδα ανταγωνιστών. Επιλέξτε δύο έως πέντε άλλα εστιατόρια για να δείτε πώς τα πάτε σε σχέση με αυτά κάνοντας αναζήτηση στο σχετικό πλαίσιο για τους ανταγωνιστές σας που γνωρίζετε. Μπορείτε επίσης να δείτε προτάσεις κάτω από το πλαίσιο με μπλε, που δημιουργείται με βάση το τι είδους καταχωρίσεις εστιατορίων τείνουν να επισκέπτονται οι πελάτες όταν επισκέπτονται και την καταχώριση του εστιατορίου σας.

Αφού επιλέξετε τους ανταγωνιστές σας, κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί «Αποθήκευση» στην κάτω δεξιά γωνία της οθόνης σας. Μπορείτε να προσθέσετε έως και δέκα ανταγωνιστές στον πίνακά σας.

Αφού έχετε επιλέξει μια ομάδα, θα μεταφερθείτε αυτόματα πίσω στον Πίνακα απόδοσης. Επιστρέψτε στον Πίνακα ανταγωνιστών επιλέγοντας τα «Στοιχεία ανταγωνιστών» στο πάνω μέρος της σελίδας κάτω από τον τίτλο «Πίνακας απόδοσης»....

Πώς το Miramar υποδέχεται πάνω από 150 πελάτες κάθε βράδυ με το Tripadvisor

Πώς το Miramar υποδέχεται πάνω από 150 πελάτες κάθε βράδυ με το Tripadvisor Το Restaurant Miramar, ένα παραθαλάσσιο εστιατόριο στη Μαγιόρκα της Ισπανίας, υποδέχεται περισσότερους από 150 πελάτες κάθε βράδυ κατά την καλοκαιρινή περίοδο. Ορίστε πώς οι υπεύθυνοι του Miramar χρησιμοποιούν τις Διαφημίσεις Tripadvisor και το Tripadvisor Premium για να χτίσουν τη φίρμα του και να κρατούν το εστιατόριο γεμάτο καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Καλωσορίσατε στο Restaurant Miramar, στη Μαγιόρκα

Φωλιασμένο κάτω από ένα φοινικόδασος, αυτό το παραθαλάσσιο εστιατόριο διαθέτει πολλά περισσότερα από υπέροχο φαγητό. Αν δειπνήσετε στο Restaurant Miramar, θα βρεθείτε να πίνετε κρασί καθώς θα κοιτάτε τον ήλιο να δύει αργά πάνω από το Πορτ ντ’ Αλκούντια.

Το Restaurant Miramar, που βρίσκεται στο Paseo Marítimo, σερβίρει νόστιμη και αυθεντική Μεσογειακή κουζίνα σε ντόπιους και ταξιδιώτες από όλον τον κόσμο. Και το κάνουν αυτό ως οικογένεια από το 1871.

Το εστιατόριο έχει πάνω από 600 κριτικές, με μέσο όρο βαθμολογίας κύκλων στο 4,5/5 και Πιστοποιητικό Διάκρισης του Tripadvisor. Στην περίοδο αιχμής, η επιχείρηση έχει 30 υπαλλήλους που παρέχουν άψογη εξυπηρέτηση σε πάνω από 150 πελάτες κάθε βράδυ. Τον υπόλοιπο χρόνο, το εστιατόριο εστιάζει στο μεσημεριανό και στα γεύματα του σαββατοκύριακου.

Η πρόκληση: Να ξεχωρίσει από το πλήθος

Η Μαγιόρκα είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς καλοκαιρινούς προορισμούς στην Ευρώπη — όχι μόνο για ταξιδιώτες από άλλες χώρες, αλλά και τους Ισπανούς τουρίστες επίσης. «Η μεγαλύτερη πρόκληση για εμάς είναι να κάνουμε το εστιατόριό μας γνωστό [στους ντόπιους και τους τουρίστες] και να μάθουν όλοι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που μας διαφοροποιούν από τα άλλα εστιατόρια της περιοχής», λέει ο Jaime Solé, ο Γενικός Διευθυντής του Miramar. «Θέλουμε να ξεχωρίσουμε στην Αλκούντια προσφέροντας υψηλής ποιότητας φαγητό και την καλύτερη εξυπηρέτηση στους πελάτες μας».

Αλλά πώς το καταφέρνουν αυτό, όταν υπάρχουν εκατοντάδες εστιατόρια από τα οποία μπορεί να διαλέξει ένας πελάτης;

Το Miramar εστιάζει στη φίρμα του για να ξεχωρίσει. «Για να επιτύχουμε αυτόν τον στόχο, χρησιμοποιούμε με συνέπεια το Tripadvisor και το TheFork καθημερινά. [Χρησιμοποιούμε] αυτές τις δύο πύλες τα τελευταία τρία χρόνια».

Πώς χρησιμοποιούν το Tripadvisor

«Καταβάλαμε μια σημαντική προσπάθεια για να διαφημίσουμε το εστιατόριό μας», λέει ο κ. Solé. «Έχουμε ενεργοποιήσει τις online κρατήσεις και επισημαίνουμε τις κριτικές που πιστεύουμε ότι είναι οι πιο ενδιαφέρουσες, πράγμα που μπορούμε να κάνουμε εύκολα με τα εργαλεία που παρέχονται από τα πακέτα του Tripadvisor Premium και των Διαφημίσεων».

