TripAdvisor για Εστιατόρια

Μάθετε πώς θα φέρετε στο εστιατόριό σας περισσότερους πεινασμένους πελάτες με πόρους, βέλτιστες πρακτικές και συμβουλές για να επωφεληθείτε στο έπακρο από το TripAdvisor.

Νέα και ενδιαφέροντα

Δημοφιλή

Πώς να ρυθμίσετε τα απευθείας μηνύματα από τους πελάτες

Πώς να ρυθμίσετε τα απευθείας μηνύματα από τους πελάτεςΕκτός από την υποβολή μιας δημόσιας κριτικής στο TripAdvisor, οι πελάτες μπορούν να συμπεριλάβουν σχόλια που κοινοποιούνται απευθείας σε εσάς στα εισερχόμενα του TripAdvisor. Δείτε πώς μπορείτε να ρυθμίσετε και να λαμβάνετε απευθείας μηνύματα από τους πελάτες σας.

Τι είναι τα απευθείας μηνύματα;

Οι πελάτες μπορούν πλέον να σας στείλουν ένα άμεσο μήνυμα, εκτός από το να αφήσουν μια δημόσια κριτική. Μπορεί να σας κάνουν ένα συγκεκριμένο σχόλιο που θα προτιμούσαν να μην κοινοποιήσουν δημοσίως, να αναφέρουν ένα μέλος του προσωπικού με το όνομά του ή να προσθέσουν κάποιες επιπλέον πληροφορίες σχετικά με την κριτική τους που θέλουν να γνωρίζετε. Τα απευθείας μηνύματα δεν θα εμφανίζονται στη δημόσια καταχώρισή σας στο TripAdvisor — είναι απλώς ένας τρόπος για να λαμβάνετε επιπλέον σχόλια για το εστιατόριό σας.

Από εκεί, μπορείτε να συνεχίσετε τη συζήτηση μέσω των εισερχομένων σας. Αυτή η απάντηση δεν θα δημοσιευτεί στη δημόσια καταχώρισή σας στο TripAdvisor, όπως θα γινόταν με μια απάντηση από τη διεύθυνση.

Ρύθμιση των απευθείας μηνυμάτων

Θα χρειαστεί να ενεργοποιήσετε τα απευθείας μηνύματα για να λαμβάνετε μηνύματα από τους πελάτες. Μόνο ένα άτομο από ένα δεδομένο εστιατόριο μπορεί να απαντά τη φορά, γι’ αυτό φροντίστε να συζητήσετε με το προσωπικό σας ποιος είναι ο καλύτερος για να χειρίζεται αυτές τις απαντήσεις. Εάν αλλάξετε γνώμη, μην ανησυχείτε — απλώς στείλτε το νέο άτομο επαφής ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα.

Αυτός είναι ο αναλυτικός οδηγός μας για τη ρύθμιση των απευθείας μηνυμάτων:

  1. Θα λάβετε αυτό το μήνυμα μόνο αν έχετε πρώτα διεκδικήσει την καταχώρισή σας στο TripAdvisor — είναι εύκολο και δωρεάν να το κάνετε εδώ.
  2. Μόλις διεκδικήσετε την καταχώρισή σας, συνδεθείτε στο Κέντρο Διαχείρισης. Θα δείτε μια ενότητα με τίτλο «Ρυθμίσεις μηνυμάτων» στην ενότητα «Στοιχεία επιχείρησης» στην αρχική σελίδα.
  3. Κάντε κλικ στο κουμπί «Ενεργοποίηση των απευθείας μηνυμάτων» και επιλέξτε το πλαίσιο για να υποδείξετε ότι είστε το άτομο επικοινωνίας για όλα τα απευθείας μηνύματα από τους πελάτες.

Εάν έχετε απενεργοποιήσει τα προσωπικά μηνύματα του TripAdvisor μέσω των εισερχομένων σας στο TripAdvisor, θα πρέπει να μεταβείτε στις ρυθμίσεις του προφίλ σας και να τα ενεργοποιήσετε ξανά για να μπορείτε να λαμβάνετε αυτά τα μηνύματα. Κάντε κλικ στο κουμπί «Μετάβαση στις ρυθμίσεις» για να το κάνετε.

Μόλις ενεργοποιήσετε την άμεση αποστολή μηνυμάτων, θα πρέπει να δείτε το όνομά σας — ή το όνομα ενός από τα μέλη του προσωπικού σας — ως «Άτομο επαφής» στην ενότητα «Ρυθμίσεις μηνυμάτων».

