Συμβουλές μάρκετινγκ εστιατορίων

Έχουμε συγκεντρώσει τις καλύτερες συμβουλές μας για το μάρκετινγκ για εστιατόρια, τη διαχείριση φήμης και τον τρόπο αξιοποίησης του Tripadvisor στο έπακρο.

Συμβουλές

The Ultimate Guide to Responding to Restaurant Reviews

The Ultimate Guide to Responding to Restaurant ReviewsWhether you have one or a few hundred, reviews play an important role in your business and your ranking on Tripadvisor. Download this free eBook to learn all you possibly need to know about reviews on Tripadvisor.

Learn the Ins and Outs of Responding to Restaurant Reviews

Did you know that reviews play a major role in where customers choose to eat? Or that a manager’s response could change a guest’s perception of a restaurant? We’ve interviewed countless owners and compiled some of our favorite best practices and real-world inspiration for positive reviews, negative reviews, and everything in between.

Knowing how to respond to reviews is a great way to build trust, rapport, and loyalty with your customers. It is also a great tool for showing your guests what your hospitality is all about.

In this comprehensive eBook, we will show you:

  • How to effectively respond to reviews
  • How to create management responses that show guests you care
  • How to build a strong online reputation
Διαβάστε το βιογραφικό.Τελευταία ενημέρωση: 6 Μαρτίου 2020

Why Every Restaurant Should Manage Their Menu Online

Why Every Restaurant Should Manage Their Menu Online

Why Every Restaurant Should Manage Their Menu OnlineWhen a hungry customer is searching for a restaurant online, they’re looking for what they crave: “pizza,” “salad,” “Thai food” or whatever it is will satisfy their hunger.With their wallet in hand, they’re ready to...

4 συμβουλές για να κρατήσετε γεμάτο το εστιατόριό σας ολόκληρο τον χρόνο

4 συμβουλές για να κρατήσετε γεμάτο το εστιατόριό σας ολόκληρο τον χρόνο Σε έναν εποχιακό κλάδο, το να έχεις πελατεία καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου είναι πραγματικά μια πρόκληση. Έχουμε συγκεντρώσει μερικές δοκιμασμένες τακτικές μάρκετινγκ που μπορείτε να ακολουθήσετε για να τα βάλετε με την αναδουλειά της νεκρής περιόδου.

Ο χώρος της εστίασης είναι εποχιακός. Είτε είστε ένας παραθαλάσσιος, καλοκαιρινός προορισμός είτε ένα κεφάτο μπαράκι για τους σκιέρ στο βουνό, θα υπάρχουν περίοδοι μέσα στον χρόνο κατά τις οποίες οι πελάτες θα συρρέουν και άλλες που θα συμβαίνει το αντίθετο.

Για να εξασφαλίσετε αυξημένη κίνηση όλη τη διάρκεια του χρόνου, μπορείτε να προωθείτε την επιχείρησή σας όλον τον χρόνο.

Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να καταφύγετε στο μάρκετινγκ τόσο κατά τις νεκρές σας περιόδους όσο και κατά τις περιόδους αιχμής. Το μάρκετινγκ συχνά μπορεί να παραμεληθεί και να βρεθεί χαμηλά στις προτεραιότητές σας, αλλά, έτσι, η εξασφάλιση νέας πελατείας γίνεται όλο και πιο δύσκολη στην πορεία. Φανταστείτε τις προσπάθειες που καταβάλλετε στο πεδίο του μάρκετινγκ σαν έναν ποδηλάτη που προσπαθεί να σκαρφαλώσει σε έναν λόφο —θα πρέπει να κάνει διαρκώς πετάλι, το ένα πόδι μετά το άλλο, ώστε να φτάσει στην κορυφή. Μπορείτε να επιταχύνετε ή να επιβραδύνετε, εάν το θελήσετε, αλλά εάν σταματήσετε εντελώς και επιστρέψετε στην αφετηρία το ξεκίνημα θα είναι ακόμα πιο επίπονο αυτήν τη φορά.

Το μάρκετινγκ καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου σάς βοηθάει να ξεπεράσετε τους ανταγωνιστές σας. Επίσης, με αυτόν τον τρόπο, πελάτες που δεν ξέρουν τόσο την περιοχή σας μπορεί να βάλουν το εστιατόριό σας στα υπόψη για μια επόμενη φορά. Ακολουθώντας ένα συνεπές προωθητικό πλάνο ολόκληρο τον χρόνο, μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι το εστιατόριό σας θα είναι πάντα στις πρώτες επιλογές.

Δείτε κάποιες πολύ αποδοτικές τακτικές μάρκετινγκ που μπορείτε να υιοθετήσετε ανά πάσα στιγμή:

Διαφημίστε το εστιατόριό σας

Ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε τη ζήτηση του εστιατορίου σας, ανεξάρτητα από τη χρονική περίοδο, είναι να διαφημίζεστε διαρκώς. Ειδικά εάν το εστιατόριό σας βρίσκεται σε μια πιο εποχιακή τοποθεσία, όπως σε μια πόλη με θέρετρα για σκι ή δίπλα στη θάλασσα, θα θέλετε να είστε βέβαιοι ότι όλος ο κόσμος ξέρει ότι είστε ανοιχτά τη μη τουριστική περίοδο και ότι ξεχωρίζετε από τους υπόλοιπους κατά την περίοδο αιχμής.

Η online διαφήμιση είναι ένα πολύ καλό κανάλι, καθώς είναι πολύ εύκολο να εντείνετε ή να ελαττώνετε τις προσπάθειές σας, όπως ακριβώς αυξάνετε ή μειώνετε τον ρυθμό σας ενώ κάνετε ανάβαση ενός λόφου με ποδήλατο. Η αυξομείωση της έντασης των προσπαθειών σας σε αυτήν την περίπτωση σημαίνει τον πειραματισμό με διαφορετικό κοινό και διαφημιστικά κανάλια ώστε να καταλήξετε στο καλύτερο για εσάς.

Ξεκινήστε συνεργασίες εντός της κοινότητάς σας

Η επιτυχία του εστιατορίου σας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την τοποθεσία του και από την κοινότητα στην οποία εντάσσεται. Ένας άλλος τρόπος ώστε το εστιατόριό σας να έχει κόσμο όλον τον χρόνο είναι να προσπαθείτε να αναπτύσσετε συνεργασίες με μέλη της κοινότητας, κυρίως με άλλες επιχειρήσεις που βρίσκονται κοντά σας.

Θα μπορούσατε να:

  • Αφήσετε φυλλάδια στο κοντινό σας καθαριστήριο ή σε κάποιο άλλο κατάστημα της περιοχής
  • Ζητήσετε από τους υπεύθυνους υποδοχής των κοντινών σας ξενοδοχείων ή συγκροτημάτων δωματίων να προτείνουν το εστιατόριό σας
  • Επικοινωνήσετε με τους υπεύθυνους σε γραφεία της περιοχής για να δημιουργήσετε ευκαιρίες κέιτερινγκ ή παράδοσης φαγητού σε τοπικά γραφεία
  • Συνεργαστείτε με τα πανεπιστήμια και τις σχολές της περιοχής για να κάνετε φοιτητικές εκπτώσεις ή να δώσετε ευκαιρίες για πρακτική άσκηση
  • Διαφημιστείτε ως συνεργάτης φιλανθρωπικών, μη κυβερνητικών οργανώσεων της περιοχής ώστε να γίνετε γνωστοί
  • Συμμετάσχετε στις κατά τόπους εκδοχές της εβδομάδας εστιατορίων ή άλλων κρατικών εκστρατειών
  • Προσφέρετε τον χώρο σας ώστε να λειτουργήσει ως κοινή συνεργατική στέγη κατά τη διάρκεια της ημέρας

Διοργανώσετε μια εκδήλωση ή να συμμετάσχετε σε κάποιο προσωρινό εστιατόριο pop-up

Ένας ακόμα τρόπος ώστε το εστιατόριό σας να έχει κόσμο ολόκληρο τον χρόνο είναι η διοργάνωση κάπoιας εκδήλωσης ή μιας γευσιγνωσίας σε προσωρινό χώρο σε κάποια άλλη τοποθεσία. Πρόκειται για μια εξαιρετική ευκαιρία να εξασκήσετε τη δημιουργικότητά σας με βάση τον μέσο πελάτη σας. Εάν το εστιατόριό σας είναι ιδανικό για οικογένειες, μπορεί να θελήσετε να δοκιμάσετε κάποιο παιδικό πιάτο ή ένα εργαστήρι χειροτεχνίας. Εάν, από την άλλη, είστε ένας προορισμός για ολόκληρη την ημέρα, σκεφτείτε να εντάξετε την οινογευσία ή κάποιο μενού με στάνταρ τιμή για ζευγάρια.

Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να:

  • Διοργανώσετε θεματικές εκδηλώσεις για τον εορτασμό συγκεκριμένων ημερών, όπως η γιορτή της μητέρας ή η Πρωτοχρονιά
  • Δώσετε στους πελάτες σας μια γεύση από την κουζίνα σας προσφέροντας μαθήματα μαγειρικής ή αρτοποιίας
  • Προσφέρετε οινογευσίες και ζυθογνωσίες
  • Πειραματιστείτε με κάποιο νέο πιάτο, πέρα από τα συνηθισμένα σας, όπως ένα σπέσιαλ μπραντς
  • Διοργανώσετε προβολές ταινιών, ζωντανή μουσική ή θεατρικές παραστάσεις
  • Προσφέρετε παιχνίδια, όπως βραδιές με κουίζ ή τουρνουά πόκερ

Εάν οι εκδηλώσεις αυτές πάνε καλά, μπορείτε να το εξελίξετε, προσφέροντάς τις σε τακτική βάση, όπως φιλοξενία εταιρικών γευμάτων, πάρτι γενεθλίων ή γαμήλιων εκδηλώσεων, τα οποία θα αποφέρουν επιπλέον έσοδα στην επιχείρησή σας.

...

How This Café Trains the Best Staff

How This Café Trains the Best StaffTaking the time to train your employees and empower them can help your business in more ways than one. Here’s how Mississippi's Starfish Café trains the best staff.

Training the best staff — and creating a restaurant culture that empowers them to be the best — isn’t just good for your restaurant. It’s good for your bottom line. The average turnover for American restaurants in 2018 was as high as 75%. That’s real money you’re losing, too — according to a recent study from Cornell’s School of Hotel Administration, losing and replacing an hourly employee can set you back $5,864. With a 75% restaurant turnover rate, that means losing up to $428,072 annually!

Welcome to Starfish Café, Mississippi

Take a trip to the state of Mississippi and you may stumble upon Starfish Café — one of the not-so-hidden gastronomic gems of the south. But what makes this little eleven table café so amazing is not just the great food. It’s also a job training program that prepares people coming from tough situations with life and kitchen skills for a bright future in hospitality.

Owner Diana Fillhart started her experience in the restaurant industry at age fourteen and never left. When she opened Starfish Café, passing on her hard-earned knowledge to her students became a way to pursue her passion.

The Starfish Method

One of the most important things, she says, is developing an understanding of all areas of restaurant operations. Says Fillhart, “We cross train intentionally so that everybody has a respect and an understanding for both [front and back of house].” This teaches staff how the whole restaurant works together regardless of what task they're working on that day.

After that, Fillhart uses reviews to emphasize observing and proactive hospitality skills. Says Fillhart, “It’s a training opportunity for our staff to talk about looking at issues from the customer’s vantage point and seeing what we can do to respond to what the customer wrote. It helps us teach them that a roving eye will always save you and other good practices about being aware and responsive.”

Reviews are a great way to get customer feedback, which can be used to train and motivate your staff. There are many ways to encourage guests to leave a review, but one of the most effective is simply training your staff to ask them at the end of their meal. Teaching them to do this is also a great way to encourage them to engage and connect with their guests.

If you ask Fillhart, the key to her program is hands-on experience. “We use: See it. Do it. Teach it,” says Fillhart. “If they see how you want it done, and then they begin to do it, the next thing you want to do is give them the opportunity to teach it. Because if they can teach it, they know it, they own it, it’s theirs.”

If you are working on training the best staff, Fillhart recommends emphasizing for them to: “Always be proactive with a customer, because they just want to know that you see them and they’re valuable.” For owners, she recommends having processes in place for staff to be successful: “[That way], you know they will be able to be successful — so that you can be successful.”

Τελευταία ενημέρωση: 16 Αυγούστου 2019

How to Create a Restaurant Marketing Plan

How to Create a Restaurant Marketing Plan Learn how to create a restaurant marketing plan in no time with our tips.

Why You Need a Restaurant Marketing Plan

71% of surveyed restaurant owners told us that they want to do more to promote their businesses, with more than half reporting they spend less than 10% of their time on marketing.

Time Spent on Marketing by Country

The good news? You can do a lot to promote your business without spending a ton of time. No one started a restaurant because they love marketing. But with a restaurant marketing plan in place, you’ll be able focus your efforts where you’ll find the greatest return to drive more diners to your restaurant, build your brand, and increase buzz without taking time away from managing the rest of your business.

Step One: Know Your Diners

The first step to any good marketing plan is to know your diners.You probably already have a great sense of this based on your original business concept. Gut check yourself with a few key data points:

  • Deep-dive into your reservation books to get a sense of the average table size. This will help you know whether a typical diner is part of a big group, on a date, or flying solo.
  • Talk to the chef and your bartender to see your most popular dishes and drinks and any trends on taste. Are your diners gravitating toward adventurous ingredients or the tried-and-true classics?
  • Then, do a little old-fashioned observation. What are your diners like? How do they dress, act, talk? If you don’t have a roster of regulars, walk the floor and feel out the vibe in the room. Strike up a conversation with folks at the bar. Getting to know your diners will help you figure out how to draw in new diners and what will resonate with them.

...

Turn Excellent Reviews Into Restaurant Marketing Magic

Turn Excellent Reviews Into Restaurant Marketing Magic Turn your reviews into marketing for your business with these creative restaurant marketing ideas from real restaurants around the globe.

Make Your Reviews Work Harder

Your hard work and great food have earned you well-deserved positive reviews. Now it’s time to make those words of praise work for you by using them in your restaurant’s marketing materials.

Featuring Tripadvisor reviews lends your marketing a sense of credibility. It’s a concept psychologists call “social proof,” which essentially means that humans look to see what others do before making a decision.

The fact that positive reviews from Tripadvisor drive business to your restaurant is a testament to the power of social proof. But the impact of these reviews need not be limited to browsers on Tripadvisor. We’ve put together some creative ways you can incorporate your reviews into your online and offline restaurant marketing to better persuade potential diners that your restaurant is the one they should choose.

Real-Life Restaurant Marketing Ideas

Use your restaurant concept to your advantage. This is where you can get quirky, creative, and truly you because you own the space. Think about using your built-in signage, sidewalk real estate, or your door and window spaces as places you can draw in passerby. Plus, it’s easy and free to request Tripadvisor-branded materials for your restaurant here.

Post Your Reviews Around Your Restaurant

Grab attention with a selection of your reviews as a flyer on your window next to your menu — simply let the reviews tell the story. Or, pull some of your favorite quotes from recent reviews and turn it into a piece of wall art on your patio or in your waiting area like this London pub.

Joke About Your Reviews

Have a bad review? Use your sense of humor to your advantage and aim for a few laughs — this approach could even go viral like this Irish cafe advertising the “worst salad one woman on Tripadvisor ever had in her life.”

Encourage Online Engagement with Creative Signage

...

Take This Step to Start Building Your Restaurant Brand

Take This Step to Start Building Your Restaurant Brand What is brand? It's the feeling your business evokes. Take this step to find out what you're already doing and articulate it in a way in which you can market it consistently.

Start with Why

Marketing your restaurant requires getting to the why. With more restaurants than ever to choose from, why should someone come to your place? This is the start to defining your brand.

Your brand encapsulates everything about your restaurant experience. That includes your cuisine, but it also includes your hospitality, service, special events, dining room decor, and everything in between. Your brand will articulate what you're already doing that makes your restaurant special.

To get to the “why” in words, let’s start by thinking about the typical diner journey and how your current diners are coming to your restaurant.

The Typical Diner Journey

How Diners Choose

How diners choose a particular restaurant depends on the reason they’re going out in the first place, including whether they’re alone or in a group of friends or family. The same person may go out for beers with their friends at a local pub on Friday and pick an upscale Italian restaurant with a date on Sunday. Diners look for different things in a restaurant based on their specific circumstance. Eating alone as a business traveler looks very different from taking extended family out for a birthday celebration. So it’s no surprise that these different scenarios imply different ways diners choose where they’re going to go.

Increasingly, dining out is a spontaneous event. Often, a diner decides to eat out the same day or while on-the-go. Particularly when it comes to travel, a diner may plan their flights, hotels, and activities, but choose their dining more spontaneously.

Dining Alone vs. Dining in a Group

Let’s dive deeper into solo diners vs. group diners to learn what makes them tick.