To Tripadvisor Premium βοηθά το Miramar να διαχειριστεί τη φίρμα του και να δείξει τον καλύτερό του εαυτό. Το Storyboard τού δίνει τη δυνατότητα να κάνει μια τέλεια πρώτη εντύπωση στους πιθανούς πελάτες που επισκέπτονται την καταχώρισή του στο Tripadvisor. «Το καρουζέλ εικόνων είναι πολύ ενδιαφέρον και οπτικό», λέει ο Jaime Solé. «Η ικανότητα να αναδείξουμε [την Αγαπημένη Κριτική μας] είναι ένα εργαλείο που μας έχει βοηθήσει να προβάλουμε τα υπέροχα σχόλια των πελατών μας. Μπορούμε να επιλέξουμε μια κριτική που να αντανακλά πραγματικά το φαγητό και την εξυπηρέτηση που προσφέρουμε».

Οι Διαφημίσεις Tripadvisor λειτουργούν ως ένα πολύ καλό συμπλήρωμα στην καταχώρησή του και βοηθούν το Miramar να προσελκύσει πελάτες από όλον τον κόσμο. «Οι Διαφημίσεις Tripadvisor μάς έχουν επιτρέψει να είμαστε σε περίοπτη θέση», επιβεβαιώνει ο κ. Solé. «Χάρη στη χρήση των Διαφημίσεων, καταφέραμε να απευθυνθούμε [σε πελάτες] σε νέες αγορές που ενδεχομένως να μην είχαν βρει το εστιατόριό μας ποτέ πριν», επισημαίνει ο κ. Solé.

Τα αποτελέσματα

«Αυτά τα δύο εργαλεία για βελτίωση του online μάρκετινγκ έχουν αυξήσει τις επισκέψεις στο εστιατόριό μας — αυτό, για εμάς, είναι το καλύτερο όφελος»....

Οδηγός καρέ με καρέ για τη δημιουργία του Storyboard

Οδηγός καρέ με καρέ για τη δημιουργία του Storyboard Το Storyboard, το οποίο είναι διαθέσιμο για τους συνδρομητές του Tripadvisor Premium, σας δίνει τη δυνατότητα να κάνετε την καλύτερη πρώτη εντύπωση στους πιθανούς πελάτες σας.

Όταν πρόκειται για την προσέλκυση νέων πελατών, είναι πολύ σημαντικό η καταχώρισή σας να δίνει μια εξαιρετική πρώτη εντύπωση. Οι συνδρομητές του Tripadvisor Premium μπορούν πλέον πολύ εύκολα να προσελκύσουν και να διατηρήσουν αμείωτο το ενδιαφέρον των πιθανών πελατών για την καταχώρισή τους ευθύς εξαρχής. Χάρη στο Storyboard, μπορείτε να αντικαταστήσετε μια στατική εικόνα με ένα βίντεο που τραβά την προσοχή, στο επάνω μέρος του προφίλ σας.

Το Storyboard σάς δίνει τη δυνατότητα να επιλέξετε 10 καρέ φωτογραφιών, κριτικών και ετικετών που αναδεικνύουν το εστιατόριό σας. Όμως, πώς μπορείτε να επιλέξετε τι θα περιλαμβάνει το Storyboard; Θα το δούμε μαζί καρέ καρέ με τον σχετικό οδηγό μας που διατίθεται για δωρεάν λήψη.

Πριν δημιουργήστε το Storyboard...

Εντοπίστε τα καλύτερα χαρακτηριστικά σας

Το Storyboard είναι το κεντρικό σημείο του προφίλ σας, γι΄αυτό φροντίστε να το κάνετε πολύ εντυπωσιακό ώστε να τραβά την προσοχή εξετάζοντας τον λόγο που οι πελάτες επιλέγουν το εστιατόριό σας σε πρώτη φάση. Κατά τη δημιουργία του Storyboard, επικεντρωθείτε στη συνολική κουζίνα και ατμόσφαιρα του εστιατορίου σας. Οι πιθανοί πελάτες θα πρέπει να έχουν την αίσθηση ότι παίρνουν μια πρώτη γεύση από το φαγητό που σερβίρετε, γι’ αυτό και είναι καλό να προβάλλετε τα καλύτερά σας πιάτα, την τραπεζαρία σας και άλλα χαρακτηριστικά σας που συνθέτουν την ατμόσφαιρα και κάνουν το εστιατόριό σας ξεχωριστό.

Βγάλτε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας από το εστιατόριό σας

Οι φωτογραφίες σας είναι τα αστέρια του Storyboard, έτσι, πριν ξεκινήσετε, φροντίστε να έχετε ανεβάσει επαγγελματικές φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης και να έχετε ρίξει μια ματιά στις φωτογραφίες των ταξιδιωτών. Θα χρειαστείτε τουλάχιστον 10 διαφορετικές φωτογραφίες για να αξιοποιήσετε στο έπακρο το Storyboard.

