Αυξήστε την πελατεία σας

Όλα όσα χρειάζεστε για να ενισχύσετε την επιχείρησή σας με τα προϊόντα και τους πόρους του Tripadvisor.

Ξεκινήστε με τα Εστιατόρια Tripadvisor

Ξεκινήστε με τα Εστιατόρια Tripadvisor Είστε νέοι στο Tripadvisor; Αυτός ο οδηγός για να ξεκινήσετε θα σας καθοδηγήσει σε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε για να γίνετε απόλυτα λειτουργικοί σε χρόνο μηδέν....

4 συμβουλές για να κρατήσετε γεμάτο το εστιατόριό σας ολόκληρο τον χρόνο

4 συμβουλές για να κρατήσετε γεμάτο το εστιατόριό σας ολόκληρο τον χρόνο Σε έναν εποχιακό κλάδο, το να έχεις πελατεία καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου είναι πραγματικά μια πρόκληση. Έχουμε συγκεντρώσει μερικές δοκιμασμένες τακτικές μάρκετινγκ που μπορείτε να ακολουθήσετε για να τα βάλετε με την αναδουλειά της νεκρής περιόδου.

Ο χώρος της εστίασης είναι εποχιακός. Είτε είστε ένας παραθαλάσσιος, καλοκαιρινός προορισμός είτε ένα κεφάτο μπαράκι για τους σκιέρ στο βουνό, θα υπάρχουν περίοδοι μέσα στον χρόνο κατά τις οποίες οι πελάτες θα συρρέουν και άλλες που θα συμβαίνει το αντίθετο.

Για να εξασφαλίσετε αυξημένη κίνηση όλη τη διάρκεια του χρόνου, μπορείτε να προωθείτε την επιχείρησή σας όλον τον χρόνο.

Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να καταφύγετε στο μάρκετινγκ τόσο κατά τις νεκρές σας περιόδους όσο και κατά τις περιόδους αιχμής. Το μάρκετινγκ συχνά μπορεί να παραμεληθεί και να βρεθεί χαμηλά στις προτεραιότητές σας, αλλά, έτσι, η εξασφάλιση νέας πελατείας γίνεται όλο και πιο δύσκολη στην πορεία. Φανταστείτε τις προσπάθειες που καταβάλλετε στο πεδίο του μάρκετινγκ σαν έναν ποδηλάτη που προσπαθεί να σκαρφαλώσει σε έναν λόφο —θα πρέπει να κάνει διαρκώς πετάλι, το ένα πόδι μετά το άλλο, ώστε να φτάσει στην κορυφή. Μπορείτε να επιταχύνετε ή να επιβραδύνετε, εάν το θελήσετε, αλλά εάν σταματήσετε εντελώς και επιστρέψετε στην αφετηρία το ξεκίνημα θα είναι ακόμα πιο επίπονο αυτήν τη φορά.

Το μάρκετινγκ καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου σάς βοηθάει να ξεπεράσετε τους ανταγωνιστές σας. Επίσης, με αυτόν τον τρόπο, πελάτες που δεν ξέρουν τόσο την περιοχή σας μπορεί να βάλουν το εστιατόριό σας στα υπόψη για μια επόμενη φορά. Ακολουθώντας ένα συνεπές προωθητικό πλάνο ολόκληρο τον χρόνο, μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι το εστιατόριό σας θα είναι πάντα στις πρώτες επιλογές.

Δείτε κάποιες πολύ αποδοτικές τακτικές μάρκετινγκ που μπορείτε να υιοθετήσετε ανά πάσα στιγμή:

Διαφημίστε το εστιατόριό σας

Ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε τη ζήτηση του εστιατορίου σας, ανεξάρτητα από τη χρονική περίοδο, είναι να διαφημίζεστε διαρκώς. Ειδικά εάν το εστιατόριό σας βρίσκεται σε μια πιο εποχιακή τοποθεσία, όπως σε μια πόλη με θέρετρα για σκι ή δίπλα στη θάλασσα, θα θέλετε να είστε βέβαιοι ότι όλος ο κόσμος ξέρει ότι είστε ανοιχτά τη μη τουριστική περίοδο και ότι ξεχωρίζετε από τους υπόλοιπους κατά την περίοδο αιχμής.

Η online διαφήμιση είναι ένα πολύ καλό κανάλι, καθώς είναι πολύ εύκολο να εντείνετε ή να ελαττώνετε τις προσπάθειές σας, όπως ακριβώς αυξάνετε ή μειώνετε τον ρυθμό σας ενώ κάνετε ανάβαση ενός λόφου με ποδήλατο. Η αυξομείωση της έντασης των προσπαθειών σας σε αυτήν την περίπτωση σημαίνει τον πειραματισμό με διαφορετικό κοινό και διαφημιστικά κανάλια ώστε να καταλήξετε στο καλύτερο για εσάς.

Ξεκινήστε συνεργασίες εντός της κοινότητάς σας

Η επιτυχία του εστιατορίου σας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την τοποθεσία του και από την κοινότητα στην οποία εντάσσεται. Ένας άλλος τρόπος ώστε το εστιατόριό σας να έχει κόσμο όλον τον χρόνο είναι να προσπαθείτε να αναπτύσσετε συνεργασίες με μέλη της κοινότητας, κυρίως με άλλες επιχειρήσεις που βρίσκονται κοντά σας.

Θα μπορούσατε να:

  • Αφήσετε φυλλάδια στο κοντινό σας καθαριστήριο ή σε κάποιο άλλο κατάστημα της περιοχής
  • Ζητήσετε από τους υπεύθυνους υποδοχής των κοντινών σας ξενοδοχείων ή συγκροτημάτων δωματίων να προτείνουν το εστιατόριό σας
  • Επικοινωνήσετε με τους υπεύθυνους σε γραφεία της περιοχής για να δημιουργήσετε ευκαιρίες κέιτερινγκ ή παράδοσης φαγητού σε τοπικά γραφεία
  • Συνεργαστείτε με τα πανεπιστήμια και τις σχολές της περιοχής για να κάνετε φοιτητικές εκπτώσεις ή να δώσετε ευκαιρίες για πρακτική άσκηση
  • Διαφημιστείτε ως συνεργάτης φιλανθρωπικών, μη κυβερνητικών οργανώσεων της περιοχής ώστε να γίνετε γνωστοί
  • Συμμετάσχετε στις κατά τόπους εκδοχές της εβδομάδας εστιατορίων ή άλλων κρατικών εκστρατειών
  • Προσφέρετε τον χώρο σας ώστε να λειτουργήσει ως κοινή συνεργατική στέγη κατά τη διάρκεια της ημέρας

Διοργανώσετε μια εκδήλωση ή να συμμετάσχετε σε κάποιο προσωρινό εστιατόριο pop-up

Ένας ακόμα τρόπος ώστε το εστιατόριό σας να έχει κόσμο ολόκληρο τον χρόνο είναι η διοργάνωση κάπoιας εκδήλωσης ή μιας γευσιγνωσίας σε προσωρινό χώρο σε κάποια άλλη τοποθεσία. Πρόκειται για μια εξαιρετική ευκαιρία να εξασκήσετε τη δημιουργικότητά σας με βάση τον μέσο πελάτη σας. Εάν το εστιατόριό σας είναι ιδανικό για οικογένειες, μπορεί να θελήσετε να δοκιμάσετε κάποιο παιδικό πιάτο ή ένα εργαστήρι χειροτεχνίας. Εάν, από την άλλη, είστε ένας προορισμός για ολόκληρη την ημέρα, σκεφτείτε να εντάξετε την οινογευσία ή κάποιο μενού με στάνταρ τιμή για ζευγάρια.

Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να:

  • Διοργανώσετε θεματικές εκδηλώσεις για τον εορτασμό συγκεκριμένων ημερών, όπως η γιορτή της μητέρας ή η Πρωτοχρονιά
  • Δώσετε στους πελάτες σας μια γεύση από την κουζίνα σας προσφέροντας μαθήματα μαγειρικής ή αρτοποιίας
  • Προσφέρετε οινογευσίες και ζυθογνωσίες
  • Πειραματιστείτε με κάποιο νέο πιάτο, πέρα από τα συνηθισμένα σας, όπως ένα σπέσιαλ μπραντς
  • Διοργανώσετε προβολές ταινιών, ζωντανή μουσική ή θεατρικές παραστάσεις
  • Προσφέρετε παιχνίδια, όπως βραδιές με κουίζ ή τουρνουά πόκερ

Εάν οι εκδηλώσεις αυτές πάνε καλά, μπορείτε να το εξελίξετε, προσφέροντάς τις σε τακτική βάση, όπως φιλοξενία εταιρικών γευμάτων, πάρτι γενεθλίων ή γαμήλιων εκδηλώσεων, τα οποία θα αποφέρουν επιπλέον έσοδα στην επιχείρησή σας.

...

Πώς η διάδοση από στόμα σε στόμα φέρνει περισσότερη επισκεψιμότητα σε αυτό το εστιατόριο

Πώς η διάδοση από στόμα σε στόμα φέρνει περισσότερη επισκεψιμότητα σε αυτό το εστιατόριο

Το Santorini by Georgios, που βρίσκεται στο Μαϊάμι Μπιτς της Φλόριντα, γνωρίζει πώς να ευχαριστεί τους πελάτες. Για τον ιδιοκτήτη, τον Γεώργιο Βογιατζή και τη διευθύντρια Claudia Angurell, η εξισορρόπηση του κόστους, δημιουργώντας παράλληλα μια αξέχαστη εμπειρία, είναι η καθημερινή τους δουλειά. Δείτε πώς χρησιμοποιούν το Tripadvisor για να προωθήσουν την επιχείρησή τους, να διαχειριστούν τη φήμη τους και να διατηρήσουν τα τραπέζια τους γεμάτα.

Καλωσορίσατε στο Santorini by Georgios, στο Μαϊάμι της Φλόριντα

Φωλιασμένο σε μια ζεστή και ηλιόλουστη παραλία στο Μαϊάμι της Φλόριντα, βρίσκεται ένα μικρό κομμάτι από τα ελληνικά νησιά. Το σερβίρισμα θαλασσινών με παραδοσιακές ελληνικές γεύσεις είναι η ειδικότητα του Santorini by Georgios , ένα εστιατόριο που εκθειάζουν τόσο οι ντόπιοι όσο και οι ταξιδιώτες.

Για το Santorini by Georgios, όλα έχουν να κάνουν με την ικανοποίηση του πελάτη. Αυτό που έχει ανακαλύψει το Santorini είναι ότι οι πελάτες τείνουν να προσελκύουν περισσότερη επισκεψιμότητα όταν η προσωπική τους εμπειρία γίνεται προτεραιότητα.

...

Πώς να επιλέξετε τις Επιλεγμένες φωτογραφίες σας

Πώς να επιλέξετε τις Επιλεγμένες φωτογραφίες σας Οι Επιλεγμένες φωτογραφίες, οι οποίες είναι διαθέσιμες για τους συνδρομητές του Tripadvisor Premium, σας επιτρέπουν να προσαρμόσετε την καταχώρισή σας και τα αποτελέσματα αναζήτησής σας για να προβάλλετε ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει το εστιατόριό σας....

Ξεκινήστε με τα Εστιατόρια Tripadvisor

Ξεκινήστε με τα Εστιατόρια Tripadvisor Είστε νέοι στο Tripadvisor; Αυτός ο οδηγός για να ξεκινήσετε θα σας καθοδηγήσει σε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε για να γίνετε απόλυτα λειτουργικοί σε χρόνο μηδέν....

Σας παρουσιάζουμε το Tripadvisor Premium για Εστιατόρια

Σας παρουσιάζουμε το Tripadvisor Premium για Εστιατόρια Το Tripadvisor Premium για Εστιατόρια προσφέρει στις επιχειρήσεις το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που χρειάζονται, εξασφαλίζοντάς τους αποκλειστική πρόσβαση σε ισχυρά εργαλεία, μόνο για συνδρομητές....

Αναδείξτε τις αγαπημένες κριτικές σας

Αναδείξτε τις αγαπημένες κριτικές σας Ένας οδηγός που εξηγεί βήμα προς βήμα πώς μπορείτε να προβάλλετε τις αγαπημένες κριτικές σας στους επισκέπτες του Tripadvisor.

Χαρίστε έμπνευση στους ταξιδιώτες προβάλλοντας μια αγαπημένη πρόσφατη κριτική στην ενότητα «Κριτικές» της καταχώρισης του εστιατορίου σας. Οι Αγαπημένες Κριτικές σάς δίνουν την ευκαιρία να πείτε την ιστορία σας μέσα από μια εκπληκτική εμπειρία που είχε ένας από τους πελάτες σας. Επιλέξτε μια κριτική που να αντιπροσωπεύει πραγματικά την επιχείρησή σας και καρφιτσώστε την σε μια περίοπτη θέση για να τη δουν αυτοί που επισκέπτονται την καταχώρισή σας στο Tripadvisor.

Πού θα εμφανίζεται η επιλεγμένη κριτική μου στο Tripadvisor;

Η κριτική που έχετε επιλέξει θα εμφανίζεται κατευθείαν κάτω από την πιο πρόσφατη κριτική στην καταχώρισή σας στο Tripadvisor. Επιλέξτε μία κριτική σε κάθε διαθέσιμη γλώσσα, για να διασφαλίσετε ότι περισσότεροι ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο θα διαβάζουν τις αγαπημένες κριτικές σας. 

