Εξασφαλίστε περισσότερη επισκεψιμότητα

Δείτε πώς οι Διαφημίσεις Tripadvisor μπορούν να οδηγήσουν τους επισκέπτες που αναζητούν εστιατόρια στην περιοχή σας κατευθείαν στην καταχώρισή σας στο Tripadvisor.

Εξασφαλίστε περισσότερη επισκεψιμότητα

Ξεκινήστε με τα Εστιατόρια Tripadvisor

Ξεκινήστε με τα Εστιατόρια Tripadvisor Είστε νέοι στο Tripadvisor; Αυτός ο οδηγός για να ξεκινήσετε θα σας καθοδηγήσει σε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε για να γίνετε απόλυτα λειτουργικοί σε χρόνο μηδέν....

4 συμβουλές για να κρατήσετε γεμάτο το εστιατόριό σας ολόκληρο τον χρόνο

4 συμβουλές για να κρατήσετε γεμάτο το εστιατόριό σας ολόκληρο τον χρόνο Σε έναν εποχιακό κλάδο, το να έχεις πελατεία καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου είναι πραγματικά μια πρόκληση. Έχουμε συγκεντρώσει μερικές δοκιμασμένες τακτικές μάρκετινγκ που μπορείτε να ακολουθήσετε για να τα βάλετε με την αναδουλειά της νεκρής περιόδου.

Ο χώρος της εστίασης είναι εποχιακός. Είτε είστε ένας παραθαλάσσιος, καλοκαιρινός προορισμός είτε ένα κεφάτο μπαράκι για τους σκιέρ στο βουνό, θα υπάρχουν περίοδοι μέσα στον χρόνο κατά τις οποίες οι πελάτες θα συρρέουν και άλλες που θα συμβαίνει το αντίθετο.

Για να εξασφαλίσετε αυξημένη κίνηση όλη τη διάρκεια του χρόνου, μπορείτε να προωθείτε την επιχείρησή σας όλον τον χρόνο.

Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να καταφύγετε στο μάρκετινγκ τόσο κατά τις νεκρές σας περιόδους όσο και κατά τις περιόδους αιχμής. Το μάρκετινγκ συχνά μπορεί να παραμεληθεί και να βρεθεί χαμηλά στις προτεραιότητές σας, αλλά, έτσι, η εξασφάλιση νέας πελατείας γίνεται όλο και πιο δύσκολη στην πορεία. Φανταστείτε τις προσπάθειες που καταβάλλετε στο πεδίο του μάρκετινγκ σαν έναν ποδηλάτη που προσπαθεί να σκαρφαλώσει σε έναν λόφο —θα πρέπει να κάνει διαρκώς πετάλι, το ένα πόδι μετά το άλλο, ώστε να φτάσει στην κορυφή. Μπορείτε να επιταχύνετε ή να επιβραδύνετε, εάν το θελήσετε, αλλά εάν σταματήσετε εντελώς και επιστρέψετε στην αφετηρία το ξεκίνημα θα είναι ακόμα πιο επίπονο αυτήν τη φορά.

Το μάρκετινγκ καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου σάς βοηθάει να ξεπεράσετε τους ανταγωνιστές σας. Επίσης, με αυτόν τον τρόπο, πελάτες που δεν ξέρουν τόσο την περιοχή σας μπορεί να βάλουν το εστιατόριό σας στα υπόψη για μια επόμενη φορά. Ακολουθώντας ένα συνεπές προωθητικό πλάνο ολόκληρο τον χρόνο, μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι το εστιατόριό σας θα είναι πάντα στις πρώτες επιλογές.

Δείτε κάποιες πολύ αποδοτικές τακτικές μάρκετινγκ που μπορείτε να υιοθετήσετε ανά πάσα στιγμή:

Διαφημίστε το εστιατόριό σας

Ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε τη ζήτηση του εστιατορίου σας, ανεξάρτητα από τη χρονική περίοδο, είναι να διαφημίζεστε διαρκώς. Ειδικά εάν το εστιατόριό σας βρίσκεται σε μια πιο εποχιακή τοποθεσία, όπως σε μια πόλη με θέρετρα για σκι ή δίπλα στη θάλασσα, θα θέλετε να είστε βέβαιοι ότι όλος ο κόσμος ξέρει ότι είστε ανοιχτά τη μη τουριστική περίοδο και ότι ξεχωρίζετε από τους υπόλοιπους κατά την περίοδο αιχμής.