Για να ανεβάσετε καινούριες φωτογραφίες, επιλέξτε το «Φωτογραφίες» στην καρτέλα «Διαχείριση καταχώρισης», στο Κέντρο Διαχείρισής σας. Για φωτογραφίες μέγιστης ποιότητας στο Tripadvisor:

  • Ανεβάστε φωτογραφίες πλάτους τουλάχιστον 1024 px και ύψους 450 px
  • Οι φωτογραφίες του εστιατορίου και της κουζίνας σας θα πρέπει να είναι καλά φωτισμένες
  • Μη μένετε μόνο στο στήσιμο των υλικών στην κουζίνα σας, αλλά βγάλτε φωτογραφίες που να απεικονίζουν την ατμόσφαιρα, το σκηνικό και τη διακόσμηση του εστιατορίου σας
  • Προτιμήστε τον οριζόντιο προσανατολισμό (το πλάτος μεγαλύτερο από το ύψος) σε σχέση με τον κατακόρυφο (το ύψος μεγαλύτερο από το πλάτος) για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στο τυπικό πλαίσιο εμφάνισης του ιστότοπού μας

Κάτι τέτοιο δεν είναι σημαντικό μόνο για το Storyboard, είναι καθοριστικό για την καταχώρισή σας συνολικά. Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα, τα εστιατόρια που διαθέτουν τουλάχιστον μία φωτογραφία που έχει ανεβάσει η διεύθυνση καταγράφουν 44% μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με τους υποψήφιους πελάτες τους σε σχέση με εκείνα που δεν διαθέτουν φωτογραφία, ενώ τα εστιατόρια με 11–20 φωτογραφίες σημειώνουν διπλάσια αλληλεπίδραση με υποψήφιους πελάτες σε σχέση με άλλα που δεν έχουν καμία φωτογραφία.

Πού εμφανίζεται το Storyboard

Μόλις είστε έτοιμοι να το δημοσιεύσετε, κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί «Δημοσίευση τώρα». Να έχετε υπόψη σας ότι μπορεί να χρειαστούν έως και 24 ώρες για να εμφανιστεί το Storyboard στον ιστότοπο του Tripadvisor. Το Storyboard θα εμφανίζεται στο ίδιο σημείο όπου εμφανιζόταν η κύρια φωτογραφία σας, κάτω από το όνομά σας και πάνω από την ενότητα Επισκόπηση. Βέβαια, αντί για μια στατική φωτογραφία, οι επισκέπτες της σελίδας σας θα βλέπουν ένα εντυπωσιακό βίντεο-μοντάζ που θα συνδυάζει τις καλύτερες φωτογραφίες σας με αποσπάσματα κριτικών και ετικέτες.

...

Πώς να επιλέξετε τους 3 κορυφαίους λόγους σας

Πώς να επιλέξετε τους 3 κορυφαίους λόγους σας Διαθέσιμοι για τους συνδρομητές του Tripadvisor Premium, οι 3 κορυφαίοι λόγοι σάς βοηθούν να αναδείξετε αυτά που κάνουν το εστιατόριό σας ξεχωριστό.

Ως ιδιοκτήτης εστιατορίου, είστε ο πλέον αρμόδιος για να πείτε στους πελάτες τι κάνει το εστιατόριό σας να ξεχωρίζει. Αν είστε συνδρομητές του Tripadvisor Premium, σας διευκολύνουμε να αναδείξετε αυτά που κάνουν το εστιατόριό σας ξεχωριστό και τους λόγους για τους οποίους οι πιθανοί πελάτες θα πρέπει να επιλέξουν το δικό σας εστιατόριο και όχι αυτό κάποιου ανταγωνιστή σας.Με τους 3 κορυφαίους λόγους, μπορείτε να μετατρέψετε τις κριτικές και τις φωτογραφίες που οι πελάτες δημοσιεύουν ήδη στην καταχώρισή σας σε ένα πανίσχυρο εργαλείο μάρκετινγκ — ή να γράψετε τα δικά σας σχόλια.

Αλλά πώς να διαλέξετε τι να παρουσιάσετε;

Προσδιορίστε τη φίρμα σας

Το πρώτο βήμα στην επιλογή των 3 κορυφαίων λόγων είναι να καθορίσετε τι χαρακτηρίζει τη φίρμα σας. Η φίρμα σας συνοψίζει το ποιοι είστε ως εστιατόριο και τον λόγο για τον οποίο κάποιος θα ερχόταν να φάει σε εσάς. Αυτό ξεκινά με τη βασική ιδέα σας — ένα εκλεκτό εστιατόριο που σερβίρει φαγητά από ολόφρεσκα υλικά είναι τελείως διαφορετικό από μια καντίνα που σερβίρει Μεξικανο-κορετική φιούζιον κουζίνα.

Στη συνέχεια, σκεφτείτε τον επιπλέον παράγοντα εντυπωσιασμού που ενσωματώνετε στο εστιατόριό σας. Είτε πρόκειται για την άψογη εξυπηρέτηση, τη γρήγορη ετοιμασία των παραγγελιών σας ή μια εκτεταμένη λίστα κρασιών, προσδιορίστε ποιο στοιχείο του εστιατορίου σας κάνει τους πελάτες να θέλουν να έρχονται ξανά και ξανά.

Τέλος, ακούστε τους πελάτες σας. Δείτε τα στοιχεία του μενού σας με την περισσότερη ζήτηση και διαβάστε τις κριτικές τεσσάρων και πέντε κύκλων που έχετε λάβει για να δείτε αν υπάρχουν μοτίβα σε αυτά που αγαπούν οι πελάτες. Αυτά τα πράγματα συναποτελούν τη φίρμα σας — και αυτά είναι που πρέπει να παρουσιάσετε με τους 3 κορυφαίους λόγους σας.