The Top 3 Decision Factors While Traveling

Solo Travelers | Group Travelers

My Opinion | Review Sites Like Tripadvisor | Friends

When going it alone, diners choosing where they want to eat aren’t as influenced by friends or other people around them. In fact, 56% of people dining alone in the United States say they’re influenced by a site like Tripadvisor.

When a group gets together, it’s no surprise that group dynamics influence where they go out to eat. 77% of our group dining respondents in the United States reported that their friends had the greatest influence on their dining decision, adding a layer of consensus on top of the usual research online.

Who Is Coming to Your Restaurant?

Now that you know a little more about how different types of diners choose where to eat, it’s time to think about your specific restaurant customers. Start to build profiles of the typical customer that comes to your restaurant. You might have more than one, but try to distill it to no more than four or five types of people.

You’ll want to get a general sense of their demographics — age range, gender, whether or not they’re a parent, common occupations, and so on — and from there, go back to the why. Why are they coming to your restaurant, and what in particular appeals to them?

Ask yourself:

  • What kind of person comes to your restaurant?
  • Is your place a local college hangout or packed with families?
  • Are people mostly making reservations to dine alone or is it a place with lots of tables for larger parties of five, six, or seven people?
  • Is your place a planned, special occasion location or the kind of place with lots of casual walk-ins?

...

Join the Farm-to-Table Movement with These Tips

Join the Farm-to-Table Movement with These Tips Diners are searching out establishments that support local farmers. Here's how your restaurant can join the farm-to-table movement.

What Does Farm-to-Table Mean?

Farm-to-table describes a food movement based on local, sustainable, and seasonal ingredients. The turn of phrase is meant to evoke idyllic scenes of suntanned farmers plucking plump blueberries straight off the branch and using them that evening for their pies. And while that image makes a lot of diners feel good, it’s not exactly what farm-to-table actually means in practice. So what does it mean for your restaurant

To label yourself farm-to-table requires sourcing your ingredients from local suppliers and changing your menu to take advantage of fresh, in-season ingredients. If your restaurant doesn’t fit this model, you might still consider sourcing locally given the benefits to the environment and your cuisine.

Why Farm-to-Table Benefits Your Restaurant

Sourcing locally and sustainably reduces environmental impact and helps boost local farmers by giving them a market to sell to. But there are also distinct benefits to your bottom line.

As the concept becomes more mainstream, many consumers believe farm-to-table is fresher, more nutritious, and better quality. While farm-to-table has always been the way of most fine dining establishments — beginning in the mainstream with Chez Panisse in 1971, at least in the United States — even fast-casual concepts like Chipotle and Sweetgreen have built their wildly successful business models on farm-to-table, charging a premium for fresh ingredients and displaying the names of their suppliers on cheery blackboards above the menu.

Investing in farm-to-table and marketing yourself as such — will help you tap into a broader customer base, especially younger diners more passionate about environmental issues and the farm-to-table movement.

The best part? The less time it takes for food to travel to your restaurant, the better it will taste. Using higher-quality ingredients in your menus will only make your food taste better — word-of-mouth will follow.

How to Get Started with Farm-to-Table Dining

Define “Local” and Showcase It

Before you even think about your menu, do some research about your area. You probably already know what the top local dishes or ingredients are — think artichokes in Rome, piri piri chiles in Cape Town, or limes in Oaxaca. Then, use those local ingredients as the star of your menu.

Experiment with local ingredients for your classic dishes. If you’re based in New York City, you might be surprised how swapping from imported ingredients to local ones can lift your cuisine to new heights — not to mention cutting down on costs.

...

Γιατί κάθε στάδιο της εμπειρίας γεύματος είναι κοινωνικό

Γιατί κάθε στάδιο της εμπειρίας γεύματος είναι κοινωνικό Τα όμορφα γεύματα και προσόψεις εστιατορίων δεν εκλείπουν ποτέ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ψάχνουμε βαθύτερα να βρούμε γιατί κάθε στάδιο της εμπειρίας γεύματος είναι κοινωνικό, online και offline.

Ανακαλύπτοντας νέα εστιατόρια

Όταν οι πιθανοί πελάτες προσπαθούν να αποφασίσουν πού θα πάνε για φαγητό, συμβουλεύονται πολλές πηγές ενημέρωσης — συχνά στην ίδια αναζήτηση — μεταξύ άλλων, φίλους, ιστότοπους κριτικών όπως το Tripadvisor και μέσα ενημέρωσης σχετικά με το φαγητό. Τι κοινό έχουν όλα αυτά;

Δεδομένου ότι οι πελάτες έχουν περιορισμένο χρόνο και χρήματα να ξοδέψουν σε οποιαδήποτε εμπειρία, θέλουν αυτή να αξίζει πραγματικά. Και συχνά χρησιμοποιούν πολλές πηγές πληροφοριών για να αναζητήσουν και να επιβεβαιώσουν την επιλογή τους. Περισσότεροι καταναλωτές από ποτέ εμπιστεύονται ιστότοπους κριτικών online και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για προτάσεις στο πού να φάνε κοντά στο σπίτι τους και στα ταξίδια τους.

Η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα αναφέρουν ότι οι αποφάσεις τους για τα γεύματά τους βασίζονται σε κριτικές online, με έως και 72% σε ορισμένες αγορές, ενώ σημειώνουν ότι επηρεάζονται επίσης και από τις φωτογραφίες του εστιατορίου. Αυτό ισχύει τόσο για τους ντόπιους όσο και για τους ταξιδιώτες — ένας μέσος όρος 78% των ερωτηθέντων μας στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, την Ισπανία και την Ιταλία έχουν χρησιμοποιήσει το Tripadvisor για να αναζητήσουν τοπικά εστιατόρια, ενώ ένα συντριπτικό 85% των ίδιων ερωτηθέντων χρησιμοποίησαν το Tripadvisor στα ταξίδια τους.

Η έξοδος για φαγητό φέρνει γνωριμίες

Ένας από τους βασικούς λόγους που οι άνθρωποι βγαίνουν έξω για φαγητό, είναι να συσχετιστούν με άλλους ανθρώπους. Σκεφτείτε τους πελάτες σας και τι τους ενδιαφέρει. Αν δεν γνωρίζετε, αφιερώστε λίγο χρόνο παρατηρώντας τη συμπεριφορά τους — ή ρωτήστε τους!

Ο τυπικός σας πελάτης χρειάζεται ένα ήσυχο και ιδιωτικό κλίμα ή αναζητά ένα μέρος που σφύζει από ενέργεια για να κάνει γνωριμίες; Όταν σχεδιάζετε την εμπειρία σας, σκεφτείτε τους τρόπους με τους οποίους ο χώρος μπορεί είτε να ενώσει ή να χωρίσει τους πελάτες σας. Ο χώρος σας, η ατμόσφαιρα, η τεχνολογία και το επίπεδο θορύβου μπορεί να επηρεάσουν το αν οι πελάτες θα απολαύσουν ή όχι τη συνεύρεση με την παρέα τους στο γεύμα.

«Υπάρχουν μέρη που θέλω να επισκεφτώ γιατί θέλω να δημοσιεύσω στο Instagram ένα συγκεκριμένο φαγητό.»...

How Diners Choose Where To Eat

How Diners Choose Where To Eat

How Diners Choose Where To Eat We’ve put together everything you’ve ever wanted to know about how diners choose where to go out to eat in this free downloadable eBook.With 51% of consumers dining out at least once a week, demand for restaurants is at an all-time high....

Πώς να βελτιώσετε την κατάταξη του εστιατορίου σας στο Tripadvisor

Πώς να βελτιώσετε την κατάταξη του εστιατορίου σας στο Tripadvisor O Διευθυντής Προϊόντων Εστιατορίου, Gerard Murphy, αναλύει επακριβώς τι λαμβάνεται υπόψη στις κατατάξεις εστιατορίων του Tripadvisor — και τι μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε τις δικές σας — σε αυτό το σύντομο βίντεο. Παρακολουθήστε το βίντεο παρακάτω ή διαβάστε στη συνέχεια μια απομαγνητοφώνηση.

Εδώ στο Tripadvisor, βοηθούμε εκατοντάδες εκατομμύρια πελάτες στην αναζήτησή τους για εστιατόρια ακριβώς σαν το δικό σας. Και δεν θέλουμε τίποτα παραπάνω από το να προτείνουμε εξαιρετικά εστιατόρια στους πελάτες καθώς και να συνδέουμε ιδιοκτήτες εστιατορίων με πιθανούς πελάτες.