Η online διαφήμιση είναι ένα πολύ καλό κανάλι, καθώς είναι πολύ εύκολο να εντείνετε ή να ελαττώνετε τις προσπάθειές σας, όπως ακριβώς αυξάνετε ή μειώνετε τον ρυθμό σας ενώ κάνετε ανάβαση ενός λόφου με ποδήλατο. Η αυξομείωση της έντασης των προσπαθειών σας σε αυτήν την περίπτωση σημαίνει τον πειραματισμό με διαφορετικό κοινό και διαφημιστικά κανάλια ώστε να καταλήξετε στο καλύτερο για εσάς.

Ξεκινήστε συνεργασίες εντός της κοινότητάς σας

Η επιτυχία του εστιατορίου σας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την τοποθεσία του και από την κοινότητα στην οποία εντάσσεται. Ένας άλλος τρόπος ώστε το εστιατόριό σας να έχει κόσμο όλον τον χρόνο είναι να προσπαθείτε να αναπτύσσετε συνεργασίες με μέλη της κοινότητας, κυρίως με άλλες επιχειρήσεις που βρίσκονται κοντά σας.

Θα μπορούσατε να:

  • Αφήσετε φυλλάδια στο κοντινό σας καθαριστήριο ή σε κάποιο άλλο κατάστημα της περιοχής
  • Ζητήσετε από τους υπεύθυνους υποδοχής των κοντινών σας ξενοδοχείων ή συγκροτημάτων δωματίων να προτείνουν το εστιατόριό σας
  • Επικοινωνήσετε με τους υπεύθυνους σε γραφεία της περιοχής για να δημιουργήσετε ευκαιρίες κέιτερινγκ ή παράδοσης φαγητού σε τοπικά γραφεία
  • Συνεργαστείτε με τα πανεπιστήμια και τις σχολές της περιοχής για να κάνετε φοιτητικές εκπτώσεις ή να δώσετε ευκαιρίες για πρακτική άσκηση
  • Διαφημιστείτε ως συνεργάτης φιλανθρωπικών, μη κυβερνητικών οργανώσεων της περιοχής ώστε να γίνετε γνωστοί
  • Συμμετάσχετε στις κατά τόπους εκδοχές της εβδομάδας εστιατορίων ή άλλων κρατικών εκστρατειών
  • Προσφέρετε τον χώρο σας ώστε να λειτουργήσει ως κοινή συνεργατική στέγη κατά τη διάρκεια της ημέρας

Διοργανώσετε μια εκδήλωση ή να συμμετάσχετε σε κάποιο προσωρινό εστιατόριο pop-up

Ένας ακόμα τρόπος ώστε το εστιατόριό σας να έχει κόσμο ολόκληρο τον χρόνο είναι η διοργάνωση κάπoιας εκδήλωσης ή μιας γευσιγνωσίας σε προσωρινό χώρο σε κάποια άλλη τοποθεσία. Πρόκειται για μια εξαιρετική ευκαιρία να εξασκήσετε τη δημιουργικότητά σας με βάση τον μέσο πελάτη σας. Εάν το εστιατόριό σας είναι ιδανικό για οικογένειες, μπορεί να θελήσετε να δοκιμάσετε κάποιο παιδικό πιάτο ή ένα εργαστήρι χειροτεχνίας. Εάν, από την άλλη, είστε ένας προορισμός για ολόκληρη την ημέρα, σκεφτείτε να εντάξετε την οινογευσία ή κάποιο μενού με στάνταρ τιμή για ζευγάρια.

Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να:

  • Διοργανώσετε θεματικές εκδηλώσεις για τον εορτασμό συγκεκριμένων ημερών, όπως η γιορτή της μητέρας ή η Πρωτοχρονιά
  • Δώσετε στους πελάτες σας μια γεύση από την κουζίνα σας προσφέροντας μαθήματα μαγειρικής ή αρτοποιίας
  • Προσφέρετε οινογευσίες και ζυθογνωσίες
  • Πειραματιστείτε με κάποιο νέο πιάτο, πέρα από τα συνηθισμένα σας, όπως ένα σπέσιαλ μπραντς
  • Διοργανώσετε προβολές ταινιών, ζωντανή μουσική ή θεατρικές παραστάσεις
  • Προσφέρετε παιχνίδια, όπως βραδιές με κουίζ ή τουρνουά πόκερ

Εάν οι εκδηλώσεις αυτές πάνε καλά, μπορείτε να το εξελίξετε, προσφέροντάς τις σε τακτική βάση, όπως φιλοξενία εταιρικών γευμάτων, πάρτι γενεθλίων ή γαμήλιων εκδηλώσεων, τα οποία θα αποφέρουν επιπλέον έσοδα στην επιχείρησή σας.

...