Επιλέξτε το περιεχόμενό σας

Μια καλή ιδέα είναι να επιλέξετε τρεις πολύ διαφορετικές πλευρές της επιχείρησής σας. Αν ακόμα δεν είστε σίγουροι για το τι θέλετε να παρουσιάσετε, μπορείτε να ακολουθήσετε αυτό το πρότυπο:

  • 1 κορυφαίο λόγο για τη συνολική κουζίνα σας ή κάποιο συγκεκριμένο πιάτο για το οποίο φημίζεστε
  • 1 κορυφαίο λόγο για την εμπειρία εστίασης, όπως η εξυπηρέτηση ή η ατμόσφαιρα
  • 1 κορυφαίο λόγο για κάτι ξεχωριστό, όπως τα υπαίθρια τραπέζια, ένα εποχιακό μενού ή η ζωντανή μουσική

Όταν θα είστε έτοιμοι να επιλέξετε τους 3 κορυφαίους λόγους σας, θα θέλετε να ξεκινήσετε με το περιεχόμενό σας, γνωστό και ως αποσπάσματα κριτικών. Για να τα επιλέξετε, πηγαίνετε στο «Επιλέξτε τους 3 κορυφαίους λόγους» κάτω από την καρτέλα «Διαχείριση καταχώρισης». Από εκεί, επιλέξτε το «Επεξεργασία περιεχομένου», και θα είστε σε θέση να διαβάσετε όλες τις παλιές κριτικές σας από τον περασμένο χρόνο. Να θυμάστε ότι τα αποσπάσματα κριτικών σας πρέπει να έρχονται από κριτικές που είναι νεότερες του ενός έτους. Επιλέξτε μια σχετικά πρόσφατη κριτική από την οποία θα πάρετε το απόσπασμά σας και φροντίστε να ανανεώνετε τακτικά τους 3 κορυφαίους λόγους σας με φρέσκα αποσπάσματα κριτικών που αναδεικνύουν τη φίρμα σας.

Ξεκινήστε κάνοντας αναζήτηση γι’ αυτά που θέλετε να παρουσιάσετε ανά λέξη-κλειδί στο πλαίσιο αναζήτησης ή μπορείτε να διαβάσετε τις κριτικές σας για να δείτε αν κάτι σας δώσει έμπνευση. Θα έχετε έως και 70 χαρακτήρες σε κάθε απόσπασμα κριτικής, οπότε θα πρέπει να ψάξετε για συγκεκριμένες προτάσεις και φράσεις εντός αυτών των κριτικών που να προβάλλουν καλύτερα αυτά που θέλετε να παρουσιάσετε.

Παρόλο που συστήνουμε να διαλέγετε αποσπάσματα κριτικών για τους 3 κορυφαίους λόγους σας καθώς προσθέτουν περισσότερο κύρος για τους πιθανούς πελάτες, έχετε πάντα τη δυνατότητα να γράψετε τους δικούς σας.Πρόκειται για μια εξαιρετική επιλογή εάν είστε ένα σχετικά καινούργιο εστιατόριο χωρίς πολλές κριτικές. Αν επιλέξετε αυτόν τον τρόπο, ωστόσο, θα πρέπει να γράψετε και τα τρία αποσπάσματα — σε αυτήν τη φάση, δεν μπορείτε να αναμείξετε περιεχόμενο που έχει υποβληθεί από σχολιαστές με περιεχόμενο που έχουν γράψει οι ιδιοκτήτες.

Επιλέξτε τις φωτογραφίες σας

Μόλις έχετε επιλέξει τα αποσπάσματα κριτικών, μπορείτε να επιλέξετε τη φωτογραφία σας, κάνοντας κλικ στο «Επεξεργασία φωτογραφίας». Μπορείτε να διαλέξετε από τις φωτογραφίες που έχετε ανεβάσει ως επιχείρηση ή να επιλέξετε μία από κάποιον ταξιδιώτη. Από όποια ομάδα φωτογραφιών και να κάνετε την επιλογή σας, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η φωτογραφία ταιριάζει με το θέμα της παρουσιαζόμενης κριτικής. Για παράδειγμα, αν έχετε επιλέξει ένα απόσπασμα κριτικής που μιλά για το εξαιρετικό κοτόπουλο στη σχάρα που σερβίρετε, καλό θα είναι να συμπεριλάβετε μια φωτογραφία αυτού του πιάτου .

Λάβετε υπόψη ότι για να μπορείτε να χρησιμοποιείτε τη λειτουργία των 3 κορυφαίων λόγων, θα πρέπει να έχετε τουλάχιστον τρεις φωτογραφίες στην καταχώρισή σας. Αν δεν βρίσκετε μια υπάρχουσα φωτογραφία που να σας κάνει, μπορείτε να ανεβάσετε δικές σας φωτογραφίες επιλέγοντας το «Φωτογραφίες» στην καρτέλα «Διαχείριση καταχώρισης».

Πού θα εμφανίζονται οι 3 κορυφαίοι λόγοι σας

...

Συχνές ερωτήσεις σχετικά με το Tripadvisor για Εστιατόρια

Συχνές ερωτήσεις σχετικά με το Tripadvisor για Εστιατόρια Έχουμε δημιουργήσει μια αναλυτική λίστα με όλες τις συχνές ερωτήσεις σχετικά με το Tripadvisor για εστιατόρια.