Ρυθμίστε τις Αγαπημένες Κριτικές σε δύο εύκολα βήματα:

Χρειάζεται μόνο ένα λεπτό για να προβάλλετε μια αγαπημένη κριτική στους πελάτες σε όλον τον κόσμο – και να δώσετε στους επισκέπτες της σελίδας σας έναν ακόμα λόγο για να κάνουν κράτηση στο εστιατόριό σας.

Για να ρυθμίσουν την Αγαπημένη Κριτική τους, τα Εστιατόρια με Tripadvisor Premium μπορούν να:

  • Επισκεφτούν το Κέντρο Διαχείρισης και να επιλέξουν το «Επιλογή Αγαπημένης Κριτικής» από την καρτέλα «Κριτικές» στο πάνω μέρος της σελίδας.

Βήμα 1: Επιλέξτε μια κριτική

Το πρώτο βήμα είναι να επιλέξετε την κριτική που θέλετε να αναδείξετε. Όλες οι επιλέξιμες κριτικές* εμφανίζονται αυτόματα σε αυτήν τη σελίδα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις ενσωματωμένες επιλογές φίλτρων μας, όπως τη βαθμολογία κύκλων, τις λέξεις-κλειδιά και άλλες για να μπορέσετε πιο εύκολα να βρείτε αυτήν που θέλετε να προβάλετε.

Μπορείτε επίσης να επιλέξετε κριτικές σε πολλές γλώσσες που θα εμφανίζονται σε πελάτες σε ολόκληρο τον κόσμο. Για να επωφεληθείτε από αυτήν τη δυνατότητα, απλώς επιλέξτε μια γλώσσα από την αναπτυσσόμενη λίστα και θα δείτε μια νέα ομάδα επιλέξιμων κριτικών σε αυτήν τη γλώσσα. Θα εμφανίζονται μόνο οι γλώσσες που περιέχουν μια επιλέξιμη κριτική για την επιχείρησή σας.

*Οι επιλέξιμες κριτικές είναι νεότερες τους ενός έτους και έχουν τουλάχιστον τρεις κύκλους. Θα έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε μόνο μια Αγαπημένη Κριτική που να πληροί αυτά τα κριτήρια.

Επιλέξτε την Αγαπημένη Κριτική σας

Κατά την επιλογή της Αγαπημένης Κριτικής σας...

  • Όσο πιο φρέσκια, τόσο το καλύτερο. Το 78% των συμμετεχόντων σε μια πρόσφατη έρευνα δήλωσε ότι δίνει προτεραιότητα στις πρόσφατες κριτικές για πάρει την πιο φρέσκια ιδέα για μια συγκεκριμένη τοποθεσία. Βεβαιωθείτε ότι η κριτική που θα επιλέξετε είναι πρόσφατη. Όσο πιο φρέσκια είναι, τόσο το καλύτερο.
  • Η κριτική έχει λάβει χρήσιμες ψήφους; Εάν ναι, αυτό σημαίνει ότι οι ταξιδιώτες βοηθήθηκαν από αυτές τις πληροφορίες όταν επισκέφθηκαν την καταχώρισή σας. Αυτού του είδους το χρήσιμο περιεχόμενο θα μπορούσε να φανεί ενδιαφέρον σε ακόμα περισσότερους ταξιδιώτες και ίσως αξίζει τον κόπο να το αναδείξετε. 
  • Η εν λόγω κριτική αναδεικνύει κάποιο μοναδικό χαρακτηριστικό της επιχείρησής σας; Μήπως έχετε μοναδικό μενού, υπαίθριο χώρο με τραπεζάκια ή διαθέτετε απίστευτο προσωπικό που κατακτά τις καρδιές των πελατών; Όλοι αυτοί είναι σημαντικοί παράγοντες τους οποίους λαμβάνουν υπόψη οι πιθανοί πελάτες όταν παίρνουν μια απόφαση. Τραβήξτε την προσοχή σε όσα κάνουν την επιχείρησή σας να ξεχωρίζει.
  • Προσφέρετε στους πιθανούς πελάτες χρήσιμες πληροφορίες για την επιχείρησή σας. Για παράδειγμα: Αν το εστιατόριό σας φημίζεται για τα ολόφρεσκα συστατικά που μπαίνουν στην κουζίνα του, επισημάνετε μια κριτική που να μιλά για τα πιο αγαπητά χορτοφαγικά πιάτα σας. 
  • Λάβετε υπόψη την εποχικότητα και τη χρονική συγκυρία. Εάν είναι χειμώνας εκεί όπου βρίσκεστε, αντί να προβάλετε μια κριτική που μιλά για την υπαίθρια αυλή και το μπαρ σας, θα ήταν καλύτερο να επιλέξετε μια κριτική που να εστιάζει στο ζεστό τζάκι σας. Σκεφθείτε επίσης τις γιορτές και τις αργίες. Εάν πλησιάζει η μέρα του Αγίου Βαλεντίνου, μπορείτε να επιλέξετε μια κριτική που θα αρέσει σε ζευγάρια. 

Για περισσότερες συμβουλές σχετικά με το πώς μπορείτε να επιλέξετε την Αγαπημένη Κριτική σας, κάντε κλικ εδώ.

Βήμα 2: Δημοσιεύστε την αγαπημένη κριτική σας

Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί «Δημοσίευση». Η Αγαπημένη Κριτική σας θα εμφανιστεί εντός 24 ωρών από τη δημοσίευσή της. Ακολουθήστε ξανά τα παραπάνω βήματα, για να επιλέξετε μια κριτική σε επιπλέον γλώσσες ή για να αντικαταστήσετε τις παλιές κριτικές με νέες.

Έχετε υπόψη το εξής: Μόλις μια Αγαπημένη Κριτική μείνει στον ιστότοπο για πάνω από έναν χρόνο, θα πάψει να εμφανίζεται στην κορυφή της σελίδας της επιχείρησής σας. Βεβαιωθείτε ότι οι κριτικές σας είναι ενημερωμένες ελέγχοντας τακτικά τη σελίδα Αγαπημένη Κριτική του Κέντρου Διαχείρισης.

Το Tripadvisor Premium προσφέρει περισσότερα από απλώς Αγαπημένες Κριτικές. Μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς μπορείτε να προσαρμόσετε τη σελίδα σας με το Storyboard, τις Επιλεγμένες φωτογραφίες, τους 3 κορυφαίους λόγους για να φάει κανείς στο εστιατόριό σας και άλλα.