Πώς η διάδοση από στόμα σε στόμα φέρνει περισσότερη επισκεψιμότητα σε αυτό το εστιατόριο

Πώς η διάδοση από στόμα σε στόμα φέρνει περισσότερη επισκεψιμότητα σε αυτό το εστιατόριο

Το Santorini by Georgios, που βρίσκεται στο Μαϊάμι Μπιτς της Φλόριντα, γνωρίζει πώς να ευχαριστεί τους πελάτες. Για τον ιδιοκτήτη, τον Γεώργιο Βογιατζή και τη διευθύντρια Claudia Angurell, η εξισορρόπηση του κόστους, δημιουργώντας παράλληλα μια αξέχαστη εμπειρία, είναι η καθημερινή τους δουλειά. Δείτε πώς χρησιμοποιούν το Tripadvisor για να προωθήσουν την επιχείρησή τους, να διαχειριστούν τη φήμη τους και να διατηρήσουν τα τραπέζια τους γεμάτα.

Καλωσορίσατε στο Santorini by Georgios, στο Μαϊάμι της Φλόριντα

Φωλιασμένο σε μια ζεστή και ηλιόλουστη παραλία στο Μαϊάμι της Φλόριντα, βρίσκεται ένα μικρό κομμάτι από τα ελληνικά νησιά. Το σερβίρισμα θαλασσινών με παραδοσιακές ελληνικές γεύσεις είναι η ειδικότητα του Santorini by Georgios , ένα εστιατόριο που εκθειάζουν τόσο οι ντόπιοι όσο και οι ταξιδιώτες.

Για το Santorini by Georgios, όλα έχουν να κάνουν με την ικανοποίηση του πελάτη. Αυτό που έχει ανακαλύψει το Santorini είναι ότι οι πελάτες τείνουν να προσελκύουν περισσότερη επισκεψιμότητα όταν η προσωπική τους εμπειρία γίνεται προτεραιότητα.

...

Πού μπορούν τα εστιατόρια να δουν την απόδοσή τους στο Tripadvisor

Πού μπορούν τα εστιατόρια να δουν την απόδοσή τους στο Tripadvisor Θέλετε να δείτε πώς τα πάει η καταχώριση του εστιατορίου σας; Θα σας καθοδηγήσουμε σε όλα τα μέρη όπου μπορείτε να βρείτε τα στοιχεία απόδοσης της καταχώρισής σας στο Κέντρο Διαχείρισης του Tripadvisor.

Αφού διεκδικήσετε την καταχώρισή σας στο Tripadvisor — πράγμα που είναι εύκολο και μπορείτε να κάνετε δωρεάν εδώ — μπορείτε να δείτε πώς τα πάει η καταχώριση του εστιατορίου σας σε διάφορα σημεία στο Κέντρο Διαχείρισης:

Σήμερα, θα εξηγήσουμε κάθε πίνακα, τα στοιχεία μέτρησης που θα βρείτε σε καθέναν από αυτούς και τον λόγο που είναι σημαντικοί για την επιχείρησή σας.

Αρχική σελίδα του Κέντρου Διαχείρισής σας

Η αρχική σελίδα λειτουργεί σαν τον κέντρο των εντολών για τη διαχείριση της επιχείρησής σας. Κάντε κύλιση προς τα κάτω στο «Τάσεις απόδοσης» για να δείτε μια συνοπτική παρουσίαση της απόδοσης της σελίδας σας σε μηνιαία βάση.

Θα βρείτε ενότητες που να αφορούν τα εξής:

  • Απόδοση σελίδας: Κατανοήστε τους δείκτες επισκεψιμότητας υψηλού επιπέδου, όπως μεταξύ άλλων το πού εμφανίζεστε σε μια αναζήτηση, και για τους πελάτες Premium, τις προβολές του Storyboard και της Αγαπημένης Κριτικής
  • Απόδοση κριτικών: Δείτε τον αριθμό των κριτικών σας, ανάλυση συναισθημάτων, μεταφορτώσεις φωτογραφιών και τον αριθμό των ατόμων που έκαναν περιήγηση στις φωτογραφίες σας
  • Ενέργειες πελατών: Μάθετε πώς η σελίδα σας μετατρέπει πελάτες με κλήσεις, κλικ στον ιστότοπο, κλικ στον χάρτη και κλικ για κράτηση

Αν θέλετε να βουτήξετε βαθύτερα, κάντε κλικ στο μπλε κείμενο «Προβολή όλων» στο πάνω μέρος της ενότητας, που θα σας πάει στον...

Πίνακα απόδοσής σας

Ο Πίνακας Απόδοσης σάς δίνει μια συνοπτική ματιά στην απόδοση της καταχώρισής σας. Με ενότητες σχετικά με την κατάταξή σας στο Tripadvisor, την επισκεψιμότητα της σελίδας σας, και τις φωτογραφίες σας, θα μπορέσετε να εμβαθύνετε στις σημαντικές μετρήσεις που υποδεικνύουν το πώς τα πάει η σελίδα σας.