Γιατί θα πρέπει να διεκδικήσω την καταχώρισή μου στο Tripadvisor;

Η διεκδίκηση της καταχώρισής σας στο Tripadvisor και η εγγραφή σας ως εκπροσώπου του εστιατορίου σας είναι δωρεάν και σας δίνει τη δυνατότητα να έχετε πρόσβαση σε όλες τις πτυχές της σελίδας σας στο Tripadvisor, η οποία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: επεξεργασία των στοιχείων της επιχείρησης, προσθήκη φωτογραφιών, απάντηση σε κριτικές και πολλά άλλα. Για να διεκδικήσετε την καταχώρισή σας, επισκεφτείτε το Κέντρο Διαχείρισης του Tripadvisor. Για να προστατεύσουμε την επιχείρησή σας, ενδέχεται να ζητήσουμε τα στοιχεία μιας πιστωτικής κάρτας για να επαληθεύσουμε την ταυτότητά σας. Ωστόσο, αυτό είναι μόνο για σκοπούς επαλήθευσης και η διεκδίκηση της επιχείρησής σας είναι πάντα δωρεάν. Για πλήρεις οδηγίες σχετικά με την εγγραφή, διαβάστε τον οδηγό μας.

Πώς να διαχειριστώ την καταχώρισή μου στο Tripadvisor και να την κάνω πιο ελκυστική στους επισκέπτες;

Αφότου εγγραφείτε, μπορείτε να διαχειρίζεστε όλες τις πτυχές της καταχώρισής σας στο Tripadvisor στο Κέντρο Διαχείρισης. Το Κέντρο Διαχείρισης είναι διαθέσιμο τόσο στην εφαρμογή για υπολογιστές όσο και στην εφαρμογή για κινητές συσκευές. Απλώς κατεβάστε την πιο πρόσφατη έκδοση της εφαρμογής Tripadvisor για iOS ή Android και χρησιμοποιήστε το τηλέφωνό σας για να απαντάτε σε κριτικές ή σε ερωτήσεις πιθανών πελατών καθώς επίσης και για να διαχειρίζεστε πολλές από τις δυνατότητες του Tripadvisor Premium. Μάθετε περισσότερα για το Κέντρο Διαχείρισης για κινητές συσκευές εδώ.

Για να βελτιστοποιήσετε την καταχώρισή σας στο Tripadvisor, διαβάστε τον πλήρη οδηγό μας.

Πώς μπορώ να ενημερώσω τα στοιχεία της καταχώρισης του εστιατορίου μου;

Όλα τα στοιχεία της καταχώρισης της επιχείρησής σας μπορούν να ενημερωθούν στο Κέντρο Διαχείρισης. Για να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτήν τη σελίδα, μεταβείτε στο μενού Προφίλ στο πάνω μέρος της σελίδας και κάντε κλικ στο Διαχείριση Καταχώρισης. Εδώ, μπορείτε να ενημερώσετε πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας, οι οποίες περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων: γενικές πληροφορίες, όπως το όνομά σας, τα στοιχεία επικοινωνίας, την τοποθεσία σας, τις ώρες λειτουργίας, την κουζίνα, πληροφορίες τιμών και άλλα.

...

Storyboard: Πείτε την ιστορία σας με τον δικό σας τρόπο

Storyboard: Πείτε την ιστορία σας με τον δικό σας τρόπο Συνδυάστε τις καλύτερες φωτογραφίες και τις κορυφαίες κριτικές σας σε μια παρουσίαση προώθησης που προσελκύει τους πελάτες.

Κάθε μήνα, πάνω από 455 εκ. άνθρωποι επισκέπτονται το Tripadvisor για να σχεδιάσουν ένα ιδανικό ταξίδι και να κάνουν κράτηση.1 Από την εύρεση των καλύτερων ξενοδοχείων για διαμονή, μέχρι την ανακάλυψη τοπικών εστιατορίων κατά την άφιξή τους, οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν το Tripadvisor σε όλα τα στάδια του ταξιδιού τους.

Ως συνδρομητής του Tripadvisor Premium για εστιατόρια, έχετε στη διάθεσή σας μια σειρά εργαλείων μάρκετινγκ με τη βοήθεια των οποίων μπορείτε να εντυπωσιάσετε με την πρώτη ματιά τους πιθανούς πελάτες σας. Ένα από αυτά είναι το Storyboard, το οποίο μεταμορφώνει τις στατικές φωτογραφίες και τις κριτικές σας σε μια υψηλής ποιότητας παρουσίαση προώθησης της επιχείρησής σας. Το εργαλείο δημιουργίας του Storyboard είναι εύχρηστο και θα σας κατευθύνει στην πορεία της διαδικασίας. Απλώς επιλέξτε τις καλύτερες φωτογραφίες σας, αποσπάσματα κριτικών και ετικέτες και εμείς θα κάνουμε τα υπόλοιπα για εσάς.

Κάντε περισσότερους πελάτες να σας επιλέξουν λέγοντας την ιστορία σας και πηγαίνοντας ένα βήμα μπροστά από τους ανταγωνιστές σας. Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε;

Δημιουργία του Storyboard σας

Προκειμένου να δημοσιεύσετε το Storyboard σας, πρέπει να έχετε μια ενεργή συνδρομή στο Tripadvisor. Εγγραφείτε στο Tripadvisor Premium για Εστιατόρια εδώ: www.tripadvisor.com.gr/Premium.