Μέρος της μυστικής συνταγής που κάνει το Tripadvisor υπέροχο είναι ο τρόπος που κατατάσσουμε τα εστιατόριά μας. Αυτός βασίζεται σε τρεις ιδιότητες των κριτικών σας: τις βαθμολογίες, την επικαιρότητα και τη σχετικότητα. Θα εξηγήσουμε πώς λειτουργούν αυτά τα τρία.

Βαθμολογίες

Οι βαθμολογίες έχουν να κάνουν με τον αριθμό των κριτικών που έχετε στο Tripadvisor. Θέλουμε να προβάλουμε σε πιθανούς πελάτες τα εστιατόρια με τις περισσότερες κριτικές τεσσάρων και πέντε κύκλων. Υπό όμοιες κατά τα άλλα συνθήκες, μια επιχείρηση με περισσότερες βαθμολογίες πέντε κύκλων θα βρίσκεται υψηλότερα στην κατάταξη από μια άλλη με βαθμολογίες λιγότερων κύκλων.

Επικαιρότητα

Η επικαιρότητα αναφέρεται στον αριθμό των πρόσφατων κριτικών για το εστιατόριό σας. Παρόλο που οι παλιότερες κριτικές μετρούν ακόμα στην κατάταξή σας, οι νεότερες κριτικές αντανακλούν καλύτερα την τωρινή εμπειρία στο εστιατόριό σας. Αυτά είναι πολύ καλά νέα για τα εστιατόρια, γιατί όποια κι αν είναι η κατάταξή σας τώρα, έχετε πάντα την ευκαιρία να βελτιώσετε την κατάταξή σας με νεότερες κριτικές. Υπό όμοιες κατά τα άλλα συνθήκες, ένα εστιατόριο με περισσότερες νεότερες κριτικές θα βρίσκεται υψηλότερα στην κατάταξη από ένα άλλο με παλιότερες κριτικές.

Σχετικότητα

Όταν κάποιος αναζητά ένα μέρος για φαγητό, δεν κάνει απλά αναζήτηση για εστιατόρια σε μια πόλη. Κάνει αναζήτηση για δείπνο ή πίτσα ή παντ τάι σε μια πόλη. Γι’ αυτόν τον λόγο, δεν υπάρχει απλώς μία κατάταξη για το εστιατόριό σας. Έχετε πολλές κατατάξεις με όλων των ειδών τα κριτήρια, από τύπο γεύματος έως τύπο κουζίνας και όλα τα ενδιάμεσα.

Πάρτε για παράδειγμα το Brick Alley Pub στο Νιούπορτ, Ρόουντ Άιλαντ. Κατατάσσεται ενδέκατο συνολικά στο Νιούπορτ, αλλά βρίσκεται στην πέμπτη θέση όσον αφορά το μεσημεριανό, δεύτερο στα μπέργκερ και έκτο στο Αμερικανικό φαγητό. Γιατί κατατάσσεται υψηλότερα γι’ αυτά τα είδη κουζίνας και τους τύπους γεύματος από τη συνολική του κατάταξη; Αυτό συμβαίνει γιατί υπάρχει ένα υψηλότερο ποσοστό κριτικών τεσσάρων ή πέντε κύκλων, οι οποίες αναφέρονται στο γεύμα, τα μπέργκερ ή το Αμερικανικό φαγητό.

Όταν σκέφτεστε την κατάταξή σας, σκεφτείτε τα είδη των πιάτων και τα είδη κουζίνας στα οποία είστε εξαιρετικά καλοί και δείτε ποια είναι η κατάταξή σας στο Tripadvisor για αυτές τις κατηγορίες. Πρόκειται για έναν πολύ καλύτερο δείκτη του πόσο πιθανό είναι κάποιος να βρει το εστιατόριό σας από τη συνολική σας κατάταξη.

...

5 Restaurant Trends You Should Know for 2020

5 Restaurant Trends You Should Know for 2020

5 Restaurant Trends You Should Know for 2018 We asked restaurant owners like you what they're focusing on in 2020 and beyond to bring you these top trends.The restaurant world is constantly changing. Americans now eat out four to five times a week, on average. And...

5 Ways to Embrace “New” Hospitality

5 Ways to Embrace “New” Hospitality

5 Ways to Build Your Restaurant BrandBuilding your brand means extending your hospitality online. Here's our take on how hospitality is changing — and how it impacts your restaurant.Hospitality (n.): the friendly and generous reception and entertainment of guests,...

Μάθετε τα πάντα για τη διαχείριση της φίρμας του εστιατορίου σας από τα κορυφαία παγωτατζίδικα της Αμερικής

Μάθετε τα πάντα για τη διαχείριση της φίρμας του εστιατορίου σας από τα κορυφαία παγωτατζίδικα της Αμερικής Ορίστε πέντε συμβουλές branding που μπορείτε να μάθετε από τα κορυφαία καταστήματα παγωτών της Αμερικής.

Λίγες είναι οι λιχουδιές που προσφέρουν τόση απόλαυση και ικανοποίηση όπως ένα κοινό παγωτό χωνάκι. Αλλά τι γίνεται με τα μαγαζιά που το σερβίρουν; Στο Tripadvisor, μπορείτε να βρείτε τα καλύτερα παγωτατζίδικα στην περιοχή σας.

Ποια είναι τα μυστικά της επιτυχίας τους; Η ενδελεχής εξέταση των κριτικών των καλύτερων καταστημάτων με παγωτά στις ΗΠΑ, με οδήγησε σε κάποια συμπεράσματα.

Όπου είναι εφικτό, χρησιμοποιήστε τοπικά συστατικά - και μην το κρατάτε μυστικό

Οι αγελάδες που βόσκουν δίπλα στο παγωτατζίδικο Woodside Farm Creamery στο Χόκεσιν της πολιτείας του Ντέλαγουερ είναι αυτές που πραγματικά κλέβουν την παράσταση. Οι αγελάδες δεν αποτελούν μόνο πηγή γάλακτος για το παγωτό, αλλά και αδιάσειστη απόδειξη ότι το Woodside, χρησιμοποιεί πρώτες ύλες από τη γύρω περιοχή.

Οι πελάτες το λατρεύουν. «Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο ή πιο φρέσκο. Μπορείς να καθίσεις δίπλα στις αγελάδες που έδωσαν το γάλα για το παγωτό», έγραψε ένας σχολιαστής.

Δεν χρειάζεται φυσικά να κατασκευάσετε ένα βοσκοτόπι δίπλα από το εστιατόριό σας για να αποδείξετε ότι τα υλικά σας είναι φρέσκα. Μπορείτε απλά να τονίσετε στον κατάλογό σας ότι συνεργάζεστε με τα αγροκτήματα της περιοχής σας. Εάν ταιριάζουν στη διακόσμησή σας, κρεμάστε στους τοίχους σας  φωτογραφίες από αυτά τα αγροκτήματα. Μπορείτε να αναρτήσετε τις ίδιες φωτογραφίες και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιείτε.

Ακόμα και μερικά βότανα σε γλάστρες θα μεταδώσουν το μήνυμα ότι το εστιατόριό σας επωφελείται από τα φρέσκα υλικά όποτε είναι εφικτό.

Εάν το εστιατόριό σας διαθέτει παράδοση, προωθήστε την

Η ιστορία του Dietsch Brothers Inc.χρονολογείται από το 1937. Και όλοι στο Φίντλι του Οχάιο το ξέρουν.

«H οικογένεια Dietsch δρα στην περιοχή για πολλές γενιές και η ποιότητα δεν έχει αλλάξει», έγραψε ένας σχολιαστής στο Tripadvisor.

Ακόμα και σχολιαστές από διαφορετικές πόλεις που δεν γνώριζαν τη φήμη του καταστήματος, μίλαγαν με ενθουσιασμό σχετικά με την παράδοσή του στην ποιότητα και τα σπιτικά υλικά.

Πώς το ήξεραν; Ολόκληρη η φιλοσοφία της φίρμας του Dietsch Brothers μεταδίδει τη γοητεία της μακράς οικογενειακής παράδοσης σε μια μικρή πόλη. Η ιστορία του εστιατορίου φιγουράρει σε κεντρικό σημείο στον ιστότοπό του. Η εσωτερική διακόσμηση δημιουργεί μια ευχάριστη ατμόσφαιρα παλιότερης εποχής και περιλαμβάνει τις παλιές, γνήσιες επιγραφές του καταστήματος. Είναι επίσης πολύ πιθανό να συναντήσετε έναν από τους αδερφούς Dietsch να τακτοποιεί τα τραπέζια ή να σερβίρει σορμπέ.