Εάν κάποιο άλλο μέλος της ομάδας σας είναι το άτομο επικοινωνίας, μπορείτε να το αλλάξετε ανά πάσα στιγμή, κάνοντας κλικ στο όνομά του και, στη συνέχεια, επιλέγοντας το πλαίσιο για να υποδείξετε ότι εσείς είστε το άτομο επικοινωνίας.

Για να δείτε και να απαντήσετε στα απευθείας μηνύματά σας, κάντε κλικ στο εικονίδιο «Εισερχόμενα» στην πάνω δεξιά γωνία του Κέντρου Διαχείρισης. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις συμβουλές μας για να απαντήσετε στα απευθείας μηνύματά σας εδώ.

Τελευταία ενημέρωση: 3 Μαΐου 2019

Τα 3 πρώτα πράγματα που θα πρέπει να κάνετε αφού διεκδικήσετε την καταχώρισή σας

Τα 3 πρώτα πράγματα που θα πρέπει να κάνετε αφού διεκδικήσετε την καταχώρισή σας Αφού διεκδικήσετε τη δωρεάν επιχειρηματική καταχώρισή σας, κάντε το προφίλ σας πλήρως λειτουργικό ακολουθώντας αυτά τα τρία εύκολα βήματα.

Τώρα που έχετε διεκδικήσει την καταχώρισή σας, έχετε πρόσβαση σε μια ολόκληρη στρατιά δωρεάν εργαλείων για να σας βοηθήσουν να αυξήσετε την πελατεία σας. Συνδεθείτε στο Κέντρο Διαχείρισης εδώ, όπου θα είστε σε θέση να απαντάτε σε κριτικές, να ανεβάζετε φωτογραφίες, να ενημερώνετε τα στοιχεία της επιχείρησής σας όπως το ωράριο λειτουργίας και το μενού, να παρακολουθείτε την απόδοσή σας και άλλα.

Αυτές οι τρεις εύκολες εργασίες θα σας βοηθήσουν να θέσετε την καταχώρισή σας σε πλήρη λειτουργία— και θα πάρουν μόνο λίγα λεπτά:

1. Ελέγξτε ξανά τα στοιχεία της καταχώρισής σας

Βεβαιωθείτε ότι η καταχώρισή σας είναι ενημερωμένη μεταβαίνοντας στην καρτέλα «Διαχείριση καταχώρισης» στο Κέντρο Διαχείρισης. Εκεί, θα μπορείτε να ενημερώνετε τον ιστότοπο, τον αριθμό τηλεφώνου, τις ώρες λειτουργίας σας, το μενού σας και τυχόν παροχές που προσφέρετε όπως πάρκινγκ ή αυλή. Τυχόν αλλαγές που κάνετε θα εμφανιστούν ζωντανά στον ιστότοπο εντός λίγων ημερών.

Διαβάστε τον αναλυτικό οδηγό μας σχετικά με την ενημέρωση της καταχώρισής σας εδώ.

2. Ανεβάστε φωτογραφίες

Οι πελάτες επιλέγουν με βάση αυτό που βλέπουν. Η ανάρτηση φωτογραφιών του εστιατορίου σας είναι ένας γρήγορος, εύκολος τρόπος για να κάνετε την καταχώρισή σας πιο συναρπαστική και ενδιαφέρουσα σε πιθανούς πελάτες που αναζητούν ένα εστιατόριο σαν το δικό σας. Μάλιστα, το να έχετε τουλάχιστον μία φωτογραφία από τη διεύθυνση μπορεί να αυξήσει την αλληλεπίδρασή σας έως και 44%. Μπορείτε να προσθέσετε έως και 50 φωτογραφίες τη φορά στη σελίδα σας.

Στη συνέχεια, δείτε την κύρια φωτογραφία σας. Το TripAdvisor επιλέγει αυτόματα μία για εσάς με βάση την ποιότητα, αλλά μπορείτε επίσης να επιλέξετε και τη δική σας.

Διαβάστε τον οδηγό μας για το πώς να τραβήξετε τέλειες φωτογραφίες για την καταχώρισή σας χωρίς επαγγελματική φωτογραφική μηχανή εδώ.