Πώς να ξεκινήσετε:

Αφού εγγραφείτε, συνδεθείτε στο Κέντρο Διαχείρισής σας στο www.tripadvisor.com.gr/Owners και επιλέξτε την επιχείρησή σας από το αναπτυσσόμενο μενού. Κάτω από το μενού «Διαχείριση καταχώρισης», επιλέξτε «Δημιουργία Storyboard».

Είναι εύκολο να δημιουργήσετε Storyboard! Κάθε Storyboard αποτελείται από δέκα πλαίσια που μπορείτε να συμπληρώσετε με φωτογραφίες, αποσπάσματα κριτικών ή ετικέτες από τη σελίδα σας. Περιηγηθείτε στα πλαίσια για να τα διαμορφώσετε. Θα προτείνουμε ακόμη και το περιεχόμενο για εσάς. Μόλις τελειώσετε την επεξεργασία ενός πλαισίου, κάντε κλικ στο «Επόμενο» και οι αλλαγές σας θα αποθηκευτούν αυτόματα. Για έναν πλήρη οδηγό καρέ με καρέ, κάντε κλικ εδώ.

Επιλογή φωτογραφιών:

Για να επιλέξετε ή να αλλάξετε μια φωτογραφία στο πλαίσιο, κάντε κλικ στο «Ενημέρωση φωτογραφίας». Μια συλλογή φωτογραφιών θα εμφανιστεί παρακάτω. Χρησιμοποιήστε αυτήν τη συλλογή για να επιλέξετε τη φωτογραφία που θέλετε να χρησιμοποιήσετε. Εάν δε βλέπετε κάποια φωτογραφία που να σας αρέσει, μπορείτε πάντα να προσθέτετε επιπλέον φωτογραφίες μέσω του εργαλείου «Διαχείριση φωτογραφιών» στα αριστερά.

Επιλογή αποσπασμάτων κριτικής:

Αφού έχετε επιλέξει τη φωτογραφία σας, μπορείτε να επιλέξετε ένα απόσπασμα κριτικής. Το απόσπασμα κριτικής είναι ένα μικρό μέρος από την κριτική κάποιου ταξιδιώτη για την επιχείρησή σας. Τα καλύτερα αυτά αποσπάσματα δημιουργούνται αυτόματα με βάση ένα γενικό σύνολο κριτηρίων. Για να επιλέξετε ένα απόσπασμα, κάντε κλικ στο κουμπί «Ενημέρωση αποσπάσματος κριτικής» και στη συνέχεια επιλέξτε ένα απόσπασμα από την παρακάτω συλλογή. Αφού επιλέξετε απόσπασμα, θα δείτε μια προεπισκόπηση στο παραπάνω πλαίσιο.

Επιλογή ετικετών:

Οι ετικέτες είναι περιληπτικές λέξεις-κλειδιά που εμφανίζονται επανειλημμένα σε κριτικές από διαφορετικούς πελάτες. Επιλέξτε ετικέτες που αναδεικνύουν τον λόγο για τον οποίο οι πελάτες αγαπούν την επιχείρησή σας. Για να επιλέξετε μια ετικέτα, κάντε κλικ στο κουμπί «Ενημέρωση ετικέτας» και στη συνέχεια επιλέξτε από τις παρακάτω ετικέτες. Αφού επιλέξετε ετικέτα, θα δείτε μια προεπισκόπηση στο παραπάνω πλαίσιο.

Προσθήκη αποσπασμάτων κριτικών και ετικετών σε πολλές γλώσσες:

Εάν η επιχείρησή σας έχει κριτικές σε διάφορες γλώσσες, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε το αναπτυσσόμενο μενού για να δείτε ποιες γλώσσες είναι διαθέσιμες. Μόλις επιλέξετε μια γλώσσα, θα εμφανίζονται όλα τα διαθέσιμα αποσπάσματα ή οι ετικέτες σε αυτήν. Φροντίστε να καθορίσετε επιλογές για καθεμία από αυτές τις γλώσσες, για κάθε πλαίσιο, αλλιώς το Storyboard σας θα είναι ελλιπές και δεν θα είναι ορατό σε αυτήν τη γλώσσα. Διαφορετικά χρώματα υποδεικνύουν την κατάσταση ολοκλήρωσης κάθε γλώσσας:

  • Οι γλώσσες με μαύρο δεν έχουν ξεκινήσει.
  • Οι γλώσσες με πράσινο υποδεικνύουν ότι όλα τα αποσπάσματα κριτικών ή οι ετικέτες έχουν επιλεγεί γι’ αυτήν τη γλώσσα.
  • Οι γλώσσες με πορτοκαλί έχουν επιλεγεί σε προηγούμενο πλαίσιο αλλά λείπουν από το τρέχον πλαίσιο.

Σημείωση: Όσον αφορά τα εστιατόρια, οι χρήστες θα βλέπουν ένα Storyboard σε κάποια άλλη ολοκληρωμένη γλώσσα.

Δημοσιεύστε το Storyboard σας:

Στο τελικό πλαίσιο έχετε τη δυνατότητα να δημοσιεύσετε το ολοκληρωμένο Storyboard σας. Εδώ θα δείτε επίσης ποιες γλώσσες έχουν ολοκληρωθεί, καθώς και ποιες γλώσσες ξεκινήσατε αλλά δεν ολοκληρώσατε. Για να δείτε ποια πλαίσια δεν έχουν ολοκληρωθεί, αναζητήστε τις πορτοκαλί τελείες στο καρουζέλ δημιουργίας και ενημερώστε τα πλαίσια με επιπλέον επιλογές, όπως απαιτείται.