Τελευταία ενημέρωση: 14 Φεβρουαρίου 2020

3 εύκολοι τρόποι για να επωφεληθείτε στο έπακρο από το Tripadvisor Premium

3 εύκολοι τρόποι για να επωφεληθείτε στο έπακρο από το Tripadvisor Premium Κάνατε εγγραφή στο Tripadvisor Premium — και τώρα; Αυτά είναι τα τρία πρώτα βήματα που πρέπει να κάνετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τη νέα σας εγγραφή.

Καλώς ήλθατε στο Tripadvisor Premium

Το Tripadvisor Premium είναι η ευκαιρία σας για να ξεχωρίσετε από το πλήθος. Τώρα έχετε πρόσβαση σε αποκλειστικές δυνατότητες για να βελτιώσετε την καταχώρισή σας και να προβάλετε την επωνυμία σας. Εδώ θα δείτε πώς εμφανίζεται μια καταχώριση με τις βελτιωμένες δυνατότητες του Premium:

Σημείωση: Για να κάνετε ορισμένες από αυτές τις ενημερώσεις, θα πρέπει να είστε συνδεδεμένοι στο Κέντρο Διαχείρισης από τον υπολογιστή σας.

Βήμα 1: Επιλέξτε την Αγαπημένη Κριτική σας

Επιλέξτε μια Αγαπημένη Κριτική ανάμεσα από οποιεσδήποτε κριτικές που λάβατε το περασμένο έτος. Φυσικά, θα θέλετε να επιλέξετε μια θετική κριτική που αποτυπώνει όλα όσα λατρεύουν οι πελάτες στο εστιατόριό σας. Επίσης, θα μπορείτε να επιλέξετε Αγαπημένες Κριτικές σε διάφορες γλώσσες εάν ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο σάς κάνουν κριτικές. Δεν ξέρετε ποιες να επιλέξετε; Ορίστε ο πρακτικός οδηγός μας.

Για να επιλέξετε την Αγαπημένη Κριτική σας, μεταβείτε στην καρτέλα «Κριτικές» στο Κέντρο Διαχείρισης και κάντε κλικ στο «Επιλέξτε Αγαπημένη Κριτική».

Βήμα 2: Αναδείξτε τους 3 κορυφαίους λόγους για να φάει κανείς στο εστιατόριό σας

Πείτε στους πελάτες τι είναι αυτό που κάνει το εστιατόριό σας να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, επιλέγοντας να αναδείξετε τρεις πτυχές του εστιατορίου σας χρησιμοποιώντας φωτογραφίες και αποσπάσματα κριτικών των πελατών σας. Οι 3 κορυφαίοι λόγοι σας εμφανίζονται ανάμεσα στην ενότητα Επισκόπηση και την ενότητα Κριτικές, προβάλλοντας την κουζίνα σας, την ατμόσφαιρά σας και οτιδήποτε άλλο ιδιαίτερο για το οποίο φημίζεστε, όπως εκδηλώσεις ή ζωντανή μουσική. Αν δεν είστε σίγουροι για το τι να παρουσιάσετε, διαβάστε τον πλήρη οδηγό μας εδώ.

Για να επιλέξετε τους 3 κορυφαίους λόγους σας, μεταβείτε στην καρτέλα «Διαχείριση καταχώρισης» στο Κέντρο Διαχείρισης και κάντε κλικ στο «Επιλέξτε τους 3 κορυφαίους λόγους».

Βήμα 3: Προσαρμόστε το Storyboard σας

...

Turn Excellent Reviews Into Restaurant Marketing Magic

Turn Excellent Reviews Into Restaurant Marketing Magic Turn your reviews into marketing for your business with these creative restaurant marketing ideas from real restaurants around the globe.

Make Your Reviews Work Harder

Your hard work and great food have earned you well-deserved positive reviews. Now it’s time to make those words of praise work for you by using them in your restaurant’s marketing materials.

Featuring Tripadvisor reviews lends your marketing a sense of credibility. It’s a concept psychologists call “social proof,” which essentially means that humans look to see what others do before making a decision.

The fact that positive reviews from Tripadvisor drive business to your restaurant is a testament to the power of social proof. But the impact of these reviews need not be limited to browsers on Tripadvisor. We’ve put together some creative ways you can incorporate your reviews into your online and offline restaurant marketing to better persuade potential diners that your restaurant is the one they should choose.

Real-Life Restaurant Marketing Ideas

Use your restaurant concept to your advantage. This is where you can get quirky, creative, and truly you because you own the space. Think about using your built-in signage, sidewalk real estate, or your door and window spaces as places you can draw in passerby. Plus, it’s easy and free to request Tripadvisor-branded materials for your restaurant here.

Post Your Reviews Around Your Restaurant

Grab attention with a selection of your reviews as a flyer on your window next to your menu — simply let the reviews tell the story. Or, pull some of your favorite quotes from recent reviews and turn it into a piece of wall art on your patio or in your waiting area like this London pub.

Joke About Your Reviews

Have a bad review? Use your sense of humor to your advantage and aim for a few laughs — this approach could even go viral like this Irish cafe advertising the “worst salad one woman on Tripadvisor ever had in her life.”

Encourage Online Engagement with Creative Signage

...

Γιατί αυτό το εστιατόριο στο Γιορκσάιρ κέρδισε στα βραβεία Travellers’ Choice του 2017

Γιατί αυτό το εστιατόριο στο Γιορκσάιρ κέρδισε στα βραβεία Travellers’ Choice του 2017 Το Black Swan at Oldstead έγινε το πρώτο βρετανικό εστιατόριο που βρέθηκε στην κορυφή της παγκόσμιας λίστας με τα εστιατόρια που κέρδισαν το βραβείο Travellers’ Choice του Tripadvisor Τι περιλαμβάνει η διαχείριση ενός εστιατορίου που κερδίζει το Travellers’ Choice;

Καλωσορίσατε στο Black Swan at Oldstead

Το Black Swan at Oldstead βρίσκεται σε ένα μικρό πέτρινο αγροτόσπιτο σε έναν δρόμο που περιστοιχίζεται από δέντρα στο Γιορκσάιρ. Αναμιγνύοντας την παραδοσιακή κουζίνα του Γιορκσάιρ με δόσεις δημιουργικότητας και εκκεντρικότητας, αυτό το εστιατόριο με τα αστέρια Μισελέν τιμά την πατροπαράδοτη φιλοξενία. Τους βλέπουν όλους σαν οικογένεια.

«Είμαστε μια οικογενειακή επιχείρηση και νομίζω ότι η φιλική, ζεστή μας προσέγγιση είναι αυτό που απολαμβάνουν οι πελάτες», λέει ο Banks. «Ο στόχος μας είναι να σερβίρουμε τα καλύτερα και τα πιο ενδιαφέροντα πιάτα αλλά σε μια χαλαρή, φιλική ατμόσφαιρα για όλους».