Μεταβείτε στον πίνακα επιλέγοντας «Πίνακας απόδοσης» στην καρτέλα «Απόδοση».

Για να ενημερωθείτε για κάθε ενότητα αυτού του πίνακα και του τι σημαίνει κάθε στοιχείο μέτρησης για την επιχείρησή σας, κάντε κλικ εδώ.

Θα δείτε στο κάτω μέρος του Πίνακα απόδοσής σας μια ενότητα με τίτλο «Οι επισκέπτες είδαν επίσης». Αυτή η ενότητα σάς δίνει μια ιδέα των πραγματικών ανταγωνιστών σας στο Tripadvisor. Για να δείτε πώς συγκρίνεστε μαζί τους, κάντε κλικ στο μπλε κουμπί «Προβολή των στοιχείων των ανταγωνιστών», που σας πηγαίνει στον...

Πίνακα ανταγωνιστών σας

Ο Πίνακας ανταγωνιστών σας δίνει στους πελάτες του Tripadvisor Premium μια ευκαιρία να δουν πώς η καταχώριση του εστιατορίου τους αποδίδει σε σχέση με άλλες καταχωρίσεις εστιατορίων. Εάν έχετε το Tripadvisor Premium, μπορείτε να επιλέξετε έως και πέντε σημαντικούς ανταγωνιστές στην περιοχή σας. Συγκρίνετε την κατάταξη σας στο Tripadvisor, τη βαθμολογία κύκλων, τον αριθμό των κριτικών και το πόσες Εξαιρετικές, Καλές, Μέτριες, Κακές ή Πολύ κακές κριτικές έχει λάβει ο καθένας από εσάς.

Αποκτήστε πρόσβαση σε αυτόν τον πίνακα είτε κάνοντας κλικ στην καρτέλα «Στοιχεία ανταγωνιστών» στον Πίνακα απόδοσης ή απευθείας επιλέγοντας «Ομάδα ανταγωνιστών» στην καρτέλα «Απόδοση» στην επάνω μπάρα πλοήγησης.

Για μια περισσότερο διεξοδική εξήγηση του πώς να φτιάξετε τον Πίνακα ανταγωνιστών σας, κάντε κλικ εδώ.

Πίνακας απόδοσης διαφημίσεων

...

Πώς το Miramar υποδέχεται πάνω από 150 πελάτες κάθε βράδυ με το Tripadvisor

Πώς το Miramar υποδέχεται πάνω από 150 πελάτες κάθε βράδυ με το Tripadvisor Το Restaurant Miramar, ένα παραθαλάσσιο εστιατόριο στη Μαγιόρκα της Ισπανίας, υποδέχεται περισσότερους από 150 πελάτες κάθε βράδυ κατά την καλοκαιρινή περίοδο. Ορίστε πώς οι υπεύθυνοι του Miramar χρησιμοποιούν τις Διαφημίσεις Tripadvisor και το Tripadvisor Premium για να χτίσουν τη φίρμα του και να κρατούν το εστιατόριο γεμάτο καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Καλωσορίσατε στο Restaurant Miramar, στη Μαγιόρκα

Φωλιασμένο κάτω από ένα φοινικόδασος, αυτό το παραθαλάσσιο εστιατόριο διαθέτει πολλά περισσότερα από υπέροχο φαγητό. Αν δειπνήσετε στο Restaurant Miramar, θα βρεθείτε να πίνετε κρασί καθώς θα κοιτάτε τον ήλιο να δύει αργά πάνω από το Πορτ ντ’ Αλκούντια.

Το Restaurant Miramar, που βρίσκεται στο Paseo Marítimo, σερβίρει νόστιμη και αυθεντική Μεσογειακή κουζίνα σε ντόπιους και ταξιδιώτες από όλον τον κόσμο. Και το κάνουν αυτό ως οικογένεια από το 1871.

Το εστιατόριο έχει πάνω από 600 κριτικές, με μέσο όρο βαθμολογίας κύκλων στο 4,5/5 και Πιστοποιητικό Διάκρισης του Tripadvisor. Στην περίοδο αιχμής, η επιχείρηση έχει 30 υπαλλήλους που παρέχουν άψογη εξυπηρέτηση σε πάνω από 150 πελάτες κάθε βράδυ. Τον υπόλοιπο χρόνο, το εστιατόριο εστιάζει στο μεσημεριανό και στα γεύματα του σαββατοκύριακου.