Μόλις ολοκληρώσετε όλα τα πλαίσια και είστε έτοιμοι να τα δημοσιεύσετε, κάντε κλικ στο «Δημοσίευση τώρα». Μόνο οι ολοκληρωμένες γλώσσες θα δημοσιευθούν, όλες οι άλλες γλώσσες που δεν έχουν ολοκληρωθεί θα αποθηκευτούν ως πρόχειρο μέχρι να ολοκληρωθούν. Λάβετε υπόψη σας ότι μπορεί να χρειαστούν έως και 24 ώρες για να εμφανιστούν οι ενημερώσεις στο Storyboard σας. Εάν δεν είστε ακόμα έτοιμοι να δημοσιεύσετε το Storyboard σας, μπορείτε πάντα να το αφήσετε και να επιστρέψτε για να το δημοσιεύσετε κάποια άλλη στιγμή. Όλες οι αλλαγές θα αποθηκευτούν στο πρόγραμμα επεξεργασίας του Storyboard.


  • 1. Αρχεία καταγραφής του Tripadvisor, μέσος όρος μοναδικών επισκεπτών κάθε μήνα, τρίτο τρίμηνο του 2017
Τελευταία ενημέρωση: 26 Δεκεμβρίου 2017

Πείτε στον κόσμο γιατί οι πελάτες σάς λατρεύουν με τους 3 κορυφαίους λόγους για να φάει κανείς στο εστιατόριό σας

Πείτε στον κόσμο γιατί οι πελάτες σάς λατρεύουν με τους 3 κορυφαίους λόγους για να φάει κανείς στο εστιατόριό σας

Χρησιμοποιήστε τη δυνατότητα «3 κορυφαίοι λόγοι για να φάτε εδώ», για να πείσετε πιθανούς πελάτες να επιλέξουν το εστιατόριό σας.

Οι συνδρομητές του Tripadvisor Premium έχουν πρόσβαση σε πανίσχυρες δυνατότητες που τους βοηθούν να διαφημίσουν την επιχείρησή τους, μετατρέποντας τους επισκέπτες του Tripadvisor σε πελάτες. Οι 3 κορυφαίοι λόγοι για να φάει κανείς εδώ είναι μια δυνατότητα του Tripadvisor Premium που χρησιμοποιεί αποσπάσματα κριτικών και φωτογραφίες για να δελεάσει τους πιθανούς πελάτες ώστε να σας επιλέξουν. Αυτή η δυνατότητα, που δημιουργήθηκε με βάση σχόλια από εστιάτορες, δημιουργεί μια αποκλειστική ενότητα στην καταχώρισή σας όπου μπορείτε να δείχνετε στους πελάτες τι κάνει την επιχείρησή σας να ξεχωρίζει.

Όταν συνδυάζεται με το Storyboard και την Αγαπημένη Κριτική, οι 3 κορυφαίοι λόγοι σάς επιτρέπουν να βελτιστοποιήσετε κάθε κομμάτι της καταχώρισής σας στο Tripadvisor και να αναδείξετε το εστιατόριό σας στα καλύτερά του.

Πώς να προσθέσετε τους 3 κορυφαίους λόγους για να φάει κανείς εδώ

1. Κάντε αναβάθμιση στο Tripadvisor Premium

Για να ενεργοποιήσετε τους 3 κορυφαίους λόγους και άλλες δυνατότητες Premium, αναβαθμίστε την καταχώρισή σας στο www.tripadvisor.com.gr/Premium.

2. Συνδεθείτε στο Κέντρο Διαχείρισης

Επισκεφτείτε το Tripadvisor.com.gr/Owners από υπολογιστή ή κινητή συσκευή και επιλέξτε το εστιατόριό σας από τη λίστα.Στη συνέχεια, επιλέξτε το «Επιλογή 3 κορυφαίων λόγων» στην καρτέλα «Διαχείριση καταχώρισης». Εκεί, κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί «Ξεκινήστε» για να ξεκινήσετε.

3. Επιλέξτε τα αποσπάσματα κριτικών σας

Επιλέξτε το απόσπασμα κριτικής που θέλετε να προβάλλετε κάνοντας κλικ στο «Επεξεργασία αποσπάσματος» στο πάνω μέρος της σελίδας. Περιηγηθείτε στη λίστα των κριτικών και επιλέξτε κάποια που να αναδεικνύει τα χαρακτηριστικά τα οποία κάνουν την επιχείρησή σας μοναδική. Μπορείτε να περιορίσετε τη λίστα, επιλέγοντας μία από τις ετικέτες κριτικών ή αναζητώντας έναν συγκεκριμένο όρο που θέλετε να επισημάνετε. Για περισσότερες ιδέες για το πώς να επιλέξετε τους 3 κορυφαίους λόγους σας, ρίξτε μια ματιά σε αυτόν τον οδηγό.

Μόλις βρείτε την τέλεια κριτική, κάντε κλικ στον πράσινο κύκλο στη δεξιά πλευρά για να δείτε ένα επισημασμένο δείγμα του αποσπάσματός σας. Κρατήστε το ως έχει, ή προσαρμόστε το μέγεθός του κάνοντας κλικ στο «Επεξεργασία» και επιλέγοντας κείμενο στα αριστερά ή τα δεξιά. Απλώς βεβαιωθείτε ότι το πλήρες κείμενο που έχετε επισημάνει δεν ξεπερνάει τους 70 χαρακτήρες. Κάντε κλικ στο «Υποβολή» για να αποθηκεύσετε τις αλλαγές σας.