Πάθος για τα τοπικά συστατικά

Στο Black Swan, το φαγητό είναι αυτό που κλέβει την παράσταση. «Εστιάζουμε στην ανάδειξη καταπληκτικού φαγητού φτιαγμένου από τοπικά υλικά», λέει ο Banks. «Παράγουμε πολλά από τα φρούτα και τα λαχανικά που χρησιμοποιούμε στο εστιατόριο στη φάρμα μας και αυτό καθορίζει τι έχουμε στο διαρκώς εξελισσόμενο μενού μας».

Αλλά τα υπέροχα υλικά είναι μόνο η αρχή. «Από εκεί, η δημιουργική διαδικασία κατά την προσθήκη ενός νέου πιάτου είναι πολύ συνεργατική. Οι ιδέες μπορεί να προέρχονται από παντού και στη συνέχεια συνεργαζόμαστε σαν ομάδα για να τελειοποιήσουμε αυτές τις ιδέες και να φτιάξουμε το καλύτερο δυνατό πιάτο».

Η φιλοξενία είναι το κύριο μέλημα του προσωπικού

Αλλά η εμπειρία στο Black Swan πηγαίνει πολύ πιο πέρα από το φαγητό. Η φιλοξενία είναι αυτό που έχει σημασία. Όσον αφορά την παροχή εξαιρετικής συνέπειας όλον τον χρόνο, ο Banks είναι ξεκάθαρος. «Έχουμε μια φανταστική ομάδα αλλά η συνέπεια έγκειται στο καθημερινό πάθος όλων μας. Πολύ συχνά οι δουλειές στο τομέα της φιλοξενίας εκλαμβάνονται από πολλούς ως μια προσωρινή απασχόληση αλλά όσοι εργάζονται στο Black Swan είναι επαγγελματίες και επιδιώκουν να κάνουν καριέρα στον τομέα της φιλοξενίας που θα κάνει τη διαφορά».

Για τον Banks, αυτό σημαίνει ότι μέρος του προσωπικού είναι και οικογένεια. «Το να λειτουργείς μια οικογενειακή επιχείρηση είναι υπέροχο», λέει. «Έχεις την υποστήριξη των άλλων μελών [της οικογένειας] και αυτό μπορεί να μειώσει πολύ το βάρος των καθημερινών υποχρεώσεων».

Οι εξαιρετικές εμπειρίες δημιουργούν εξαιρετικές κριτικές

Για να κερδίσουν ένα βραβείο Travellers’ Choice, τη σπουδαιότερη τιμή που απονέμεται από το Tripadvisor, τα εστιατόρια πρέπει να έχουν σταθερά εξαιρετικές κριτικές και βαθμολογίες από πραγματικούς πελάτες κατά τη διάρκεια του έτους. Για τον Banks, η δημιουργία εξαιρετικών εμπειριών δίνει το έναυσμα για περισσότερες και καλύτερες κριτικές, που βοηθούν στη συνέχεια της διάδοσης του ονόματος του εστιατορίου τους. Όπως λέει ο Banks, «Οι πελάτες είναι το πιο σημαντικό μέρος οποιασδήποτε επιχείρησης και χωρίς αμφιβολία οι καλύτερες δημόσιες σχέσεις που μπορείς να έχεις ποτέ».

...

Συχνές ερωτήσεις για το Πιστοποιητικό Διάκρισης

Συχνές ερωτήσεις για το Πιστοποιητικό Διάκρισης Μάθετε περισσότερα για το Πιστοποιητικό Διάκρισης με αυτές τις συχνές ερωτήσεις από καταλύματα (ξενοδοχεία, B&B / πανδοχεία και εξειδικευμένα καταλύματα), εστιατόρια και ιδιοκτήτες εμπειριών. Διαθέτουμε μια ξεχωριστή σελίδα για το Πιστοποιητικό Διάκρισης για επιχειρήσεις ενοικιαζόμενων — διαβάστε περισσότερα εδώ. Τι είναι το Πιστοποιητικό Διάκρισης; Από το 2011, το Πιστοποιητικό Διάκρισης τιμά τις επιχειρήσεις φιλοξενίας που παρέχουν με συνέπεια εξαιρετική εξυπηρέτηση σε κάθε γωνιά του κόσμου. Αυτή η διάκριση απονέμεται περίπου στο 10% του συνόλου των επιχειρήσεων στο Tripadvisor που λαμβάνουν σταθερά εξαιρετικές κριτικές κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους. Δεν υπάρχει καμία διαδικασία αίτησης για το Πιστοποιητικό Διάκρισης και μπορείτε να κερδίσετε το επίτευγμα με την πάροδο του χρόνου. Ποιος έχει δικαίωμα να λάβει το Πιστοποιητικό Διάκρισης; Τα καταλύματα (ξενοδοχεία, B&B/πανδοχεία και εξειδικευμένα καταλύματα), τα εστιατόρια, τα αξιοθέατα ή δραστηριότητες και τα ενοικιαζόμενα σε όλον τον κόσμο μπορούν να κερδίσουν ένα Πιστοποιητικό Διάκρισης. Πώς καθορίζονται οι νικητές του Πιστοποιητικού Διάκρισης;...

Εμφανίστε στον ιστότοπό σας τη βαθμολογία σας στο Tripadvisor και τις τελευταίες κριτικές σας

Εμφανίστε στον ιστότοπό σας τη βαθμολογία σας στο Tripadvisor και τις τελευταίες κριτικές σας

Μελέτες δείχνουν ότι οι ταξιδιώτες θέλουν να διαβάζουν σχόλια άλλων ταξιδιωτών πριν αποφασίσουν να προχωρήσουν σε κράτηση. Αυτός είναι ένας από τους λόγους που επιχειρήσεις σε όλον τον κόσμο επιλέγουν να βελτιώνουν τους ιστότοπούς τους με δωρεάν widget του Tripadvisor.

Τι είναι τα widget του Tripadvisor;

Το widget είναι ένα μικρό απόσπασμα κώδικα που παρέχει το Tripadvisor και το οποίο μπορεί να εγκατασταθεί σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα μορφής HTML. Μπορεί να εμφανίζει στον ιστότοπό σας περιεχόμενο από το Tripadvisor –όπως πρόσφατες κριτικές ή τη συνολική σας βαθμολογία– και να το ενημερώνει αυτόματα. Άλλα widget ενθαρρύνουν τους ταξιδιώτες να γράψουν κριτικές ή συνδέουν με την καταχώρισή σας στο Tripadvisor.

Υπάρχουν δύο κατηγορίες widget διαθέσιμες σε εσάς δωρεάν μέσω του Tripadvisor: widget για επιχειρήσεις και widget για προορισμούς. Για να βρείτε ποιο περιεχόμενο είναι δωρεάν για εσάς, πηγαίνετε στο Κέντρο Widget.