Η πρόκληση: Να ξεχωρίσει από το πλήθος

Η Μαγιόρκα είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς καλοκαιρινούς προορισμούς στην Ευρώπη — όχι μόνο για ταξιδιώτες από άλλες χώρες, αλλά και τους Ισπανούς τουρίστες επίσης. «Η μεγαλύτερη πρόκληση για εμάς είναι να κάνουμε το εστιατόριό μας γνωστό [στους ντόπιους και τους τουρίστες] και να μάθουν όλοι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που μας διαφοροποιούν από τα άλλα εστιατόρια της περιοχής», λέει ο Jaime Solé, ο Γενικός Διευθυντής του Miramar. «Θέλουμε να ξεχωρίσουμε στην Αλκούντια προσφέροντας υψηλής ποιότητας φαγητό και την καλύτερη εξυπηρέτηση στους πελάτες μας».

Αλλά πώς το καταφέρνουν αυτό, όταν υπάρχουν εκατοντάδες εστιατόρια από τα οποία μπορεί να διαλέξει ένας πελάτης;

Το Miramar εστιάζει στη φίρμα του για να ξεχωρίσει. «Για να επιτύχουμε αυτόν τον στόχο, χρησιμοποιούμε με συνέπεια το Tripadvisor και το TheFork καθημερινά. [Χρησιμοποιούμε] αυτές τις δύο πύλες τα τελευταία τρία χρόνια».

Πώς χρησιμοποιούν το Tripadvisor

«Καταβάλαμε μια σημαντική προσπάθεια για να διαφημίσουμε το εστιατόριό μας», λέει ο κ. Solé. «Έχουμε ενεργοποιήσει τις online κρατήσεις και επισημαίνουμε τις κριτικές που πιστεύουμε ότι είναι οι πιο ενδιαφέρουσες, πράγμα που μπορούμε να κάνουμε εύκολα με τα εργαλεία που παρέχονται από τα πακέτα του Tripadvisor Premium και των Διαφημίσεων».

To Tripadvisor Premium βοηθά το Miramar να διαχειριστεί τη φίρμα του και να δείξει τον καλύτερό του εαυτό. Το Storyboard τού δίνει τη δυνατότητα να κάνει μια τέλεια πρώτη εντύπωση στους πιθανούς πελάτες που επισκέπτονται την καταχώρισή του στο Tripadvisor. «Το καρουζέλ εικόνων είναι πολύ ενδιαφέρον και οπτικό», λέει ο Jaime Solé. «Η ικανότητα να αναδείξουμε [την Αγαπημένη Κριτική μας] είναι ένα εργαλείο που μας έχει βοηθήσει να προβάλουμε τα υπέροχα σχόλια των πελατών μας. Μπορούμε να επιλέξουμε μια κριτική που να αντανακλά πραγματικά το φαγητό και την εξυπηρέτηση που προσφέρουμε».

Οι Διαφημίσεις Tripadvisor λειτουργούν ως ένα πολύ καλό συμπλήρωμα στην καταχώρησή του και βοηθούν το Miramar να προσελκύσει πελάτες από όλον τον κόσμο. «Οι Διαφημίσεις Tripadvisor μάς έχουν επιτρέψει να είμαστε σε περίοπτη θέση», επιβεβαιώνει ο κ. Solé. «Χάρη στη χρήση των Διαφημίσεων, καταφέραμε να απευθυνθούμε [σε πελάτες] σε νέες αγορές που ενδεχομένως να μην είχαν βρει το εστιατόριό μας ποτέ πριν», επισημαίνει ο κ. Solé.

Τα αποτελέσματα

«Αυτά τα δύο εργαλεία για βελτίωση του online μάρκετινγκ έχουν αυξήσει τις επισκέψεις στο εστιατόριό μας — αυτό, για εμάς, είναι το καλύτερο όφελος»....

Πού μπορούν να εμφανίζονται οι διαφημίσεις του εστιατορίου μου στο Tripadvisor;

Πού μπορούν να εμφανίζονται οι διαφημίσεις του εστιατορίου μου στο Tripadvisor; Όταν αγοράζετε μια Διαφήμιση Tripadvisor, την προβάλουμε μόνο σε πελάτες που δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον, δηλαδή σε άτομα που κάνουν ήδη αναζήτηση για εστιατόρια σαν το δικό σας. Παρακάτω θα βρείτε μια περίληψη σχετικά με την ακριβή τοποθέτηση της διαφήμισης στον ιστότοπο.

Κάθε μήνα, το Tripadvisor μετρά πάνω από 200 εκατομμύρια αναζητήσεις από άτομα που ψάχνουν το ιδανικό μέρος για φαγητό.* Με τις Διαφημίσεις Tripadvisor, μπορείτε να τραβήξετε την προσοχή αυτών των πελατών και να τους οδηγήσετε απευθείας στη σελίδα της καταχώρισής σας.