4. Προσθέστε έναν τίτλο για το απόσπασμα κριτικής σας

Στη συνέχεια, προσθέστε έναν τίτλο στο άσπρο πλαίσιο στο κάτω μέρος της σελίδας. Προτιμήστε έναν σύντομο τίτλο — 30 χαρακτήρες ή λιγότερο — και βεβαιωθείτε ότι συνοψίζει το πλήρες απόσπασμα κριτικής που παρουσιάζεται από κάτω.

5. Επιλέξτε μια φωτογραφία

Παρουσιάστε μια φωτογραφία δίπλα από κάθε απόσπασμα κριτικής κάνοντας κλικ στο «Επεξεργασία φωτογραφίας» και επιλέγοντας μια εικόνα από τη συλλογή των φωτογραφιών της διεύθυνσης και των ταξιδιωτών. Επιλέξτε κάποια που να ταιριάζει με τον λόγο που παρουσιάζετε. Για παράδειγμα, εάν το απόσπασμα κριτικής αναφέρεται σε μια προσφορά που διαθέτετε για στρείδια στη μισή τιμή, η φωτογραφία που θα επιλέξετε θα πρέπει να απεικονίζει στρείδια. Κάντε κλικ στο «Υποβολή» για να αποθηκεύσετε τις αλλαγές σας και να κάνετε προεπισκόπηση αυτού του λόγου.

6. Δημιουργήστε επιπλέον λόγους 

Επαναλάβετε τα βήματα 2-4 για τους λόγους που σας απομένουν.

7. Δημοσιεύστε τους! 

Μόλις είστε ευχαριστημένοι και με τις τρεις επιλογές σας, κάντε κλικ στο «Προεπισκόπηση για δημοσίευση». Εδώ θα δείτε τους 3 κορυφαίους λόγους για να φάει κανείς στο εστιατόριό σας, όπως ακριβώς θα τους βλέπουν οι επισκέπτες της σελίδας σας. Μη διστάσετε να συνεχίσετε την επεξεργασία και την προβολή των αλλαγών σε προεπισκόπηση μέχρι να μείνετε τελείως ικανοποιημένοι. Όταν είστε έτοιμοι να δημοσιεύσετε, κάντε κλικ στο «Δημοσίευση».

Συμβουλές και βέλτιστες πρακτικές για τους 3 κορυφαίους λόγους για να φάει κανείς εδώ

  • Προτιμήστε να χρησιμοποιήσετε αποσπάσματα κριτικών από προηγούμενους πελάτες σας. Οι επισκέπτες του Tripadvisor εμπιστεύονται τους άλλους ταξιδιώτες και τους αρέσει να διαβάζουν τι έχουν να πουν.
  • Εάν προτιμάτε να προσθέσετε τη δική σας προσαρμοσμένη περιγραφή, μπορείτε να το κάνετε πατώντας «Γράψτε τη δική σας περιγραφή» και πληκτρολογώντας το κείμενό σας που δεν πρέπει να ξεπερνά τους 70 χαρακτήρες. Εάν επιλέξετε να το κάνετε αυτό, θα πρέπει να το επαναλάβετε για καθέναν από τους τρεις λόγους – δεν μπορείτε να συνδυάσετε κάποιες κριτικές από ταξιδιώτες με προσαρμοσμένες περιγραφές.
  • Αναδείξτε τρεις διαφορετικές πλευρές της επιχείρησής σας. Για παράδειγμα, προβάλετε την ατμόσφαιρα, τις προσφορές στα ποτά και το πιο δημοφιλές πιάτο σας – αντί να επιλέξετε απλώς τρία πιάτα από το μενού σας.
  • Προσθέστε τους 3 κορυφαίους λόγους και σε άλλες γλώσσες, χρησιμοποιώντας την αναπτυσσόμενη λίστα γλωσσών στη δεξιά πλευρά. Απλώς επιλέξτε τη γλώσσα που θέλετε να προσθέσετε και ακολουθήστε τα παραπάνω βήματα. 
  • Εάν δεν έχετε χρόνο για να ολοκληρώσετε και τους τρεις λόγους, μπορείτε να αποθηκεύσετε τις αλλαγές σας ανά πάσα στιγμή κάνοντας κλικ στο «Αποθήκευση ως πρόχειρο».

Για περισσότερες βέλτιστες πρακτικές για τους 3 κορυφαίους λόγους σας, ρίξτε μια ματιά σε αυτόν τον οδηγό.

Δεν είστε ακόμα συνδρομητής του Tripadvisor Premium; Μάθετε περισσότερα για το πώς να βελτιστοποιήσετε την καταχώρισή σας στο Tripadvisor και για να κάνετε αναβάθμιση, στο Tripadvisor.com.gr/Premium.

Είστε ήδη συνδρομητής; Οι 3 κορυφαίοι λόγοι για να φάει κανείς εδώ είναι τώρα διαθέσιμοι στο Κέντρο Διαχείρισης. Προσθέστε τους στην καταχώρισή σας σήμερα κιόλας! 

Τελευταία ενημέρωση: 7 Οκτωβρίου 2018

Ξεκινήστε με το Tripadvisor Premium για Εστιατόρια

© 2020 TripAdvisor LLC Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Pin It on Pinterest