Το πολυτιμότερο εργαλείο μιας εταιρείας είναι η ιστορία της. Ποια είναι η δική σας ιστορία;

Αν χρειάζεστε βοήθεια για να βρείτε μια ιστορία, εμπνευστείτε από την ιστορία της περιοχής σας

Το Γκέτισμπεργκ της Πενσιλβανίας, είναι το μέρος όπου διεξήχθη μία από τις πιο σημαντικές μάχες στην Αμερικανική ιστορία, καθώς επίσης και το μέρος που φιλοξενεί ένα από τα καλύτερα παγωτατζίδικα στη χώρα, τοSunset Ice Cream Parlor.

Εδώ, η αφήγηση της μάχης του Γκέτισμπεργκ του 1863, κατά τον αμερικανικό εμφύλιο, γίνεται με γεύσεις παγωτού που έχουν πάρει τα ονόματά τους από τα αντίπαλα στρατόπεδα: Το Rebel Yell για τους νότιους και το Yankee Hurrah για τους βόρειους. Το εστιατόριο είναι διακοσμημένο με αμερικανικές σημαίες. Οι σχολιαστές αναφέρουν ότι η γραφική βιτρίνα του καταστήματος και το φιλικό προσωπικό ενισχύουν τη γοητεία της παραδοσιακής ατμόσφαιρας μικρής πόλης.

Εάν αναζητάτε βοήθεια σχετικά με μια ιστορία για το εστιατόριό σας, εμπνευστείτε από την ιστορία της πόλης σας. Υπάρχει κάποιο διάσημο αξιοθέατο στην περιοχή για να εμπνεύσει το όνομα ενός από τα πιάτα σας; Ή μήπως μπορείτε να συμπεριλάβετε στον κατάλογό σας φωτογραφίες κάποιας διάσημης προσωπικότητας που να σχετίζεται με την πόλη σας;

Αν συνδέσετε την ιστορία της πόλης με τη δική σας, θα είναι πιο εύκολο για τους πελάτες σας να σας ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό.

Ενημερώστε τους πελάτες σας

Το

Martha’s Dandee Creme σερβίρει πανύψηλα χωνάκια με παγωτό φιστίκι και σμέουρο σε μια κινητή καντίνα, 15 λεπτά έξω από το Γκλεν Φολς της Νέας Υόρκης.Επειδή το Martha’s αλλάζει καθημερινά το μενού του, πολλοί σχολιαστές ανέφεραν ότι πριν να το επισκεφθούν, συμβουλεύονται τον ιστότοπο του παγωτατζίδικου για να δουν ποιες γεύσεις σερβίρονται εκείνη την ημέρα.

Ποιο είναι το δίδαγμα; Οι πελάτες αγαπούν τις πληροφορίες. Θέλουν να ξέρουν τι τους περιμένει πριν να σας εμπιστευτούν τον χρόνο και τα χρήματά τους.

Καταχωρίστε το μενού σας online. Μπορείτε να το κάνετε εύκολα από την καταχώρισή σας στο Tripadvisor. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς να δημοσιεύσετε το μενού σας εδώ.

...

Πώς να φτιάξετε ένα μενού κατάλληλο για άτομα με αλλεργίες

Πώς να φτιάξετε ένα μενού κατάλληλο για άτομα με αλλεργίες Οι καταναλωτές σήμερα περιμένουν από τα εστιατόρια να μεριμνούν για διατροφικούς περιορισμούς, είτε πρόκειται για διατροφές χωρίς γλουτένη, χωρίς γαλακτοκομικά, χωρίς φιστίκια ή κάτι ανάμεσα. Ορίστε πώς μπορείτε να προσαρμόσετε το μενού σας ώστε να διασφαλίζεται ότι κάθε πελάτης μπορεί να απολαύσει το φαγητό του στο εστιατόριό σας.

Πέρυσι, το 63% των Αμερικανών δήλωσε ότι προσπαθούν ενεργά να τρώνε πιο υγιεινά. Τα υγιεινά τρόφιμα, τα τρόφιμα χωρίς αλλεργιογόνα και αυτά που είναι βιώσιμης προέλευσης έχουν όλα γίνει αρκετά συνηθισμένα και οι καταναλωτές πλέον περιμένουν εναλλακτικές στα μενού σας.

Υπάρχει μια ευρεία γκάμα στοιχείων μενού που μπορείτε, και θα έπρεπε, να προσφέρετε σε αυτούς τους εξειδικευμένους πελάτες. Η διαθεσιμότητα ασφαλών, υγιεινών επιλογών θα επεκτείνει τη βάση πελατών σας και θα κάνει την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει σε μια θάλασσα από τηγανητές πατάτες και κοτομπουκιές.

Ανταποκριθείτε στη ζήτηση για φαγητά χωρίς γλουτένη

Η κοιλιοκάκη, μια αυτοάνοση διαταραχή που προκαλεί την ακραία αντίδραση του σώματος στη γλουτένη, βρίσκεται σε άνοδο τα τελευταία χρόνια. Στις περισσότερες χώρες του κόσμου, ο επιπολασμός της κοιλιοκάκης σε έναν υγιή πληθυσμό ενηλίκων κυμαίνεται μεταξύ του 1 ατόμου στα 100 και του 1 στα 300. Στις ΗΠΑ, πλησιάζει το 3,5% του πληθυσμού. Άτομα που έχουν διαγνωστεί με αυτήν την ασθένεια αντιμετωπίζουν μια πρόκληση όταν βγαίνουν έξω για φαγητό. Η γλουτένη βρίσκεται σε όλα τα τρόφιμα που περιέχουν αλεύρι ή σπόρους σιταριού, σίκαλης, κριθαριού και βρώμης. Οι πάσχοντες από κοιλιοκάκη μαγειρεύουν με υποκατάστατα αμύλου που παράγονται από το καλαμπόκι, τις πατάτες και το ρύζι. Μπορούν επίσης να καταναλώσουν κρέας, ψάρι, αυγά, γαλακτοκομικά, λαχανικά και φρούτα. Πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με τα φαγητά που παρασκευάζονται με ψίχουλα ψωμιού ή φρυγανιάς, με ζύμη και συγκεκριμένες σάλτσες.

Σύμφωνα με το GrubHub, έναν ιστότοπο παράδοσης φαγητού κατ’ οίκον, οι παραγγελίες σε εστιατόρια με κουζίνα χωρίς γλουτένη αυξήθηκαν σχεδόν κατά 60 τοις εκατό την περασμένη χρονιά στις ΗΠΑ. Η πεντάδα των πιο δημοφιλών πιάτων χωρίς γλουτένη περιλαμβάνει την πίτσα, τα σάντουιτς και τα μπέργκερ. Συμπτωματικά, αυτά τα φαγητά περιλαμβάνονται και στις πιο δημοφιλείς παιδικές επιλογές σε εστιατόρια.

Στις μέρες μας, η εύρεση συνταγών χωρίς γλουτένη στο διαδίκτυο είναι εύκολη υπόθεση. Επίσης, πολλές αξιόπιστες πηγές όπως το Ίδρυμα Κοιλιοκάκης των ΗΠΑ και ο αντίστοιχος οργανισμός στο Ηνωμένο Βασίλειο διαθέτουν σελίδες αφιερωμένες σε γεύσεις που αρέσουν στα παιδιά, όπωςτηγανίτες, μακαρόνια με τυρί, τορτίγιες, κεφτεδάκια, και μια μεγάλη ποικιλία επιδορπίων.

Επιλογές για πελάτες με αλλεργία στα φιστίκια

Πάνω από 50 εκατομμύρια Αμερικανοί υποφέρουν από αλλεργίες, και περίπου 1 στα 13 παιδιά έχουν τουλάχιστον μία αλλεργία. Μια αλλεργία στα τρόφιμα προκύπτει όταν το ανοσοποιητικό σύστημα εσφαλμένα στοχεύει μια αβλαβή πρωτεΐνη τροφίμων - ένα αλλεργιογόνο - ως απειλή και επιτίθεται σε αυτήν. Τα φιστίκια και καρποί όπως τα αμύγδαλα, τα κάσιους και τα καρύδια συγκαταλέγονται στα πιο συνηθισμένα αλλεργιογόνα. Τα συμπτώματα της αλλεργίας στα φιστίκια κυμαίνονται από μια μικρή ενόχληση μέχρι αναφυλαξία που μπορεί να προκαλέσει και θάνατο.