3. Δείτε την απόδοσή σας

Ένας άλλος τρόπος για να ενημερωθείτε είναι κατανοώντας την απόδοσή σας χρησιμοποιώντας τον πίνακά μας. Θα αποκτήσετε μια ολοκληρωμένη ματιά στην κατάταξή σας στο TripAdvisor, την επισκεψιμότητα στην καταχώρισή σας και το πλήθος των κριτικών και των φωτογραφιών που έχετε λάβει. Μπορείτε επίσης να δείτε τον Πίνακα ανταγωνιστών σας για να ξεκινήσετε να παρακολουθείτε την απόδοσή σας σε σχέση με σημαντικούς ανταγωνιστές.

Μάθετε περισσότερα για το πώς να παρακολουθείτε την απόδοσή σας στο TripAdvisor εδώ.

...

Απαντώντας στα απευθείας μηνύματα στο TripAdvisor

Απαντώντας στα απευθείας μηνύματα στο TripAdvisor Εκτός από την υποβολή μιας δημόσιας κριτικής στο TripAdvisor, οι πελάτες μπορούν να συμπεριλάβουν σχόλια που τα μοιράζονται μόνο με τον ιδιοκτήτη ή τον διαχειριστή της καταχώρισης του εστιατορίου στο TripAdvisor. Ορίστε ένας οδηγός για τη λήψη και απάντηση στα απευθείας μηνύματα στο TripAdvisor.

Παρουσίαση των απευθείας μηνυμάτων

Όταν ένας πελάτης γράφει μια κριτική στο TripAdvisor, έχει τώρα την επιλογή να συμπεριλάβει ένα ιδιωτικό μήνυμα που να απευθύνεται απευθείας σε εσάς. Αυτό μπορεί να είναι ένα συγκεκριμένο σχόλιο, μια ξεχωριστή επιδοκιμασία σε ένα μέλος του προσωπικού που του έκανε εξαιρετική εντύπωση ή κάποια εξήγηση γύρω από την κριτική του που μπορεί να σας βοηθήσει να αναλάβετε δράση όσον αφορά τα σχόλια. Θα είστε σε θέση να συνεχίσετε τη συζήτηση με τον πελάτη για να επεκτείνετε τη φιλοξενία σας πέρα από την επίσκεψή του στο εστιατόριό σας.

Θα λάβετε αυτό το μήνυμα μόνο αν πρώτα έχετε διεκδικήσει την καταχώρισή σας στο TripAdvisor — είναι εύκολο και δωρεάν να το κάνετε εδώ.

Η διαφορά μεταξύ των απευθείας μηνυμάτων και των δημόσιων κριτικών

Τα απευθείας μηνύματα είναι προσωπικές συζητήσεις ανάμεσα σε εσάς και τον πελάτη. Δεν συνοδεύονται από μια βαθμολογία κύκλων και δεν επηρεάζουν την κατάταξή σας στο TripAdvisor. Αυτό το μήνυμα δεν θα εμφανίζεται στην δημόσια καταχώρισή σας στο TripAdvisor. Είναι απλά ένας τρόπος να λάβετε επιπλέον σχόλια για το εστιατόριό σας.

Κάθε πελάτης που γράφει ένα απευθείας μήνυμα γράφει επίσης μια κριτική. Η κριτική είναι δημόσια, συνοδεύει μια βαθμολογία κύκλων και επηρεάζει την κατάταξή σας στο TripAdvisor. Η κριτική και η απάντηση από τη διεύθυνση που γράφετε εσείς θα δημοσιευτούν στη σελίδα σας στο TripAdvisor και όλοι θα μπορούν αν τις δουν.

Απάντηση στα απευθείας μηνύματα

...

Πώς να ενημερώσετε την τοποθεσία σας στο TripAdvisor

Πώς να ενημερώσετε την τοποθεσία σας στο TripAdvisor Μόλις οι πεινασμένοι πελάτες ανακαλύψουν το εστιατόριό σας στο TripAdvisor, είναι σημαντικό να μπορέσουν να βρουν εύκολα την πραγματική τοποθεσία της επιχείρησής σας. Ορίστε πώς να ελέγξετε τη διεύθυνσή σας και την επισήμανση στον χάρτη που εμφανίζονται στο TripAdvisor και να βεβαιωθείτε ότι είναι ενημερωμένες.