Όταν δείχνουμε τη Διαφήμισή σας, δεν εμφανίζεται σε κάθε πιθανό πελάτη. Εμφανίζεται μόνο στους πλέον ενδιαφερόμενους πιθανούς πελάτες—πράγμα που σημαίνει, σε αυτούς τους ανθρώπους που αναζητούν εστιατόρια όπως το δικό σας στην περιοχή σας. Για παράδειγμα, εάν έχετε ένα μεξικάνικο εστιατόριο στο Μπρούκλιν και κάποιος ψάχνει για το «Καλύτερο μεξικάνικο στη Νέα Υόρκη» και εσείς έχετε αγοράσει μια Διαφήμιση Tripadvisor, τότε είναι πολύ πιθανό το άτομο αυτό να δει τη διαφήμισή σας.

Βέβαια αυτό είναι μόνο ένα παράδειγμα. Υπάρχουν διάφορα σημεία όπου ένας πιθανός πελάτης μπορεί να δει τη διαφήμισή σας στο Tripadvisor:

Πού μπορεί να εμφανίζεται η διαφήμισή σας στο Tripadvisor

Πρώτη στην κατηγορία σας στην αρχική σελίδα της τοποθεσίας σας

Όταν κάποιος κάνει αναζήτηση για εστιατόρια στην τοποθεσία σας, θα μπορούσε να δει πρώτο το εστιατόριό σας εάν ανήκει σε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία, όπως Πολυτελή εστιατόρια ή Τοπική κουζίνα. Εάν λοιπόν βρίσκεστε στη θέση 11 στην κατηγορία σας σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία, με την αγορά μιας Διαφήμισης Tripadvisor, η Διαφήμιση του εστιατορίου σας θα μπορεί να εμφανίζεται πριν από το εστιατόριο που βρίσκεται στην πρώτη θέση στην κατηγορία σας.

Στο παραπάνω παράδειγμα, αναζητώντας γενικά εστιατόρια στο Λονδίνο, μπορείτε να δείτε μια διαφήμιση για το Fancy Crab, ένα εκλεκτό εστιατόριο, στην κατηγορία με τα πολυτελή εστιατόρια.

Πρώτοι στη λίστα της αρχικής σελίδας της τοποθεσίας σας

...

Συχνές ερωτήσεις σχετικά με το Tripadvisor για Εστιατόρια

Συχνές ερωτήσεις σχετικά με το Tripadvisor για Εστιατόρια Έχουμε δημιουργήσει μια αναλυτική λίστα με όλες τις συχνές ερωτήσεις σχετικά με το Tripadvisor για εστιατόρια.

Γιατί θα πρέπει να διεκδικήσω την καταχώρισή μου στο Tripadvisor;

Η διεκδίκηση της καταχώρισής σας στο Tripadvisor και η εγγραφή σας ως εκπροσώπου του εστιατορίου σας είναι δωρεάν και σας δίνει τη δυνατότητα να έχετε πρόσβαση σε όλες τις πτυχές της σελίδας σας στο Tripadvisor, η οποία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: επεξεργασία των στοιχείων της επιχείρησης, προσθήκη φωτογραφιών, απάντηση σε κριτικές και πολλά άλλα. Για να διεκδικήσετε την καταχώρισή σας, επισκεφτείτε το Κέντρο Διαχείρισης του Tripadvisor. Για να προστατεύσουμε την επιχείρησή σας, ενδέχεται να ζητήσουμε τα στοιχεία μιας πιστωτικής κάρτας για να επαληθεύσουμε την ταυτότητά σας. Ωστόσο, αυτό είναι μόνο για σκοπούς επαλήθευσης και η διεκδίκηση της επιχείρησής σας είναι πάντα δωρεάν. Για πλήρεις οδηγίες σχετικά με την εγγραφή, διαβάστε τον οδηγό μας.

Πώς να διαχειριστώ την καταχώρισή μου στο Tripadvisor και να την κάνω πιο ελκυστική στους επισκέπτες;

Αφότου εγγραφείτε, μπορείτε να διαχειρίζεστε όλες τις πτυχές της καταχώρισής σας στο Tripadvisor στο Κέντρο Διαχείρισης. Το Κέντρο Διαχείρισης είναι διαθέσιμο τόσο στην εφαρμογή για υπολογιστές όσο και στην εφαρμογή για κινητές συσκευές. Απλώς κατεβάστε την πιο πρόσφατη έκδοση της εφαρμογής Tripadvisor για iOS ή Android και χρησιμοποιήστε το τηλέφωνό σας για να απαντάτε σε κριτικές ή σε ερωτήσεις πιθανών πελατών καθώς επίσης και για να διαχειρίζεστε πολλές από τις δυνατότητες του Tripadvisor Premium. Μάθετε περισσότερα για το Κέντρο Διαχείρισης για κινητές συσκευές εδώ.