Widget για επιχειρήσεις

  • Βραβεία & Εγκώμια: Μήπως η επιχείρησή σας έχει λάβει διθυραμβικές κριτικές ή μήπως έχετε κερδίσει κάποια αναγνώριση του Tripadvisor; Αυτά τα widget σάς βοηθούν να διαδώσετε τα νέα
  • Προβολή κριτικών: Προβάλετε τη βαθμολογία σας, αποσπάσματα από πρόσφατες κριτικές που έχετε λάβει και πολλά άλλα
  • Συγκεντρώστε κριτικές: Αυξήστε τις κριτικές σας με έναν γρήγορο σύνδεσμο για επισκέπτες ώστε να γράψουν κριτική στο Tripadvisor, ή ενθαρρύνετέ τους να γράψουν κριτική χωρίς να φύγουν από τον ιστότοπό σας

Widget για προορισμούς

  • Κουμπί μέσων κοινωνικής δικτύωσης: Προσθέσετε αυτό το κουμπί δίπλα από τα εικονίδια του Facebook και του Twitter, έτσι ώστε οι επισκέπτες να απέχουν μόνο ένα κλικ από το διαβάσουν τις κριτικές σας
  • Ανάγνωση κριτικών: Δώστε τη δυνατότητα στους επισκέπτες να δουν με ένα μόνο κλικ κριτικές, φωτογραφίες και άλλα από τον προορισμό σας

Πώς μπορώ να αποκτήσω widget;

Μεταβείτε στον ιστότοπο www.tripadvisor.com.gr/Widgets και  πληκτρολογήστε το όνομα της επιχείρησης ή του προορισμού σας. Χρειάζονται μόνο λίγα κλικ για να αποκτήσετε τα εξατομικευμένα σας widget! 

Αντιμετώπιση προβλημάτων

Αν το widget σας δεν λειτουργεί, διαβάστε τις ακόλουθες συμβουλές αντιμετώπισης προβλημάτων για βοήθεια:

  • Βεβαιωθείτε ότι ο κώδικας επικολλήθηκε στον κώδικα προέλευσης της ιστοσελίδας σας και όχι στην εμφανιζόμενη έκδοση.
  • Βεβαιωθείτε ότι η σελίδα στην οποία τον δημοσιεύετε περιέχει έγκυρο κώδικα HTML.
  • Ελέγξτε όλους τους κώδικες για να βεβαιωθείτε ότι οι ετικέτες (<p>, <a>, κ.λπ.) είναι κλειστές.
  • Βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν αλλαγές γραμμών στην ετικέτα δέσμης ενεργειών.
  • Βεβαιωθείτε ότι το σήμα περιλαμβάνει μία ετικέτα <div> που ακολουθείται από μία ετικέτα <script>.
  • Βεβαιωθείτε ότι η ετικέτα δέσμης ενεργειών έχει την παράμετρο “&lang=”, καθώς μπορεί να καταστραφεί και να μετατραπεί σε αριστερή γωνιακή αγκύλη.

Εάν χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια, επισκεφθείτε το Κέντρο Βοήθειας. Για να αποκτήσετε τα δικά σας εξατομικευμένα widget, μεταβείτε στη σελίδα www.tripadvisor.com.gr/Widgets.

Τελευταία ενημέρωση: 14 Δεκεμβρίου 2017

Πώς να προσθέσετε ένα widget του Tripadvisor στον ιστότοπο του εστιατορίου σας

Πώς να προσθέσετε ένα widget του Tripadvisor στον ιστότοπο του εστιατορίου σας Βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας μπορούν να σας βρουν στο Tripadvisor με ένα από τα δωρεάν widget μας για εστιατόρια τα οποία μπορείτε να προσθέσετε στον ιστότοπό σας.

Widget του Tripadvisor για εστιατόρια για να διαλέξετε

Με τα δωρεάν widget μας, οι πελάτες σε όλον τον κόσμο είναι μόνο ένα κλικ μακριά από τις κριτικές σας. Τα widget είναι μικρά, προσαρμόσιμα τμήματα κώδικα HTML που σας επιτρέπουν να προσθέτετε δυναμικό περιεχόμενο από το Tripadvisor απευθείας στον ιστότοπό σας. Μοιραστείτε εύκολα τις τελευταίες κριτικές ή τα βραβεία σας και ενθαρρύνετε τους πελάτες να γράψουν κριτικές. Επιπλέον, μπορείτε να προσαρμόσετε κάθε widget για να ταιριάζει καλύτερα στον ιστότοπό σας.

Μπορείτε να επιλέξετε από μια ευρεία γκάμα μηνυμάτων με βάση αυτά που θα θέλατε να παρουσιάσετε:

  • Το widget εστιατορίων: Αυτό το widget απευθύνεται ειδικά στα εστιατόρια. Το απλό αλλά ισχυρό σήμα λέει «Βρείτε μας στο Tripadvisor». Προσαρμόστε το χρώμα, το εικονίδιο και τη γλώσσα με αυτό το widget.
  • Αποσπάσματα κριτικών: Εμφανίστε αποσπάσματα από τις πιο πρόσφατες κριτικές σας με αυτό το widget. Μπορείτε να επιλέξετε πόσες κριτικές θέλετε να εμφανίζετε και πόσο μεγάλο θα είναι στον ιστότοπό σας.
  • Widget έναρξης κριτικής: Αυτό το widget ενθαρρύνει τους πελάτες που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας να γράψουν μια κριτική στο Tripadvisor:
  • Κουμπί μέσων κοινωνικής δικτύωσης: Αν περιλαμβάνετε τα άλλα κοινωνικά σας κανάλια όπως το Facebook και το Instagram στο υποσέλιδό σας, μπορείτε εύκολα να προσθέσετε και ένα εικονίδιο του Tripadvisor με αυτό το widget. Μπορείτε να επιλέξετε από μερικά διαφορετικά στιλ ανάλογα με το αν θέλετε ή όχι να αναδείξετε τη βαθμολογία κύκλων σας ή να το κρατήσετε απλό.
  • Διαβάστε κριτικές:Αυτό το widget διευκολύνει τους πελάτες να διαβάσουν τις κριτικές σας με το πάτημα ενός κουμπιού.
  • Η βαθμολογία σας:Προβάλετε τη βαθμολογία κύκλων σας στο Tripadvisor και τον αριθμό των κριτικών σας με αυτό το widget.
  • Widget «Μπράβο!»:Πείτε στους επισκέπτες του ιστότοπού σας πόσοι πελάτες έχουν βαθμολογήσει την επιχείρησή σας ως «Εξαιρετική» με αυτό το widget.
  • Εγκωμιαστικές κριτικές:
  • Αυτό το widget δημιουργεί ένα πλαίσιο προβολής με κύλιση με την πιο πρόσφατη εξαιρετική κριτική σας. Μπορείτε να προσαρμόσετε το μέγεθος, το πόσο ευανάγνωστο είναι και τα όρια.
  • Βαθμολογήθηκε στο Tripadvisor:Όπως και το widget «Η βαθμολογία σας», αυτό το widget είναι ελαφρώς μεγαλύτερο και λέει «Προτείνεται στο Tripadvisor», με έναν σύνδεσμο προς την καταχώρισή σας.
  • Πιστοποιητικό Διάκρισης: Αν λάβετε ένα Πιστοποιητικό Διάκρισης του Tripadvisor, αναδείξτε το προσθέτοντας το βραβείο σας στον ιστότοπό σας.