Δείτε πού είστε καταχωρισμένοι

Οι πελάτες μπορούν να δουν την τοποθεσία σας στο πάνω μέρος της σελίδας σας στο TripAdvisor κάτω από το όνομα του εστιατορίου σας και στην ενότητα «Τοποθεσία και στοιχεία επικοινωνίας» κάτω από τις φωτογραφίες σας.

Για ενημερώσετε την τοποθεσία σας:

  1. Αρχικά, μεταβείτε στο tripadvisor.com.gr/owners. Για να πραγματοποιήσετε τυχόν αλλαγές στην καταχώρισή σας, θα χρειαστεί να διεκδικήσετε το εστιατόριό σας αν δεν το έχετε ήδη κάνει. Μπορείτε να το κάνετε εδώ δωρεάν και εύκολα.
  2. Αφού διεκδικήσετε την καταχώρισή σας, κάντε κλικ στο όνομα του εστιατορίου σας. Αυτό θα σας πάει στο Κέντρο Διαχείρισης.
  3. Στην καρτέλα «Διαχείριση καταχώρισης», επιλέξτε «Τοποθεσία».
  4. Από εκεί, θα μπορέσετε να δείτε τη διεύθυνση, την πόλη, την περιοχή και τον ταχυδρομικό κώδικά σας.
  5. Αν είναι δύσκολο να σας βρουν, μπορείτε να συμπεριλάβετε επιπλέον πληροφορίες όπως τη συγκεκριμένη διασταύρωση ή πλατεία στην προαιρετική ενότητα «Πρόσθετες πληροφορίες διεύθυνσης».
  6. Όταν τελειώσετε με τις αλλαγές σας, κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί «Υποβολή».

Οι πελάτες μπορούν επίσης να σας βρουν μέσω χαρτών όταν κάνουν αναζήτηση για το τι είναι κοντά τους. Για να ενημερώσετε την επισήμανσή σας στον χάρτη:

  1. Στην καρτέλα «Διαχείριση καταχώρισης», επιλέξτε «Τοποθεσία». Θα δείτε τον χάρτη σας κάτω από τα στοιχεία διεύθυνσης. Κάντε κλικ στο «Επαλήθευση επισήμανσης στον χάρτη».
  2. Κάντε κλικ στο «Επιβεβαίωση» για να επαληθεύσετε την τοποθεσία της επιχείρησής σας ή αλλάξτε τη θέση της πινέζας με μεταφορά και απόθεση. Για να βοηθήσετε τους πελάτες να σας βρίσκουν εύκολα, τοποθετήστε την πινέζα πάνω από την κύρια είσοδό σας ή το πάρκινγκ σας.
  3. Κάντε κλικ στο «Επιβεβαίωση».

Τυχόν ενημερώσεις που πραγματοποιήσετε θα εμφανιστούν ζωντανά εντός 24 ωρών.

...

Ξεκινήστε με τα Εστιατόρια TripAdvisor

Ξεκινήστε με τα Εστιατόρια TripAdvisor Είστε νέοι στο TripAdvisor; Αυτός ο οδηγός για να ξεκινήσετε θα σας καθοδηγήσει σε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε για να γίνετε απόλυτα λειτουργικοί σε χρόνο μηδέν....

Πώς να ρυθμίσετε τα απευθείας μηνύματα από τους πελάτες

Πώς να ρυθμίσετε τα απευθείας μηνύματα από τους πελάτεςΕκτός από την υποβολή μιας δημόσιας κριτικής στο TripAdvisor, οι πελάτες μπορούν να συμπεριλάβουν σχόλια που κοινοποιούνται απευθείας σε εσάς στα εισερχόμενα του TripAdvisor. Δείτε πώς μπορείτε να ρυθμίσετε και να λαμβάνετε απευθείας μηνύματα από τους πελάτες σας.

Τι είναι τα απευθείας μηνύματα;

Οι πελάτες μπορούν πλέον να σας στείλουν ένα άμεσο μήνυμα, εκτός από το να αφήσουν μια δημόσια κριτική. Μπορεί να σας κάνουν ένα συγκεκριμένο σχόλιο που θα προτιμούσαν να μην κοινοποιήσουν δημοσίως, να αναφέρουν ένα μέλος του προσωπικού με το όνομά του ή να προσθέσουν κάποιες επιπλέον πληροφορίες σχετικά με την κριτική τους που θέλουν να γνωρίζετε. Τα απευθείας μηνύματα δεν θα εμφανίζονται στη δημόσια καταχώρισή σας στο TripAdvisor — είναι απλώς ένας τρόπος για να λαμβάνετε επιπλέον σχόλια για το εστιατόριό σας.