Για να βελτιστοποιήσετε την καταχώρισή σας στο Tripadvisor, διαβάστε τον πλήρη οδηγό μας.

Πώς μπορώ να ενημερώσω τα στοιχεία της καταχώρισης του εστιατορίου μου;

Όλα τα στοιχεία της καταχώρισης της επιχείρησής σας μπορούν να ενημερωθούν στο Κέντρο Διαχείρισης. Για να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτήν τη σελίδα, μεταβείτε στο μενού Προφίλ στο πάνω μέρος της σελίδας και κάντε κλικ στο Διαχείριση Καταχώρισης. Εδώ, μπορείτε να ενημερώσετε πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας, οι οποίες περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων: γενικές πληροφορίες, όπως το όνομά σας, τα στοιχεία επικοινωνίας, την τοποθεσία σας, τις ώρες λειτουργίας, την κουζίνα, πληροφορίες τιμών και άλλα.

...

Κατευθύνετε επισκεψιμότητα στην καταχώρισή σας με τις Διαφημίσεις Tripadvisor για εστιατόρια

Κατευθύνετε επισκεψιμότητα στην καταχώρισή σας με τις Διαφημίσεις Tripadvisor για εστιατόρια Οδηγήστε τους επισκέπτες που ψάχνουν για εστιατόρια στην περιοχή σας κατευθείαν στην καταχώρισή σας με τις Διαφημίσεις Tripadvisor.

Κάθε μέρα, εκατομμύρια πιθανοί πελάτες επισκέπτονται το Tripadvisor αναζητώντας ένα υπέροχο μέρος για φαγητό. Αιχμαλωτίστε την προσοχή αυτών των πιθανών πελατών και κατευθύνετε την επισκεψιμότητα απευθείας στην καταχώρισή σας με τις Διαφημίσεις Tripadvisor. Δημιουργήστε την εκστρατεία σας μέσα σε λίγα λεπτά για να αποκτήσετε πρόσβαση σε αποκλειστικές θέσεις στοχεύοντας σε πεινασμένους πελάτες που αναζητούν εστιατόρια ακριβώς όπως το δικό σας. 

Τι είναι οι Διαφημίσεις Tripadvisor;

Οι Διαφημίσεις Tripadvisor κατευθύνουν την επισκεψιμότητα στην καταχώρισή σας στο Tripadvisor, προωθώντας το εστιατόριό σας με αποκλειστικές διαφημιζόμενες τοποθετήσεις σε ένα στοχευμένο κοινό από πελάτες που αναζητούν ένα μέρος για φαγητό στην περιοχή σας.

Πώς λειτουργεί;

Όταν αγοράζετε μια Διαφήμιση Tripadvisor, τη δείχνουμε μόνο στους πιο έντονα ενδιαφερόμενους πελάτες που αναζητούν ένα εστιατόριο σαν το δικό σας στην περιοχή σας. Αυτό σημαίνει ότι αιχμαλωτίζετε την προσοχή ενός άκρως στοχευμένου κοινού πελατών, οι οποίοι είναι έτοιμοι να αποφασίσουν πού θέλουν να φάνε.

Πού θα εμφανίζονται οι Διαφημίσεις μου;

Οι Διαφημίσεις Tripadvisor εμφανίζονται σε όλον τον ιστότοπο σε επιτραπέζιο υπολογιστή, κινητές συσκευές και στην εφαρμογή του Tripadvisor. Μεταξύ άλλων, οι πεινασμένοι πελάτες θα μπορούσαν να δουν τη Διαφήμισή σας πάνω από τη λίστα για την αρχική σελίδα της τοποθεσίας σας, στη σελίδα κατηγορίας της τοποθεσίας σας ή στα εστιατόρια που βρίσκονται κοντά τους. Για μια πλήρη λίστα όλων των σημείων όπου μπορεί να εμφανιστεί η Διαφήμισή σας, κάντε κλικ εδώ.

Πώς θα φαίνεται η Διαφήμισή μου;

Δείτε πώς θα εμφανίζεται η Διαφήμισή σας σε πιθανούς πελάτες χρησιμοποιώντας το εργαλείο Προεπισκόπηση. Οποιαδήποτε στιγμή η εκστρατεία σας είναι σε ισχύ, επιλέξτε το «Προεπισκόπηση Διαφήμισης» κάτω από το αναπτυσσόμενο μενού «Διαφημίσεις» στο Κέντρο Διαχείρισης για να δείτε την εκστρατεία σας.