Πώς να προσθέσετε το widget για εστιατόρια του Tripadvisor

Είναι εύκολο να προσθέσετε το δωρεάν widget σας:

  1. Πρώτα, συνδεθείτε στο Κέντρο Διαχείρισης. Αν δεν έχετε ακόμα διεκδικήσει την καταχώρισή σας, είναι δωρεάν και εύκολο να το κάνετε εδώ.
  2. Επιλέξτε «Widget ιστότοπου» στην καρτέλα «Εργαλεία μάρκετινγκ».
  3. Περιηγηθείτε στη λίστα των widget για να βρείτε αυτό που ταιριάζει καλύτερα σε εσάς.
  4. Αφού επιλέξετε το widget σας, μπορείτε να το προσαρμόσετε. Κάθε widget έχει διαφορετικές προσαρμογές από τις οποίες μπορείτε να επιλέξετε. Για το widget εστιατορίων, για παράδειγμα, μπορείτε να προσαρμόσετε το χρώμα, το εικονίδιο και τη γλώσσα.
  5. Αφού προσαρμόσετε το widget σας, αντιγράψτε και επικολλήστε τον εξατομικευμένο κώδικα από τη σελίδα του widget στον κώδικα HTML του ιστότοπού σας.
  6. Αν προτιμάτε να στείλετε με email τον κώδικα στον εαυτό σας ή στο άτομο που διαχειρίζεται τον ιστότοπό σας, κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί «Αποστολή αυτού του κώδικα με email» στο κάτω μέρος της σελίδας.
  7. Το widget σας θα πρέπει να εμφανιστεί, μόλις ενημερωθεί ο ιστότοπός σας.

Η ενίσχυση του ιστότοπού σας με ένα widget του Tripadvisor παίρνει μόνο λίγα λεπτά. Ξεκινήστε τώρα ώστε να έχετε τη δυνατότητα να μεγιστοποιήσετε την προβολή σας αμέσως.

Τελευταία ενημέρωση: 13 Ιανουαρίου 2015

Πώς αλλάζουν οι οδηγίες για τις κριτικές του Tripadvisorr ως απάντηση στον COVID-19

Πώς αλλάζουν οι οδηγίες για τις κριτικές του Tripadvisorr ως απάντηση στον COVID-19Κατά τη διάρκεια αυτών των πρωτοφανών καιρών, φροντίζουμε ώστε οι κριτικές στον ιστότοπό μας να είναι ακριβείς, αξιόπιστες και αντιπροσωπευτικές της επιχείρησής σας.

Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε

Η πανδημία του COVID-19 επηρεάζει τον κλάδο των ταξιδιών και της φιλοξενίας με άμεσους και εκτεταμένους τρόπους. Γνωρίζουμε ότι πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων προσπαθούν να αποφασίσουν ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να αντιδράσουν σε αυτές τις πρωτοφανείς προκλήσεις και μοιραζόμαστε τις ανησυχίες σας.

Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τους πόρους που εισαγάγουμε για τους ιδιοκτήτες εδώ.

Γιατί η επιχείρησή μου εξακολουθεί να λαμβάνει κριτικές;

Γνωρίζουμε ότι πολλά εστιατόρια έχουν σημειώσει σημαντική μείωση στους πελάτες ή ότι χρειάστηκε να κλείσουν τελείως τις πόρτες τους, ως αποτέλεσμα της παγκόσμιας πανδημίας. Ακόμα κι αν η επιχείρησή σας έχει κλείσει προσωρινά ή έχει μεταπηδήσει σε εξυπηρέτηση μόνο με παραδόσεις, οι πελάτες σας μπορούν να συνεχίσουν να υποβάλλουν κριτικές για την εμπειρία τους στην επιχείρησή σας ή σε σχέση με αυτήν, με την προϋπόθεση ότι αυτή η εμπειρία έλαβε χώρα μέσα στους δώδεκα μήνες πριν από την υποβολή της. Θα μπορείτε επίσης να υποβάλετε απαντήσεις από τη διεύθυνση για αυτές τις κριτικές — οι οποίες σας επιτρέπουν να κοινοποιείτε ενημερώσεις σχετικά με τις τελευταίες συνθήκες στο εστιατόριό σας.

Πιστεύουμε ότι τώρα περισσότερο από ποτέ είναι σημαντικό να παρέχουμε μια πλατφόρμα ώστε οι πελάτες να μοιράζονται τις εμπειρίες τους και οι επιχειρήσεις να μπορούν να μοιράζονται τις απαντήσεις τους σχετικά με το τι συμβαίνει αυτήν τη στιγμή. Οι κριτικές και οι απαντήσεις που τις συνοδεύουν παρέχουν διαφάνεια, δημιουργούν ισότιμους όρους ανταγωνισμού για τις μικρές και τις μεγάλες επιχειρήσεις και μπορούν να χρησιμεύσουν ως ένα απίστευτα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ για τους εστιάτορες που προσφέρουν με συνέπεια εξαιρετική ποιότητα και υψηλές προδιαγραφές εξυπηρέτησης.

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, θα συνεχίσουμε να αξιοποιούμε την εμπειρία μας των 20 και παραπάνω χρόνων στον συντονισμό των κριτικών. Το σύστημα και οι διαδικασίες συντονισμού μας παραμένουν πλήρως λειτουργικά, ακόμα και όταν οι ομάδες μας εργάζονται από μακριά.

Όλες οι υποβολές κριτικών ελέγχονται από το σύστημα ανάλυσης κριτικών μας και κάθε προβληματικό περιεχόμενο δρομολογείται στην ομάδα ειδικών περιεχομένου μας για περαιτέρω διερεύνηση, σύμφωνα με τις συνήθεις διαδικασίες μας. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα σχετικά με το σύστημα ανάλυσης κριτικών μας εδώ.