Όταν σερβίρετε ανθρώπους με αλλεργία στα φιστίκια, αυτά που δεν προσφέρετε στο μενού σας είναι πιο σημαντικά από αυτά που προσφέρετε. Για να είναι ασφαλές ένα πιάτο, δεν πρέπει να υπάρχει ούτε ίχνος φιστικιού ή φιστικέλαιου στα συστατικά του, αλλά ούτε και στον χώρο προετοιμασίας του ή στα είδη σερβιρίσματος. Για ιδέες συνταγών, αναζητήστε τοποθεσίες όπως το peanutallergy.com, το allergykids.com και το allergychefsinc.com (διαθέσιμα στα Αγγλικά). Εκεί θα δείτε πώς μπορείτε να φτιάχνετε ψητά μπαστουνάκια μοτσαρέλας, χορτοφαγική πίτσα, μπισκότα και πολλές άλλες λιχουδιές. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε βούτυρο από σπόρους ηλίανθου ή από σόγια για μια ασφαλή εκδοχή του σάντουιτς με φιστικοβούτυρο και μαρμελάδα.

Επιλογές κατάλληλες για πελάτες με δυσανεξία στη λακτόζη

Οι αλλεργίες στο γάλα και η δυσανεξία στη λακτόζη είναι διαφορετικά πράγματα αλλά και στις δύο περιπτώσεις πρέπει να αποφεύγονται τα γαλακτοκομικά προϊόντα. Το γάλα είναι ένα ακόμη συνηθισμένο αλλεργιογόνο και μπορεί να προκαλέσει στους πάσχοντες δερματικό ερεθισμό, κνίδωση, δύσπνοια, εμετό και, σε σοβαρές περιπτώσεις, αναφυλαξία. Η δυσανεξία στη λακτόζη είναι κυρίως γαστρεντερική πάθηση και προκαλεί πρήξιμο, στομαχόπονο και ναυτία.

Υπάρχουν πολλά υποκατάστατα γαλακτοκομικών προϊόντων στο εμπόριο, όπως γιαούρτι από σόγια, γάλα καρύδας και φυτική μαργαρίνη. Μπορείτε επομένως να ετοιμάσετε πιάτα δημοφιλή στα παιδιά όπως πίτσα με τυρί από σόγια, και παγωτό από γάλα ρυζιού. Επίσης, τα χορτοφαγικά πιάτα δεν περιέχουν γαλακτοκομικά, άρα σερβίρετε ελεύθερα χορτοφαγικά χοτ-ντογκ και άλλα παρόμοια προϊόντα. Οι ιστότοποι όπως το godairyfree.org, το kidswithfoodallergies.org και το theveganmom.com (διαθέσιμοι στα Αγγλικά) προσφέρουν μια μεγάλη ποικιλία συνταγών. 

Υγιεινά υποκατάστατα οικείων πιάτων

Παρόλο που η πλειοψηφία των Αμερικανών ισχυρίζονται ότι θέλουν να τρώνε πιο υγιεινά, εξακολουθούν να έλκονται από οικεία πιάτα που γνωρίζουν και αγαπούν. Βρείτε τους στη μέση με παραλλαγές αναγνωρίσιμων επιλογών που δεν αποτυγχάνουν ποτέ. Σκεφτείτε να προσφέρετε πολύσπορες βάφλες, μπέργκερ γαλοπούλας, και τηγανητά μήλα ή γλυκοπατάτες. Μπορείτε να κάνετε τα φυσικά γλυκά σμούθις φρούτων ακόμα πιο ελκυστικά προσφέροντάς τα όχι μόνο με μια γαλακτοκομική βάση από γάλα ή γιαούρτι, αλλά επίσης με γάλα σόγιας, καρύδας, αμυγδάλου ή ρυζιού.  

Κι όμως, θα πρέπει να έχετε ακόμα κοτομπουκιές

Οι κοτομπουκιές είναι ένα δοκιμασμένο και αγαπημένο πιάτο και πολλοί γονείς περιμένουν να τις δουν σε ένα παιδικό μενού. Μερικές φορές, είναι η μοναδική αξιόπιστη πηγή πρωτεΐνης στην ημερήσια διατροφή ενός παιδιού. Μπορείτε ωστόσο να τις προσφέρετε ψητές αντί για τηγανητές ή με υποκατάστατα φρυγανιάς για το πανάρισμα. Ζητήστε από τους σεφ σας να δημιουργήσουν πρωτότυπα πιάτα με θρυμματισμένα αμύγδαλα, αλεύρι ολικής άλεσης, καλαμποκάλευρο και νιφάδες καλαμποκιού ή με μίγμα αλευριού χωρίς γλουτένη για όλες τις χρήσεις. 

Βεβαιωθείτε ότι οι πιθανοί πελάτες γνωρίζουν ότι προσφέρετε πιάτα κατάλληλα για άτομα με αλλεργίες

Είτε αλλάξατε πρόσφατα το μενού σας είτε προσφέρατε από πάντα επιλογές κατάλληλες για άτομα με αλλεργίες και παιδιά, βεβαιωθείτε ότι οι πιθανοί πελάτες μπορούν να βρουν το εστιατόριό σας. Αφού διεκδικήσετε την καταχώρισή σας — που είναι δωρεάν και εύκολο να το κάνετε εδώ — μπορείτε να ενημερώσετε τα στοιχεία σας για να δείξετε ότι το μενού σας θα ικανοποιήσει τόσο αυτούς που είναι δύσκολοι με το φαγητό όσο και αυτούς που έχουν αλλεργίες.

Για να πραγματοποιήσετε αλλαγές:

  1. Συνδεθείτε στο Κέντρο Διαχείρισης.
  2. Επιλέξτε το «Κουζίνες και παροχές» κάτω από την καρτέλα «Διαχείριση καταχώρισης» στο πάνω μέρος της σελίδας.
  3. Από εκεί, μπορείτε να ενημερώσετε τις κουζίνες σας, εάν χρειάζεται, κάνοντας κλικ στο πλαίσιο «Επεξεργασία κουζινών». Μπορείτε να επιλέξετε κατηγορίες όπως Υγιεινή ή Χορτοφαγική, για παράδειγμα, εκτός από τους παραδοσιακούς τύπους κουζίνας όπως Γαλλική, Ιταλική ή Μπάρμπεκιου. Κάντε τις επιλογές σας επιλέγοντας τα πλαίσια δίπλα στην κατηγορία που επιθυμείτε να επιλέξετε.
  4. Μόλις πραγματοποιήσετε τις αλλαγές σας, κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί «Εντάξει».
  5. Κάντε κύλιση προς τη βάση της σελίδας και κάντε κλικ στο «Υποβολή» για να κάνετε τις αλλαγές σας να εμφανιστούν ζωντανά στον ιστότοπο.

Δημοσιεύτηκε από: Διαβάστε το βιογραφικό....

5 τρόποι με τους οποίους τα εστιατόρια μπορούν να εξυπηρετήσουν καλύτερα τους ασυνόδευτους πελάτες

5 τρόποι με τους οποίους τα εστιατόρια μπορούν να εξυπηρετήσουν καλύτερα τους ασυνόδευτους πελάτες Σπάνια συναντά κανείς προσφορές εστιατορίων για ένα άτομο και τα μέρη που προσφέρουν ποιοτική κουζίνα απευθύνονται στην πλειοψηφία τους σε ζευγάρια. Ωστόσο, οι ασυνόδευτοι πελάτες αξίζουν περισσότερες επιλογές από εκείνες που τους προσφέρουν οι καντίνες, οι καφετέριες και τα φαστφουντάδικα. Ορίστε τέσσερις τρόποι για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασυνόδευτων πελατών στα εστιατόρια.

Σήμερα οι πελάτες αναζητούν υπέροχες γαστρονομικές εμπειρίες, είτε δειπνούν με παρέα είτε μόνοι τους. Και παρόλο που θα ευχόσασταν ίσως περισσότερα έσοδα από αυτό το συγκεκριμένο τραπέζι, ένας ασυνόδευτος πελάτης είναι μια χρυσή ευκαιρία για φιλοξενία. Όπως λέει ο Danny Meyer στο βιβλίο του Setting the Table(Στρώνοντας το τραπέζι), «Όσοι δειπνούν μόνοι τους έχουν μια ξεκάθαρη πρόθεση: να χαρίσουν στους εαυτούς τους ένα ποιοτικό δώρο, χρόνο για περισυλλογή, και να το κάνουν αυτό στο εστιατόριό μας. Αυτό το θεωρώ ως την απόλυτη φιλοφρόνηση και επίσης ελπίζω ότι ο σημερινός ασυνόδευτος πελάτης αύριο θα είναι ο οικοδεσπότης μιας τετραμελούς παρέας».