Από εκεί, μπορείτε να συνεχίσετε τη συζήτηση μέσω των εισερχομένων σας. Αυτή η απάντηση δεν θα δημοσιευτεί στη δημόσια καταχώρισή σας στο TripAdvisor, όπως θα γινόταν με μια απάντηση από τη διεύθυνση.

Ρύθμιση των απευθείας μηνυμάτων

Θα χρειαστεί να ενεργοποιήσετε τα απευθείας μηνύματα για να λαμβάνετε μηνύματα από τους πελάτες. Μόνο ένα άτομο από ένα δεδομένο εστιατόριο μπορεί να απαντά τη φορά, γι’ αυτό φροντίστε να συζητήσετε με το προσωπικό σας ποιος είναι ο καλύτερος για να χειρίζεται αυτές τις απαντήσεις. Εάν αλλάξετε γνώμη, μην ανησυχείτε — απλώς στείλτε το νέο άτομο επαφής ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα.

Αυτός είναι ο αναλυτικός οδηγός μας για τη ρύθμιση των απευθείας μηνυμάτων:

  1. Θα λάβετε αυτό το μήνυμα μόνο αν έχετε πρώτα διεκδικήσει την καταχώρισή σας στο TripAdvisor — είναι εύκολο και δωρεάν να το κάνετε εδώ.
  2. Μόλις διεκδικήσετε την καταχώρισή σας, συνδεθείτε στο Κέντρο Διαχείρισης. Θα δείτε μια ενότητα με τίτλο «Ρυθμίσεις μηνυμάτων» στην ενότητα «Στοιχεία επιχείρησης» στην αρχική σελίδα.
  3. Κάντε κλικ στο κουμπί «Ενεργοποίηση των απευθείας μηνυμάτων» και επιλέξτε το πλαίσιο για να υποδείξετε ότι είστε το άτομο επικοινωνίας για όλα τα απευθείας μηνύματα από τους πελάτες.

Εάν έχετε απενεργοποιήσει τα προσωπικά μηνύματα του TripAdvisor μέσω των εισερχομένων σας στο TripAdvisor, θα πρέπει να μεταβείτε στις ρυθμίσεις του προφίλ σας και να τα ενεργοποιήσετε ξανά για να μπορείτε να λαμβάνετε αυτά τα μηνύματα. Κάντε κλικ στο κουμπί «Μετάβαση στις ρυθμίσεις» για να το κάνετε.

Μόλις ενεργοποιήσετε την άμεση αποστολή μηνυμάτων, θα πρέπει να δείτε το όνομά σας — ή το όνομα ενός από τα μέλη του προσωπικού σας — ως «Άτομο επαφής» στην ενότητα «Ρυθμίσεις μηνυμάτων».

Εάν κάποιο άλλο μέλος της ομάδας σας είναι το άτομο επικοινωνίας, μπορείτε να το αλλάξετε ανά πάσα στιγμή, κάνοντας κλικ στο όνομά του και, στη συνέχεια, επιλέγοντας το πλαίσιο για να υποδείξετε ότι εσείς είστε το άτομο επικοινωνίας.

Για να δείτε και να απαντήσετε στα απευθείας μηνύματά σας, κάντε κλικ στο εικονίδιο «Εισερχόμενα» στην πάνω δεξιά γωνία του Κέντρου Διαχείρισης. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις συμβουλές μας για να απαντήσετε στα απευθείας μηνύματά σας εδώ.

Τελευταία ενημέρωση: 3 Μαΐου 2019

How Diners Find Your Restaurant [Infographic]

How Diners Find Your Restaurant [Infographic]Προσελκύστε επισκεψιμότητα υψηλής ποιότητας στη σελίδα της επιχείρησής σας με την εμφάνιση της καταχώρισής σας στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης στο TripAdvisor για τους ταξιδιώτες που κάνουν αναζήτηση για ξενοδοχεία στην περιοχή σας....

Πώς αυτό το εστιατόριο δημιούργησε ένα από τα καλύτερα μπέργκερ στη Γαλλία

Πώς αυτό το εστιατόριο δημιούργησε ένα από τα καλύτερα μπέργκερ στη Γαλλία Προσφέροντας γκουρμέ μπέργκερ με φρέσκα, ντόπια υλικά, το King Marcel έγινε, από ένα μικρό μαγαζί στη Λυόν, μια αλυσίδα αποφασισμένη να διαταράξει τη σκηνή γρήγορου φαγητού της Γαλλίας.