Πώς αλλάζουν οι οδηγίες για τις κριτικές

Παρουσιάζουμε έναν αριθμό προσαρμογών στις οδηγίες μας για τις κριτικές και στις διαδικασίες συντονισμού μας, υπό το πρίσμα της εξάπλωσης του COVID-19. Αυτές οι αλλαγές αποσκοπούν στο να διασφαλίσουν ότι τα μέλη μας χρησιμοποιούν υπεύθυνα την πλατφόρμα του Tripadvisor:

  • Θα αφαιρέσουμε οποιοδήποτε περιεχόμενο ενθαρρύνει τους ανθρώπους να αγνοούν τις κυβερνητικές οδηγίες ή τους περιορισμούς
  • Θα αφαιρέσουμε τυχόν περιεχόμενο που αποθαρρύνει τον κόσμο από την αναζήτηση ιατρικής βοήθειας ή δοκιμής ή προωθεί αμφίβολες ιατρικές συμβουλές ή παραπληροφόρηση
  • Θα αφαιρέσουμε κάθε κριτική που επικρίνει μια μεμονωμένη επιχείρηση για το ότι έχει κλείσει αυτήν τη στιγμή
  • Απαγορεύουμε τυχόν ρατσιστικό περιεχόμενο που αναφέρεται στον ιό COVID-19 ως ο «κινεζικός ιός» ή ο «ιός της Γιουχάν». Αυτές οι αναφορές είναι άσκοπα διασπαστικές κατά τη διάρκεια μιας παγκόσμιας πανδημίας που απαιτεί ενωμένη δράση από όλα τα έθνη και τους ανθρώπους, ενώ τυχόν κριτικές ή δημοσιεύσεις σε φόρουμ που χρησιμοποιούν τέτοια ορολογία θα αφαιρούνται. Οι κριτικές που κατονομάζουν τον ιό πρέπει να χρησιμοποιούν την επίσημη ορολογία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (όπως το κορωνοϊός ή το COVID-19).

Σύμφωνα με τις υπάρχουσες οδηγίες δημοσίευσης, οι κριτικές που περιγράφουν μόνο την ίδια την παράδοση, αντί για το φαγητό ή την επιχείρηση που την παρείχε, δεν θα επιτρέπονται. Εάν η επιχείρησή σας έχει λάβει μια τέτοια κριτική, μπορείτε να την αναφέρετε στην ομάδα των ειδικών περιεχομένου μας, χρησιμοποιώντας το Κέντρο Διαχείρισης.

Τελευταία ενημέρωση: 6 Απριλίου 2020

The Ultimate Guide to Responding to Restaurant Reviews

The Ultimate Guide to Responding to Restaurant ReviewsWhether you have one or a few hundred, reviews play an important role in your business and your ranking on Tripadvisor. Download this free eBook to learn all you possibly need to know about reviews on Tripadvisor.

Learn the Ins and Outs of Responding to Restaurant Reviews

Did you know that reviews play a major role in where customers choose to eat? Or that a manager’s response could change a guest’s perception of a restaurant? We’ve interviewed countless owners and compiled some of our favorite best practices and real-world inspiration for positive reviews, negative reviews, and everything in between.

Knowing how to respond to reviews is a great way to build trust, rapport, and loyalty with your customers. It is also a great tool for showing your guests what your hospitality is all about.

In this comprehensive eBook, we will show you:

  • How to effectively respond to reviews
  • How to create management responses that show guests you care
  • How to build a strong online reputation
Διαβάστε το βιογραφικό.Τελευταία ενημέρωση: 6 Μαρτίου 2020

Αποκτήστε τον έλεγχο της online φήμης σας με το Κέντρο κριτικών του Tripadvisor

Αποκτήστε τον έλεγχο της online φήμης σας με το Κέντρο κριτικών του TripadvisorΟι πελάτες ψάχνουν για εσάς online. Γνωρίζετε τι συζητιέται σχετικά με τη φίρμα σας; Το Κέντρο κριτικών του Tripadvisor μπορεί να βοηθήσει.

Προσελκύστε νέους πελάτες

Αφού το 91% των καταναλωτών λέει ότι η ανάγνωση κριτικών για εστιατόρια έχει σημασία όταν επιλέγουν ένα μέρος για φαγητό,* είναι σημαντικό να δίνετε προσοχή σε αυτά που λένε οι πελάτες σας για εσάς online. Όχι μόνο για τις εμπειρίες παλαιότερων πελατών, αλλά και για μελλοντικούς πελάτες που μπορεί να ψάχνουν για ένα εστιατόριο σαν το δικό σας.

Με το Κέντρο κριτικών του Tripadvisor, είναι εύκολο. Μόλις συνδέσετε τους λογαριασμούς σας από το Google, το Facebook και άλλα, θα έχετε τη δυνατότητα να δείτε πώς και πού μιλούν οι πελάτες για εσάς online, όλα σε ένα μέρος. Από εκεί, μπορείτε να αλληλεπιδράτε με τους πελάτες σας απαντώντας σε κριτικές και άλλα — και όλα αυτά μέσα από τον διαδραστικό μας πίνακα. Όσο περισσότερο συμμετέχετε, τόσο πιο πιθανό είναι να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες και να χτίσετε μια ισχυρή φήμη.

Επεκτείνετε τη φιλοξενία σας online

Όταν οι πελάτες έρχονται στο εστιατόριό σας, ενδιαφέρονται για κάτι παραπάνω από το φαγητό. Ενδιαφέρονται για την εμπειρία, για το πώς τα πάντα στο εστιατόριό σας ενώνονται για να συνθέσουν τη φιλοξενία σας. Όταν αλληλεπιδράτε με τους πελάτες σας online, διευρύνετε αυτήν τη φιλοξενία.

Με το Κέντρο κριτικών του Tripadvisor, μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι η online παρουσία σας αντανακλά τη φιλοξενία σας.

Βελτιώστε την εμπειρία των πελατών σας

Με το Κέντρο κριτικών του Tripadvisor, θα δείτε μια σύνοψη των βαθμολογιών σας σε πολλές πλατφόρμες. Επιπλέον, εξερευνήστε βαθύτερες τάσεις στα σχόλια των κριτικών σας — ώστε να μπορείτε να δείτε τι λειτουργεί και πού μπορείτε να κάνετε την εμπειρία του πελάτη ακόμα καλύτερη.

Πόσο κοστίζει;

Το Κέντρο κριτικών του Tripadvisor είναι ένα προϊόν με συνδρομή. Προσφέρουμε ευέλικτα προγράμματα που ταιριάζουν με τις ανάγκες σας σε μηνιαία ή ετήσια βάση. Για πλήρεις πληροφορίες για τις τιμές και τα προγράμματά μας, κάντε κλικ εδώ.

Έχετε ακόμα απορίες; Μάθετε περισσότερα εδώ.

*Πηγή: Μέλετη για τη δύναμη των κριτικών του Tripadvisor το 2019Τελευταία ενημέρωση: 16 Δεκεμβρίου 2019

© 2020 TripAdvisor LLC Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Pin It on Pinterest