Πόσο κοστίζει;

Οι Διαφημίσεις Tripadvisor χρεώνονται σύμφωνα με την απόδοση. Αυτό σημαίνει ότι πληρώνετε μόνο για τα κλικ που στέλνουμε στη σελίδα σας. Προσφέρουμε τρεις επιλογές μηνιαίου προϋπολογισμού με βάση τον αριθμό των κλικ που θα θέλατε να λάβετε ή μπορείτε να ορίσετε τον δικό σας προσαρμοσμένο καθημερινό προϋπολογισμό. Σας διευκολύνουμε να τον ρυθμίσετε και να μην χρειάζεται να ξαναασχοληθείτε, καθώς η εκστρατεία σας θα ανανεώνεται αυτόματα κάθε μήνα. Δεν υπάρχει δέσμευση ούτε κρυφά τέλη — μπορείτε να ακυρώσετε ανά πάσα στιγμή.

Πώς να δημιουργήσετε τις Διαφημίσεις Tripadvisor

Η δημιουργία των Διαφημίσεων Tripadvisor είναι εύκολη. Ας ξεκινήσουμε:

  1. Συνδεθείτε στο Tripadvisor: Επιλέξτε «Δημιουργία νέας εκστρατείας» στην καρτέλα «Διαφημίσεις» στο Κέντρο Διαχείρισης του Tripadvisor.
  2. Δημιουργήστε μια νέα εκστρατεία: Προβάλετε τον στόχο και το κοινό της εκστρατείας σας. Καθορίζουμε το κοινό σας βάσει της τοποθεσίας σας και των στοιχείων της επιχείρησής σας όπως τύπος κουζίνας, εύρος τιμών εστιατορίων και τύπος γεύματος όπως έχουν καταχωριστεί στο Tripadvisor. Αν θέλετε να αλλάξετε οποιαδήποτε από αυτά τα στοιχεία, ενημερώστε τα μεταβαίνοντας στην ενότητα «Κουζίνες και παροχές» κάτω από την καρτέλα «Διαχείριση καταχώρισης» του Κέντρου Διαχείρισης του Tripadvisor. 
  3. Ορίστε τον προϋπολογισμό σας: Προσφέρουμε αρκετές επιλογές προϋπολογισμού με βάση τον αριθμό των κλικ που θα θέλατε να προσελκύσετε στη σελίδα σας στο Tripadvisor ή, εναλλακτικά, μπορείτε να ορίσετε τον δικό σας προσαρμοσμένο ημερήσιο προϋπολογισμό. Με κάθε επιλογή, πληρώνετε μόνο για τα κλικ που λαμβάνετε.
  4. Προσθέστε πληροφορίες πληρωμής: Προσθέστε τα στοιχεία χρέωσης και πληρωμής που προτιμάτε. Δεχόμαστε είτε απευθείας χρέωση είτε πιστωτική κάρτα. Έχετε υπόψη ότι ο κύκλος χρέωσής μας είναι μηνιαίος. Η πρώτη περίοδος χρέωσής σας μπορεί να είναι πιο σύντομη για να σας φέρει μέχρι το τέλος του ημερολογιακού μήνα. Μετά από αυτό, θα λαμβάνετε έναν λογαριασμό την πρώτη μέρα κάθε μήνα.
     
  5. Ξεκινήστε την εκστρατεία σας: Κάντε κλικ στην επιλογή «Έναρξη εκστρατείας» για να ξεκινήσετε να κατευθύνετε περισσότερη επισκεψιμότητα στην καταχώρισή σας στο Tripadvisor!
     
  6. Διαχειριστείτε τις Διαφημίσεις σας: Μόλις η εκστρατεία σας τεθεί σε ισχύ, δείτε την απόδοση των Διαφημίσεών σας ρίχνοντας μια ματιά στον Πίνακα απόδοσης Διαφημίσεων στο Κέντρο Διαχείρισης. Εκεί, θα δείτε τις προβολές των Διαφημίσεών σας, τις επισκέψεις σελίδας από τις Διαφημίσεις, την αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων και πολλά άλλα. Για έναν πλήρη οδηγό των σημαντικών στοιχείων μέτρησης που καλύπτει ο πίνακας απόδοσης Διαφημίσεων, κάντε κλικ εδώ.
...

7 τρόποι για να μετρήσετε την επιτυχία της διαφήμισής σας στο Tripadvisor

7 τρόποι για να μετρήσετε την επιτυχία της διαφήμισής σας στο Tripadvisor Είτε ξεκινήσατε πρόσφατα να διαφημίζετε το εστιατόριό σας για πρώτη φορά, είτε απλώς θέλετε να θυμηθείτε κάποια πράγματα, συντάξαμε έναν αναλυτικό οδηγό με τα πιο σημαντικά στατιστικά στοιχεία για τις διαφημίσεις του Tripadvisor τα οποία πρέπει να έχετε υπόψη σας....

Ξεκινήστε με τις Διαφημίσεις Tripadvisor

© 2020 TripAdvisor LLC Με επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Pin It on Pinterest