Καλώς ορίσατε στο King Marcel στη Γαλλία

Λίγες είναι οι γαστρονομικές προκλήσεις τις οποίες δεν μπορούν να τελειοποιήσουν οι Γάλλοι. Και το μπέργκερ δεν αποτελεί εξαίρεση. Αυτό ακριβώς αποφάσισε να πετύχει ο κ. Chrisophe San Miguel, Διευθύνων Σύμβουλος του King Marcel. Ξεκινώντας ως ένα ταπεινό μπεργκεράδικο της Λυόν το 2013, το King Marcel έχει τώρα επεκταθεί σε πολλές τοποθεσίες με περισσότερους από 70 υπαλλήλους σε όλη τη χώρα.

Ωστόσο, η κλίμακα δεν έχει επιβραδύνει την ποιότητα. Το King Marcel στη Rue de Montmartre του Παρισιού έχει λάβει πάνω από 850 κριτικές, με μέση βαθμολογία 4,5 στους 5 κύκλους και έλαβε ένα Πιστοποιητικό Διάκρισης το 2017. Το TripAdvisor ονόμασε επίσης το King Marcel ως το 4ο καλύτερο μπέργκερ στη Γαλλία το 2018.

Η πρόκληση: Η προσέλκυση τακτικών πελατών

Με μια τόσο εντυπωσιακή αύξηση, είναι σημαντικό να διατηρηθεί σταθερή η υψηλή ποιότητα. Όπως σημειώνει ο κ. San Miguel, «Ο σκοπός μας είναι απλός, αλλά φιλόδοξος: να διασφαλίσουμε την ίδια ποιότητα εξυπηρέτησης και τέλειο προϊόν από τον πρώτο ως τον τελευταίο πελάτη, κάθε μέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες τον χρόνο».

Αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο. Για να διασφαλίσουν ότι το προϊόν τους έχει πάντα την αναμενόμενη ποιότητα, οι εργαζόμενοι στο King Marcel παρακολουθούν προσεκτικά την online φήμη τους. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό καθώς τα μπέργκερ έχουν γίνει πιο δημοφιλή στη Γαλλία.

«Ο στόχος μας είναι να παραμείνουμε μια αγαπημένη και [δημοφιλής] φίρμα για όλους τους πελάτες μας», λέει ο κ. San Miguel. «Γι’ αυτό, πρέπει συνεχώς να επανεφευρίσκουμε τους εαυτούς μας, για να συνεχίσουμε να κάνουμε τους πελάτες να επιστρέφουν».

Πώς χρησιμοποιούν το TripAdvisor

Εδώ είναι που μπαίνει το TripAdvisor. Για τη διατήρηση της συνέπειας και την προσέλκυση τακτικών πελατών, το King Marcel χρησιμοποιεί τις κριτικές για να ακούει τα σχόλια των πελατών, να κάνει αλλαγές και να προσφέρει ένα σημείο επαφής για τη φιλοξενία του.

Στόχος μας είναι να παραμείνουμε μια αγαπημένη και [δημοφιλής] φίρμα για όλους τους πελάτες μας. Γι’ αυτόν το λόγο, πρέπει συνεχώς να επανεφευρίσκουμε τους εαυτούς μας, για να συνεχίσουμε να κάνουμε τους πελάτες να επιστρέφουν....

Πώς αυτό το Ισπανικό wine bar προσελκύει τόσο ταξιδιώτες όσο και ντόπιους

Πώς αυτό το Ισπανικό wine bar προσελκύει τόσο ταξιδιώτες όσο και ντόπιους Αυτή η επιχείρηση που έχει λάβει Πιστοποιητικό Διάκρισης είναι ένα από τα καλύτερα μπαρ με έμφαση στο κρασί στη Μαδρίτη. Δείτε πώς προσελκύουν ντόπιους και τουρίστες στο εστιατόριό τους.