Χωρίς άλλους ανθρώπους στο τραπέζι του, ένας μεμονωμένος πελάτης πιθανόν να προσέξει περισσότερο το προσωπικό, το φαγητό και την ατμόσφαιρα στο εστιατόριό σας. Αν κάποιος απολαμβάνει να δειπνεί μόνος του στο εστιατόριό σας, ίσως υπάρχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να το προτείνει σε άλλους, να γίνει τακτικός πελάτης ή να γράψει μια κριτική για το εστιατόριό σας στο Tripadvisor, το LaFourchette, το Yelp ή το Facebook.

Υπάρχουν μερικοί απλοί τρόποι με τους οποίους τα εστιατόρια μπορούν όχι μόνο να γίνουν πιο φιλόξενα προς τους ασυνόδευτους πελάτες αλλά και να τους προσελκύσουν, χωρίς να διακινδυνεύσουν να χάσουν τα ζευγάρια ή τις παρέες.

Γιατί οι μοναχικοί πελάτες ενδέχεται να αντιμετωπίσουν πρόβλημα με τις απλές εμπειρίες εστίασης

Για μερικούς ταξιδιώτες, το να τρώνε μόνοι τους σε δημόσιο χώρο τούς προκαλεί αμηχανία και τους γεμίζει με κοινωνικές ανασφάλειες. Δεν ξέρουν πού να εστιάσουν το βλέμμα τους χωρίς να φανούν αγενείς και συγχρόνως υποθέτουν ότι όλοι τους κοιτάζουν και τους κατακρίνουν επειδή είναι μόνοι τους. Πολλοί άνθρωποι, είτε βρίσκονται στη χώρα τους είτε στο εξωτερικό, τρομοκρατούνται στην ιδέα του να επισκεφτούν μόνοι τους κάποιο εστιατόριο, σε τέτοιο βαθμό που στα Αγγλικά υπάρχει ακόμα και η αντίστοιχη λέξη: «solomangarephobia», δηλαδή η φοβία του να τρως μόνος.

Μάθετε πώς να μιλάτε στους μοναχικούς πελάτες

Είναι απαξιωτικό να ρωτάτε έναν ασυνόδευτο πελάτη αν θα είναι «μόνο ένας» στο τραπέζι του. Δεν υπάρχει λόγος να προστίθεται η λέξη «μόνο». Αντί για «Μόνος ένας;», μια απλή, ακίνδυνη εναλλακτική θα ήταν να πείτε απλά «Από εδώ».

Κάθε πελάτης που γευματίζει μόνος του αντιμετωπίζει διαφορετικά τον διάλογο. Πολλοί γευματίζουν μόνοι τους γιατί νιώθουν άνετα μόνοι τους, αλλά άλλοι επωφελούνται από αυτόν τον χρόνο για να συνομιλήσουν με αγνώστους και να κάνουν νέες γνωριμίες. Δεν πρέπει να νιώθετε την ανάγκη να διασκεδάσετε ή να συνομιλήσετε υπερβολικά με έναν πελάτη που γευματίζει μόνος. Ο πελάτης θα το επιδιώξει ο ίδιος αν το επιθυμεί, αλλά ανταποκριθείτε στη διάθεσή του, αν έχετε λίγο χρόνο για μια σύντομη συνομιλία.

Χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να φέρετε στο εστιατόριό σας όσους αναζητούν μοναχικές περιπέτειες

Έχω καταλήξει στο ότι υπάρχουν δύο τύποι μοναχικών πελατών στα εστιατόρια: οι λάτρεις της περιπέτειας και οι λάτρεις της άνεσης.

Οι πρώτοι επισκέπτονται το εστιατόριό σας επειδή θέλουν να δοκιμάσουν κάτι νέο. Οι δεύτεροι έρχονται επειδή νιώθουν οικειότητα και επειδή, όταν αναγκάζονται να γευματίζουν μόνοι, επιλέγουν να το κάνουν εκεί όπου αισθάνονται άνετα.

Ο λάτρης της περιπέτειας θα εμπιστευθεί ανεπιφύλακτα τη φήμη του εστιατορίου και τις προσωπικές συστάσεις. Μπορείτε να προσελκύσετε την προσοχή του με εκπτώσεις, οι οποίες προσφέρουν στους πελάτες μια υπέροχη δικαιολογία να δοκιμάσουν νέα εστιατόρια, απλά και μόνο επειδή διατίθεται μια προσφορά. Δοκιμάστε τις προσφορές που απευθύνονται και προσελκύουν ασυνόδευτους πελάτες και όχι μόνο ζευγάρια, όπως είναι ένα δωρεάν ποτό με το κυρίως πιάτο ή ορεκτικά σε μισή τιμή όταν γίνεται κοινοποίηση παρουσίας (check-in) στο Facebook.

Φροντίστε για τη διασκέδαση

Η ζωντανή μουσική αυτόματα δημιουργεί μια πιο άνετη ατμόσφαιρα για όσους δειπνούν μόνοι τους. Όλοι μπορούν να παρακολουθήσουν ένα μουσικό πρόγραμμα χωρίς να δείχνουν παράταιροι και ο μοναχικός σας πελάτης δεν θα χρειάζεται να ανησυχεί ότι τον κοιτάζουν όλοι απλώς επειδή έχει βγει χωρίς παρέα.

Και επιπλέον, η ζωντανή μουσική προσφέρει στον πελάτη σας μια φυσική κατεύθυνση προς την οποία μπορεί να κοιτάζει. Αντί να κοιτάζουν τους υπόλοιπους πελάτες ή μόνο το πιάτο τους κατά τη διάρκεια του γεύματος, οι ταξιδιώτες μπορούν μαζί με την τοπική κουζίνα να απολαύσουν και την τοπική κουλτούρα.

Αν δεν είναι εφικτή η παροχή ζωντανής μουσικής, δοκιμάστε την ιδέα μιας μικρής επιλογής βιβλίων, τη διοργάνωση μιας βραδιάς ποίησης ή κάποιο άλλο είδος διασκέδασης στο οποίο μπορεί να επικεντρωθεί η προσοχή των πελατών σας. Το να επιδείξετε δημιουργικότητα με εκδηλώσεις ή άλλο μάρκετινγκ δεν είναι καλό μόνο για τους ασυνόδευτους πελάτες — μπορεί να σας φέρει επισκεψιμότητα ακόμα και εκτός των περιόδων αιχμής.

...

Ο απόλυτος οδηγός για τη δημιουργία λογαριασμού εστιατορίου στο Instagram

Ο απόλυτος οδηγός για τη δημιουργία λογαριασμού εστιατορίου στο Instagram Το Instagram παίζει σημαντικό ρόλο στη στρατηγική κάθε εστιατορίου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μιλήσαμε με τους ειδικούς για να αποκτήσουμε ολοκληρωμένη άποψη για τη δημιουργία παρουσίας του εστιατορίου σας στο Instagram.

Από τότε που ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2010, το Instagram έχει εξελιχθεί σε μια κοινότητα με πάνω από 1 δισεκατομμύριο μηνιαίους χρήστες.Το κοινωνικό δίκτυο με τις φωτογραφίες στο επίκεντρο, ενθαρρύνει τους χρήστες να μοιράζονται τις ζωές τους, τις περιπέτειές τους και, όλο και περισσότερο, τα γεύματά τους με φίλους, με οικογένεια, αλλά και με αγνώστους σε όλον τον κόσμο.

Για να μάθουμε γιατί αυτό το κανάλι κοινωνικών δικτύων είναι τόσο σημαντικό στον χώρο των εστιατορίων, συναντηθήκαμε με επαγγελματίες στη χρήση του Instagram. Αυτές είναι οι συμβουλές τους για το τι να δημοσιεύετε, πώς να βρίσκετε ακόλουθους και πώς να επωφελείστε από νέες υπηρεσίες όπως η επιχειρηματική ανάλυση και οι Ιστορίες του Instagram.

«Αν δεν είσαι στο Instagram, χάνεις ευκαιρίες για περισσότερα κέρδη», είπε η Teana McDonald, πρόεδρος της εταιρείας μάρκετινγκ 3E Connections, Inc.

Το απόλυτο ορεκτικό

Μιλήσαμε με πολύ κόσμο και, ενώ είχαν διαφορετικές απόψεις ως προς το πόσες φορές τη μέρα να δημοσιεύεις ή ποια hashtag να χρησιμοποιείς, όλοι συμφώνησαν στο εξής: Το Instagram έχει αλλάξει την εμπειρία της εξόδου για φαγητό.