Καλώς ορίσατε στο Moratín Vinoteca Bistrot στην Ισπανία

Το Moratín Vinoteca Bistrot, που δημιουργήθηκε από τους αδερφούς Μάρκος και Αλεχάντρο Γκιλ το 2012, είναι ένα γοητευτικό, ρομαντικό μέρος, τέλειο για μια βραδινή έξοδο στο Barrio de Las Letras της Μαδρίτης. Παρόλο που είναι γνωστό για την πεντανόστιμη εποχιακή και ντόπια κουζίνα του, αυτό που σίγουρα κλέβει την παράσταση είναι ο πλούσιος κατάλογος των κρασιών του. Όπως λέει ο συνιδιοκτήτης Marcos Gil, «Προσπαθούμε να προσφέρουμε μια ευρεία γκάμα χωρισμένη τόσο σε περιοχές όσο και σε διαφορετικές ποικιλίες σταφυλιών. Ο στόχος μας είναι να εξατομικεύουμε την επίσκεψη κάθε πελάτη, να μαθαίνουμε τα γούστα του κι επομένως να του προσφέρουμε το ιδανικό κρασί».

Με περισσότερες από 900 κριτικές στο TripAdvisor και μέση βαθμολογία κύκλων 4,5 στους 5.0, το Moratín Vinoteca Bistrot έλαβε το πρώτο του Πιστοποιητικό Διάκρισης το 2016. Έχει γίνει τόσο δημοφιλές που δεν είναι εύκολο να βρει κανείς τραπέζι, αλλά το αξίζει.

Η πρόκληση: Να διατηρήσουν το αυξημένο ενδιφέρον

Σε μια πολύβουη πόλη όπως η Μαδρίτη, δεν είναι εύκολο να ξεχωρίσεις από το πλήθος, ακόμα και για ένα εστιατόριο που είναι πολυσύχναστο και δημοφιλές. Ως ένας πεπειραμένος εστιάτορας, ο Μάρκος γνωρίζει ότι η δημοτικότητα δεν σημαίνει πάντα ότι το εστιατόρια βγάζει κέρδος. Χρειάζεται να «διαμορφώσεις ένα παγκόσμιο όραμα πάνω στις πραγματικότητες και τις ανάγκες των πελατών προς όφελος της επιχείρησης», λέει επί του θέματος ο Μάρκος. Και το πιο σημαντικό είναι ότι χρειάζεται να γνωρίζεις από πού έρχονται οι πελάτες, τόσο όσον αφορά τη γεωγραφία όσο και το κανάλι μάρκετινγκ, για να συνεχίσεις να προσελκύεις όλο και περισσότερους.

«Το πελατολόγιό μας χωρίζεται μεταξύ ντόπιων τακτικών πελατών και ταξιδιωτών από άλλες περιοχές της Ισπανίας και από το εξωτερικό», λέει ο Μάρκος. Ο Μάρκος και η ομάδα του χρησιμοποιούν το TripAdvisor για να διατηρήσουν το αυξημένο ενδιαφέρον για την επιχείρησή τους και να προσελκύσουν όσο περισσότερους νέους πελάτες μπορούν, αφού το TripAdvisor δεν είναι μόνο για ταξιδιώτες: Το 32% της συνολικής επισκεψιμότητας στις σελίδες εστιατορίων στο TripAdvisor προέρχεται από ντόπιους.

Πώς χρησιμοποιούν το TripAdvisor

Σχεδόν το 75% των ταξιδιωτών μας έρχονται χάρη σε πλατφόρμες όπως το TripAdvisor.

Η ομάδα τους παραμένει πλήρως προσηλωμένη στην ικανοποίηση των πελατών, που είναι ο λόγος για τον οποίο οι κριτικές παραμένουν ένα σημαντικό μέρος των επιχειρηματικών λειτουργιών τους. Οι κριτικές τούς βοηθούν να συνεχίσουν να κάνουν αλλαγές που κάνουν το εστιατόριό τους ακόμα καλύτερο. «Μας βοηθά να συνεχίζουμε τη δουλειά μας», λέει ο Μάρκος. «Μοιραζόμαστε τις κριτικές με τους εργαζόμενούς μας για να ενισχύσουμε τα δυνατά μας σημεία και να δούμε τι χρειάζεται να βελτιωθεί».

«Σχεδόν το 75% των επισκεπτών μας έρχεται χάρη σε πλατφόρμες όπως το TripAdvisor», λέει ο Μάρκος. «Εντοπίζουν και επιλέγουν εμάς λόγω των κριτικών και μας εμπιστεύονται όταν βλέπουν ότι μας έχει απονεμηθεί Πιστοποιητικό Διάκρισης».

...