«Πριν, απλά πήγαινες σε ένα εστιατόριο, έριχνες μια ματιά στο μενού, διάλεγες ένα πιάτο και έτρωγες. Ήταν μια κάπως παθητική εμπειρία», λέει ο Rafi Cohen, συνιδρυτής της υπηρεσίας μάρκετινγκ εστιατορίων και παραγγελιών online Orders2me. «Το Instagram τοποθέτησε τον πελάτη μέσα στην εμπειρία.»

Το κανάλι κοινωνικών δικτύων ενθαρρύνει τους πελάτες να επικοινωνούν με το εστιατόριο, να παρουσιάζουν το μενού του, ακόμη και να συμμετέχουν στο μάρκετινγκ του κοινοποιώντας φωτογραφίες του φαγητού και του προσωπικού.

Αυτό το τελευταίο γεγονός είναι που καθιστά το Instagram χρυσωρυχείο του μάρκετινγκ για τον κλάδο της φιλοξενίας, σημειώνει ο Cohen. «Το Instagram πήρε αυτό που αρέσει στον κόσμο να κάνει και το χρησιμοποίησε ως ένα άριστο εργαλείο μάρκετινγκ για κάθε εστιατόριο.»

Τι να κοινοποιείτε: Φαγητό, προσωπικό και άλλα

Όταν ξεκινάτε ένα κανάλι στο Instagram, πρέπει να έχετε στρατηγική. Η αρχική αντίδρασή σας ίσως είναι να χρησιμοποιείτε το Instagram με στόχο να βρίσκετε πελάτες, αλλά αυτό μπορεί να αποτύχει. Οι ειδικοί μας είπαν ότι το τελευταίο πράγμα που θέλετε να κάνετε είναι να ανεβάζετε στη ροή σας συνεχώς διαφημιστικά μηνύματα.

«Οι ιδιοκτήτες εστιατορίων πρέπει να καταλάβουν ότι ξεκινώντας μια εκστρατεία μάρκετινγκ στο Instagram, δεν σημαίνει ότι θα έχουν αμέσως πωλήσεις», λέει ο Cohen. «Έχει να κάνει περισσότερο με τη δημιουργία κοινότητας.»

Όπως άλλα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, το Instagram γνωστοποιεί τη φίρμα σας. Προκαλεί ενθουσιασμό στους πελάτες. Βλέπουν τις υπέροχες φωτογραφίες που δημοσιεύετε, μπορούν να ρίξουν μια ματιά στο προφίλ σας στο Tripadvisor για να δουν τι λένε άλλοι ταξιδιώτες και στη συνέχεια — αφού διαβάσουν όλες τις θετικές κριτικές — αποφασίζουν να κάνουν κράτηση.

Το Instagram δεν είναι μέρος για πωλήσεις. Αντιθέτως, είναι ένα μέρος για να χτίσετε κλίμα συντροφικότητας.

Κερδίστε την εμπιστοσύνη πιθανών πελατών μεταφέροντάς τους μέσα στην κουζίνα σας με ένα βίντεο δοκιμής κάποιας συνταγής. Προκαλέστε τους ενθουσιασμό για ένα καινούργιο στοιχείο στο μενού, κοινοποιώντας φωτογραφίες ενός άψογα σερβιρισμένου πιάτου. Παρουσιάστε το προσωπικό σας στους ακόλουθούς σας με προφίλ των ανθρώπων που θα συναντήσουν στο εστιατόριό σας, όπως τον εξωστρεφή σας μπάρμαν ή τη σερβιτόρα που μπορεί να ισορροπήσει τρεις δίσκους ταυτόχρονα.

...

4 τρόποι για να χρησιμοποιήσετε την τεχνολογία των εστιατορίων για να πετύχετε

4 τρόποι για να χρησιμοποιήσετε την τεχνολογία των εστιατορίων για να πετύχετε

Τέσσερα «λαχταριστά» παραδείγματα που δείχνουν πώς η πελατοκεντρική τεχνολογία στα εστιατόρια μπορεί να προσελκύσει πελατεία και να αυξήσει τα έσοδά τους.

Οικογενειακές συνταγές που πέρασαν από γενιά σε γενιά. Δημιουργικές παραλλαγές παλιών αγαπημένων πιάτων. Τοπικά συστατικά. Ό,τι κι αν σερβίρει το εστιατόριό σας, μην εστιάζετε μονάχα στο φαγητό: όλο και περισσότερο οι πελάτες αναζητούν εστιατόρια που σερβίρουν την τελευταία τεχνολογία.

Φυσικά, η τεχνολογία αυτή δεν μπορεί απλώς να αφορά το να κάνει τα πράγματα καλύτερα για το εστιατόριο. Πρέπει να είναι πραγματικά χρήσιμη για τους πελάτες σας, π.χ. να τους διευκολύνει ή να επιλύει συνηθισμένα προβλήματά τους. Ορίστε τέσσερις τρόποι με τους οποίους τα επιτυχημένα εστιατόρια κάνουν ακριβώς αυτό:

Online παραγγελία, Red Tomato Pizza

Το Red Tomato Pizza στο Ντουμπάι πρόσφατα εισήγαγε το μαγνητάκι ψυγείου VIP, που σας επιτρέπει να παραγγείλετε μια πίτσα απλώς πατώντας ένα κουμπί στο μαγνητάκι του ψυγείου. Ο μαγνήτης αποστέλλει μια ειδοποίηση στο εστιατόριο μέσω του smartphone σας και λαμβάνετε ένα μήνυμα που επιβεβαιώνει ότι σύντομα θα σας παραδοθεί η πίτσα. Μπορείτε ακόμα να προσαρμόσετε τη γαρνιτούρα στην αποθηκευμένη σας πίτσα, έτσι μπορείτε εύκολα να προσαρμόσετε την αγαπημένη σας επιλογή χωρίς επιπλέον προσπάθεια στο μέλλον.

Εφαρμογές για κινητά, Pizza Hut

Η Pizza Hut, με εστιατόρια σε σχεδόν 60 χώρες, βρήκε έναν άλλο τρόπο για να απευθυνθεί στους πελάτες στο σπίτι. Το 2013, η διεθνής αλυσίδα δημιούργησε μια εφαρμογή για τη δημοφιλή κονσόλα παιχνιδιών Xbox 360, η οποία μέσα σε μόλις τέσσερις μήνες οδήγησε σε πωλήσεις αξίας άνω του 1 εκατομμυρίου δολαρίων. Αξιοποιώντας τις δυνατότητες του Xbox 360, οι πεινασμένοι παίκτες μπορούν να προσαρμόσουν το μέγεθος της πίτσας τους, τα υλικά και την βάση χρησιμοποιώντας το χειριστήριο, τις φωνητικές εντολές ή ακόμα και την κάμερα ανίχνευσης κίνησης Kinect. Η Pizza Hut έχει χαρακτηρίσει τη συγκεκριμένη εφαρμογή «πηγή απίστευτης ανάπτυξης», επομένως μπορείτε τα περιμένετε περισσότερες τεχνολογικές καινοτομίες από τη φίρμα.

Εικονικοί σομελιέ, Fleming’s Prime Stakehouse

Εστιάζοντας στους αρκετά εύπορους πελάτες που επισκέπτονται τον χώρο του, το Fleming’s Prime Steakhouse & Wine Bar εξοπλίζει κάθε τραπέζι με iPad ώστε να προσφέρει μία ολοκληρωμένη εμπειρία απόλαυσης του φαγητού. Η εφαρμογή WiNEPADTM του Fleming’s βοηθά τους πελάτες να γνωρίσουν περισσότερα για την πλούσια λίστα κρασιών του εστιατορίου. Αντί λοιπόν να τα χάνουν με την ποικιλία των επιλογών, οι πελάτες μπορούν να διαβάζουν μόνοι τους λεπτομέρειες, να παραγγέλνουν τη φιάλη της επιλογής τους, να βλέπουν συνδυασμούς κρασιών με συνοδευτικά πιάτα ή ακόμα και να παίζουν «μπουκάλα», αφήνοντας την επιλογή του κρασιού στην τύχη. Η εφαρμογή μιμείται τη διακόσμηση της φίρμας, τόσο στις λεπτομέρειες του σχεδιασμού όσο και στη χρωματική παλέτα.

...

Λάβετε τις τελευταίες συμβουλές σχετικά με τη διαχείριση εστιατορίων — απευθείας στα εισερχόμενά σας

Εγγραφείτε στη λίστα email μας για να λαμβάνετε περισσότερες συμβουλές
reCAPTCHA
© 2020 TripAdvisor LLC Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Pin It on Pinterest